Obec Hlubočky - VŘ č. 8 město Moravský Beroun

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Hlubočky.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VŘ č. 8 město Moravský Beroun

Město Moravský Beroun náměstí 9.května 4,793 05 Moravský Beroun
<br> Oznámení o vyhlášení výběrového řízení VŘ 8/2018
<br> Tajemník Městského úřadu Moravský Beroun dne 26.3.2018,v souladu s 5 7 zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa:
<br> vedoucí (-ho) Odboru správy majetku a komunálních služeb Městského úřadu Moravský Beroun
<br> Počet volných pracovních míst: 1 Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
<br> Pracovní poměr: s úvazkem 1,0 na dobu neurčitou se zkušební dobou 6 měsíců Místo výkonu práce: náměstí 9.května 4,793 05 Moravský Beroun
<br> Obecná charakteristika pracovní náplně:
<br> řízení odboru správy majetku a komunálních služeb vykonávající samostatnou působnost města Moravský Beroun v oblasti nakládání s movitým a nemovitým majetkem města,jeho komplexní správy a evidence,včetně výkonu dalších vlastnických prav <,>
<br> zabezpečování odborných činností voblasti majetkové a majetkoprávní,navrhování smluvních vztahů a aplikace příslušných právních předpisů v praxi <,>
<br> řízení výkonu v samostatné působnosti města Moravský Beroun v oblasti hospodářské činnosti města na úseku provozu a údržby bytových a nebytových prostor,provozu restaurace,zajišťování pěstebních a těžebních činností v lesích města,zabezpečování dodávek energií,zabezpečování čistoty města včetně ostatních komunálních služeb a provozu kompostárny <,>
<br> koordinace přípravy a realizace investic města,příprava návrhu příslušné části rozpočtu města <,>
<br> koordinace činnosti s odbory a úseky MěÚ <.>
<br> Předpoklady pro přijetí uchazeče:
<br> fyzická osoba,která je státním občanem ČR,popřípadě fyzická osoba,která je cizím státním občanem a má na území ČR trvalý pobyt <,>
<br> dosáhla věku 18 let <,>
<br> je způsobilá k právním úkonům <,>
<br> je bezúhonná <,>
<br> ovládá jednací jazyk <.>
<br> Požadované vzdělání: minimálně vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání vbakalářském studijním programu
<br> Požadujeme:
<br> — orientaci v problematice veřejné správy <,>
<br> — orientace v právních předpisech,zejména: *—
<br> - zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> - zákon č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,*
<br> - zákon č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech" územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> - zákon č.256/2013 Sb <.>,o katastru nemovitostí (katastrální zákon) <,>
<br>.zákon č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> - zákon č.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu,ve znění pozdějších předpisů <,>
<br> orientace v systému evidence nemovitostí (katastr nemovitostí,pozemkové knihy atd.) <,>
<br> samostatnost v rozhodování,schopnost pracovat pod časovým tlakem,flexibilita,vysoké
<br> pracovní nasazení <,>
<br> — dobrou uživatelskou znalost práce na PC (aplikace MS Windows,MS Office,aj.)
<br> — řidičský průkaz skupiny B <,>
<br> „ dobré komunikační a organizační schopnosti <,>
<br> — pečlivost,odpovědnost,spolehlivost <.>
<br> Výhodou:
<br> — praxe ve veřejné správě <,>
<br> — předchozí pracovní praxe na obdobné pozici nebo zkušenosti z oblasti správy majetku a komunálních služeb,problematiky územních samosprávných celků <,>
<br> znalost předpisů v oblasti zadávání veřejných zakázek <,>
<br> — právní vzdělání <,>
<br> — znalost cizího jazyka <.>
<br> Platové podmínky:
<br> Řídí se zákonem č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,ve znění pozdějších předpisů,a nařízením vlády č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve znění pozdějších předpisů (10.platová třída) <.>
<br> Přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti (viz příloha):
<br> 1) jméno,příjmení,titul
<br> 2) datum a místo narození
<br> 3) státní příslušnost
<br> 4) místo trvalého pobytu
<br> 5) číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu,jdewli o cizího státního občana
<br> 6) kontaktní adresa a telefon
<br> 7) datum a podpis
<br> K přihlášce připojí uchazeč tyto dokumenty:
<br> a) životopis,ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních,odborných znalostech a dovednostech týkajících se výše uvedené charakteristiky pracovní náplně <,>
<br> C) d)
<br> originál nebo ověřenou kopii výpisu zevidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský.stát nevydává,doloží se bezúhonnost čestným prohlášením <,>
<br> ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání“ <,>
<br> prohlášení o zpracování osobních údajů pro účely daného výběrového řízení (součást oznámení) <,>
<br> originál lustračního osvědčení vsouladu se zákonem č.451/1991 Sb <.>,kterým se stanoví některé další předpoklady pro výkon některých funkci ve státních orgánech a organizacích České a Slovenské Federativní Republiky,České republiky aSlovenské republiky,ve znění pozdějších právn...

Načteno

edesky.cz/d/1593267

Meta

Územní plánování   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Hlubočky      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz