Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Bavory.
Kraj ský úřad Jihomoravského kraje
<br> Odbor kontrolní a právní - oddělení přezkumu obcí Žerotínovo nám.3
<br> 601 82 Brno
<br> Svan.: s - JMK 76206/2017 OKP C.j.: JMK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>./2018
<br> ZPRÁVA o výsledku přezkoumání hospodaření za rok 2017 obce BAVORY,okres Břeclav
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření byla vypracována na základě Zápisu z dílčího přezkoumání hospodaření,které proběhlo dne 7.prosince 2017 a na základě výsledku konečného přezkoumání hospodaření,které se uskutečnilo dne 20.března 2018.Přezkoumání hospodaření proběhlo na základě ustanovení 5 42 zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích a v souladu se zákonem č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí (dále XXX XXXXX o přezkoumávání
<br> hospodaření) <.>
<br> Místo provedení přezkoumání: Obecní úřad Bavory Bavory 9,692 01 Mikulov
<br> Přezkoumání vykonal: Kontrolor pověřený řízením přezkoumání: Ing.XXXXXX XXXXXXXXX
<br> Kontrolor: XXXXXXXXX XXXXXXXX
<br> Pověření k přezkoumání hospodaření ve smyslu © X zákona o přezkoumávání hospodaření vydal JUDr.XXXXX XXXXX,Ph.D.—— vedoucí odboru kontrolního a právního Kraj ského úřadu
<br> Jihomoravského kraje <.>
<br> Při přezkoumání byly přítomny: XXXX XXXXXXXXXX - starostka
<br> Zuzana Páleníková - účetní
<br> Předmět přezkoumání:
<br> Předmětem přezkoumání hospodaření jsou oblasti hospodaření uvedené v g 2 odst.1 a 2 zákona o přezkoumávání hospodaření,posouzené podle hledisek uvedených v © 3 tohoto zákona.Přezkoumání hospodaření bylo vykonáno výběrovým způsobem <.>
<br> Při posuzování jednotlivých právních úkonů se vychází ze znění právních předpisů platných ke dni uskutečnění tohoto úkonu <.>
<br> Podle ustanovení 5 2 odst.3 zákona o přezkoumávání hospodaření nebyly předmětem přezkoumání údaje,na které se vztahuje povinnost mlčenlivosti podle daňového řádu <.>
<br> Přezkoumání hospodaření bylo zahájeno dne 9.října 2017,a to doručením písemného oznámení územnímu celku nejpozději 5 dnů přede dnem realizace výkonu přezkoumání <.>
<br> A.Výsledek přezťkoumání
<br> 1.Při přezkoumání hospodaření nebyly zjištěny chyby a nedostatky uvedené v ustanovení 5 10 odst.3 písm.c) zákona o přezkoumávání hospodaření <.>
<br> II.Při přezkoumání hospodaření byly zjištěny následující chyby a nedostatky,které nemají závažnost nedostatků uvedených v ustanovení 5 10 odst.3 písm.c) zákona o přezkoumávání hospodaření <.>
<br> Přehled zjištěných chyb a nedostatků v členění dle ustanovení 5 2 odst.1 a 2 zákona o přezkoumávání hospodaření:
<br> 6 2 odst.2 písm.h) účetnictví vedené územním celkem
<br> - Obec obdržela dne 10.11.2017 na základě smlouvy o poskytnutí dotace z rozpočtu JMK č.045139/17/ORR ze dne 18.10.2017 účelovou investiční dotaci na Rekonstrukci chodníku a osvětlení chodníku v obci Bavory ve výši 200 000 Kč.Příjem dotace byl zaúčtován dokladem č.17- 801-00428 a to souvztažným zápisem na stranu MÁ DÁTI 231,stran DAL 403 350.V článku IV odstavec 13 smlouvy je uvedeno,že příjemce je povinen předložit poskytovateli nejpozději do 31.1.2018! finanční vypořádání dotace.Nebylo postupováno v souladu s bodem 5.3.1.ČÚS 703 - Transfery,kde je stanoveno vyplývá-li z jiného právního předpisu či ze smlouvy mezi poskytovatelem transferu a jeho příjemcem povinnost vypořádání,účtuje příjemce o přijetí zálohy podle bodu 3.4.na stranu MÁ DÁTI příslušného syntetického účtu účtové skupiny 22,23 nebo 24,ato se souvztažným zápisem na stranu DAL účtu 374 - Krátkodobé přijaté zálohy na transfery nebo 472 — Dlouhodobé přijaté zálohy na transfery <.>
<br> B.Plnění opatření k odstranění nedostatků ziištěných
<br> I.při přezkoumání hospodaření územního celku za předcházející roky
<br> Při přezkoumání hospodaření za předcházející roky nebyly zjištěny chyby a nedostatky nebo tyto nedostatky byly již napraveny <.>
<br> II.při předcházejícím dílčím přezkoumání
<br> Při předcházejícím dílčím přezkoumání nebyly zjištěny chyby a nedostatky <.>
<br> C.Závěr [.Při přezkoumání hospodaření obce Bavory za rok 2017 bvlv ziištěnv chvbv a nedostatky,které nemají závažnost nedostatků uvedených v 5 10 odst.3 písm.c)
<br> zákona o přezkoumávání hospodaření,ato:
<br> - Uzemní celek nedodržel postupy účtování transferů <.>
<br> II.Upozornění na případná rizika,která lze dovodit ze zjištěných chyb a nedostatků,která mohou mít negativní dopad na hospodaření územního celku v budoucnu:
<br> - Pří přezkoumání hospodaření za rok 201 7 nebyla zjištěna žádná závažná rizika,která by mohla mít negativní dopad na hospodaření územního celku v budoucnosti <.>
<br> III.Poměrové ukazatele zjištěné při přezkoumání hospodaření:
<br> a) podíl pohledávek na rozpočtu územního celku.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.0,13 % b) podíl závazků na rozpočtu územního celku.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4,27 % c) podíl zastaveného majetku na celkovém majetku územního celku.<.>.<.>.<.> 6,90 %
<br> IV.Ověření poměru dluhu územní...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet Prodej Jednání zastupitelstva