Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Polom.
1
<br>
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br> Pro zpracování nabídky k veřejné zakázce malého rozsahu – mimo režim zákona č.134/2016 Sb.o
zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“),dle pokynů pro zadávání veřejných zakázek
<br>
Název veřejné zakázky:
<br> VEŘEJNÉ PROSTRANSTVÍ V OBCI POLOM
<br> Druh zakázky:
<br> Služba
<br> Lhůta a místo pro podání nabídky:
<br> 22.srpna 2017 do 12:00 hod <.>,Obec Polom,Polom 52,753 64 Polom
<br>
<br> 1.Identifikační údaje zadavatele
<br> Název zadavatele Obec Polom
<br> Adresa zadavatele Polom 52,753 64 Polom
<br> IČ zadavatele 00850675
<br> Právní forma obec
<br> Oprávněná osoba zadavatele Mgr.XXXXX XXXXXXXX,starostka
<br> URL zadavatele www.obecpolom.cz
<br> Kontaktní osoba Ing.XXXXXXX XXXXXXXX,m.tomasova@regionhranicko.cz
<br> Telefon +XXX 739 430 576
<br>
<br> 2.Vymezení předmětu veřejné zakázky
<br> Předmětem veřejné zakázky je úprava veřejného prostranství v obci Polom – dle projektové
dokumentace,jež je přílohou č.2 zadávací dokumentace.Jedná se o vegetační úpravy (ošetření a
kácení stromů,výsadba stromů a keřů,založení trvalkových záhonů a výsev trávníku atd.),včetně
doplnění technických prvků ( odpadkové koše,lavičky,stojany na kola,dřevěný přístřešek <,>
chodník,herní prvky,hmyzí domečky.) <.>
<br>
<br> 3.Pravidla pro hodnocení nabídek
<br>
3.1 Nabídky budou hodnoceny podle jejich ekonomické výhodnosti ve smyslu § 114 odst.1
<br> zákona <.>
<br>
<br>
2
<br>
<br> 3.2 Ekonomická výhodnost nabídek bude hodnocena podle jediného hodnotícího kritéria,a to
nejnižší nabídkové ceny.Pro hodnocení nabídek je rozhodná výše celkové nabídkové ceny v Kč s
DPH,která bude uvedena ve smlouvě o dílo <.>
<br>
<br> 4.Podmínky a požadavky na zpracování nabídky
<br>
4.1 Nabídky se podávají písemně a v řádně uzavřené obálce opatřené na uzavřeních označením
obchodní firmy/názvu.Obálka musí být označena názvem: Neotvírat - „Veřejné prostranství
v obci Polom“
<br>
<br> Adresa dodavatele
<br>
Neotvírat
„Veřejné prostranství v obci Polom“
<br>
<br>
Adresa zadavatele
<br>
<br> 4.2 Nabídky se podávají nejpozději do 22.srpna 2017 do 12.00 hodin na adresu: Obec Polom <,>
Polom 52,753 64 Polom.Pozdější doručení není považováno za řádné podání nabídky.Otevírání
obálek proběhne v termínu uvedeném ve výzvě k podání nabídek,místo otevírání obálek: Obec
Polom,Polom 52,753 64 Polom <.>
<br> 4.3 V nabídce musí být uvedeny identifikační údaje dodavatele,zejména: obchodní firma,sídlo <,>
identifikační číslo,osobu oprávněnou jednat za dodavatele,příp.osobu oprávněnou zastupovat
dodavatele,kontaktní adresu pro písemný styk mezi dodavatelem a zadavatelem <.>
<br> 4.4 Nabídka musí být zpracována v českém jazyce a musí obsahovat návrh smlouvy.Dodavatel je
povinen předložit ve své nabídce doplněný návrh smlouvy,který je uveden v příloze č.3 zadávací
dokumentace.Návrh smlouvy bude podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za
dodavatele <.>
<br> 4.5 Dodavatel předloží nabídku v jednom vyhotovení.Výtisk bude řádně čitelný,bez škrtů a
přepisů <.>
<br> 4.6 Nabídka bude předložena v následující struktuře:
<br>
<br> a) Krycí list
Na krycím listu budou uvedeny následující údaje: název veřejné zakázky,základní
identifikační údaje zadavatele a dodavatele (včetně osob zmocněných k dalším jednáním) <,>
nejvýše přípustná nabídková XXXX v členění podle zadávací dokumentace,datum a podpis
osoby oprávněné jednat za dodavatele.Dodavatel použije přílohu č.1 <.>
<br> b) Doklady prokazující kvalifikaci
c) Návrh smlouvy – dodavatel předloží doplněný návrh smlouvy.Dodavatel použije přílohu č.2 <.>
<br>
4.7 Podmínky zakázky nebudou v průběhu zadání zakázky měněny <.>
<br>
<br>
<br> 3
<br>
<br> 5.Podmínky poskytnutí zadávací dokumentace
<br> Zadávací dokumentace je přílohou výzvy k podání nabídek.Případným dalším zájemcům bude
zadávací dokumentace poskytnuta na základě písemné žádosti doručené kontaktní osobě Ing <.>
Tomášové na e-mail: m.tomasova@regionhranicko.cz.Zadávací dokumentace bude poskytnuta
v elektronické podobě na CD – odeslána poštou nebo předána osobně,nebo elektronicky bude
zaslána do e-mailu zájemci o zadávací dokumentaci.Zájemce v požadavku na zadávací
dokumentaci uvede způsob,jakým mu má být zadávací dokumentace zaslána <.>
<br>
<br>
6.Způsob zpracování nabídkové ceny
<br>
6.1 Dodavatel je povinen uvést celkovou nabídkovou cenu,a to v členění XXXX v Kč bez DPH <,>
sazba DPH v %,celková DPH v Kč a celková cena včetně DPH v Kč <.>
<br> 6.2 Celková nabídková XXXX XXXX stanovena jako nejvýše přípustná cena včetně všech poplatků a
veškerých dalších nákladů spojených s plněním veřejné zakázky <.>
<br> 6.3 Cenu je možné překročit pouze v souvislosti se změnou daňových předpisů týkajících se DPH <.>
<br>
<br>
7.Doba a místo plnění veřejné zakázky:
<br>
Předpokládané zahájení realizace: 1.10.2017 – po uzavření smlouvy a dílo a pokynu
objednatele k zahájení realizace <.>
Ukončení plnění: 31.12.2018
<br> Termín ukončení je nejzazší a není možné jej překročit <.>
Místo plnění veřejné zakázky: obec Polom
<br>
<br> 8.Vysvětlení...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka