Praha 18 - Zápis ze dne 16.04.2025

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 18.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

KV-20250416-web.pdf
MCI8X00PYME3 MC18 41208/2025 OKI ZÁPIS Z JEDNÁNÍ KONTROLNÍHO VÝBORU ZMČ PRAHA 18 4/2025 Datum: Přítomni: Ověřovatel: Omluveni: Neomluveni: Pozdní příchod: Tajemnice KV: Hosté: 16.04.2025 Ing.XXXXX XXXXXXX,XXXXXX XXXXXX,XXXXXX XXXXXX,PhDr.Zbyněk XXXXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXX Fomůsková,JUDr.XXXX XXXXXXXX,Ing.Veronika Sasková,Ing.XXXXXX XXXXXX,Ph.D.Bc.XXXXX XXXXXXXXX,MPA Mgr.XXXXX XXXXXXXX Začátek: XX.XX h Konec: XX.XX h Délka jednání: 0,5 h Navržený program jednání: 1.Podněty občanů 2.Kontrola plnění úkolů přij atých na minulých j ednáních KV 3.Kontrola plnění usnesení přijatých ZMČ a RMČ 4.Stav vyřizování petic,stížností a podnětů občanů 5.Kontrola vybraných výběrových řízení dle zákona o veřejných zakázkách 6.Podněty ze strany ZMČ a RMČ 7.Podněty členů KV 8.Různé Usnesení ě.01/KV04/2025 Hlasování: pro 5 proti 0 zdržel se 0 Program jednání byl přijat.Předseda výboru před zahájením jednání oznámil,že se z jednání pořizuje zvukový a obrazový záznam,zasedání bude online přenášeno na internetové stránky MČ Praha 18 a záznam bude uložen k archivaci na odboru kanceláře tajemníka.MC18X00PYME3 1.Podněty občanů 2.Kontrola plnění úkolů přijatých na minulých jednáních KV a) Kontrola vybraných výběrových řízení dle zákona o veřejných zakázkách - trvá (viz bod 5) b) Podnět Ing.Ondřeje Miffka,Ph.D.- ve věci objednávky na zpracování posudku u Advokátní kanceláře Havel & partners s.r.o.k problematice převodu bytů SBD Stará Náves - trvá KV prověří nastavení procesů při uzavírání smluv a objednávek ze strany UMČ včetně jejich zveřejňování.Za tímto účelem žádá o zpřístupnění vnitřních organizačních předpisů,týkajících se této problematiky.3.Kontrola plnění usnesení přijatých ZMČ a RMČ Členové Kontrolního výboru obdrží doplněnou tabulku kontroly úkolů RMČ a ZMČ na příští jednání KV.4.Stav vyřizování petic,stížností a podnětů občanů Informace o peticích a stížnostech za období od 01.01.2025 do 10.04.2025: Počet stížností - 4 Počet petic - 0 5.Kontrola vybraných výběrových řízení dle zá...
KV-20250416-overeny.docx
*MC18X00PYME3* MC18 41208/2025 OKT ZÁPIS Z JEDNÁNÍ KONTROLNÍHO VÝBORU ZMČ PRAHA 18 4/2025 ___________________________________________________________________ Datum: 16.04.2025 Přítomni: Ing.XXXXX XXXXXXX,XXXXXX XXXXXX,XXXXXX XXXXXX,PhDr.Zbyněk Walter Ověřovatel: XXXXX XXXXX Omluveni: XXXXXXXXX XXXXXXXXXX,JUDr.XXXX XXXXXXXX,Ing.Veronika Sasková,Ing.XXXXXX XXXXXX,Ph.D.Neomluveni: --- Pozdní příchod: --- Tajemnice KV: Bc.XXXXX XXXXXXXXX,MPA Hosté: Mgr.XXXXX XXXXXXXX Začátek: XX.XX h Konec: XX.XX h Délka jednání: 0,5 h Navržený program jednání: 1.Podněty občanů 2.Kontrola plnění úkolů přijatých na minulých jednáních KV 3.Kontrola plnění usnesení přijatých ZMČ a RMČ 4.Stav vyřizování petic,stížností a podnětů občanů 5.Kontrola vybraných výběrových řízení dle zákona o veřejných zakázkách 6.Podněty ze strany ZMČ a RMČ 7.Podněty členů KV 8.Různé Usnesení č.01/KV04/2025 Hlasování: pro 5 proti 0 zdržel se 0 Program jednání byl přijat.Předseda výboru před zahájením jednání oznámil,že se z jednání pořizuje zvukový a obrazový záznam,zasedání bude online přenášeno na internetové stránky MČ Praha 18 a záznam bude uložen k archivaci na odboru kanceláře tajemníka.1.Podněty občanů --- 2.Kontrola plnění úkolů přijatých na minulých jednáních KV a) Kontrola vybraných výběrových řízení dle zákona o veřejných zakázkách – trvá (viz bod 5) b) Podnět Ing.Ondřeje Miffka,Ph.D.– ve věci objednávky na zpracování posudku u Advokátní kanceláře Havel & partners s.r.o.k problematice převodu bytů SBD Stará Náves - trvá KV prověří nastavení procesů při uzavírání smluv a objednávek ze strany ÚMČ včetně jejich zveřejňování.Za tímto účelem žádá o zpřístupnění vnitřních organizačních předpisů,týkajících se této problematiky.3.Kontrola plnění usnesení přijatých ZMČ a RMČ Členové Kontrolního výboru obdrží doplněnou tabulku kontroly úkolů RMČ a ZMČ na příští jednání KV.4.Stav vyřizování petic,stížností a podnětů občanů Informace o peticích a stížnostech za období od 01.01.2025 do 10.04.2025: Počet stížnos...

Načteno

edesky.cz/d/15888507

Meta

EIA   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 18      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz