Praha 18 - Zápis ze dne 16.04.2025

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 18.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

KV-20250416-web.pdf
MCI8X00PYME3 MC18 41208/2025 OKI ZÁPIS Z JEDNÁNÍ KONTROLNÍHO VÝBORU ZMČ PRAHA 18 4/2025 Datum: Přítomni: Ověřovatel: Omluveni: Neomluveni: Pozdní příchod: Tajemnice KV: Hosté: 16.04.2025 Ing.XXXXX XXXXXXX,XXXXXX XXXXXX,XXXXXX XXXXXX,PhDr.Zbyněk XXXXXX XXXXX XXXXX XXXXXXXXX Fomůsková,JUDr.XXXX XXXXXXXX,Ing.Veronika Sasková,Ing.XXXXXX XXXXXX,Ph.D.Bc.XXXXX XXXXXXXXX,MPA Mgr.XXXXX XXXXXXXX Začátek: XX.XX h Konec: XX.XX h Délka jednání: 0,5 h Navržený program jednání: 1.Podněty občanů 2.Kontrola plnění úkolů přij atých na minulých j ednáních KV 3.Kontrola plnění usnesení přijatých ZMČ a RMČ 4.Stav vyřizování petic,stížností a podnětů občanů 5.Kontrola vybraných výběrových řízení dle zákona o veřejných zakázkách 6.Podněty ze strany ZMČ a RMČ 7.Podněty členů KV 8.Různé Usnesení ě.01/KV04/2025 Hlasování: pro 5 proti 0 zdržel se 0 Program jednání byl přijat.Předseda výboru před zahájením jednání oznámil,že se z jednání pořizuje zvukový a obrazový záznam,zasedání bude online přenášeno na internetové stránky MČ Praha 18 a záznam bude uložen k archivaci na odboru kanceláře tajemníka.MC18X00PYME3 1.Podněty občanů 2.Kontrola plnění úkolů přijatých na minulých jednáních KV a) Kontrola vybraných výběrových řízení dle zákona o veřejných zakázkách - trvá (viz bod 5) b) Podnět Ing.Ondřeje Miffka,Ph.D.- ve věci objednávky na zpracování posudku u Advokátní kanceláře Havel & partners s.r.o.k problematice převodu bytů SBD Stará Náves - trvá KV prověří nastavení procesů při uzavírání smluv a objednávek ze strany UMČ včetně jejich zveřejňování.Za tímto účelem žádá o zpřístupnění vnitřních organizačních předpisů,týkajících se této problematiky.3.Kontrola plnění usnesení přijatých ZMČ a RMČ Členové Kontrolního výboru obdrží doplněnou tabulku kontroly úkolů RMČ a ZMČ na příští jednání KV.4.Stav vyřizování petic,stížností a podnětů občanů Informace o peticích a stížnostech za období od 01.01.2025 do 10.04.2025: Počet stížností - 4 Počet petic - 0 5.Kontrola vybraných výběrových řízení dle zá...
KV-20250416-overeny.docx
*MC18X00PYME3* MC18 41208/2025 OKT ZÁPIS Z JEDNÁNÍ KONTROLNÍHO VÝBORU ZMČ PRAHA 18 4/2025 ___________________________________________________________________ Datum: 16.04.2025 Přítomni: Ing.XXXXX XXXXXXX,XXXXXX XXXXXX,XXXXXX XXXXXX,PhDr.Zbyněk Walter Ověřovatel: XXXXX XXXXX Omluveni: XXXXXXXXX XXXXXXXXXX,JUDr.XXXX XXXXXXXX,Ing.Veronika Sasková,Ing.XXXXXX XXXXXX,Ph.D.Neomluveni: --- Pozdní příchod: --- Tajemnice KV: Bc.XXXXX XXXXXXXXX,MPA Hosté: Mgr.XXXXX XXXXXXXX Začátek: XX.XX h Konec: XX.XX h Délka jednání: 0,5 h Navržený program jednání: 1.Podněty občanů 2.Kontrola plnění úkolů přijatých na minulých jednáních KV 3.Kontrola plnění usnesení přijatých ZMČ a RMČ 4.Stav vyřizování petic,stížností a podnětů občanů 5.Kontrola vybraných výběrových řízení dle zákona o veřejných zakázkách 6.Podněty ze strany ZMČ a RMČ 7.Podněty členů KV 8.Různé Usnesení č.01/KV04/2025 Hlasování: pro 5 proti 0 zdržel se 0 Program jednání byl přijat.Předseda výboru před zahájením jednání oznámil,že se z jednání pořizuje zvukový a obrazový záznam,zasedání bude online přenášeno na internetové stránky MČ Praha 18 a záznam bude uložen k archivaci na odboru kanceláře tajemníka.1.Podněty občanů --- 2.Kontrola plnění úkolů přijatých na minulých jednáních KV a) Kontrola vybraných výběrových řízení dle zákona o veřejných zakázkách – trvá (viz bod 5) b) Podnět Ing.Ondřeje Miffka,Ph.D.– ve věci objednávky na zpracování posudku u Advokátní kanceláře Havel & partners s.r.o.k problematice převodu bytů SBD Stará Náves - trvá KV prověří nastavení procesů při uzavírání smluv a objednávek ze strany ÚMČ včetně jejich zveřejňování.Za tímto účelem žádá o zpřístupnění vnitřních organizačních předpisů,týkajících se této problematiky.3.Kontrola plnění usnesení přijatých ZMČ a RMČ Členové Kontrolního výboru obdrží doplněnou tabulku kontroly úkolů RMČ a ZMČ na příští jednání KV.4.Stav vyřizování petic,stížností a podnětů občanů Informace o peticích a stížnostech za období od 01.01.2025 do 10.04.2025: Počet stížnos...

Načteno

edesky.cz/d/15888507

Meta

EIA   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Praha 18
04. 08. 2025
24. 07. 2025
18. 07. 2025
18. 07. 2025
30. 06. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Praha 18      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz