Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Valšov.
mvw.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma CI1
<br> TP 66 - Schéma CH
<br> 5D
<br> _.<.>
<br> " „v
<br> "RW m m 'N
<br> “SW
<br> Bana
<br> N15
<br> ©
<br> O
<br> 300
<br> ADO
<br> Schéma CI1
<br> Standardní pracovní misie na pozemní komunikaci 5 111an dopravním znížeo ním <.>
<br> podélná uzávěra chwsimmg-mismémmlml dea- ksml odstup max.mm
<br> 11 opakování v ní.-padě maw'lé uzávěry delší než 300mm: saam -500m
<br> Mánnaslifnuimťn
<br> www.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma Cl2
<br> TP 66 - Schéma GIZ
<br> ] Schéma 6:2
<br> Standardní pracovní místo.zúžení iindnin ho pruhu <.>
<br>.| %
<br> Nižná uzávěra jednoslranngmf mato-mini (195mm
<br> \)H'IDIÚI'Ú íízdrich p*u'flů' dmraafrni knrfííky ltc'- Bana amp D,sv1m|.ališnaba hama dapcručum
<br> DUMEÚ oz,-hůra uboush'annými sněmmz'mi desknna'
<br> BZia cda1up max.2011!
<br> příčná uzávěra jammnými mém-adm deskami
<br> uýem'á mala Iypu 1 na haute smňrmm: desce
<br> 52“ :) opakauámr v případě mana uzávěry nem.on nrrŽEMm po 300m-5ůům
<br> 21 může bý! he L'ýj—Wéťflíťih přioaůech JM' Bana (nizkap.6122) 200
<br> 300 wish.—Line Smena tmu % who mušku umimšna na MS iuccesnmárímpodmadu <.>
<br> vpmlisuzělu shodně
<br> 400 vzdilínm *: mučen
<br> wmv.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma (3/3
<br> TP 66.<.> Schéma Cl3
<br> “**—2- „W (; *.GUE ELZE coz 0m vozu u U |“ h.<.> 5 u E !) GZ EZB ©
<br> mm 235 MAT—+- NG
<br> ' — _I—
<br>.„"u \“
<br> Schéma C!:i
<br> Standard ní macwni minu.Práce "! Jízd- nim pruhu.Dra pomocné jizdni pruhy <.>
<br> $$$.<.>.<.>.<.>.<.>.D'IDĚ'IE.m.č.-Jere [sama—mnm amen-Eom! 20 deskami U :dalmípmllsmernývch jarním puuhů masla fi— “emily pmmuzuýrazňqlcnri deskami.dostav- nimi knaaik-f [oda1up 0.5— | m] Ió'il netu hama 3205,_.<.>.podalna Laa-am cbmslrurm'ml mě:-umana: dee'sarri odslm max.20 m 321.1 ;uřiízná uzávěra induloslrarrri'mi snůrmacírrí dusitan-ř wsmjnň well.-u lypu1nakažde směn-rana “ áesze
<br> R15
<br> E 3—49“
<br> ?) Gnsšraařrlf vpřmcfá pam.-m mnm- nařšř než 300mm saam.5003:
<br> '.ýslrmná sněm 1er 1 meho znam.:- umlalénn nn
<br> Huntesaenčnim pm:-clanu.vprmiarněru shndně
<br> výšin.-m:! '; nn.-:ruzlz
<br> www.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma 0/4
<br> TP 66 - Schéma CM „m,Schěma cm ggg ] standardni pracu-mí místu.Zúieni wmv- EW & kg na jeden jízdní pruh.Úprava přadnosii.; | dopramimíznaůkamí <.>
<br> příčná uáuěra ieťrlrstrannjm-E s-něrwaa'nf
<br> & S: mv
<br> deskami [! ? “— 0 L.a 2 i,5:1.|_ $ % pndělná uzáuěra nbzuarannirni imám-adm 'i'! „* deskami % adszup max.2l3m i; & přlůná máčet lennmrznaýlri směrmxirri deskami výstražná suáua tyuu 1 na každé ztráta-ai [] w_ 0 desce EIZ—*— —-—-—-"—20 939 100 2M
<br> 521.1 |,405 ms výstražné sužlln man 1 neb: znam nmiatára na ilunrescenčním pndkladu.': pmlisměru shodná | 33“
<br> EDD 'ndíťnnulivullclzlr
<br> www.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma CIS
<br> TP 66 - Schéma CI5
<br> UDS!— Bza “' *"
<br> EW
<br> 320!
<br> 921n
<br> VS
<br> 920%
<br> JMD
<br> 3201
<br> 3215
<br> 9.15
<br> 53:2
<br> 20
<br> 180
<br> 2E|Cl
<br> SDD
<br> 4m
<br> GOD
<br> Schéma GiB
<br> standardni pracovni misto: Zůžem' src-zw- k! na íeden iizdní pruh.Ritou? ma'-rezu světelnýmislgnáw <.>
<br> „shaun suůlln Im" 1 nebo anicka mlmlénr: nn [ll.nmsmn'ánun Jlnlme- 'ene'm padklnrln.v [ranami.-m ammm
<br> ::r'itnz'l čáru san-isla a: 3le lóíiv.duuruvuiuh knnllků ml)-n imm-alommmna
<br> mužná uzaére
<br> ceskiml
<br> |eanzstr£nnýrr| směru—mm
<br> mnam mavkm monslmmými snahami ceskam: :dslu: max.EC-m
<br> přiňnů maat.-m mutation mlrimál'nf: 3 ucha.—\n“ Snella Ii.-rn: 1
<br> příčná áa'a musli ze Hutě lože.mnm-nich krollíicú neb: bang'dnzoručena
<br> !; malamut“ v :mad:; mda-:e wmůrp dalš—" na saam po (mam » 500 m
<br> “dudumi '! l'l'lůl'ůfh
<br> www.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma 0/6
<br> TP 66 - Schéma CIS
<br> "“V"—„sa | Schéma Cif! GW W Standardní prawvnimiáolůženivnzm-I ' Fw na jednu íizdnípruh.Upa-wa přednosti l:— ! :rupramlml mačkami.ODB—— “LZE % -.<.> \'í-atramesuem lypu 1 | neb: značka umnzěna na Huorescenčn'm ilumi— Isnšm uuňóaduxpmlismšru shodná ; BOZ—w— [ SF.—29 OHL—"_— | cuz.a! leb ! DE | -—20 id příčná uvítám iedmsimmimí márwaím? 'i': duakulllí - 5-5 (; ___—.<.> — | %.„.0 r ' L,:= gzl's' „ggg tE12b podélná uzánšra otuuslm-mivmi mámaďmi malbami matunznax.2m“ a ID i E! E přišrá “šnůra jadustvznuými (máma.-.W deskami uislrnžná snž-tla ::.—pu 1 na Rušné smémacl U '5— 9 dan! PI! ——if]-2O UZ EGEI Dual! 11125! Eh 218 30-55 9.15 "_“80'100 wnšJnmmnmm'nrl:
<br> www.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma Cl?
<br> TP 66 » Schéma Cl?
<br> vař—„_
<br> PSE—
<br>,nm— wm am-
<br> 32138
<br> 321a
<br> Schéma C;?
<br> Standardní pracovní místa.Vuzouka s \ri- cr: ]řztmlml pruhy v ]canm smňm jizdy.Práce nn nn ějšrm “zadním pruhu
<br> příčná uzávěra
<br> deakami
<br> iedmslrnrní'ml mému-acid!
<br> uymmni jhťnřw]Jmllutlcpfanfmikncllik? lin-:|- szupů.5-1mh.|'dilneud tmm Unger-.lčenn
<br> podléhá vam—mu judunsimxuzir-mi ulnům'acřni nexum adam;- IIIEK.anm
<br> prim-:“: um.—éra mmcslmnni-ná načrtl—umi datami
<br> vhháráswšt'amu | na
<br>...
www.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma Bl1
<br> TP 66 - Schéma BH
<br> Schéma BH & standardni ptacovni mřslo na pozemní
<br> komunikaci s malým dopravnlm zmiže- L nim.-
<br> ages:- sw v 5.<.>
<br> D ___ <.>,Y *.š: * pňšrá uzávěra iwnmnm máma.-Jm: = deskám: * odswp mnam 1—2m * Dhčně 1033-1111 ?.? »“ 4 ___ podána uzáažfa Umma-nhl mam-ash E ',; zmaru „D; 5 1,odstupmxmm % rm & E :=.I“ ; á “- a na ; ' É,* & &' n'rščná uzšměfa jedwasirannýmí mám.-mnu.cia-dem- :: ods—5.1; padání: 1-2m a' přímé o.s.:rn ; *.',Sťmžná sum.|pr 1 na mazda sněmem *“ mem
<br> “\W
<br> E ff vím danmth změní! ? mambii mřízem'
<br> " v Nicana mam narkomani-:?: prahů,ms nhmmh'u neba: sťat-k „Evo cynlmr pasu; na 50 schéma-“16 až 6,20
<br> vuni—mus: '; Hubu-J:
<br> www.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma 5/2
<br> TP 66 - Schéma BIZ
<br> hg m:„
<br> max.20
<br> 22
<br> AM
<br> 2)
<br> cca 50
<br> Schéma BI2
<br> Standardní pumami míglo na 9019an komunlkad s malým dopravním zalíia— nim.Zúiení vuaovky na jeden jizdni Dluh <.>
<br> při-,na uzáuěm lámanou mnmálné B'Jůslrainúwéňa tym: 1
<br> padák-=: was—črn umwmnym.muérmacin—s deskami nesmi: mmm mm
<br> padem-á uzel.-m 33mm na sirané oé'mdnikuf znam-pro cyklisžy
<br> přična u:.áruěra zábranu: minimálně 3 Wmžuá mtm typu 1
<br> v mm: bir: ve výjimečným p?;mdech menší fw: kao.G.:.EJ
<br> 21 užRl'duafa-rm'ch matak.:: dwavm'cn zam nr » připadá 501109,an pamvadch Nab.-5.mmm nebo steak pm městy podle snahám: BITE až EIZO
<br> 1?me 'J atllanh
<br> www.epi5.cz Název stránky: TP 66 - Schéma BIS
<br> TP 66 - Schéma Bf3
<br> 1?
<br> ! =? :,' v: o.50—79
<br> Schéma Bla
<br> Standardní pracovní máslo,Zůženi jizdní- ho pluhu <.>
<br> mdálna mám-éra chatawmým' smémmcim: cakam Můluilll'mt 1Dr|1
<br> príma ma'-éra ;amastranný-mi směrcmaami deal—'mi ode-Mp psdárů l-2m
<br> uřícnč 3.5- 1m vysllazva farma trnu 1 na ka'zxif: smeru—aci desce
<br> :; užill'dqwamím mm & mama ařize- 2 m'v pňínadš snuběžnicň parkovacím? maká,Í mmm nebo stan.-k m crkšsly pudla * mm na? af 6320
<br> ě : » 2 > » <.>
<br> uyslminé sni-m typl; 1
<br> XXXX XXXX umiměm na : žwmružmm žmzelerém nocldadu.v arm-Í směru ahadné
<br> mtm wm v maker.-A
<br> www.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma BI4
<br> TP 66 - Schéma BM—
<br> DL'UG -
<br>.GE'GZ 0
<br> all,<.>
<br> fl!
<br> A“
<br> "3“
<br> “i“
<br> &“
<br> _i <,>
<br> min 215 min <.>
<br> NNO“
<br> XXXXXX XXXX
<br> standardni pracovni misiu,Práce v Bad- m'm pruhu.Dva puchném iizdnl pruhy <.>
<br> cr'šira uzávěra ubousharmm ma'-mmm“ deň- šum-4 adm-q mnam ! - 2m
<br> aiv—„ně 5-3- 1m
<br> podélná uzávěra mmsnanmm- sméwmum deska-f,vist-Ja max Wm
<br> Danielem pmamámýnh imdnich muhů nutili: Intahlťy www:; mtm :“;Ičnm,machr svahem.vodni Mák-Du.zuyrazňuiiá damn.řadou 110- pta-T131 hmm—vů IDCEDJE- 5.3 — LUmP.fdii nebo barvou
<br> pfiání: uzěnůra mámsimtmmř emérmmmi Mskmri 0115le podé'né I—Žrn
<br> příčná Oňwm astma mém r,;m 1 na každe m'a-mam desce
<br> Tě užitímmvmth znam a mamma WA ; ni v WWE: swatém—af: pafkamím pruhů,<,> úlomků nem tim-k „wa mm,; mah- schémrs! 9.66 až BRB
<br> mimina ani—ta typu 1 ruch:: mm umístěna ra Mmecenůnim smaze.imám mamma *: [Ja—marném sM-šné
<br> vrhla—uslwrelrw <.>
<br> W.epi5.cz Název stránky: TP 66 - Schéma Bl5.1
<br> TP 66 - Schéma 815.1
<br> Běž-UE- :gm mm mm
<br> (i
<br> 1)
<br> i
<br> „_ marL m
<br> ? mm.2.75
<br> "\W
<br> Mii.—
<br> © Imho Gifi!
<br> 2)
<br> Alfa
<br> max.50
<br> 30-50
<br> 3 Uv 50
<br> 50-713
<br> Schéma 815.1
<br> Slandardnř pracovni misu.Zúžani vozov- ky najedu! 5:an pruh <.>
<br> MTM-Ím mít!; Emu 1 naha značka „mmm rue lluomcmmmm řwa.měřeném podkladu.*.' mač-
<br> smetu shodně
<br> při—čna uzáv-těm zánranoa mhímálrá 3 his-WM sami '.ypu1
<br> podélná Máréfů obouanmými směrwacimi aeatmrš cdma mat 1311
<br> priam mmm pmnstmmgml směru-wm! de—ácam: adaup pndéšná 1=2m
<br>.Uíiůrů 115—1 m
<br> vý'ólmfm': mm; tym: : na každé snům-um dea—ce
<br> „ múfu XXX m mnmmým „Waseda Hartaž rm kamna.: ? XX „m: doprav/1m zmatek & dap'amízh Iamm-' v m'paa'e souběžným parkováním WIN.i mmm nebo stani: pm gymn- ;;va schémat BHB až 8120 *!
<br> \:mísmrvíw | mm'nm |
<br> www.epis.cz Název stránky: TP 66 - Schéma 815.2
<br> TP 66 - Schéma 815.2
<br> DME— „W.93-09“ © UPS" ** „ ©
<br> vn
<br> 09% w w- =\ na
<br> min 235
<br> WWW:—U
<br> mm:.50
<br> -—--—— 540
<br> id?“
<br> 50-70
<br> “ Schéma 315.2
<br> Smndmdni pracovní min-„go.léčeni vozov- ky na iedan íizdm' pruh.Úprava pfcdnosli dopravními značkaml <.>
<br> W'a'hažné svéfbtym ? “Na zmen: vrtané—m: nr: fm Banan-mim mime“ * Ena-m palisáda v m:: mám shošná
<br> přízni: míněn) zábaanou rrr'nmáhlň— & výmrutná směla typu 1
<br> podám uzméra obJush-arrrimi směrovací“ 62mm? aut:—„mmm turn !
<br> přlčmi deskarr-i nasim coach-pá 1-2m
<br> příčné E!E-1m výměna měl:: typu 1 na mně mému-3m desne
<br> uu'hům imimshannm můra—m
<br> :; může být ve výumačnýcn plýuadmh menší ťwz nap.61.2 J
<br> ?; užité 693.33ch zvládat & doma.-ních zařiza- ' r:! vpřípadě swhéžmich parivm'acr'ch awm'r,mamma nam s[t'lei pro mm;; padla schémat ans &! 3,32...
Načteno
Meta
Dopravní informace Veřejná vyhláška Veřejná vyhláška Dopravní informace Veřejná vyhláška Dopravní informace