Obec Podmokly - Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Podmokly.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

bez názvu

bez názvu

bez názvu

Žádost - e-mailem

Finančnímu úřadu pro
<br> Územnímu pracovišti v,ve,pro
<br> Číslo poplatníka daně
(rodné číslo nebo VČP fyzické osoby / IČ právnické osoby)
<br> otisk podacího razítka fi nančního úřadu
<br> ŽÁDOST
ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem
<br> 01 Poplatník daně
příjmení a jméno,titul fyzické osoby / název právnické osoby
<br> 03 Adresa místa pobytu fyzické osoby / sídla právnické osoby (nepovinné údaje)
obec,část obce / ulice,číslo popisné/orientační
<br> 02 Kontakt
telefonní číslo
<br> PSČ
<br> žádám/e o zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí (dále jen „daň“) e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e o zasílání údajů o výši částky daně k úhradě,o existenci případného přeplatku nebo nedoplatku na dani
a dalších údajů pro placení daně na e-mailovou adresu
<br> Beru/bereme na vědomí,že po dobu
zasílání údajů pro placení daně e-mailem mi/nám nebudou správcem daně zasílány složenky na úhradu daně <.>
<br> Datum
<br> Vlastnoruční podpis poplatníka daně
<br> *) zvolte pouze jednu z možností a označte ji křížkem (×)
<br> 125 5559 MFin 5559 - vzor č.1
<br> žádám/e o změnu zasílání údajů pro placení daně e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e o změnu e-mailové adresy pro zasílání údajů o výši částky daně k úhradě,o existenci případného
přeplatku nebo nedoplatku na XXXX a dalších údajů pro placení daně na e-mailovou adresu
<br> žádám/e o ukončení zasílání údajů pro placení daně e-mailem*)
Podpisem žádosti žádám/e,aby mi/nám nebyly zasílány údaje o výši částky daně k úhradě,o existenci případného přeplatku nebo
nedoplatku na XXXX a další údaje pro placení daně e-mailem.Beru/bereme na vědomí,že v případě podání žádosti o ukončení zasí-
lání údajů pro placení daně e-mailem po 15.březnu zdaňovacího období mi/nám budou složenky zasílány až počínaje následujícím
zdaňovacím obdobím <.>
<br> Tiskopis vyplňte čitelně hůlkovým (tiskacím) písmem
<br>
<br> Základní informace k nové službě – zasílání údajů pro placení daně
z nemovitých věcí prostřednictvím e-mailu
<br> Komu je služba určena
Počínaje zdaňovacím obdobím roku 2017 mohou poplatníci daně z nemovitých věcí (dále jen „daň“),kteří
nemají zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO a právnické osoby,které nemají zřízenu datovou
schránku,požádat místně příslušný fi nanční úřad,(dále jen „správce daně“) o zasílání údajů pro placení daně
prostřednictvím e-mailu.Zřizovaná služba je elektronickou podobou a plnohodnotnou náhradou za údaje zasílané
každoročně poplatníkům daně prostřednictvím tištěných a poštovním přepravcem distribuovaných složenek pro
placení daně z nemovitých věcí <.>
Poplatníkům s touto zřízenou službou správce daně každoročně před splatností první splátky daně jednou zašle
kompletní informaci s údaji pro placení daně na jimi určenou e-mailovou adresu,obsahující údaje o výši stanovené
daně,výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu,umožňujícího platbu daně prostřednictvím
internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací.Pokud poplatník případně opomene uhradit daň
včas,správce daně zašle na e-mail poplatníka vyrozumění o nedoplatku.Údaje pro placení daně i vyrozumění
o nedoplatku bude přílohou e-mailu ve formátu „pdf“ souboru <.>
Nově zřizovaná služba není určena právnickým osobám se zřízenou datovou schránkou,kterým správce
daně zasílá podrobnou informaci pro placení daně do datové schránky,ani poplatníkům,kteří platí daň
prostřednictvím SIPO.Těmto poplatníkům bude v případě požádání o tuto službu neformálně sděleno,že službu
nelze zřídit <.>
<br> Zřízení a ukončení služby
Poplatník podáním tiskopisu „Žádosti ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem“
číslo MFin 5559,vydaného Ministerstvem fi nancí (dále jen „Žádost“),u místně příslušného správce daně požádá
o poskytování uvedené služby <.>
Žádost poplatník podává způsobem uvedeným v ustanovení § 71 daňového řádu místně příslušnému správci
daně.Pokud poplatník platí daň u více správců daně,pro zasílání údajů pro placení daně od každého správce
daně podá Žádost každému správci daně samostatně.Údaje pro placení daně budou poplatníkovi zasílány
e-mailem pravidelně každý XXX do doby,než přestane být poplatníkem daně,zřídí si službu úhrady daně
prostřednictvím SIPO nebo se právnická XXXXX XXXXX držitelem datové schránky,anebo než poplatník
požádá o ukončení zasílání údajů pro placení daně e-mailem.Případnou změnu e-mailové adresy nebo
ukončení služby lze provést prostřednictvím Žádosti za stejných podmínek jako přihlášení.Pokud poplatník podá
Žádost o ukončení zasílání údajů pro placení daně prostřednictvím e-mailu až po 15.březnu zdaňovacího období <,>
bude mu obnoveno zasílání složenky pro placení daně počínaje následujícím zdaňovacím obdobím.V daném
zdaňovacím období budou poplatníkovi zaslány ještě údaje pro placení daně e-mailem <.>
<br> Termín pro přihlášení
Pro zaslání údajů pro placení daně e-mailem ve zdaňovacím období musí být Žádost podána místně příslušnému
správci daně nejpozději do 15.března zdaňovacího ...

Žádost - prostřednictvím SIPO

Finančnímu úřadu pro
<br> Územnímu pracovišti v,ve,pro
<br> Rodné číslo poplatníka daně
<br> /
otisk podacího razítka finančního úřadu
<br> oznámení
o placení daně z nemovitých věcí prostřednictvím SIPO
<br> Než začnete vyplňovat tiskopis, přečtěte si, prosím důkladně informace na jeho zadní straně <.>
Upozornění: Nedílnou součástí tohoto oznámení je doklad prokazující přidělení spojovacího čísla <.>
<br> 01  Poplatník daně
příjmení a jméno,titul
<br> 03  Adresa místa pobytu
obec,část obce / ulice,číslo popisné / orientační
<br> 04  Kontaktní údaje
telefon e-mail
<br> 02  Spojovací  číslo SIPO poplatníka daně 
<br> PSČ
<br> Oznámení o zahájení placení daně z nemovitých věcí prostřednictvím SIPO* 
Od zdaňovacího období se zavazuji hradit výše uvedenému finančnímu úřadu aktuální výši daně z nemovitých
věcí podle zákona č.338/1992 Sb <.>,o XXXX z nemovitých věcí,ve znění pozdějších předpisů,prostřednictvím SIPO a v tomto roz-
sahu zprošťuji finanční úřad mlčenlivosti vůči České poště s.p <.>
Platba daně bude provedena prostřednictvím výše uvedeného spojovacího čísla SIPO podle Podmínek pro platbu daně z ne-
movitých věcí prostřednictvím SIPO od zdaňovacího období roku 2016 (dále jen „Podmínky“) určených Finanční správou České
republiky <.>
Prohlašuji,že jsem se seznámil s Podmínkami,zveřejněnými Finanční správou České republiky a beru na vědomí,že Podmínky
mohou být na další zdaňovací období změněny nebo aktualizovány <.>
<br> Požadavek na zohlednění přeplatku na dani z nemovitých věcí* 
<br> Oznámení o ukončení placení daně z nemovitých věcí prostřednictvím SIPO*
<br> Žádám,aby počínaje zdaňovacím obdobím byl při platbě daně prostřednictvím SIPO zohledněn případný přeplatek
<br> na této dani – zvolenou možnost označte křížkem (X):
<br> Prohlašuji,že počínaje zdaňovacím obdobím nebudu platit daň z nemovitých věcí prostřednictvím SIPO <.>
<br> ano ne
<br> Datum
<br> Vlastnoruční podpis poplatníka daně
<br> * Zvolenou možnost označte křížkem v příslušném poli (x) <.>
<br> 125 5557 MFin 5557 - vzor č.1
<br>
<br> 2
<br> Informace k platbě daně z nemovitých věcí prostřednictvím SIPO 
<br> Od zdaňovacího období roku 2016 je možné platit daň z nemovitých věcí (dále jen „daň“) prostřednictvím
soustředěné inkasní platby obyvatelstva (dále jen „SIPO“).Daň z nemovitých věcí se řídí zákonem č.338/1992
Sb <.>,o XXXX z nemovitých věcí,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“).Generální finanční ředitelství
podle ustanovení § 56 odst.1 písm.f) zákona č.280/2009 Sb <.>,daňový řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen
„daňový řád“),určilo podmínky pro platbu daně z nemovitých věcí prostřednictvím SIPO od zdaňovacího 
období  roku 2016 pod č.  j.: 20493/15/7100-30121-107629 (dále jen „Podmínky“).Úplné znění Podmínek je
zveřejněno na stránkách finanční správy www.financnisprava.cz a na úředních deskách všech finančních
úřadů.Podmínky platí,pokud Generální finanční ředitelství neurčí a nezveřejní změnu podmínek.Nové znění
podmínek bude zveřejněno podle ustanovení § 56 odst.1 písm.f) daňového řádu vždy nejpozději 2 měsíce před
počátkem zdaňovacího období,na které se změna podmínek bude vztahovat,tj.nejpozději dnem 1.listopadu
předcházejícího zdaňovacího období <.>
<br> Před  tím,  než  se  rozhodnete  platit  daň  prostřednictvím  SIPO,  je  nutné,  abyste  se  podrobně 
seznámil/a s Podmínkami. Níže jsou uvedeny základní informace k problematice placení daně prostřednictvím
SIPO <.>
<br> Kdo může platit daň prostřednictvím SIPO?
Možnost platby daně prostřednictvím SIPO je určena pro fyzické osoby,a to pouze pro poplatníky,kterým 
bylo Českou poštou s.p. přiděleno spojovací číslo, a na dané zdaňovací období jim byla stanovena daň 
a předepsána na jejich osobní daňový účet. Poplatníkům není umožněno platit daň prostřednictvím spojovacího
čísla třetí osoby <.>
<br> Jak se mohu přihlásit k placení daně prostřednictvím SIPO?
Poplatník vyplní tiskopis Oznámení o placení daně z nemovitých věcí prostřednictvím SIPO (dále jen „Ozná-
mení“).Oznámení poplatník uplatní u místně a věcně příslušného finančního úřadu (dále jen „příslušný FÚ“)
nejpozději do 31. ledna zdaňovacího období,od kterého má být daň prostřednictvím SIPO placena.Poplatník <,>
který chce platit daň prostřednictvím SIPO na více finančních úřadech,musí uplatnit Oznámení na každém pří-
slušném FÚ samostatně.Na základě uplatněného Oznámení bude daň hrazena prostřednictvím SIPO i v ná-
sledujících zdaňovacích obdobích,pokud poplatník neuplatní u příslušného FÚ oznámení,kterým ukončí placení
daně z nemovitých věcí prostřednictvím SIPO <.>
<br> Co potřebuji k přihlášení k placení daně prostřednictvím SIPO?
Nedílnou součástí Oznámení je doklad prokazující přidělení spojovacího čísla (např.doklad o přidělení spojovacího
čísla nebo aktuální platební doklad SIPO,resp.rozpis bezhotovostní platby SIPO) <.>
<br> Jak zruším placení daně prostřednictvím SIPO?
Poplatník vyplní Oznámení, v němž výslovně vyznačí ukončení placení daně z nemovitých věcí prostřed-
nictvím SIPO a uplat...

A5_letak_nova_sluzba_FS

www.financnisprava.cz
<br> Nechte si posílat údaje pro placení daně z nemovitých
věcí do Vaší e-mailové schránky!
<br> Proč?
<br> Nebudete mít starost,jestli Vám bude včas doručena složenka <.>
Vždy budete mít údaje pro placení daně z nemovitých věcí u sebe ve své
e-mailové schránce,ať jste kdekoli <.>
Když zapomenete zaplatit daň z nemovitých věcí,správce daně Vám zašle
upozornění na e-mail <.>
Budete moci zaplatit daň z nemovitých věcí pomocí QR kódu v pohodlí
Vašeho domova <.>
<br> Kdo může tuto službu využít?
<br> Poplatník daně z nemovitých věcí,který nemá zřízenu službu placení daně
prostřednictvím SIPO <.>
Poplatník daně z nemovitých věcí - právnická osoba,která nemá zřízenu
datovou schránku <.>
<br> Jak na to?
<br> 1) Vyplníte
Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem <.>
Formulář najdete na podatelnách finančních úřadů
nebo na www.financnisprava.cz pod záložkou daňové tiskopisy <.>
<br> 2) Tuto žádost doručíte finančnímu úřadu,u kterého jste poplatníkem daně
z nemovitých věcí <.>
<br> Přihlášení k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí na e-mail na zdaňo-
vací období roku 2017 je možné do 15.března 2017.Poplatníkům,přihlášeným
k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem,nebude zaslána
složenka <.>

Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem

Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem - 2016 | Informace,stanoviska a sdělení | Daň z nemovitých věcí | Finanční správaNacházíte se na
Informace k nové službě zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem
22.listopadu 2016 Od zdaňovacího období roku 2017 Finanční správa České republiky umožní v rámci klientského přístupu poplatníkům daně z nemovitých věcí využít nové služby spočívající v zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí (dále jen „daň“) prostřednictvím e mailu <.>
Co služba zasílání údajů pro placení daně obsahuje? Poplatník,přihlášený k zasílání údajů pro placení daně e mailem,obdrží každoročně před splatností první splátky daně jednu e-mailovou zprávu na jím určenou e-mailovou adresu a v příloze zprávy obdrží kompletní informaci s údaji pro placení daně ve formátu pdf.Tato informace bude obsahovat obdobné údaje,jaké jsou nyní uvedeny na alonži složenky,tj.informace o výši stanovené daně,výši nedoplatku/přeplatku a údaje pro placení daně včetně QR kódu,umožňujícího platbu daně prostřednictvím internetového bankovnictví nebo mobilních platebních aplikací.V případě,že poplatník přihlášený k této službě neuhradí daň v zákonem stanoveném termínu a na základě toho mu vznikne nedoplatek na dani,obdrží na jím určenou e mailovou adresu vyrozumění o nedoplatku na dani.Poplatník může požádat o zasílání údajů pro placení daně pouze na jednu e-mailovou adresu.Zasílání těchto údajů na více e mailových adres jednoho poplatníka není umožněno.Poplatníkům,přihlášeným k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e mailem,nebude zaslána složenka <.>
Kdo může požádat o zasílání údajů pro placení daně na e-mail? Tato služba je určena výhradně pro poplatníky daně,kteří nemají zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO a právnické osoby,které nemají zřízenu datovou schránku.Protože tato služba nahrazuje složenku pro placení daně,není určena pro poplatníky,kteří mají zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO a právnické osoby,které mají zřízenu datovou schránku,neboť XXX v současné době se těmto poplatníkům složenka nezasílá.Pokud se poplatník,který má zřízenu službu placení daně prostřednictvím SIPO nebo poplatník - právnická osoba,která má zřízenu datovou schránku,přihlásí k zasílání údajů pro placení daně e mailem,správce daně ho pouze neformálně vyrozumí,že v jeho případě ze shora uvedeného důvodu nelze tuto službu zřídit <.>
Jak se mohu přihlásit ke službě zasílání údajů pro placení daně na e-mail? Pro přihlášení k této službě je nutné využít tiskopis Žádost ve věci zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem
Poplatník,který požaduje zasílání údajů pro placení daně e-mailem,musí vyplnit a podat způsobem uvedeným v ustanovení § 71 zákona č.280/2009 Sb.daňový řád,ve znění pozdějších předpisů,Žádost,ve které jednoznačně určí jednu e mailovou adresu,na kterou mu budou zasílány údaje pro placení daně,a tuto Žádost podá místně příslušnému finančnímu úřadu.Pokud je poplatníkem daně u více finančních úřadů,musí podat vyplněnou Žádost na každý finanční úřad zvlášť <.>
Do kdy se musím přihlásit? Pro zaslání údajů pro placení daně e-mailem na dané zdaňovací období musí být Žádost poplatníkem podána správci daně nejpozději 15.března zdaňovacího období.Bude-li Žádost podána později,správce daně tuto službu poplatníkovi poskytne až od dalšího zdaňovacího období.Shora uvedený termín pro podání Žádosti se nevztahuje na vyrozumění o nedoplatku,které může být zasláno v průběhu zdaňovacího období <.>
Ukončení/zrušení zasílání údajů pro placení daně na e-mail Údaje pro placení daně budou zasílány poplatníkovi daně automatizovaně jedním e-mailem pravidelně každý XXX do doby,než poplatník
a)  přestane být poplatníkem daně,b)  si zřídí službu úhrady daně prostřednictvím SIPO,c)  právnická osoba se stane držitelem datové schránky,d)  požádá o ukončení zasílání údajů pro placení daně e-mailem,e)  přihlášený ke službě zasílání údajů pro placení daně e-mailem zemře <.>
Pokud poplatník podá Žádost,ve které označí ukončení zasílání údajů pro placení daně e mailem po 15.březnu zdaňovacího období,bude mu složenka pro placení daně zasílána až počínaje následujícím zdaňovacím obdobím.V daném zdaňovacím období budou poplatníkovi zaslány údaje pro placení daně ještě na e-mail. 
Kdy nebude služba přihlášeným poplatníkům poskytnuta? Tato služba nebude přihlášeným poplatníkům daně dočasně poskytnuta v případech,kdy správce daně z objektivních důvodů nemůže stanovit daň podle aktuálního stavu k 1.1.zdaňovacího období před splatností první splátky daně <.>
Upozornění Finanční správy České republiky Správce daně informuje poplatníky o jejich daňové povinnosti na XXXX z nemovitých věcí v rámci klientského přístupu bez zákonem založené povinnosti.Finanční správa České republiky upozorňuje,že budou-li údaje pro placení daně e-mailem zaslány poplatníkovi až po splatnosti daně či nebudou-li mu zaslány vůbec,nemá tato skutečnost,shodně jako u zasílaných složen...

www.financnisprava.cz

Finanční správaKontrolní hlášení (DPH)
Doporučujeme
23.03.2018
21.03.2018
13.02.2018
10.01.2018
02.01.2018
20.12.2017
04.12.2017
01.12.2017
Vydávaný obsah přes RSS
21.03.2018
14.03.2018
06.03.2018
22.02.2018
19.02.2018
07.02.2018
31.01.2018
12.01.2018
15.02.2018
07.02.2018
26.01.2018
11.01.2018
30.11.2017
22.11.2017
Autor: XXXXX XXXXXX | Zdroj: Reflex | Datum: X.XX.XXXX
22.11.2017
Autor: XXXX XXXXXXX | Zdroj: Hospodářské noviny | Datum: XX.XX.2017
01.11.2017
po
út
st
čt

so
ne
26
27
28
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
Kontakty
Kraj ve kterém sídlí Vyberte kraj Hl.m.Praha Středočeský kraj Jihočeský kraj Plzeňský kraj Karlovarský kraj Ústecký kraj Liberecký kraj Královéhradecký kraj Pardubický kraj Vysočina Jihomoravský kraj Olomoucký kraj Zlínský kraj Moravskoslezský kraj
Okres ve kterém sídlí Vyberte okres Benešov Beroun Blansko Brno-město Brno-venkov Bruntál Břeclav Česká Lípa České Budějovice Český Krumlov Děčín Domažlice Frýdek - Místek Havlíčkův Brod Hodonín Hradec Králové Cheb Chomutov Chrudim Jablonec nad Nisou Jeseník Jičín Jihlava Jindřichův Hradec Karlovy Vary Karviná Kladno Klatovy Kolín Kroměříž Kutná Hora Liberec Litoměřice Louny Mělník XXXXX XXXXXXXX XXXX Náchod Nový Jičín Nymburk Olomouc Opava Ostrava - město Pardubice Pelhřimov Písek Plzeň-jih Plzeň-město Plzeň-sever Praha 1 Praha 10 Praha 2 Praha 3 Praha 4 Praha 5 Praha 6 Praha 7 Praha 8 Praha 9 Praha Jižní Město Praha Modřany Praha-východ Praha-západ Prachatice Prostějov Přerov Příbram Rakovník Rokycany Rychnov nad Kněžnou Semily Sokolov Strakonice Svitavy Šumperk Tábor Tachov Teplice Trutnov Třebíč Uherské Hradiště Ústí nad Labem Ústí nad Orlicí Vsetín Vyškov Zlín Znojmo Žďár nad Sázavou

Načteno

edesky.cz/d/1586136

Meta

Nic nerozpoznáno


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Podmokly      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz