Obec Srubec - Závazné stanovisko k posouzení provedení záměru na životní prostředí - obchvat Srubec

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Srubec.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Závazné stanovisko k posouzení provedení záměru na životní prostředí - obchvat Srubec

O D B O R Ž I V O T N Í H O P R O S T Ř E D Í,Z E M Ě D Ě L S T V Í A L E S N I C T V Í
<br> U Zimního stadionu 1952/2,370 76 České Budějovice,tel.: 386 720 111
e-mail: korinkova@kraj-jihocesky.cz,ID DS: kdib3rr,www.kraj-jihocesky.cz
<br>
Stránka 1
<br>
<br> ZÁVAZNÉ STANOVISKO K POSOUZENÍ VLIVŮ PROVEDENÍ ZÁMĚRU
NA ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ
<br> (dále jen „závazné stanovisko“)
<br> podle § 9a odst.1 až 3 zákona č.100/2001 Sb <.>,o posuzování vlivů na životní prostředí a o změně některých
souvisejících zákonů (zákon o posuzování vlivů na životní prostředí),v platném znění
<br> (dále jen „zákon“)
<br>
Výroková část
<br>
Název záměru:
Přeložka II/156 a II/157 – 6.Etapa a Přeložka II/157 – obchvat Srubce
<br>
Kapacita (rozsah) záměru:
Záměr je ve své západní části „Přeložka II/156 a II/157 - 6.etapa“ zpracován ve třech trasových variantách
označovaných čísly 3,8 a 9.Těmto třem variantám je v napojení přizpůsobena také východní část,a to jak směrově <,>
tak výškově.Ve své východní části „Přeložka II/157 – obchvat Srubce“ je záměr předkládán prakticky v jedné trasové
variantě a ve dvou podvariantách v úseku mezi komunikacemi k Pomníku a Dobrovodská,které se liší různým
stavebně technickým řešením,a to: a - tunel,b - dva mosty.Způsob napojení východní části na západní se shoduje
u variant 3 a 9,a to v případě tunelu i mostů.Varianta 8 se odlišuje svým rozsáhlým zahloubením,jemuž je
přizpůsobeno i napojení.V případě varianty 8 se rozsáhlé zahloubení projevuje i v tunelové podvariantě - varianty 3
a 9 mají tunel XXXXXX XXX XXX m,zatímco ve variantě X se počítá s tunelem dlouhým 890 m <.>
Varianty se zásadně neliší v celkové délce hlavní liniové trasy - západní část je dlouhá cca 1,1 km (zaokrouhleno na
stovky metrů) a východní část se blíží svou délkou 3,0 km (viz následující tabulka).Celková délka je tedy cca 4,1 km
u všech variant <.>
<br>
varianta záměru
Západní část Východní část Celková délka trasy
<br> [km] [km] [km]
<br> Varianta 3
tunel
<br> 1,13102 2,97384 4,10486
most
<br> Varianta 8
tunel
<br> 1,10000 2,95959 4,05959
most
<br> Varianta 9
tunel
<br> 1,13365 2,97384 4,10749
most
<br> Délky tunelů ve variantě 3 a 9 – varianta tunel: 169 m; ve variantě 8 – 890 m <.>
<br>
Zařazení záměru dle přílohy č.1 k zákonu:
Bod 49 Silnice všech tříd a místní komunikace I.a II.třídy o méně než čtyřech jízdních pruzích od stanovené délky
(tzn.2 km); ostatní pozemní komunikace od stanovené délky (tzn.2 km) a od stanovené návrhové intenzity dopravy
předpokládané pro novostavby a ročního průměru denních intenzit pro stávající stavby (tzn.1 000 voz/24 hod) <.>
<br>
Umístění záměru:
kraj: Jihočeský
obec: České Budějovice,Srubec
k.ú.: České Budějovice 5,Srubec
<br>
Čj.: KUJCK 30100/2018/OZZL
Sp.zn.: OZZL 66779/2014/jikor
<br> datum: 12.3.2018 vyřizuje: Ing.XXXXX XXXXXXXXX telefon: XXX XXX XXX
<br> *KUCBXXXPFXXM*
KUCBXXXPFXXM
<br>
<br>
<br>
<br>
U Zimního stadionu 1952/2,370 76 České Budějovice,tel.: 386 720 111
e-mail: korinkova@kraj-jihocesky.cz,ID DS: kdib3rr,www.kraj-jihocesky.cz
<br>
Stránka 2
<br>
<br> Obchodní firma oznamovatele:
Jihočeský kraj
IČO:
70890650
<br>
Sídlo (bydliště) oznamovatele:
U Zimního stadionu 1952/2,37001 České Budějovice - České Budějovice 7
<br>
<br> Krajský úřad – Jihočeský kraj,odbor životního prostředí,zemědělství a lesnictví (dále jen „krajský úřad“) <,>
<br> jako příslušný úřad podle § 22 písm.a) zákona za použití § 9a odst.1 a přílohy č.6 k zákonu
<br> vydává
<br> S O U H L A S N É Z Á V A Z N É S T A N O V I S K O
<br> k záměru
<br> „Přeložka II/156 a II/157 – 6.Etapa a Přeložka II/157 – obchvat Srubce“
<br> Krajský úřad na základě § 9a odst.1 zákona stanoví následující podmínky pro navazující řízení:
<br>
<br> Podmínky pro fázi přípravy záměru:
<br>
1.Optimalizovat trasu záměru tak,aby byl minimalizován zásah do PUPFL a IP 23 (ÚSES) <.>
<br> 2.Pro definitivní návrh trasy záměru provést podrobné posouzení možného ovlivnění vodních zdrojů Vidov a
Zborov.V případě,že bude prokázáno,že k ovlivnění těchto vodních zdrojů nedojde,použít pro odvodnění
zatravněných příkopů bez izolace dna a svahů <.>
<br> 3.Zpracovat aktualizaci hlukové studie pro období provozu pro konečnou variantu a dle ní navrhnout definitivní
rozsah protihlukových opatření
<br> 4.V další fázi projektové přípravy zpracovat projekt ozelenění a sadových úprav kolem trasy záměru,včetně
areálů DUN+RN,jako účinné opatření k snížení imisní zátěže tuhých znečišťujících látek a benzo(a)pyrenu <.>
<br> 5.V zásadách organizace výstavby bude zakotveno:
<br> - Převoz materiálů realizovat v maximální míře ve stopě navrhované komunikace a dálnice D3 <.>
<br> - Staveništní doprava nebude provozována v noční době,s výjimkou prací,které s ohledem na technologii
výstavby nelze přerušit <.>
<br> - Navrhnout opatření pro eliminaci sekundární prašnosti při výstavbě <.>
<br> - Bude respektována ochrana tzv.krvavcové louky (p.č.908 a 909,910 v k.ú.Srubec)
<br> 6.Pro snížení akustické zátěže záměrem použít na mostních konstrukcích nízkohlučné mostní uzávěry <,>...

Načteno

edesky.cz/d/1585619

Meta

Zveřejnění záměru   Pronájem   Stavby   Jednání zastupitelstva   Územní plánování   EIA  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Obec Srubec      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz