Obec Osečany - Výzva na pronájem nebytových prostor - restaurace Na Růžku

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Osečany.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Výzva na pronájem nebytových prostor - restaurace Na Růžku

Obec Osečany
<br>
Osečany 21,264 01 Sedlčany
Vás vyzývá
<br> k podání nabídky
<br> na pronájem „nebytových prostor – restaurace Na Růžku v Osečanech“
Předmět nabídky:
<br> Předmětem nabídky je pronájem nebytových prostor o celkové výměře 165m2 a vnitřní vybavení v Pohostinství Na Růžku v Osečanech,jenž jsou ve vlastnictví obce Osečany <.>
<br> Rozsah nabídky je uveden v příloze č.1 této výzvy <.>
<br> Nabídka musí mít vyplněné veškeré otázky v příloze č.1,musí obsahovat podepsané čestné prohlášení viz příloha č.2 a uchazeč musí splňovat kvalifikační předpoklady.Pokud nabídka nebude splňovat tyto náležitosti bude po formální stránce vyřazena z výběrového řízení <.>
<br> 1.Začátek a doba pronájmu:
<br> Zahájení pronájmu: 1.6.2011
<br>
Doba pronájmu: neurčitá s výpovědí 3 měsíce
<br>
2.Požadavky na kvalifikační předpoklady a jejich prokázání:
<br> Uchazeč prokáže kvalifikační předpoklady předložením následujících dokladů :
<br> a) příslušné oprávnění k podnikání ve vztahu k plnění pronájmu (živnostenský list) v neověřené kopii
<br> b) prohlášení o bezúhonnosti firmy (dle přílohy č.2) <.>
<br> 3.Hodnotící kriteria:
<br> Dle hodnocení přílohy č.1.Každá otázka bude hodnocena výběrovou komisí od 0-5 bodů.Uchazeč jenž získá nejvíce bodů bude doporučen jako nejvhodnější nabídka <.>
4.Požadavek na jednotný způsob zpracování nabídky:
<br> Nabídka musí obsahovat odpovědi na všech 10 otázek uvedených v příloze č.1
<br> 5.Způsob výběru zakázky:
<br> Pověřená osoba zadavatele vybere nejvýhodnější nabídku na základě ve výzvě stanoveného hodnotícího kriteria –nejvyšší získaný počet bodů
8.Lhůta k podání nabídek:
<br> Počíná běžet dnem po zveřejnění této výzvy a trvá 30 kalendářních dní <.>
<br> 9.Lhůta pro doplňující informace:
<br> Lhůta pro poskytnutí doplňujících informací je do 3 dnů před ukončením termínu
<br> podání nabídek <.>
<br> 10.Termín podání nabídek a otevírání nabídek je:
Termín podání: Pondělí.29.4.2011 do 14.00 hod <.>
Termín otevírání obálek: 29.4.2011 a formální kontrola nabídek
<br> 11.Místo a způsob podání nabídek:
<br> Nabídky podají uchazeči osobně nebo doporučeně poštou na adresu Obec Osečany,Osečany 21,264 01 Sedlčany do doby uvedené v bodě 10,v uzavřených obálkách označených názvem Předmětu nabídky (Pronájem nebytových prostor v Pohostinství Na Růžku v Osečanech) – NEOTVÍRAT,nabídky musí být podány v českém jazyce <.>
13.Název,sídlo,telefon zadavatele:
<br> Obec Osečany,Osečany 21,264 01 Sedlčany zastoupená starostou IČO 00473871 <.>
Adresa pro doručení: Obec Osečany,Osečany 21,264 01 Sedlčany
<br> Kontaktní osoba – XXXXX XXXXXX,XXXX XXXXXXXX mail: obec.osecany@tiscali.cz.Případné žádosti o poskytnutí dodatečných informací mohou zájemci uplatnit do 3 dnů před ukončením termínu podání nabídek <.>
<br> 14.Další podmínky:
<br> 1.Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky,případně soutěž zrušit bez udání důvodů.Náklady na vypracování nabídek zadavatel nehradí <.>
<br> 3.Žadatel má možnost žádat po zadavateli dodatečné informace o předmětu nabídky <.>
<br> 4.Zadavatel přijme pouze jednu nabídku,varianty nabídek nepřipouští <.>
<br> V Osečanech 24.3.2011
……………………
<br> starosta obce
Příloha č.1
<br> 1.Popis stávajícího stavu:
<br> Náklady s provozem nebytových prostor:
<br> Elektrická energie: 3.000,- Kč (měsíc)
<br> Vodné: cca 300,- Kč /měsíc
<br> Stočné (vývoz jímky): cca 1.000,- Kč/měsíc
<br> Topení (tuhá paliva): cca 1.000,- Kč /měsíc
<br> Nájem obci: 2.384,- Kč/měsíc
<br> Ostatní režie: cca 500,- Kč/měsíc
<br> Návštěvnost a pořádání společenských akcí:
<br> Mimosezónní období ( říjen-duben) – 5 až 7 návštěvníků/den
<br> Sezónní období ( květen-září) – 10 až 15 návštěvníků/den
<br> Společenské akce- společenský sál pro 220 osob ve vlastnictví obce:
<br> · Myslivecký ples (cca 160 osob)
<br> · Hasičský ples (cca 70 osob)
<br> · Farní ples (cca 170osob)
<br> · Maškarní pro děti (cca 70 osob)
<br> · Pouť (cca180 osob)
<br> · Taneční večery - 9x podzim 2010 (cca 60 osob)
<br> Tyto údaje jsou z posledního roku <.>
<br> Vaření – provoz kuchyně – schválená minutková kuchyně
2.Ekonomicko – obchodní rozvaha pronajímatele -vyplní nabízející:
a) Předpokládané příjmy (roční) ………………………………
<br> b) Předpokládané výdaje (roční) ………………………………
c) Předpokládaný zisk z provozu nebytových prostor (roční) ………………………….<.> <.>
<br> d) Počet zaměstnanců ………………………………
<br> e) Počet OSVČ ………………………………
<br> f) Přepokládaný nový počet společenských akcí za rok ………………………………
g) Provozování kuchyně (předpokládaný počet uvařených jídel/měsíc) ……………… <.>
<br> h) Provozní doba(otevírací doba) ………………………………………………………….<.>
i) Typ nových společenských akcí (prosím vyjmenujte)
<br> ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… <.>
<br> j) Nabízený nájem pro obec (roční) ………………………….<.>
<br> Příloha č.2
<br> ČESTNÉ PROHLÁŠENí
prohlašuji tímto čestně že:
<br> zájemce o pronájem nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin,jehož skutková podstata souvisí s předměte...

Načteno

edesky.cz/d/1581292

Meta

Veřejná zakázka   Pronájem  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Osečany      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz