Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede MČ Brno - Jundrov.
OBJEDNATEL:
Zastoupen:
<br> Se sídlem:
<br> lČ:
DIČ:
<br> Bankovní Spojení:
<br> ZHOTOVITEL:
Telefon:
E-mail:
Jednaflcř
<br> Se sídlem:
lČ:
<br> DIČ:
<br> Plátce DPH:
<br> Bankovní spojení:
<br> SMLOUVA o DiLO
<br> [uzavřená dle ust.§ 2586 a násl.zák.č.8912012 Sb.<,>
občanský zákoník,v platném Znění (dále jen „0.Z.“)I
<br> Statutární město Brno,městská část Brno-Jundrov
<br> Ivanou Fajnorovou,jednající starostkou městské části BrnoflJundrov <,>
Oprávnění jednat ve věcech technických: XXXX XXXXXXXXX
Veslařské XX,XXX OO Brno
<br> XX 99 27 85
<br> CZ44992785
<br> Komerční banka,a.s <.>,č.ú.: 43-6815810247/0100
<br> na straně jedné jako o bj e d n a t e | (dále jen „objeclnatel")
<br> TERMOMONT s.r.o <.>
<br> 461 612 264
<br> termomontúìtermomontcz
<br> XXXX XXXXX,nar.XX.X.XXXX
<br> trvale pobytem Nová Sídla č.p.41,570 01 Nová Sídla
Zast.na základě plné moci,šla an <,>
ředitelem Společnosti lng.Stanislavem Čermánek',nar.27.11.1982 <,>
trvaıe pobytem v Újezdeøh 535/1,621 00 Brno
<br> tel.: 602 145 135,e-mail: scermakíčìtermornontcz
Václavské nám.823/33,110 OO Praha
<br> 455 38 875
<br> CZ45538875
<br> ANO
<br> Komerční banka,a.s <.>,č.ú.: 32805591/0100
<br> na straně druhé jako Z h XXX v i tel (dále jen „Zhotovitel“)
<br> níže uvedeného dne,měsíce a roku uzavřeli následující
<br> ı <.>
PŘEDMĚT A účEL sıvıLOUvY
<br> 1.Zhotoviteí se Zavazuje provést na svůj náklad a nebezpečí pro objednatele dílo <,>
tj.kompletně Zhotovenou stavbu „Rekonstrukce vytápění MS Dubová 2",a to včetně
Zkoušek,dokumentace skutečného provedení díla a provozních předpisů na dílo
a objednatel se Zavazuje provedené dílo převzít a zaplatit cenu,blíže specifikovanou v či <.>
<br> lll.této smlouvy <.>
<br> 2.Zhotovitel provede dílo v kvalitě stanovené příslušnými právními předpisy a dle příslušné
projektové dokumentace,a to v rozsahu nabídkového rozpočtu,který jako příloha č.1
tvoří nedílnou součást této Smlouvy <.>
<br> 3.Místem plnění je: Mateřská škola,Dubová 2,Brno <.>
<br> "7
5 <,>
<br>
<br>
<br> ıı <.>
PROVEDENÍ DÍLA (DOBA PLNĚNÍ)
<br> 1.Zahájení práce na Zhotovení díla: 7.7.2015
2.Dokončení díla do: 7.8.2015
3.ČI.Il <.>,bod 2.této smlouvy lze po vzájemné dohodě smluvních stran upravit v rámci
<br> písemného dodatku přiměřeným prodloužením doby plnění nutné křádnému
- vypracování předmětu plnění <.>
<br> ııı <.>
cENA XXXX A JEJÍ úHRADA
<br> X.Cena díla se sjednává vzájemnou dohodou smluvních stran a v souladu se zákonem
č.526/1990 Sb <.>,o cenách,ve Znění pozdějších předpisů,a to jako XXXXX XXXX v celkově
výši X.XXX.XXX,- Kč,(slovy: jedenmilionjednostotřicetjednatisícčtyřistaosmdesátpět-
korunčeských).K ceně prací bude připočtena daň Z přidané hodnoty ve výši platně v době
uskutečnění zdanitelného plnění <.>
<br> XXXX XXX DPH X.XXX.XXX,- Kč
DPH 21% 237.612,- Kč
Cena vč.DPH 1.369.096,- Kč
<br> DPH odvede objednatel (zákazník) <.>
<br> 2.Cena díla byla určena na základě položkového rozpočtu,který je dle vzájemně dohody
smluvních stran úplný,Závazný a konečný <.>
<br> 3.Cena díla zahrnuje práce dle projektové dokumentace v rozsahu výkazu výměr
obsažených v Zadávací dokumentaci.Vedle ceny vlastního provedení díla cena Obsahuje
rovněž náklady na:
<br> - Zabezpečení bezpečnosti a hygieny práce
<br> vybudování,udržování a odstranění Zařízení staveniště
<br> - opatření k ochraně životního prostředí
<br> - poplatky spojené se Záborem veřejného prostranství
<br> - organizační a koordinační činnost
<br> pojištění stavby a pojištěni osob
<br> - bezpečnostní opatření (pracovníků);
<br> zajištění zařízení staveniště a úhradu veškerých nákladů na jeho řízení <,>
provozování a likvidaci;
<br> poplatky Za řádnou likvidací odpadů;
<br> vyhotovení a předání dokumentace skutečného provedení dila ve 2
vyhotoveních vtištěně podobě a vjednom vyhotovení v digitální formě na CD
ve formátu pdf;
<br> - kompletní předání díla včetně provedeni a předání protokolů z předepsaných
Zkoušek,revizí a předání dokumentace prokazující jakost použitých a skutečně
použitých a zabudovaných materiálů čí výrobků;
<br> zaškolení obsluhy kotelny
<br> zisk zhotovitele a náklady na veškeré další práce a činnosti a služby nutné
ke splnění veřejně zakázky a křádné realizaci díla vrozsahu dle či.l.této
smlouvy <.>
<br>
<br>
<br>.Cena XXXX XXXX fakturována nejdříve po uplynutí XX-ti pracovních dnů ode dne předání
a převzetí díla bez vad a nedodělků,přičemž zhotovitel bere na vědomí,že objednatel
neposkytuje žádné Zálohy na cenu díla.Pozastávka z celkové sjednané ceny díla bez
DPH činí 10%.Uvolnění pozastávky bude po uplynutí záruční doby na základě daňového
dokladu vystaveného Zhotovitelem.Pozastávku na dobu Záruční doby lze nahradit
předložením bankovní záruky.Z této bankovní záruky vypiývá právo objednatele čerpat
finanční prostředky v případě,že během záruční doby nesplní.Zhotovitel své povinnosti
vyplývající ze smlouvy nebo vpřípadě,kdy objednateli vznikne ze smlouvy nárok na
smluvní pokutu.Doba bankovní zárukyje stanovena na 60 měsíců a počíná běžet dnem
předání a převzetí díla.Banko...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Územní plánování EIA
Další dokumenty od MČ Brno - Jundrov | ||
---|---|---|
03. 07. 2018 | Ministerstvo obrany vydává veřejnou vyhláškou návrh opatření obecné povahy - ochranná pásma leteckých pozemních zařízení - radiolokátor Sokolnice | |
03. 07. 2018 | Záměr č.j. MMB/0269976/2018 | |
28. 06. 2018 | Rozpočtové opatření č. 7/2018 | |
28. 06. 2018 | Rozpočtové opatření č. 6/2018 | |
28. 06. 2018 | Rozpočtové opatření č. 5/2018 | |
...a další |