Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hoštka.
Číslo zakázky:
Název projektu:
Název zakázky
(dodávka) :
<br> Datum vyhlášení
zakázky:
Název/obch.firma
zadavatele:
Sídlo zadavatele:
Osoba oprávněná jednat
jménem zadavatele,vč <.>
kontaktních údajů:
(tel.a e-mailová adresa)
IČ zadavatele:
DIČ zadavatele:
Kontaktní osoba zadavatele <,>
vč.kontaktních údajů (tel <.>
a e-mailová adresa):
<br> Lhůta pro podávání nab
(data zahájení a ukončení
příjmu,vč.času)
Předpokládaná hodnota
zakázky v Kč:
Typ zakázky:
Lhůta dodání:
Místa dodání /převzetí
zásilky/:
Hodnotící kritéria:
Požadavek na uvedení
kontaktní osoby uchaze
Požadavek na písemnou
formu nabídky (včetně
požadavků na písemné
zpracování smlouvy
dodavatelem) :
<br> Přílohy:
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK
1/2015
Rozšíření kapacity MŠ Hoštka
Nábytková sestava délka 3 m,1 ks kuchyňského koutku,1 ks kadeřník <,>
1 ks stolku na VV,stolek na pitný režim,čtenářský koutek- pohovka pro děti <,>
konferenční stolek,otevřená knihovna,úložný uzavíratelný prostor na
matrace a lůžkoviny /20ks matrací/ cca 4 m,1 ks pošta,1 ks skříňka s dvířkyúložný prostor na pomůcky,20 ks odpočinková matrace min.výška 10 cm <,>
lůžkoviny- prostěradla,povlečení,polštář,přikrývka- 20 ks
<br> Součástí nabídky musí být i prostorová vizualizace dodávaného zboží do
dané třídy MŠ.Zadavatel předpokládá konkretizaci nabídky při osobním
jednání před podáním vlastní nabídky <.>
<br> Do hodnoty nabídky musí být zahrnuta i XXXX montáže a dopravy <.>
XX.X.XX
<br> Základní škola a mateřská škola Hoštka,okres Litoměřice,příspěvková
organizace
Litoměřická 267,411 72 Hoštka
Mgr.XXXXXXX XXXXXX
Tel.: XXX XXX XXX
E-mail: rieger@zs-hostka.cz
<br> 72742496
CZ 72742496
Mgr.XXXXXXX XXXXXX
Tel.: XXX XXX XXX
e-mail: rieger@zs-hostka.cz
<br> Zahájení: 11.6.2015
Ukončení: 26.6.2015 v 8.00 hod <.>
<br> 100 000 Kč bez DPH
<br> zakázka malého rozsahu
Do 28.8.2015
ZŠ a MŠ Hoštka,Litoměřická 267,411 72 Hoštka
ředitelna školy-místnost č.56
Celková nabídková XXXX XXX DPH
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky <,>
její telefon a e-mailovou adresu <.>
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné nebo v elektronické formě <.>
Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy,pokud
je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče <.>
<br> Součástí nabídky nutný doklad o hygienické nezávadnosti dodávaného
nábytku dle platných norem <.>
Konkretizace zakázky,návrh smlouvy /dvojí vyhotovení s podpisem/
- přiložit k nabídce
Načteno
Meta
Veřejná zakázka