Město Hrotovice - Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy - přechodná úprava provozu na místní komunikaci ul. Hladov

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hrotovice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Veřejná vyhláška - Opatření obecné povahy - přechodná úprava provozu na místní komunikaci ul. Hladov

v „ MĚSTSKÝ ÚŘAD TŘEBÍČ TI'EbIC Odbor dopravy a komunálních služeb
<br> Karlovo nám.104/55,574 01 Třebíč,adresa pro doručení písemnosti: Masarykovo nám.11616,674 01 Třebíč
<br> Č.j.: ODKS 19519/18 - SPIS 88/2018/rnj V Třebíči 22.03.2018
<br>,: """""""""" Matku Kampaň VYŘIZUJE: XXXXX XXXXXXXX \ MĚGTSKÝ
<br> TELEFON: XXX XXX XXX Á !; i“ „Lam „MF-?] \Dcšlodm „„.<.> „ČJMMČ
<br> E—MAÍL: j.malejova©trebic.cz „"—“H E_„WM __.<.>.<.>.<.>
<br> ' <.>,„,<.> : mtmr <.>,<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.„.<.>.„„„„„„„ „„ Verejna vyhlaska.) vr
<br> Opatření obecné povahy
<br> Městský úřad Třebíč,odbor dopravy a komunálních služeb,příslušný dle ustanovení 5 124 odst.1 a 6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o silničním provozu"),v souladu s ust.š 77 odst.1 písm.c) a odst.5 zákona ke stanovení místní a přechodné úpravy provozu na silnicích II.a III.třídy,místních komunikacích a na veřejně přístupných účelových komunikacích (dále jen „zdejší úřad ),po projednání s dotčeným orgánem Policii ČR,Krajským ředitelstvím policie Kraje Vysočina,Územním odborem Třebíč,dopravním inspektorátem,pod č.j.KRPJ — 29635 - 1fČJ— 2018 — 161006 ze dne 21.03.2018 a v souladu s 5 171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád (dále jen,správní řád ) vydává opatření obecné povahy,kterým se
<br> stanoví přechodná úprava provozu na místní komunikaci ulice Hladov (uzavírka) a na silnicích llf152 ulice F.B.Zvěřiny,nám.8.května a III/15245 ulice Třebíčská (objízdná trasa) v Hrotovicích <,>
<br> o kterou požádal žadatel: XXXXXXXX XXXXXX,Sluneční č.p.XX,Moravská Třebová,IČ (dále jen „žadatei“) z důvodu uzavírky místní komunikace při výměně střešní krytiny nemovitosti <.>
<br> Termín umístění přechodného dopravního značení: 16.04.2018 - 27.04.201 8 <.>
<br> Přechodná úprava provozu bude provedena v rozsahu dopravních značek a dopravních zařízení uvedených vgrafické příloze,která je nedílnou součástí tohoto opatření obecné povahy <.>
<br> Osoba odpovědná za řádnou instalaci a provedení dopravního značení: XXXXXXXX XXXXXX,tel.: XXX XXX XXX
<br> Při umístění dopravního značení musí být sniněnv tvto podmínky:
<br> 1.Stanovené dopravní značení bude instalováno vsouladu se zákonem o silničním provozu a jeho prováděcí vyhláškouč 0.294/2015 Sb <.>,dále musí splňovat TP 66 — Zásady pro přechodné dopravní značení na pozemních komunikacích a požadavky Vzorových listů 6.1 — Vybavení pozemních komunikací <.>
<br> 2.Dopravní značky budou umístěny spodní hranou nejméně 0,6 rn nad niveletou vozovky komunikace samostatně na přenosných stojanech s červenými a bílými pruhy retroreflexního provedení <.>
<br> 3.Neplatnost trvalé dopravní značky nebo její části,která vyplývá z přechodné úpravy provozu,bude provedena škrtnutím oranžovo-černým pruhem,zakrytim nebo demontáží činné plochy značky.Trvalé dopravní značení bude po ukončení přechodně úpravy provozu uvedeno do původního stavu <.>
<br>./2
<br> Č.j.: ODKS 19519/18 - SPIS 88/2018/mj
<br> 4.Výstražná světla musí být včinnosti po celou dobu umístění přechodného dopravního značení <.>
<br> 5.Nutno zajistit havarijní službu pro případ závady na dopravním značení nebo zařízení a případnou včasnou reakci na změnu dopravních podmínek.Pravidelně provádět kontrolu stavu přechodného dopravního značení <.>
<br> 6.Vpřípadě nezbytného doplnění dopravního značení ze strany žadatele (havárie,povětrnostní vlivy,apod.) je Žadatel povinen projednat tuto skutečnost s Policii ČR & silničním správním úřadem,který vydal toto stanovení <.>
<br> ?.Toto stanovení nenahrazuje povolení příslušného silničního správního úřadu ke zvláštnímu užívání nebo uzavírce pozemní komunikace a platí pouze v rozsahu údajů uvedených v příloze situace <.>
<br> Odůvodnění
<br> Dne 21.03.2018 podal žadatel žádost o stanovení přechodné úpravy provozu na místní komunikaci ulice Hladov vTřebíči z důvodu uzavírky komunikace vdobě výměny střešní krytiny <.>
<br> Dle š 77 odst.5 zákona o silničním provozu,jde-li o stanovení přechodně úpravy provozu na pozemních komunikacích,nedoručuje příslušný správní úřad návrh opatření obecné povahy a nevyzývá dotčené osoby k podávání připomínek nebo námitek; opatření obecné povahy nabývá účinnosti pátým dnem po vyvěšení <.>
<br> Poučení
<br> Opatření obecné povahy nabývá účinnosti pátým dnem po dni vyvěšení veřejné vyhlášky.Proti opatření obecné povahy nelze podat opravný prostředek <.>
<br> „otisk úředního razítka“ Jitka Matejcvá úředník odboru dopravy a komunálních služeb
<br> Rozdělovník
<br> XXXXXXXX XXXXXX,Hladov č.p.XX,XXX XX Hrotovice
<br> Krajské ředitelství policie Kraje Vysočina,Vrchlického č.p.2627/46,586 01 Jihlava 1,DS: OVM,x9nhptc
<br> Město Hrotovice,nám.8.května č.p.1,675 55 Hrotovice,DS: OVM,Bzebdza
<br> Krajská správa a údržba silnic Vysočiny,Kosovská č.p.1122/16,586 01 Jihlava 1,DS: PO_R,SqdnpSQ
<br> Toto opatření obecné povahy musí být vyvěšeno na úřední desce Městského úřadu Třebíč a Městského úřadu Hrotovice po dobu 15 dnů <.>
<br> Příloha:
<br> grafický návrh...

Načteno

edesky.cz/d/1571849

Meta

Veřejná vyhláška   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Hrotovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz