Město Hradec Králové - Návrh stanovení MÚP - OOP na sil. I/31 v HK realizace akce "I/31 Hradec Králové, křižovatka Mileta"

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hradec Králové.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Situace svodidel.pdf
0,4
<br> 0,5
<br> 0,6
<br> 0,7
<br> JSO H1 dl.70 m
+ 12 m NÁBĚH
<br> JSO H1 dl.132 m
<br> ZMS4-A3/H2 dl.12,8 m
<br> JSO H1
<br> dl.63 m
<br> ZMS4-A3/H2 dl.12,7 m JSO H1 dl.74 m
+ 12 m NÁBĚH
<br> JSO H2 dl.8 m+ 4 m NÁBĚH
JSO H1
dl.23 m
<br> JSO H1 dl.134 m
<br> JSO H1 dl.47 m ZMS4-A3/H2 dl.12,7 m
<br> ZMS4-A3/H2
dl.13,2 m
<br> JSO H2 dl.4 m+ 4 m NÁBĚH
<br> MS4-A3/H2 dl.9,9 m
MS4-A3/H2dl.9,9 m
<br> JSO H1 dl.22,5 m
+ 8 m NÁBĚH
<br> JSO H1 dl.22,5 m
+ 8 m NÁBĚH
<br> ZM
S4
<br> -A
3/H
<br> 2
<br> dl <.>
13
<br>,5
m
<br> JS
O
<br> H
1
<br> dl
<.> 3
<br> 0
m
<br>
+
<br> 12
m
<br> N
ÁB
<br> ĚH
<br> ZM
S4
<br> -A
3/
<br> H
2
<br> dl
<.> 1
<br> 4
m
<br> JS
O
<br> H
2
<br> dl
<.> 4
<br> m
<br>
+
4
<br> m
N
<br> ÁB
ĚH
<br> ZM
S4
<br> -A
3/
<br> H
2
<br> d
l <.>
<br> 12
<,> 7
<br> m
<br> JS
O
<br> H
1
<br> dl
<.> 2
<br> 9
m
<br> +
12
<br> m
N
<br> ÁB
ĚH
<br> JS
O
<br> H1
dl <.>
<br> 34
m
<br> JSO
H
<br> 2 dl.8 m
+ 4m
<br> N
ÁBĚH
<br> ZM
S4-A3/H
<br> 2
dl.12,7 m
<br> SOUVISLÝ PÁS JEDNOSTRANNÉHO
OCELOVÉHO SVODIDLA DL.103,3 m (VČETNĚ NÁBĚHŮ)
VÝŠKOVÉ NÁBĚHY 1x DLOUHÝ + 1x KRÁTKÝ
<br> SOUVISLÝ PÁS JEDNOSTRANNÉHO
OCELOVÉHO SVODIDLA DL.167,7 m (VČETNĚ NÁBĚHŮ)
VÝŠKOVÉ NÁBĚHY 1x DLOUHÝ + 1x KRÁTKÝ
<br> SOUVISLÝ PÁS JEDNOSTRANNÉHO
OCELOVÉHO SVODIDLA DL.108,9 m (VČETNĚ NÁBĚHŮ)
VÝŠKOVÉ NÁBĚHY 1x DLOUHÝ + 1x KRÁTKÝ
<br> SOUVISLÝ PÁS JEDNOSTRANNÉHO
OCELOVÉHO SVODIDLA DL.182,4 m (VČETNĚ NÁBĚHŮ)
VÝŠKOVÉ NÁBĚHY 1x DLOUHÝ + 1x KRÁTKÝ
<br> STŘEDOVÝ PÁS
SOUVISLÝ PÁS JEDNOSTRANNÉHO
OCELOVÉHO SVODIDLA DL.174,4 m
(VČETNĚ NÁBĚHŮ)
VÝŠKOVÉ NÁBĚHY 1x DLOUHÝ
<br> STŘEDOVÝ PÁS
SOUVISLÝ PÁS JEDNOSTRANNÉHO
OCELOVÉHO SVODIDLA DL.172,4 m
(VČETNĚ NÁBĚHŮ)
VÝŠKOVÉ NÁBĚHY 1x DLOUHÝ
<br> I/31 HRADEC KRÁLOVÉ,KŘIŽOVATKA MILETA
SITUACE SVODIDEL
M 1:1000
<br> 02/2025
<br> TECHNICKÝ DOZOR INVESTORA RAZÍTKO:
<br> Pelušková 1407,198 00 Praha 9 - Kyje
INFRAM a.s <.>
<br> NÁZEV STAVBY: ČÍSLO OBJEKTU:
<br> I/31 HRADEC KRÁLOVÉ,KŘIŽOVATKA MILETA
<br> KOORDINÁTOR RDS: RAZÍTKO:
<br> Resslova 956/13,500 02 Hradec Králové
<br> ...
StanoveníDZopatřenídíl4.pdf
V2
a
<br> 3/
6/
<br> 0 <,>
12
<br> 5
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> IP1 IS16b(31)
IS16b(37)
<br> IP
19
<br> MIM
O
<br> ZÁ
SO
<br> BO
VÁ
<br> NÍ
<br> C
9a
<br> C
9a
<br> C
9a
<br> C
9a
<br> C
9aC
<br> 9a
<br> SYMBOLY
C9a
<br> E7
b
<br> (T
R
<br> AK
C
<br> E)
<br> (TR
AKC
<br> E)
<br> C
9a
<br> C9
a
<br> ODSTR
ANĚNÍ
<br> SDZ B8
<br> 02/2025
<br> TECHNICKÝ DOZOR INVESTORA RAZÍTKO:
<br> Pelušková 1407,198 00 Praha 9 - Kyje
INFRAM a.s <.>
<br> NÁZEV STAVBY: ČÍSLO OBJEKTU:
<br> I/31 HRADEC KRÁLOVÉ,KŘIŽOVATKA MILETA
<br> KOORDINÁTOR RDS: RAZÍTKO:
<br> Resslova 956/13,500 02 Hradec Králové
<br> M - PROJEKCE,s.r.o <.>
<br> DATUM: PODPIS:
<br> KONTROLOVAL:
<br> KONTROLOVAL:
<br> Integra stavby,a.s <.>
Hrádecká 156; 460 01 Liberec 33 - Machnín
<br> VYPRACOVAL:
<br> KONTROLA:
<br> HLAVNÍ INŽENÝR PROJEKTU:
<br> DATUM:MĚŘÍTKO: Č.ZAKÁZKY: ČÁST: PŘÍLOHA:
<br> NÁZEV STAVBY:
<br> PŘÍLOHA:
<br> STUPEŇ:
<br> PARÉ:
<br> ČÁST / STAVEBNÍ OBJEKT:
<br> RDS
<br> I/31 HRADEC KRÁLOVÉ,KŘIŽOVATKA MILETA
<br> ZHOTOVITEL RDS:
<br> M - PROJEKCE,s.r.o <.>
Resslova 956/13
500 02 Hradec Králové
<br> Ing.P.KELČA
<br> 23-090-03
<br> ZODPOVĚDNÝ PROJEKTANT:
<br> SOUŘADNICOVÝ SYSTÉM: S-JTSK
<br> VÝŠKOVÝ SYSTÉM: B.P.V <.>
<br> REVIZE: PŘEDMĚT ZMĚNY: VYPRACOVAL:
<br> a
<br> DATUM:
<br> b
<br> c
<br> RAZÍTKO:
<br> DATUM: PODPIS:
<br> KONTROLOVAL:
<br> RAZÍTKO:
<br> DATUM: PODPIS:
<br> KONTROLOVAL:
<br> ZHOTOVITEL STAVBY:
<br> M - SILNICE,a.s <.>
Husova 1697,Bílé Předměstí,530 03 Pardubice
<br> RAZÍTKO:
<br> DATUM: PODPIS:
<br> KONTROLOVAL:
<br> RAZÍTKO:
<br> DATUM: PODPIS:
<br> KONTROLOVAL:
<br> INVESTOR STAVBY:
<br> DATUM: PODPIS:
<br> Společnost M - SILNICE a Integra stavby,I/31 HK Mileta
<br> KRÁLOVÉHRADECKÝ
KRAJ
<br> Ing.J.HAJN
<br> Ing.M.STEJSKAL
<br> Bc.P.PAKOSTA
<br> -
<br> SITUACE - OPATŘENÍ DÍL 4
<br> PODKLAD PRO STANOVENÍ DZ
<br> 1:500 - 2.4
<br> ČISTOPIS
<br> SITUACE - OPATŘENÍ DÍL 4
M 1:500
<br> KŘIŽOVATKA UL.SOKOLSKÁ x
BRNĚNSKÁ NOVÉ HRANY
<br> LEGENDA:
ČÁRY A HRANY
<br> ZAMĚŘENÍ STÁVAJÍCÍHO STAVU
...
StanoveníDZsituaceMileta.pdf
DN
2
<br> 00
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> bet.žlab
<br> č.p.1205
<br> č.p.1565
<br> č.p.1690/2a
<br> č.p.2089
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 23
0
<br> 230
<br> 23
0
<br> 230
<br> 23
0
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 23
0
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> 230
<br> silnice I/31
<br> silnice I/31
<br> sil
ni
<br> ce
II
<br> I/2
98
<br> 10
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 50
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 50
<br> 50
<br> 25
<br> 25
<br> 50
<br> 50
<br> 50
<br> 25
<br> 50
<br> 50
<br> 50
<br> 50
<br> 50
<br> 25
<br> 2525
<br> 25
<br> 25
<br> 25
25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 50
<br> 50
<br> 25
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 25
<br> 10
101010
<br> 10
10
<br> 1010
<br> 50 50
50
<br> 50
<br> 50
<br> 10
<br> 25
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 10
<br> 25
<br> 25
25
<br> 25
25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
2525
<br> 25
25
<br> 25
<br> 10
<br> 50
25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 10
<br> 25
<br> 25
10
<br> 25
<br> 25
<br> 25
25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 25
<br> 90+
<br> 50
<br> 50
<br> 50
<br> 2525
<br> 50
<br> 10
<br> KŠ
<br> R=2
<br> RE
<br> C
<br> 3
<br> ŘADIČ SSZ
<br> RŘ
Ř
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V5
<br> 2x
V9
<br> a
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V1a š.0,125(35m)
<br> 13xV9a
<br> V2b 3/1,5/0,125
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V13 0,5/1,0
<br> V4 š.0,25
<br> V11a
<br> V4 0,5/0,5/0,25
V2b 3/1,5/0,125
<br> V4 0,5/0,5/0,25
<br> V5
V1a š.0,125(25m)
<br> 7xV9a
<br> V2b 1,5/1,5/0,25
<br> V8
c
<br>...
8266_I_31_HK_Mileta_OOP_návrh.pdf
Pivovarské náměstí 1245 | 500 03 | Hradec Králové Vstřícný,rychlý a profesionální úřad
tel.: 495 817 111 | fax: 495 817 336 – spokojený občan <.>
e-mail: posta@khk.cz
www.khk.cz
<br> Krajský úřad Královéhradeckého kraje
<br> VÁŠ DOPIS ZN.:
ZE DNE:     
NAŠE ZNAČKA (č.j.): KUKHK-8266/DS/2025-4 (Po)    
<br> VYŘIZUJE: Ing.XXXX XXXXXXXX
ODBOR | ODDĚLENÍ: Odbor dopravy a silničního hospodářství
<br> Oddělení silničního hospodářství    
LINKA | MOBIL: 649 / 736 521 874
E-MAIL: jpospisil@khk.cz
<br> DATUM: 07.04.2025
<br> Počet listů:  4 
Počet příloh:  3  / listů:  3 
Počet svazků:  0 
Sp.znak,sk.režim: 280.4.1,S/10
<br> V e ř e j n á v y h l á š k a
<br> Opatření obecné povahy
<br> Krajský úřad Královéhradeckého kraje,odbor dopravy a silničního hospodářství,jako věcně a místně
příslušný správní orgán dle ustanovení § 124 odst.4 písm.b) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na
pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,v platném znění (dále jen zákona),na
základě ust.§ 77 odst.1 písmene b) zákona,ust.171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění
pozdějších předpisů (dále jen správní řád),k podnětu společnosti M-PROJEKCE s.r.o <.>,Resslova
956/13,500 02 Hradec Králové,IČO 05061415,oznamuje
<br> návrh stanovení místní úpravy provozu
<br> na silnici I/31 v Hradci Králové,a to umístěním trvalého dopravního značení dle grafického
znázornění v příloze návrhu
<br> za podmínek:
<br> Dopravní značení proveďte jako: stálé svislé a vodorovné dopravní značení,dopravní zařízení
Velikost dopravního značení: základní rozměrová řada
Provedení dopravního značení: retroreflexní,RA 2
Platnost úpravy: TRVALE
Důvod: realizace akce „I/31 HRADEC KRÁLOVÉ,KŘIŽOVATKA MILETA“
Osoba (organizace) odpovědná za řádné provedení úpravy:
M - SILNICE a.s <.>,IČO 42196868,Ing.XXXX XXXXX,tel.XXX XXX XXX
<br>
<br> 2
<br> Další podmínky pro osazení přechodné úpravy provozu:
<br> 1) Dopravní značení bude provedeno dle situací,které jsou nedílnou součástí tohoto stanovení <.>
2) Dopravní značení bu...

Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Hradec Králové      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz