Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Fryčovice.
Obec Fryčovice
<br> ' 739 45 Fryčovice 83 www.frycovicecz
<br> oznámení o VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO Řízení
<br> Starosta Obce Fryčovice vyhlašuje dle zákona č.3122002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,v účinném znění a dle zákona č.2632006 Sb <.>,zákoník práce,v účinném znění,výběrové řízení na obsazení pracovního místa úředníka:
<br> účetní a administrativní pracovník pro územní samosprávný celek - Obec Fryčovice
<br> Druh práce: Účetní,administrativní pracovník Místo výkonu práce: Fryčovice
<br> Pracovní náplň:.Samostatné vedení účetnictví účetní jednotky.<.> Sestavování účetní závěrky účetní jednotky a její zveřejňování.Vedení účetních knih,deníku,hlavni knihy,knihy analytické evidence,jejich otevírání a uzavírání a sestavování účtového rozvrhu.' Komplexní vedení účetnictví obce,zpracování účetních výkazů a předkládání údajů měsíčních účetních uzávěrek,provádění veškerých operaci souvisejících s vedením účetnictví a archivací účetních dokladů.<.> Přiřazování rozpočtové skladby k jednotlivým finančním operacím.<.> Zpracování podkladů pro vymáhání pohledávek.Komplexní vedení rozpočtu obce,zpracování,změny,rozpočtování a sledování příjmů a výdajů podle položek die rozpočtové skladby včlenění prostředků z rozpočtu ČR a EU.Administrativa dotaci z pohledu účetnictví.Daňová agenda,vypracování a podávání daňového přiznání obce Příprava podkladů pro sestavení rozpočtu,rozpočtových opatření a rozpočtového výhledu obce Správa daní a poplatků Účtování pokladny,zpracování DPH Evidence majetku,závazků a pohledávek obce Příprava podkladů pro inventarizaci majetku Zpracování účetních výkazů.Zpracování účetní závěrky.Zpracování a úhrada došlých faktur,příprava faktur k proplacení.Fakturace včetně zajišťování podkladů pro fakturaci,kalkulace nákladů na služby spojené s nájmy,podklady pro ceny nájemného,zajišťování agendy SIPO.Archivace dokladů.Příprava podkladů pro jednání zastupitelstva rady a výborů zastupitelstva (zejména finančního a kontrolního).Průběžné informování starosty obce a rady obce o finančním stavu obce a pohybech na účtu obce
<br> Předpoklady:
<br> Zajišťování platebního styku s bankou
<br> Samostatné zajišťování agendy daně z přidané hodnoty ve vztahu k zahraničí.Zabezpečování aktualizace směrnic o oběhu účetních dokladů a podpisového řádu obecního úřadu
<br> Zabezpečování aktualizace vnitřních předpisů
<br> Zajišťování agendy veřejných sbírek
<br> Zpracování statistických výkazů
<br> Zajišťování finanční kontroly v příspěvkové organizaci obce
<br> Poskytování metodické pomoci příspěvkovým organizacím
<br> Příprava podkladů pro obecně závazné vyhlášky
<br> Zpracování statistických výkazů
<br> Zpracování statistických údajů a XXX
<br> Spolupráce na zajištění voleb všech stupňů po technické a materiální stránce Kompletní mzdová agenda
<br> Práce s registry orgánů veřejné moci
<br> Další administrativní práce na obecním úřadě
<br> uchazeč musí
<br> být fyzickou osobou starší 18 let;
<br> být státním občanem České republiky,popřípadě fyzickou osobou,která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
<br> být plně svéprávný;
<br> být bezúhonný;
<br> ovládat jednací jazyk;
<br> Splňovat další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštními právními předpisy (zejména zákon č.312l2002 Sb <.>,o úřednících územních samosprávných celků,v účinném znění) <.>
<br> vykonat zkoušku zvláštní odborné způsobilosti do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru na úseku správní činnosti při finančním hospodaření územních samosprávných celků a jeho přezkumu,nesplnění tohoto předpokladu bude důvodem k rozvázání pracovního poměru
<br> Další předpoklady:
<br> Výhodou je:
<br>.<.>.<.>
<br> minimálně úplné středoškolské vzdělání ekonomického směru ukončené maturitní zkouškou,případně vysokoškolské vzdělání ekonomického směru.pečlivost,důkíadnost,systematíčnost,spolehlivost <,>
<br> znalost práce na PC (zejména Excel,Word)
<br> účetní praxe ve státní správě i samosprávě <,>
<br> vzdělání ekonomického směru,ochota dále se vzdělávat
<br> znalost podvojného účetnictví
<br> znalost českých účetních standardů
<br> praxe v účetnictví územního samosprávného celku
<br> velmi dobrá znalost práce s PC - Word,Excel,Outlook,|nternet
<br> praxe v prostředí systému Gordic,Datacentrum,Codexis,SIPO,daňový portál zvláštní odborná způsobilost dle zákona č.312í2002 o úřednících územních samosprávných celků
<br> organizační schopnosti,iniciativa,samostatnost,spolehlivost,umění jednat s lidmi (dobré komunikační schopnosti)
<br> <,>
<br> Platové zařazení: dle Nařízení vlády č.5640006 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,v účinném znění (předpoklad 9 <.>,nebo 10.platová třída) <.>
<br> Předpokládaný nástup do pracovního poměru je od 1.srpna 2018,případně dle dohody <.>
<br> Doba trvání pracovního poměru: Pracovní poměr na dobu neurčitou s 3 měsíční zkušební dobou ode dne vzniku pracovního poměru <.>
<br> Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat:.jméno,pří...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Rozpočet