Obec Uhersko - Oznámení o zahájení zadávacího řízení Uhersko - obnova návsi.pdf

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Uhersko.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Oznámení o zahájení zadávacího řízení Uhersko - obnova návsi.pdf

v150202 Stránka 1 z 3
<br>
<br> V Uhersku,dne 2.2.2015 <.>
<br>
OZNÁMENÍ O ZAHÁJENÍ ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ
<br>
ve smyslu § 12 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,v platném znění (dále jen „ZVZ“),pro zadání
veřejné zakázky malého rozsahu na služby v souladu s § 6 ZVZ a v souladu s Pokyny pro příjemce podpory v rámci
<br> národních programů SFŽP ČR <.>
<br>
<br> I.Název veřejné zakázky:
<br>
<br> Uhersko – obnova návsi
<br>
II.Identifikace údaje veřejného zadavatele:
Zadavatel: Obec Uhersko
Sídlo: č.p.34,533 73 Uhersko
IČ: 00274470
DIČ: CZ00274470
Oprávněný zástupce zadavatele: XXXXX XXXXX,starosta
Telefon: +XXX XXX XXX XXX
E-mail: uhersko@wo.cz
<br>
III.Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky:
Předmětem zakázky je realizace projektu Uhersko – obnova návsi v první etapě,který řeší obnovu vegetačních
prvků a veřejné zeleně v prostoru návsi včetně cest a drobné vybavenosti.V rámci projektu dojde ke kácení <,>
výsadbě,přesadbě a ošetření stromů,odstranění keřů,založení trávníku,k realizaci pochozích a pojezdových
cest,mlatové plochy a dále k umístění laviček <.>
Technické řešení je detailně popsáno v projektové dokumentaci,která tvoří přílohu č.4.zadávací
dokumentace <.>
Druh veřejné zakázky: Služby
Doba a místo plnění veřejné zakázky:
<br> Předpokládaný termín zahájení: 27.2.2015
Předpokládaný termín dokončení: 31.3.2015 (kompletní odstranění dřevin)
<br> 30.4.2015 (dokončení celé zakázky)
Místo plnění předmětu veřejné zakázky je na pozemcích parc.č.565/1,565/2,572 v k.ú.Uhersko <.>
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky celkem (v Kč bez DPH): 636.866,- Kč
Bližší specifikace předmětu veřejné zakázky je uvedena v zadávací dokumentaci.Způsob přístupu a poskytnutí
zadávací dokumentace je stanoven bodem č.IV <.>
<br>
IV.Podmínky přístupu či poskytování zadávací dokumentace dodavatelům
Písemnou žádost o poskytnutí zadávací dokumentace včetně všech příloh je nutno doručit zadavateli nejpozději
před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Písemnou žádost je možné podat poštou na adresu kontaktní osoby
zadavatele,tj.3L studio,s.r.o <.>,Pobřežní 78,186 00 Praha 8,nebo na e-mail asistent@3Lstudio.cz <.>
Zadávací dokumentace včetně všech příloh,v elektronické podobě,bude zájemcům o veřejnou zakázku
poskytnuta nejpozději do 2 pracovních dnů,co zájemce zadavatele o zadávací dokumentaci písemně požádá,a
to na uvedený kontaktní e-mail uchazeče.Zadavatel bude požadovat písemné potvrzení o doručení zadávací
dokumentace na e-mail asistent@3Lstudio.cz <.>
Zadavatel poskytne zadávací dokumentaci zdarma <.>
Případné bližší informace jsou k dispozici na emailu asistent@3Lstudio.cz nebo telefonu 222 327 004 <.>
<br>
V.Lhůta a místo pro podání nabídek
<br> Lhůta pro podání nabídek končí dne 17.2.2015 v 11:30 hodin <.>
Adresa pro podání nabídky: 3L studio,s.r.o <.>,Pobřežní 78,186 00 Praha 8 <.>
<br>
<br>
<br> OZNÁMENÍ – Uhersko – obnova návsi
<br> v150202 Stránka 2 z 3
<br>
<br> Pro podání nabídky platí ustanovení § 69 ZVZ <.>
Nabídku může zájemce doručit po celou dobu lhůty pro podání nabídky vždy v pracovních dnech na podatelnu
v jejích úředních hodinách.V poslední den lhůty budou nabídky přijímány do 11:30 hodin.Nabídka bude
doručena v uzavřené obálce označené nápisem „Uhersko – obnova návsi - NABÍDKA – NEOTVÍRAT“ a názvem
uchazeče jeho adresou a IČ <.>
Při doručení poštou je rozhodující datum a hodina doručení nabídky na adresu zadavatele.Včasné doručení je
rizikem uchazeče.Opožděně doručenou nebo podanou nabídku zadavatel neotevře a bezodkladně vyrozumí
uchazeče o XXX,že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek <.>
<br>
VI.Informace o XXX,v jakém jazyce může být nabídka podána,a o variantách nabídek a plnění části zakázky
Nabídka,včetně veškerých dokumentů,bude zpracována v českém jazyce.Zadavatel nepřipouští variantní
řešení.Není možné pouze částečné plnění <.>
<br>
VII.Požadavky na prokázání kvalifikace
Kvalifikovaným pro plnění veřejné zakázky je dodavatel,který:
<br> a.splní základní kvalifikační předpoklady v rozsahu § 53 odst.1 ZVZ <,>
b.splní profesní kvalifikační předpoklady v úrovni požadované zadavatelem:
<br> - Zadavatel stanovuje požadavek,aby dodavatel disponoval dokladem o oprávnění k podnikání
podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky,tj <.>
Výroba,obchod a služby neuvedené v přílohách 1 až 3 živnostenského zákona,resp <.>
Poskytování služeb pro zemědělství a zahradnictví <.>
<br> c.předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku,a
d.splní technické kvalifikační předpoklady minimálně v úrovni požadované zadavatelem:
<br> - Zadavatel stanovuje požadavek na řádné plnění významných obdobných zakázek v rozsahu
předmětu této veřejné zakázky v posledních 3 letech,zahrnující min.2 realizované zakázky o
jednotlivém finančním rozsahu min.0,5 mil.Kč bez DPH,přičemž za obdobnou zakázku je
považováno zakládání parků,resp.parkové úpravy s kácením,výsadbou a ošetřování dřevin <.>
<br>
VIII.Údaje o hodnotících...

Načteno

edesky.cz/d/1553057

Meta

Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Uhersko      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz