Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Vracov.
M ě S t o V r a c o v
náměstí Mix-n 202.696 42 vı-anøv.IČ 00285498
<br> wwwmestovracovcz email: investicnilűìmestovracovcz
<br>
<br> Výzva k podání nabídky
veřejné Zakázky malého rozsahu na stavební práce
<br> „Stavební ůDľavv + nástavba školní družiny u MZS Vracov.“
Tato výzva a textová část Zadávací dokuınentace je vypracována jako podklad pro podání nabídek
zájemců v rámci Zadání Zakázky malého rozsahu na stavební práce - Stavební úpravy + nástavba
školní družiny u MZS Vracov <.>
Při Zadání veřejné Zakázky malého rozsahu není zadavatel povinen použít ustanovení zákona ě <.>
137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách ve znění pozdějších předpisů (dále jen zákon) <.>
<br> 1.Identifikační údaie o zadavateli
<br> 1.1.Základní údaje zadavatele
<br> Název: Město Vracov
<br> Sídlo: náměstí Míru 202,696 42 Vracov
IČ; 00285498
<br> Bankovní spojení: Komerční banka Hodonín
<br> Číslo účnı; 1427-671/0100
<br> 1.2.Kontaktní osoby
<br> Osoba oprávněná k ěìnění právních úkonů v Záležitostech veřejné zakázky je:
XXXXXXX XXXXX,starosta města,e - mail: starosta@mestovracov.cz,telefon: 518 628 182 <.>
<br> Kontaktní osoba ve věcech technických této veřejné zakázky je Ing.XXXX XXXXXXX <,>
e-ınaíl: investicni@mestovracovcz,telefon: XXX XXX XXX <.>
<br> 2.Informace o druhu a předmětu veřeiné zakázky
<br> Předmětem plnění veřejné zakázky jsou stavební práce - Stavební úpravy + nástavba školní družiny u
<br> MZŠ Vracov.Předmět plnění je vymezen v projektové dokumentací a ve výkazu výměr Zpracované:
Ateliér Projektis,sro <.>,IC: 60710209,tř.Komenského 1357/28,697 01 Kyjov <.>
<br> Údaje nutné pro Zpracování nabídky obsahuje textová část a položkové rozpočty <.>
<br>
<br> 2.1.Doba a místo plnění veřejné zakázky
<br> Předpokládaný termín zahájení: po podpisu smlouvy o dílo 23.06.2015
Termín dokončení a předání předmětu veřejné Zakázky: 23.09.2015
<br> Místem plnění veřejné zakázky je k.ú.Vracov <.>
<br> 3.Lhůta a způsob podání nabídek.formální požadavky na formu nabídek
<br> Uchazeč může nabídku doručit po celou dobu lhůty pro podání vždy v pracovních dnech od 7.00 11 do
14.00 h na podatelna Městského úřadu Vracov,nejpozději však dne 15.06.2015 do 10.00 hod <.>
<br> U nabídek Zasílaných poštou rozhoduje datum doručení na podatelnu MěÚ Vracov <.>
<br> Nabídka musí být podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce,na které musí být uvedena adresa
dodavatele a výrazným nápisem označena: NEOTVÍRAT! Veřejná zakázka *'Stavební úpravy +
nástavba školní družiny u MZŠ Vracov“ <.>
<br> Nabídka bude zpracována v českém jazyce a podepsána statutárním zástupcem uchazeče a opatřena
razítkem uchazeče <.>
<br> 4.Termín otevírání obálek
Otvírání obálek s nabídkami se uskuteční 15.06.2015 v 10.05 hod vzasedací místnosti Městského
úřadu ve Vracově.Nabídky budou otevírány vtomtéž pořadí,v jakém byly zadavateli doručeny <.>
<br> Otevírání obálek S nabídkami proběhne bez přítomnosti uchazečů <.>
<br> 5.Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů
<br>
<br> 5.1.Základní kvalifikační předpoklady
<br> Splnění základních kvalifikačních předpokladů,v rozsahu podle § 53,zákona č.l 37/2006 Sb <.>,uchazeč
v nabídce prokáže čestným prohlášením,podepsaným Osobou oprávněnou jednat jménem či za
uchazeče <.>
<br> 5.2.Profesní kvalifikační předpoklady
<br> Profesní kvalifikační předpoklady splňuje zájemce předložením kopií:
<br> a) výpisu z obchodního rejstříku,pokud je v něm zapsán,či výpis z jiné obdobné evidence <,>
pokud je v ní zapsán <,>
<br> b) dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím
předmětu veřejné zakázky,zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či
licenci <,>
<br> c) dokladu osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby,jejímž prostřednictvím
odbornou způsobilost zabezpečuje,a to doklad osvědčujicí autorizaci voboru „Pozemní
stavby“ a další dle zák.č.360/92 Sb <.>,v platném znění <.>
<br> d) seznamu podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče,zněhož vyplývá,že
uchazeč v posledních 5 letech realizoval nejméně 3 stavby obdobného charakteru <.>
<br> Doklady budou platné ke dni podání nabídky <.>
<br> 5.3.Ekonomická a finanční způsobilost
<br> V f V
<br> a) uchazeč předlozı cestné prohlášení o Své ekonomické a finanční :způsobilosti splnit veřejnou
zakázku <.>
<br>
<br> 6.Požadavky na iednotný způsob zpracování nabídky
<br> Nabídka bude obsahovat tyto údaje a doklady:
a) Krycí lists identifikačnímí údaji dodavatele - přiložený vzor <.>
b) Nabídková cena <.>
c) Další dokumenty tvořící nabídku Zájemce - přiložené oceněné položkové rozpočty a
harmonogram Stavby <.>
d) Doklady ke kvalifikačním předpokladům <.>
e) Doplněný návrh smlouvy o dílo <.>
<br> 7.Hodnotící kritéria
<br> Předložené nabídky budou hodnoceny podle kritéria nejnižší nabídkové ceny - „Nejnižší nabídková
XXXX XXX DPH.“
<br> O výsledku hodnocení budou všichni uchazeči,kteří podali nabídku,piseınně vyrozumění <.>
<br> 8.Další požadavky zadavatele
<br> a) Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabí...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Vracov | ||
---|---|---|
13. 11. 2024 | Oznámení o zahájení řízení o změně stavby před jejím dokončením „Obecní dům Vracov“ na pozemku parc. č. 18/3, 6 a 4/1 v k.ú. Vracov | |
12. 11. 2024 | Návrh střednědobého výhledu rozpočtu Dobrovolného svazku obcí Severovýchod na roky 2026 - 2028 | |
12. 11. 2024 | Návrh rozpočtu Dobrovolného svazku obcí Severovýchod na rok 2025 | |
05. 11. 2024 | Oznámení společnosti EG.D, a.s. | |
05. 11. 2024 | Veřejná vyhláška Krajského úřadu Jihomoravského kraje, odboru dopravy | |
...a další |