Město Blansko - Veřejná vyhláška

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Blansko.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha 1
MĚSTSKÝ ÚŘAD BLANSKO
odbor stavební úřad
<br> oddělení silničního hospodářství
<br> nám.Svobody 32/3,678 01 Blansko
pracoviště: nám.Republiky 1316/1,678 01 Blansko
<br> BERKASTAV s.r.o <.>
Nádražní 955/11
792 01 Bruntál
<br> Sp.zn.: SMBK-25364/2025-SÚ/Sk
Čj.:
<br> Vyřizuje:
Tel.:
E-mail:
IDDS:
<br> SÚ SH DZ/26-MBK 26241/2025/Sk
<br> Mgr.XXXXX XXXXXXXXX
XXXXXXXXX
iskotakova@blansko.cz
ecmbXXX
<br> Datum: 01.04.2025
<br> OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
<br> STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH
<br> Veřejná vyhláška
<br> Městský úřad Blansko,odbor stavební úřad,jako správní orgán příslušný podle § 124 odst.6
zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů
(zákon o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o silničním
provozu"),příslušný orgán státní správy ve věcech stanovení místní a přechodné úpravy
provozu na pozemních komunikacích - na silnicích II.a III.třídy,na místní komunikaci a na
veřejně přístupných účelových komunikacích,zahájil dne 28.03.2025 na základě podnětu
navrhovatele
<br> BERKASTAV s.r.o <.>,IČO: 02657392,Nádražní 955/11,792 01 Bruntál,kterou zastupuje
DoZBos s.r.o <.>,IČO: 29372381,Průmyslová 2641/12,680 01 Boskovice
<br> (dále jen "navrhovatel"),po písemném vyjádření příslušného orgánu policie,tj.v tomto případě
Policie České republiky,Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje,Územní odbor
Blansko,Dopravní inspektorát,IČO: 75151499,Bezručova 1895/31,678 01 Blansko (dále jen
„PČR-DI Blansko“) č.j.: KRPB-58659-3/ČJ-2025-060106 ze dne 19.03.2025,správní řízení
o návrhu opatření obecné povahy.Podle § 171 a násl.části šesté zákona č.500/2004 Sb.<,>
správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád) a podle § 77 odst. 1 písm. c) a
§ 77 odst. 5 zákona o silničním provozu
<br> stanovuje přechodnou úpravu (PÚP) na níže uvedených pozemních komunikacích
v působnosti ORP Blansko :
<br> na silnici III/37440 (Blansko-Těchov-Sloup) – realizovat PÚP dle situací v...
Příloha 2
IZ4b
BLANSKO
TĚCHOV
<br> IZ
4a
<br> BL
AN
SK
O
<br> TĚ
CH
OV
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
0a
<br> 70
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 300
m
<br> 40
0 m
<br> 20
0 m
<br> A1
0
<br> SSZ
5 m
<br> 20 m
<br> B26
<br> A15
<br>
<br> 100 m
<br> 50 m
A10
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> SS
Z
<br> 15
m
<br> B20a
50
<br> TĚCHOV
<br> IZ4b
BLANSKO
TĚCHOV
<br> IZ
4a
<br> BL
AN
SK
O
<br> TĚ
CH
OV
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
0a
<br> 70
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 300
m
<br> 40
0 m
<br> 20
0 m
<br> A1
0
<br> SSZ
15 m
<br> 20 m
<br> B26
<br> A15
<br>
<br> 100 m
<br> 50 m
A10
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7 Z4e
<br> S7 Z4e
S7
<br> Z4e
S7 Z4e
<br> S7
<br> SS
Z
<br> 15
m
<br> B20a
50
<br> TĚCHOV
<br> K návrhu dopravního značení bylo využito TP 65 Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích,TP 66 Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích,II.vydání
Použité dopravní značení bude v základní velikosti a v reflexním provedení tř.1
<br> VYPRACOVAL:
<br> KONTROLOVAL:
<br> Ing.Mgr.XXXXX XXXXX
NÁZEV AKCE:
<br> SITUACE DOPRAVNĚ-INŽENÝRSKÝCH OPATŘENÍ
<br> DATUM:
<br> FORMÁT:
<br> ČÍSLO ZAKÁZKY:
<br> ČÍSLO PŘÍLOHY:
<br> 3/2025
<br> NÁZEV PŘÍLOHY:
<br> ÚSEK 1OBSAH:
<br> 1220x420
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> 1
<br> SOUHLASÍME S PDZ a UZAVÍRKOU
V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>....
Příloha 3
B2
0a
<br> 50
<br> B2
0a
<br> 70
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 30
0 m
<br> 40
0 m
<br> 20
0 m
<br> A1
0
<br> 20
m
<br> B2
6
<br> SSZ
15 m
<br> SS
Z
<br> 15
m
<br> B20a
50
<br> 100 m
<br> 200 m
A10
<br> B20a
70E3a
<br> 400m
<br> B21a
<br> A15
<br>
<br> 300 m
<br> 400 m
<br> 20 m
B26
<br> Z4e
S7 Z4e
<br> S7 Z4e
S7 Z4e
<br> S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7 Z4e
<br> S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7 Z4e
<br> S7
<br> Z4e
S7 Z4e
<br> S7
<br> III/37440
<br> III/3744
0
<br> III/
37
<br> 44
0
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
0a
<br> 70
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 30
0 m
<br> 40
0 m
<br> 20
0 mA1
0
<br> 20
m
<br> B2
6
<br> SSZ
15 m
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
S7 Z4d
<br> S7
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7 Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7 Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
S7
<br> SS
Z
<br> 15
m
<br> B20a
50
<br> 100 m
<br> 200 m
A10
<br> B20a
70E3a
<br> 400m
<br> B21a
<br> A15
<br>
<br> 300 m
<br> 400 m
<br> 20 m
B26
<br> III/37440
<br> III/3744
0
<br> III/
37
<br> 44
0
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> K návrhu dopravního značení bylo využito TP 65 Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích,TP 66 Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích,II.vydání
Použité dopravní značení bude v základní velikosti a v reflexním provedení tř.1
<br> VYPRACOVAL:
<br> KONTROLOVAL:
<br> Ing.Mgr.XXXXX XXXXX
NÁZEV AKCE:
<br> SITUACE DOPRAVNĚ-INŽENÝRSKÝCH OPATŘENÍ
<br> DATUM:
<br> FORM...
Příloha 4
IZ4
b
<br> VAV
ŘIN
<br> EC
NO
<br> VÉ
DVO
<br> RY
<br> IZ4a
<br> VAVŘINEC
NOVÉ DVORY
<br> P2
E2b
<br> IJ4b
Stávající zastávka
<br> "Vavřinec,Nové Dvory"
<br> IJ4
b
<br> Stá
vaj
<br> ící
zas
<br> táv
ka
<br> "Va
vřin
<br> ec <,>
No
<br> vé
Dv
<br> ory
"
<br> 20
m
<br> B2
6
<br> SSZ
15 m
<br> B20a
<br> 50
100 m
<br> 200 m
A10
<br> B20a
70
<br> E3a
400m
<br> B21a
<br> A15
<br>
<br> 300 m
<br> 400 m Z4d
<br> S7
Z4d
<br> S7
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br> Z4d
S7
<br> SS
Z 1
<br> 5 m
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 50
mA1
0
<br> B2
0a
<br> 50
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> III/
37
<br> 44
0
<br> III/37440
<br> IZ4
b
<br> VAV
ŘIN
<br> EC
NO
<br> VÉ
DVO
<br> RY
<br> IZ4a
<br> VAVŘINEC
NOVÉ DVORY
<br> P2
E2b
<br> IJ4b
Stávající zastávka
<br> "Vavřinec,Nové Dvory"
<br> IJ4
b
<br> Stá
va
<br> jící
za
<br> stá
vka
<br> "Va
vřin
<br> ec <,>
No
<br> vé
Dv
<br> ory
"
<br> IZ4b
<br> VAVŘINEC
NOVÉ DVORY
<br> IZ4
a
<br> VAV
ŘINE
<br> C
NOV
<br> É DV
ORY
<br> P2
E2
<br> b
<br> 20
m
<br> B2
6
<br> SSZ
15 m
<br> B20a
<br> 50
100 m
<br> 200 m
A10
<br> B20a
70
<br> E3a
400m
<br> B21a
<br> A15
<br>
<br> 300 m
<br> 400 m
<br> SS
Z 1
<br> 5 m
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 50
mA1
0
<br> B2
0a
<br> 50
<br> Z4e
S7
<br> Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br> Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4
d
<br> S7
<br>
Z4e
S7 Z4e
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
Z4
<br> d
<br> S7
<br>
III/37440
<br...
Příloha 5
IZ4
b
<br> VAV
ŘINE
<br> C
<br> NOV
É DV
<br> ORY
<br> IZ4a
<br> VAVŘINEC
<br> NOVÉ DVORY
<br> P2
<br> E2b
<br> IJ4b
<br> Stávající zastávka
<br> "Vavřinec,Nové Dvory"
<br> IJ4b
<br> Stá
vají
<br> cí z
astá
<br> vka
<br> "Va
vřin
<br> ec <,>
Nov
<br> é D
vory
<br> "
<br> IZ4b
<br> VAVŘINEC
<br> NOVÉ DVORY
<br> IZ4
a
<br> VA
VŘ
<br> INE
C
<br> NO
VÉ
<br> DV
OR
<br> Y
<br> A2
a E4
<br> 2 k
m
<br> P2
<br> E2
b
<br> P1
<br> E2
b
<br> SSZ10 m
<br> B20a
<br> 50
100 m
<br> 200 m A10
<br> B20a
70E3a
<br> 400m
<br> B21a
<br> A15
<br>
<br> 300 m
<br> 400 m
<br> Z4d S7
<br>
Z4d S7
<br>
Z4d S7
<br>
Z4d S7
<br>
<br> Z4d S7
<br>
Z4d S7
<br>
Z4d S7
<br>
Z4d S7
<br>
Z4d S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
<br> S7 Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> Z4d
S7
<br>
<br> SS
Z
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
0a
<br> 70
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 30
0 m
<br> 40
0 m
<br> 20
0 m
<br> A1
0
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
0a
<br> 70
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 30
0 m
<br> 40
0 m
<br> 20
0 m
<br> A1
0
<br> Z4d S7
<br>
Z4d S7
<br>
Z4d
S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4eS7
<br>
Z4d
S7
<br>
<br> Z4eS7
III/37442
<br> III/37442
<br> III/37442
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> B2
0a
<br> 50
<br> IJ4b
<br> Dočasná zastávka
<br> "Vavřinec,Nové Dvory"
<br> PLOCHA ZASTÁVKY
DOČASNĚ ZPEVNĚNA
<br> IJ4b
<br> Doč
asn
<br> á z
ast
<br> ávk
a
<br> "Va
vřin
<br> ec <,>
No
<br> vé
Dvo
<br> ry"
<br> K návrhu dopravního značení bylo využito TP 65 Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích,TP 66 Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích,II.vydání
Použ...
Příloha 6
IZ4
b
<br> VAV
ŘINE
<br> C
<br> NOV
É DV
<br> ORY
<br> IZ4a
<br> VAVŘINEC
<br> NOVÉ DVORY
<br> P2
<br> E2b
<br> IJ4b
<br> Stávající zastávka
<br> "Vavřinec,Nové Dvory"
<br> IJ4b
<br> Stá
vají
<br> cí z
astá
<br> vka
<br> "Va
vřin
<br> ec <,>
Nov
<br> é D
vory
<br> "
<br> IZ4b
<br> VAVŘINEC
<br> NOVÉ DVORY
<br> IZ4
a
<br> VA
VŘ
<br> INE
C
<br> NO
VÉ
<br> DV
OR
<br> Y
<br> A2
a E4
<br> 2 k
m
<br> P2
<br> E2
b
<br> P1
<br> E2
b
<br> SSZ10 m
<br> B20a
<br> 50
100 m
<br> 200 m A10
<br> B20a
70E3a
<br> 400m
<br> B21a
<br> A15
<br>
<br> 300 m
<br> 400 m
<br> 10
m
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
0a
<br> 70
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 30
0 m
<br> 40
0 m
<br> 20
0 m
<br> A1
0
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
0a
<br> 70
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 30
0 m
<br> 40
0 m
<br> 20
0 m
<br> A1
0
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7 Z4e
<br> S7
<br>
Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
<br> S7
<br>
Z4e
<br> S7
<br>
Z4e
S7
<br>
<br> SS
Z
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br>
Z4d
<br> S7
<br>
Z4d
S7
<br>
<br> III/37442
<br> III/37442
<br> III/37442
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> B2
0a
<br> 50
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> IJ4b
<br> Dočasná zastávka
<br> "Vavřinec,Nové Dvory"
PLOCHA ZASTÁVKY
DOČASNĚ ZPEVNĚNA
<br> IJ4b
<br> Doč
asn
<br> á z
ast
<br> ávk
a
<br> "Va
vřin
<br> ec <,>
No
<br> vé
Dvo
<br> ry"
<br> K návrhu dopravního značení bylo využito TP 65 Zásady pro dopravní značení na pozemních k...
Příloha 7
A15
<br>
<br> 80 m
<br> 50 m
<br> A10
<br> SSZ
<br> III/37440
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III
/3
<br> 74
40
<br> IZ4b
<br> VAVŘINEC
VESELICE
<br> IZ4
a
<br> VAV
ŘIN
EC
<br> VES
ELIC
E
<br> SS
Z
<br> IZ4a
<br> VAVŘINEC
<br> IZ4
b
<br> VA
VŘ
INE
C
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 40
0 m
<br> 20
0 mA1
0
<br> 300
m
<br> B2
0a
<br> 70
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4
e
<br> S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4
e
<br> S7
<br> Z4
e
<br> S7
<br> III/37440
III/3
<br> 744
0
<br> III/37440
<br> B20a
<br> 50
<br> 20 m
B26
<br> 20
m
<br> A15
<br>
<br> 50 m
<br> A10
<br> E7b
<br> P4 m
íst
<br> ní
ko
<br> m
un
<br> ika
ce
<br> A15
<br>
<br> 80 m
<br> 50 m
<br> A10
<br> SSZ
<br> III/37440
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III
/3
<br> 74
40
<br> IZ4b
<br> VAVŘINEC
VESELICE
<br> IZ4
a
<br> VAV
ŘIN
EC
<br> VES
ELIC
E
<br> SS
Z
<br> IZ4a
<br> VAVŘINEC
<br> IZ4
b
<br> VA
VŘ
INE
C
<br> B2
0a
<br> 50
<br> B2
1a
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 40
0 m
<br> 20
0 mA1
0
<br> 300
m
<br> B2
0a
<br> 70
<br> E3
a
<br> 40
0m
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7 Z4e
<br> S7 Z4e
S7 Z4e
<br> S7 Z4e
S7 Z4e
<br> S7 Z4e
S7 Z4e
<br> S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4e
S7 Z4e
<br> S7 III/37
440
<br> III/37440
<br> III/37440
<br> B20a
<br> 50
<br> 20 m
B26
<br> A15
<br>
<br> 50 m
<br> A10
<br> E7b
<br> P4 m
íst
<br> ní
ko
<br> m
un
<br> ika
ce
<br> K návrhu dopravního značení bylo využito TP 65 Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích,TP 66 Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích,II.vydání
Použité dopravní značení ...
Příloha 8
A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 50
m
<br> A1
0
<br> SS
Z 3
<br> 0 m
<br> A10
A15
<br>
<br> E7b
<br> III/37440
<br> III/37440
III/3
<br> 744
0
<br> III/3744
0
<br> IZ4b
<br> VAVŘINEC
VESELICE
<br> IZ4
a
<br> VAV
ŘIN
EC
<br> VES
ELI
CE
<br> IZ4a
<br> VAVŘINEC
<br> IZ4
b
<br> VA
VŘ
INE
C
<br> SSZ
<br> B20a
50
<br> B21a
<br> A15
<br>
<br> 100 m
<br> 400 m
<br> 200 m
A10
<br> 300 m
<br> B20a
<br> 70
<br> E3a
400m
<br> 20
m
<br> B2
6
<br> B2
0a
<br> 50
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4
d
<br> S7
<br> Z4e
S7
<br>
<br> Z4e
S7
<br>
<br> A1
5
<br>
<br> 10
0 m
<br> 50
m
<br> A1
0
<br> SS
Z 3
<br> 0 m
<br> A10
A15
<br>
<br> E7b
<br> III/37440
<br> III/37440
III/3
<br> 744
0
<br> III/3744
0
<br> IZ4b
<br> VAVŘINEC
VESELICE
<br> IZ4
a
<br> VAV
ŘIN
EC
<br> VES
ELI
CE
<br> IZ4a
<br> VAVŘINEC
<br> IZ4
b
<br> VA
VŘ
INE
C
<br> SSZ
<br> B20a
50
<br> B21a
<br> A15
<br>
<br> 100 m
<br> 400 m
<br> 200 m
A10
<br> 300 m
<br> B20a
<br> 70
<br> E3a
400m
<br> 20
m
<br> B2
6
<br> Z4d
S7 Z4d
<br> S7 Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> Z4d
S7
<br> B2
0a
<br> 50
<br> III/37440
<br> III/3
744
<br> 0
<br> III/37
440
<br> K návrhu dopravního značení bylo využito TP 65 Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích,TP 66 Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích,II.vydání
Použité dopravní značení bude v základní velikosti a v reflexním provedení tř.1
<br> VYPRACOVAL:
<br> KONTROLOVAL:
<br> Ing.Mgr.XXXXX XXXXX
NÁZEV AK...
Příloha 9
III/3
744
<br> 0
<br> III
/3
<br> 74
40
<br> III/37442
<br> III
/3
<br> 74
42 IS3c
<br> 1
<br> SUCH
DOL IS4
<br> c
<br> RYBÁ
Ř TEC
<br> H s.r <.>
o <.>
<br> IS3b
<br> BLA
NSK
<br> O
<br> IS4b
<br> RYBÁŘ TECH s.r.o <.>
<br> IS3c
<br> BLANSKO
<br> IS3c
10
<br> BLANSKO
<br> IS3a
<br> SUCHDOL
IS11a
<br> UZAVŘENA
SILNICE III/37440
<br> III
/3
<br> 74
40
<br> IS11a
<br> UZAV
ŘENASILN
<br> ICE III
/37440
<br> Veselice
<br> Suchdol
<br> Nové
Dvory
<br> IS11b
VESE
<br> LICE
<br> BLANSKO
<br> IS11b
<br> IS11b
VESELICE
<br> DETAIL 1
<br> DETAIL 2
<br> Z4d
<br> S7
<br>
III
/3
<br> 74
42
<br> III
/3
<br> 74
40
<br> III
/3
<br> 74
40
<br> Z4d
<br> S7
<br>
B1
<br> E13
STAVBY
<br> VOZIDL
AMIM
<br> O Z2
<br> B24a
<br> E13 STAVBY
VOZIDLA
<br> MIMO
<br> B1
<br> E13
STAVB
<br> Y
<br> VOZID
LA
<br> MIMO
<br> Z2B24a
<br> E13
STAVBY
<br> VOZIDLA
MIMO
<br> III
/3
<br> 74
40
<br> III
/3
<br> 74
40
<br> K návrhu dopravního značení bylo využito TP 65 Zásady pro dopravní značení na pozemních komunikacích,TP 66 Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích,II.vydání
Použité dopravní značení bude v základní velikosti a v reflexním provedení tř.1
<br> VYPRACOVAL:
<br> KONTROLOVAL:
<br> Ing.Mgr.XXXXX XXXXX
NÁZEV AKCE:
<br> SITUACE DOPRAVNĚ-INŽENÝRSKÝCH OPATŘENÍ
<br> DATUM:
<br> FORMÁT:
<br> ČÍSLO ZAKÁZKY:
<br> ČÍSLO PŘÍLOHY:
<br> 3/2025
<br> NÁZEV PŘÍLOHY:
<br> ÚPLNÁ UZAVÍRKA
OBSAH:
<br> 1050x420
<br>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br> 8
<br> SOUHLASÍME S PDZ a UZAVÍRKOU
V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> SITUACE ŠIRŠÍCH VZTAHŮ
<br> LEGENDA
<br> XXXX XXXXXXX DoZBos s.r.o.Průmyslová XXXX/XX
680 01 Boskovice
<br> E-mail: dozbos@dozbos.cz
www.dozbos.cz
<br> SOUHLASÍME S PDZ a UZAVÍRKOU
V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> SOUHLASÍME S PDZ a UZAVÍRKOU
V.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>
<br> UZAVÍRKA KOMUNIKACE
<br> P6STOP TRVALÉ...

Načteno

edesky.cz/d/15436380

Meta

Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Město Blansko
17. 04. 2025
17. 04. 2025
17. 04. 2025
17. 04. 2025
17. 04. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Město Blansko      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz