Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Loučka (Vsetín).
SEZNAM VÝKRESŮ A PŘÍLOH
<br>
<br> 1.širší vztahy - umístění řešeného území
<br> 2.vymez.uz.– vymezení řešeného z
<br> 3.stav 2017 – současný stav řešeného území a vyznačení inženýrských sítí v území
<br> 4A.studie ploch – rozdělení území do dílčích ploch s různým charakterem,funkcí a využitím
<br> 4B.zákl.plochy – rozdělení území do dílčích ploch s různým charakterem,funkcí a využitím
<br> 5.A – návrh umístění prvků přírodní zahrady
<br> 5.B – varianta umístění prvků přírodní zahrady
<br> Loučka fotodok.– inpirativní fotky prvků přírodní zahrady z jiných lokalit (jak by prvky v zahradě
mohly vypadat) – řazeny podle seznamu v legendě návrhových výkresů 5A a 5B
<br> přílohy inventarizace 2017 – tabulky stávajících dřevin v zahradě
<br> příloha - dotace – možné dotační tituly využitelné k financování
<br> příloha -prvky mimo dotaci – seznam navržených úprav mimo prvky,o které lze žádat z dotace na
přírodní zahrady
<br> příloha -přehled prvků – seznam navržených prvků,které jsou součástí přírodní zahrady a budou
součástí žádosti o dotaci
<br> příloha - parkování u školy - návrh rozšíření plochu pro parkování v okolí školy
<br> příloha- srovnání parkování – návrh rozšíření parkování a obratišť u jídelny
<br> Rozpočet přírodní zahrada – orientační rozpočet prvků přírodní zahrady
<br> Vstup A – návrh úprav u vstupu do školy
<br> Vstup B – varianta
<br> Vstup C – varianta
NÁVRHY MIMO PŘÍRODNÍ ZAHRADU A PŘÍLOHY NÁVRHU
<br> Vzhledem k rozlehlosti zahrady a okolí školy byly zpracovány ještě návrhy,které se přírodní zahrady
netýkají zcela,ale je nutné řešit <.>
<br>
<br> PARKOVÁNÍ
<br> Na podnět rodičů a učitelů je navrženo možné rozšíření parkovacích plochu u jídelny a v okolí školní
budovy <.>
<br> Nákres s popisem :
<br> • příloha - parkování u školy.pdf
• příloha – srovnání parkování.pdf
<br>
<br> VSTUP DO ŠKOLY
<br> Samostatně jsou uvedeny výkresy vstupu do základní školy,který v současné době netvoří
reprezentativní vstup do základní školy a na návrzích jsou navrženy jeho úpravy <.>
<br> Nákresy s popisem :
<br> • vstup A.pdf
• vstup B.pdf
• vstup C.pdf
<br>
<br> DOTACE
<br> Přehled dotací,které lze využít pro financování těchto úprav <.>
<br> Projekt je podrobněji připraven pro první ze zmiňovaných dotací na přírodní zahrady <.>
<br> • Příloha – dotace.pdf
A.1.1 NÁVRH PŘÍRODNÍ ZAHRADY
<br> – Zdůvodnění potřeby realizace opatření
<br>
<br> Projekt si klade za cíl vybudovat přírodní školní zahradu,která bude podnětným
místem pro aktivity dětí.Místem,kde se budou setkávat s přírodou,přírodními
materiály,pěstovat rostliny,sklízet ovoce,ale také si budou hrát a tvořit si úkryty <.>
V zahradě se nachází různorodé prvky s různým způsobem využití.V zahradě se děti
mohou setkat s různými živly.Živel země je zastoupen prvky hlíny - v pěstebních
záhonech.Živel vody bude dětem zpřístupněn v podobě vodního prvku,využívajícího
dešťovou vodu ze střech budov a vodu z pumpy <.>
<br> Zahrada je členěna na zónu aktivní hry dětí obsahující několik navržených
balančních prvků.Součástí této zóny budou také herní prvky,o které bude žádáno
z dotace MMR.Všechny herní prvky budou realizovány z akátového dřeva,aby
zapadaly do přírodního vzhledu zahrady.V herní zóně bude také umístěna navržená
hmatová stezka,seznamující děti s různými materiály a podporuje rozvoj jejich
smyslového vnímání.Pro výuku bude využíváno třídění materiálů dle příslušnosti
k jednotlivým stromů,…
<br> Důležitou částí zahrady je zóna praktického poznávání.V této části budou pro
děti doplněny prvky jako hmyzí domek,pozorovací centrum,vyvýšené záhony <,>
expozice kamenů,vodní prvek a revitalizované jezírko se sedací plochou.Na těchto
prvcích budou děti pozorovat přírodní zákonitosti a jevy,pěstovat rostliny,sledovat
růst kořenů,….<.> a provádět pokusy a objevovat přírodní zákonitosti <.>
<br> Bezprostředně na tuto zónu navazuje zóna výuková,kde XXXX do zahrady
doplněn prvek přírodní učebny s tabulí,lavicemi a stoly a několika tabulí mimo
přírodní učebnu.Děti a pedagogové zde budou moci zaznamenávat změny <,>
kreativně pracovat s přírodními materiály a trávit více volného času v zahradě <.>
nb
Text Box
VARIANTA C - odstranění části oplocení - úprava hlavního vstupu do školy s rozšířením zpevněné plochy a laviček pro posezení žáků při čekání na autobus či příjezd rodičů
nb
Text Box
VARIANTA B - odstranění oplocení a posun oplocení - tato část zahrady využívána jako veřejně přístupný parčík využívaný převážně jako plochy zeleně pro žáky čekající na autobus či příjezd rodičů.- doplnění nových vstupů a průchodů zelení (růžové stezky = zpevněné chodníčky)
nb
Text Box
VARIANTA A - oplocení ponecháno a plochy využita jako přírodní zahrada
<br> nb
Note
Unmarked set by nb
<br> nb
Note
Accepted set by nb
<br> nb
Note
None set by nb
<br>
Text1:
Dotace na přírodní zahrady
<br> 1 Revitalizace jezírka
plocha cca 10 m 10 2 500 Kč 25 000 Kč
<br> kmeny a kameny do svahu,terénní úpravy 30 000 Kč
<br> 2 vodní prvek u pumpy 50 000 Kč montáž s pomocí rodičů a dětí
kačírková plocha u pumpy a mlatová plocha u
<br> záhonů 20 000 Kč
3 pozorovací centrum 17 000 Kč
4 balanční stezka 23 000 Kč
5 balanční lano - artista 10 000 Kč
6 balanční sítě 2 16 000 Kč 32 000 Kč
7 chůdy 10 3 500 Kč 35 000 Kč
8 velké vrbové iglů 27 000 Kč
9 zvonkohra 21 000 Kč
<br> 10 trojtabule 25 000 Kč
11 herní prvek pro menší 50 000 Kč
<br> 310 000 Kč
12 Zelená učebna
<br> plocha 4 x 6m,včetna lavic a stolů,tabule 117 000 Kč 117 000 Kč
pergola bez nadstřešení,s nátěrem 50 000 Kč
<br> mlatová plochy pod pergolou (24 m 2 ) 25 000 Kč
tabule 20 000 Kč
<br> akátový stůl + 2 lavice 4 22 000 Kč
<br> 13 lavičky pod smrkem 5 6 500 Kč 32 500 Kč 32 500 Kč
14 Vyvýšené záhony 5 10 000 Kč 50 000 Kč 50 000 Kč
<br> montáž s pomocí rodičů a dětí
<br> Výsadby - materiál
živý plot u cesty - 45 + 60 m 104 200 Kč 20 800 Kč
<br> výsadba rodičů a dětí
<br> stromy 10 1 500 Kč 15 000 Kč
výsadba rodičů a dětí
<br> 545 300 Kč
DPH 21% 114 513 Kč
<br> 659 813 Kč
Srovnání variant : PARKOVÁNÍ,OBRATIŠTĚ,TOČNA
<br> Obratiště pro osobní auta – tvar L
- rozšíření parkování
- poměrně malý zábor půdy
- bez přeložek sítí
<br> Obratiště pro osobní auta – tvar T
- rozšíření parkování
- poměrně malý zábor půdy
- bez přeložek sítí
<br> Pozn.: Na vyšrafovaných
plochách obratiště se
nesmí parkovat <.>
<br>
<br> Točna pro nákladní automobily
- velký zábor půdy
- nutná přeložka sítí
-- neřeší nutnost rozšířit plochy pro parkování
<br> Srovnání variant : PARKOVÁNÍ,OBRATIŠTĚ,TOČNA
<br> Pozn.: Na vyšrafovaných
plochách obratiště se
<br> Obratiště pro nákladní auta – tvar L
- rozšíření parkování
- poměrně malý zábor půdy
- bez přeložek sítí
<br> plochách obratiště se
nesmí parkovat <.>
1
<br> 2
<br> 3
<br> Parkování v okolí školy
<br> Parkování 1 – u jídelny – rozšíření do plochy trávníku
<br> Parkování 2 – ve školní zahradě – nutno zavírat bránu,případně
pořídit automatickou bránu,rozšíření do trávníku (dořešit
šachty kanalizace)
<br> Parkování 3 – u hřiště – doplnit oplocením,dotýká se trasy
kanalizace (dořešit technicky),rozšíření do trávníku
<br> 1
Přehled prvků školní zahrady
<br> 1 Revitalizace jezírka dotace
2 Vodní prvek u pumpy dotace
3 Pozorovací centrum dotace
4 Balanční stezka dotace
5 Balanční lano - artista dotace
6 Balanční sítě dotace
7 Chůdy dotace
8 Velké vrbové iglů dotace
9 Zvonkohra dotace
<br> 10 Trojtabule dotace
11 Herní prvek pro menší děti dotace
12 Zelená učebna dotace
13 Lavičky pod smrkem dotace
14 Vyvýšené záhony dotace
15 Pěstební záhony svépomocí
16 Včelí úly majetek včelaře
17 Kompostér stávající
18 Broukoviště svépomocí
19 Hřbitov odpadků stávající
20 Expozice kamenů svépomocí
21 Hmatová stezka dotace
22 Kamenná plocha,ještěrkoviště dotace
23 Hmyzí domek svépomocí
Přehled prvků školní zahrady - mimo dotaci přírodních zahrad
<br> A Chodník ke škole 1
B Chodník ke škole 2
C Chodník ke školce
D Průchod do zahrady
E Chodník u 1.stupně
F Přístřešek pro kola dotace MMR
G Chodník k jídelně
H Parkování u jídelny
<br> CH Obratiště
I Chodník u parkoviště
J Parkovací plocha - rezerva
K Chodník u parkoviště - rezerva
L Workoutové hřiště dotace MMR
<br> M Herní prvky pro družinu dotace MMR
N Zásobník dešťové vody dotace na dešťovku
O Oprava oplocení areálu školy
P Vstupní prostor školy
Q Přístřešek na popelnice
R Chodníček u jezírka
<br> S Kontejnery na tříděný odpad získaná dotace
VYUŽITELNÉ DOTACE 2018
dotace limit podání žádosti realizovat do
<br> SFŽP
<br> 6.1 Environmentální vzdělávání,výchova a osvěta - 6.1.C -
Rekonstrukce a vybavení center ekologické výchovy <,>
učeben a jiných zařízení pro účely EVVO („Přírodní zahrady“) 85% max.500 tis.do 31.1.2018 31.8.2020
<br> MMR 70% max.400 tis.leden 2018
<br> Zlínský kraj RP02 - Program na podporu obnovy venkova max.50% max.1 mil.únor 2018
<br> Úpravy venkovních areálů a pozemků základních škol a organizací působících v oblasti EVVO pro podporu výuky ve venkovním prostředí <.>
Rozvoj venkovního zázemí za účelem školního i mimoškolního vzdělávání (zejména EVVO,přírodovědného či neintenzivního pěstitelství) <,>
které probíhá ve venkovním prostředí,v přímém kontaktu s přírodou <.>
Jedná se zejména o: tvorbu bylinkových či pěstitelských zahrad obhospodařovaných dle principů
přírodních zahrad,začlenění dílčích prvků přírodních zahrad v rámci školních pozemků (např.skalky,komposty,jezírka,broukoviště,kamenné hromady <,>
apod.),pořízení či vybudování učeben v přírodě,které nezastavují/nezpevňují půdu (vrbová zákoutí,stany,tee-pee,popř.přírodní amfiteátry či lehké
pergoly pro zastínění apod.),demonstrační prvky pro přírodovědné vzdělávání (např.meteorologická budka,prosklené kompostéry,včelí úly,sbírky dřev <,>
kamenů z okolí apod.),vybudování naučných stezek a tabulí s vazbou na zahradní přírodní prvky <.>
<br> 1.1 Komplexní úprava veřejného prostranství obce vč.obnovy a zřizování veřejné zeleně na pozemcích v majetku obce
Revitalizace a obnova veřejných prostranství (náves,odpočinkové zóny,liniová zeleň,hřbitovy,venkovní místa pro setkávání občanů –
výletiště apod.) včetně mobiliáře (parkové lavičky,odpadkové koše,nádoby na květiny,stojany na kola,pítka,kašny,přístřešky sloužící
veřejné dopravě a jiné veřejné přístřešky apod.) <.>
<br> Předmětem projektu nemůže být samostatná realizace parkovacích ploch,chodníků nebo veřejného osvětlení,tyto mohou být realizovány pouze jako
součást revitalizace veřejného prostranství.Do revitalizace veřejných prostranství není možno zahrnout opravu,rekonstrukci či výstavbu objektů včetně
sakrálních staveb (tzn.objekty občanské vybavenosti,památníky,sochy,v případě revitalizace hřbitovních areálů smuteční síně,márnice,kolumbária
apod.) a jiných staveb sloužících ke komerčním účelům.Realizovaný projekt musí tvořit souvislý či navazující celek (není možné realizovat dílčí části na
různých místech v obci v rámci jednoho projektu) <.>
INVENTARIZACE DŘEVIN
ŠKOLNÍ ZAHRADA Katastrální území : LOUČKA
<br> M
ec
<br> h <.>
p
<br> oš
ko
<br> ze
ní
<br>
km
<br> en
e
<br> M
ec
<br> h <.>
p
<br> oš
ko
<br> ze
ní
<br>
ko
<br> ru
ny
<br> V
ýs
<br> ky
t s
<br> uc
hý
<br> ch
v
ět
<br> ví
<br> V
ýs
<br> ky
t h
<br> ni
ílo
<br> b
a
<br> du
tin
<br> St
at
<br> ic
ká
<br> st
ab
<br> ili
ta
<br> K
ác
<br> en
í z
<br> d
ův
<br> od
ů
<br> pě
st
<br> eb
ní
<br> ch
<br>
K
ác
<br> en
í z
<br> d
ův
<br> od
ů
<br> ko
m
<br> po
zi
čn
<br> íc
h
či
<br>
ta
<br> xo
no
<br> m
ic
<br> ký
ch
<br> Po
ne
<br> ch
án
<br> í s
tro
<br> m
u
<br> Po
ne
<br> ch
án
<br> í k
d
<br> ož
ití
<br> O
še
<br> tře
ní
<br> d
ut
<br> in
<br> O
ře
<br> z
su
<br> ch
ýc
<br> h
vě
<br> tv
í
<br> 12 Viburnum sp.2 3 N - - - - S - - - X - - 3
13 Betula pendula 19 9 N - - - - S - - - X - - 3 po dožití náhrada Tilia cordata
14 Tilia cordata 18 7 N - - - - S - - X - - - 2
15 Tilia cordata 15 7 N - - - - S - - X - - - 2
16 Betula pendula 16 8 N - - - - P - - X - - - 3
17 Salix fragilis 4 3 N - - - - S - - X - - - 3
18 Larix decidua 16 7 N - - - - S - - X - - - 3
19 Acer platanoides 14 10 N - - - - S - - X - - - 3
20 Acer platanoides 8 5 N - - - - S - - X - - - 3
21 Salix alba 19 12 N - - - - S - - X - - - 3
22 Acer pseudoplatanus 12 8 N - - - - S - - X - - - 3
25 Acer pseudoplatanus 13 6 N - - - - N - - - X - - 4 nutný odborný posudek
26 Acer pseudoplatanus 12 10 N - - - - S - - X - - - 3
27 Acer pseudoplatanus 13 5 N - - - - S - - X - - - 3
29 Picea abies 17 6 N - - - - S - - X - - - 2
30 Pseudotsuga menziesii 19 7 N - - - - S - - X - - - 2
31 Pseudotsuga menziesii 18 6 N - - - - S - - X - - - 2
32 Betula pendula 17 9 N - - - - S - - X - - - 2
33 Pseudotsuga menziesii 18 5 N - - - - S - - X - - - 3
34 Abies alba 12 6 N - - - - S - - X - - - 3
35 Prunus avium 10 4,5 N - - - - S - - X - - - 3
36 Tilia cordata 13 13 N - - - - S - - X - - - 3
37 Betula pendula 24 8 N - - - - S - - - X - - 3
38 Betula pendula 26 12 N - - - - S - - - X - - 3
39 Betula pendula 24 7 N - - - - S - - - X - - 3
40 Betula pendula 23 8 N - - - - S - - - X - - 3
41 Betula pendula 25 11 N - - - - S - - - X - - 3
42 Betula pendula 23 9 N - - - - S - - - X - - 3
43 Betula pendula 24 8 N - - - - S - - - X - - 3
<br> Pěstební stav a pěstební opatření
<br> S
ad
<br> ov
ni
<br> ck
á
<br> ho
dn
<br> ot
a
<br> 37 - 48 - stromořadí
<br> P
oz
<br> ná
m
<br> ka
<br> P
os
<br> uz
ov
<br> an
á
<br> dř
ev
<br> in
a
<br> dl
e
<br> vý
če
<br> tn
í t
<br> lo
uš
ťk
<br> y
<br>
Zdravotní stav
<br> Č
ís
<br> lo
<br> T
ax
<br> on
<br> V
ýš
<br> ka
(m
<br> )
<br> Š
íř
<br> ka
k
<br> or
un
<br> y
(m
<br> )
<br>
<br> M
ec
<br> h <.>
p
<br> oš
ko
<br> ze
ní
<br>
km
<br> en
e
<br> M
ec
<br> h <.>
p
<br> oš
ko
<br> ze
ní
<br>
ko
<br> ru
ny
<br> V
ýs
<br> ky
t s
<br> uc
hý
<br> ch
v
ět
<br> ví
<br> V
ýs
<br> ky
t h
<br> ni
ílo
<br> b
a
<br> du
tin
<br> St
at
<br> ic
ká
<br> st
ab
<br> ili
ta
<br> K
ác
<br> en
í z
<br> d
ův
<br> od
ů
<br> pě
st
<br> eb
ní
<br> ch
<br>
K
ác
<br> en
í z
<br> d
ův
<br> od
ů
<br> ko
m
<br> po
zi
čn
<br> íc
h
či
<br>
ta
<br> xo
no
<br> m
ic
<br> ký
ch
<br> Po
ne
<br> ch
án
<br> í s
tro
<br> m
u
<br> Po
ne
<br> ch
án
<br> í k
d
<br> ož
ití
<br> O
še
<br> tře
ní
<br> d
ut
<br> in
<br> O
ře
<br> z
su
<br> ch
ýc
<br> h
vě
<br> tv
í
<br> Pěstební stav a pěstební opatření
<br> S
ad
<br> ov
ni
<br> ck
á
<br> ho
dn
<br> ot
a
<br> P
oz
<br> ná
m
<br> ka
<br> P
os
<br> uz
ov
<br> an
á
<br> dř
ev
<br> in
a
<br> dl
e
<br> vý
če
<br> tn
í t
<br> lo
uš
ťk
<br> y
<br>
Zdravotní stav
<br> Č
ís
<br> lo
<br> T
ax
<br> on
<br> V
ýš
<br> ka
(m
<br> )
<br> Š
íř
<br> ka
k
<br> or
un
<br> y
(m
<br> )
<br> 44 Betula pendula 24 9 N - - - - S - - - X - - 3
45 Betula pendula 25 10 N - - - - S - - - X - - 3
46 Betula pendula 24 10 N - - - - S - - - X - - 3
47 Betula pendula 25 11 N - - - - S - - - X - - 3
48 Betula pendula 24 10 N - - - - S - - - X - - 3
49 Acer platanoides 12 10 N - - - - S - - X - - - 3
50 Acer pseudoplatanus 16 17 N - - - - S - - X - - - 1
51 Betula pendula 22 10 N - - - - S - - - X - - 3
52 Betula pendula 20 11 N - - - - S - - - X - - 3
53 Betula pendula 22 9 N - - - - S - - - X - - 3
54 Betula pendula 23 11 N - - - - S - - - X - - 3
55 Betula pendula 20 10 N - - - - S - - - X - - 3
56 Juglans regia 14 9 N - - - - S - - X - - - 3
57 Picea pungens 20 9 N - - - - S - - X - - - 2
58 Carpinus betulus 11 6 N - - - - S - - X - - - 3
59 Malus domestica 13 6 N - - - - S X - X - - - 3 šupinatka u báze kmene,dutý kmen
60 Syringa vulgaris 3 2 N - - - - S - - - X - - 3
61 Fagus sylvatica 14 14 N P - - - S - - X - - - 4 posoudit odbor.posudkem
63 Malus sp.(okrasná) 6 6 N - - - - S - - X - - - 3
66 Prunus avium 15 8 N - - X - S - - - X - X 4 odstranit nebo silný redukční řez,torzo
68 Spiraea x vanhouttei 3 4 N - - - - S - - - X - - 3
70 Abies alba 16 8 N - - - - S - - X - - - 3
72 Taxus baccata 5 6 N - - - - S - - - X - - 4
73 Abies alba 15 7 N - - - - S - - X - - - 3
77 Taxus baccata 1 1 N - - - - S - - - X - - 4 výmladky na pařezu
78 Syringa vul...
FOTODOKUMENTACE PRVKŮ
PŘÍRODNÍ ZAHRADY V LOUČCE
<br>
<br> 1 – revitalizace u jezírka
<br> -na okraji této plochy bude
mokřadní plocha (variantně jezírko) <,>
které bude ukázkovým biotopem
mokřadních druhů rostlin i živočichů
<br> - u oplocení bude vytvořen živý plot
a případně terénní val zeminy z
terénních úprav
<br> - Po dožití budou časem odstraněny
smrky jižně od této plochy a dojde
tak později k prosvětlení a
částečnému oslunění plochy
<br> - k odhlučnění a odclonění plochy od
rušné komunikace bude provedena
<br> - odstranění betonové skruže
<br> - Úprava terénu,osazení akátových kmenů ležících do terénu a vytvoření dvou stupňů z kmenů
nad sebou,doplněných kameny
<br> - tím dojde k vytvoření posezení pro žáky a plochy pro vyučujícího u mokřadu
<br> rušné komunikace bude provedena
výsadby dřevina keřového lemu
severně od řešeného území
<br>
<br> 2 – vodní prvek u pumpy
<br> Pozorování rychlosti vody meandry a
rovným směrem (rozdíly regulovaných a
přirozených koryt toku)
<br> 3 – pozorovací centrum
<br> Pozorování růstu kořenů,půdních změn,…
<br>
<br> 4 – balanční stezka
<br> 5 – balanční lano - artista
<br> 6 – balanční síť a lanový pavouk
<br>
<br> 7 - chůdy
<br> 8 – velké vrbové iglů - Vrbová stavba na půlkruhovém půdoryse
- otevřenou směrem k jezírku s posezením v terénu
- vrchový výplet clonící rušnou silnici
<br> 9 - zvonkohra
<br> -Zvuky dřeva
- dendrofon – různé
druhy domácích
dřevin,zvuk a vzhled
domácích dřevin
<br>
<br> 10 - trojtabule
<br> 11 – herní prvek pro menší
<br> Prvky 10 a 11 – XXX v jedné z variant návrhu
<br> XX – lavičky pod smrkem
<br>
<br> 13 – zelená učebna
<br> -Pergola bez zastřešení,popnutá popínavkou
- stoly a lavice ukotveny v terénu (nepřenosné)
- plocha pod lavicemi bude mlatová (polopropustný povrch umožňující zasakování dešťových
srážek)
- součástí zelené učebny bude :
<br> 1 x tabule velikosti 2m x 2m (od terénu,kotvena mezi dva kůly)
4 x stůl (akát,délka 2m)
8 x lavice (akát,délka 2m),bez opěrky
<br>
<br>
<br> 14 – vyvýšené záhony
<br> - Pro pěstování zeleniny,bylinek,…
<br> 15 – pěstební záhony
<br> - pro pěstování zeleniny,bylinek,…
- vymezeny kamennou obrubou a rozděleny na políčky pro jednotlivé třídy
<br>
<br> 16 - včelí úly
<br> 17 - kompostér
<br> - Možnost umístit do této části zahrady úly (zajistit údržbu včelařem),ideálně s proskleným
dílem pro pozorování
<br> 18 - broukoviště
<br> - Kmeny uložené k dokončení
vývoje saprofytického hmyzu <,>
- Doplňování různých druhů
kmenů a popis dřevin cedulkami
- ukázka různých druhů kmenů <,>
pozorování délka rozkladu
jednotlivých dřevin (pevnost
dřeva,trvanlivost,…)
<br>
<br> 19 - hřbitov odpadků – stávající prvek
- Prvek bude ponechán
<br> 20 - expozice kamenů z okolí
<br> 21 - hmatová stezka
<br> V jednotlivých polích hmatové stezky budou umístěny
přírodní materiály sloužící k procvičování přiřazování
plodů dřevin k jejich větvím,kůře,…třídit kameny podle
velikosti – ukázky ostrohranných drcených štěrků,oblázku
(říčních valounů – ukázka síly vody),…
<br>
<br> 22 - kamenná plocha,ještěrkoviště
<br> 23 - hmyzí domek
<br> -Plochy nasucho skládaných kamenných zídek
a volně ložených hromad kamení osídlují rády
ještěrky a jiné druhy živočichů,které pak v
zahradě můžeme pozorovat
<br> -Zároveň podpoříme jejich úkrytové možnosti
a umožníme jin žít v přírodní zahradě
<br> 23 - hmyzí domek
Revitalizace školní zahrady - ZŠ a MŠ Loučka varianta B
<br> Výsadby Stav z roku 2011 Návrh
<br>,<.> % ( %) % Listnatá dřevina \ <.>
<br>,<.> % ( *) % ]ehlíčnatá dřevina \.f-——\\\.7 0'0'0'0'0'4 _ „ :.<.>.ozšzížiziztztziů Skupina keru “ „avian—*A
<br> |_.' Z evněná locha živice,dlažba,<.>.<.> P P ( )
<br> lil lil Mlatavé chodníky :| \:I Mlatová plocha / dopadová plocha a kačírku lil lil Travnatá plocha :| Prvky přírodní zahrady a označení '000 _,<,>,L „k » © y 000000 0' v - <,>
<br> víceúčelové hriště _ “"" _.lil _Kl Mokrad Mezírka
<br> 00' " 3
<br> '.: : Vyvýšené pěstební záhony
<br> Chodník ke škole 1
<br> Chodník ke škole 2
<br> Chodník ke školce
<br> Průchod do zahrady
<br> Chodník u 1.stupně Přístřešek pro kola
<br> Chodník kjídelně
<br> Parkování u jídelny Obratiště
<br> Chodník u parkoviště Parkovací plocha - rezerva Chodník u parkoviště - rezerva Workoutové hřiště
<br> Herní prvky pro družinu Zásobník dešťové vody Oprava oplocení areálu školy Vstupní prostor školy Přístřešek na popelnice Chodníček u jezírka Kontejnery na tříděný odpad
<br> běžecká dráha
<br> 0.0
<br> 000.00
<br> 000(„ '%00
<br> 0 000 0 0 '0'
<br> 0
<br> 0
<br> O O
<br> mxp-oozšn—xu—gxm-nmcnw>
<br> 0 0 '0 0'0
<br> 0 0000000
<br> 0 0 iv? 000'0'0.<,>
<br> 00000 0.0.000Q00
<br> O
<br>.'dy t' ajÍCI
<br> " “30 „0,0 0 0 0 0'0'0
<br> 0 ! >;
<br> !
<br> Revitalizace jezírka Vodníprvek u pumpy Pozorovací centrum Balančnístezka Balančnílano - artista Balančnísítě
<br> Chůdy
<br> Velké vrbové iglů Zvonkohra Trojtabule Herníprvek pro menšíděti Zelená učebna Lavičky pod smrkem Vyvýšené záhony Pěstebnízáhony Včelíúly
<br> Kompostér Broukoviště
<br> Hřbitov odpadků Expozice kamenů Hmatová stezka Kamenná plocha,ještěrkoviště Hmyzídomek
<br> LOOO\ICDU'I-I>UJNl—\
<br> net í\ Éotýňň
<br> HLAVNÍ PROJEKTANT VYPRACOVAL
<br> ZAHRADNÍ A KRAJINÁŘSKÁ ARCHITEKTURA
<br> <.>,_,lng.Pavla Lorenzova ing.Pavla Lorenzova ing.Pavla Lorenzova Loučkacewo
<br> mob.: 737 479 423
<br> Z,;„,„/ ZW/ email: pavlalorenzova©seznam.cz
<br> IČO 00918962
<br> FORMÁT 6 A4 AKCE: Revitalizace školní zahrady DATUM 12/2017
<br> _ zŠ a MŠ Loučka ZAK.ČÍSLO 16/2017 ARCH.čisto 116/2017 MĚŘÍTKO ČÍSLO VÝKRESU
<br> 1 : 500 SB
<br> k.ú.Loučka
<br> Situační výkres - návrh
_L
<br> ! W A AŠ „vviožsp 0%?,<.> ll llíh \ _,Šíwx/ ] Wl! ! >'\\\ A!' \\;7/ „„ „.ův'bdi „ „svaJWa
<br> DQ'vi >0000 ' ““%QQQQQQ
<br> 0'
<br> 0 4 < 0 0.4 4.Q 0.Q 0 O ' 4 <
<br> 0.O O.O O O C 4 4 & „.„&.„.„.„.„.„.„.„.„.„.<.> <.„ <.>,» 0,0.0>0000000000000000000u0w004040.a.» 0.0>0000w0w0n0w0u0u0w0u0uu.> » 0,05
<br>.<.>
<br> víceúčelové hríště
<br> bezecká dráha
<br> 0 0 0 0 0 0 04,0.0 0 0 0 0 0 0 0 0 v„0000w0w0n0u0w0u0uww0w0 i! 0>000000000w0 0 0 0 000
<br> QQÝQQQQQQQQQQQQQ 0»0»0.»00>0N0N0N0NN0N0N0N0N 00w0 <.>,>.A
<br> > <.>
<br> ','0'0'05 000.0 <.>
<br> "4 10
<br> \ \14— V,Šem
<br> \l
<br> ( 2% „ <,>
<br> __;OQ
<br> \
<br> „ _Iu/m
<br> = | _ _ _ _ =
<br> Revitalizace školní zahrady - ZS a MS Loučka
<br> (.0
<br>.0 0 0 0 0 0
<br> 00M0N0M0N0N0w00 ' 0,030
<br> MHW
<br> &
<br> o.<.> l Wax
<br> „ \ „eg/ <,>
<br> Í\_\_\_\_\_\
<br>.v <.>
<br> _ „,1\
<br> ©
<br> :| Prvky přírodní zahra
<br> Ý\ Ý <,>
<br> SE
<br> Vysadby
<br> z roku 2011,<.> ;
<br> | Zpevněná plocha (žívíce,dlažba,<.>.<.> )
<br> <>\
<br> lil lil Mlatové
<br> :| \:I Mlatová plocha / dopadová lil lil Travnatá plocha E :| Oplocení
<br> Navrh
<br> < 0 4 4 „ _ \ 0MONNNNMM „000000 00000000.<.> 00000000 <.>,00000000 0 000x \.00 0000000 » 00M0M0N0M0N0N0N0N0N 000\\ 0 0 0 0 0 0 0 0 0 X 00000M000M0N0N0N0$w „\
<br> „MIA
<br> Mokřad /jezírko
<br> chodníky >š2/"'*'
<br> '.!
<br> d Vyvysené pěstební záhony
<br> Skupina keřů AKCE:
<br> Lístnatá dřevína ]ehlíčnatá dřevina
<br> yaoznacení ing.XXXXX I <.>
<br> plocha X kačírku H LAVNÍ PROJ E KTANT O re n Z ova
<br> :
<br> v
<br> Revitalizace školní zahrady - ZS a MS Loučka
<br> k.ú.Loučka
<br> A B C D G H CH K M N O Q R
<br> 1 15 1 1 21 22
<br> 4 10 11 12 13
<br> 4
<br> 6
<br> 7 18 19 20
<br> 23 VYPRACOVAL lng XXXXX I <.>
<br> Situační výkres - návrh
<br> Vyvys Pě
<br> IV
<br> Zel
<br>,<,>
<br> Parková
<br> Přístřešek pro kola Chodník kjídelně
<br> upne
<br> v
<br> Obratišt Vče || uly orenzova
<br> m ě
<br> ená uč
<br> ene stební
<br> <,>
<br> Expozice k
<br> Trojtabule Hřbitov odpadků
<br> Zvonkohra
<br> Velké vrbové iglů Kompostér
<br> zá
<br> Balančnísítě
<br> Balančnílano - artista Broukoviště
<br>.;
<br> Chodník u 1.st
<br> Průchod do zahrady Hmyzí domek
<br> ebna Kamenná plocha,ještěrkoviště
<br> Herní prvek pro menSI děti
<br> Pozorovací centrum Balančnístezka Hmatová stezka
<br> Herníprvky prod Vodníprvek u pumpy
<br> Workoutové hristě
<br> hony
<br> Lavičky pod smrkem ' záhony
<br> Chodník u parkovišt
<br> Parkovací plocha - rezerva
<br> Chodníček u jezírka
<br> Chodník ke školce Přístřešek na popelnice
<br> Chodník ke škole 1 Chodník ke škole 2 amenu
<br> Revitalizace jezírka
<br> uudelny
<br> Chodník u parkoviště MERÍTKO
<br> Oprava oplocení areálu školy Vstupní prostor školy
<br> FORMAT
<br> ZAK.čisto
<br> ARCH.ČÍSLO
<br> Zásobník dešťové vody
<br> ružinu
<br> v!
<br> IČO : 00918962
<br> e-mall: pavlalorenzova©seznam cz
<br> Loučka č.93,756 44 mob.: 737 479 423
<br> Kontejnery na tnděný odpad lng.XXXXX XXXXXXXXX
<br> varianta A
<br> e - rezerva
<br> 16/2017
<br> ZAHRADNÍ A KRAJINAŘSKÁ ARCHITEKTURA 1 1 6/20 17
<br> CÍSLO VÝKRESU
Revitalizace školní zahrady - ZŠ a MŠ Loučka
<br> _ _.<.>._ *
<br> Základní pyloch : 1 - Vstupní prostor školky a jídelny
<br> 2 - Vstupní prostor školy
<br> 3 - Zahrada školy,sportoviště a sad
<br> ZAHRADA,SAD
<br> „ _„ísATNY ] ;TELOCVIČNA _ \
<br> VSTUPNÍ PROSTOR ŠKOLKY A JÍDELNY
<br> VSTUPNÍ PROSTOR ŠKOLY
<br>.l ' '.'T'.' —.—.V.VYPRACOVAL
<br>,; '.<.>.ing.XXXXX XXXXXXXXX „._ ' _ „.\ „.<.> '
<br> va©seznamcz lČO * 00915952 ' _.' AKCE: Revitalizace školní zahrady : “ ' » -zš a MŠ Loučka._.<.>.<.> ' k.ú.Loučka _RCH.ČÍSLO _16/2017 OBSAH: Studie zakladnlch ploch _ I L VY
Revitalizace školní zahrady - ZŠ a MŠ Loučka
<br> _ V
<br>.<.>
<br> :> „ I.*: <.>
<br> I
<br> *?
<br> I
<br> ).Q"- ff ' „» f = z *.“___ ' ' vv,v I \) _ / & Zamerenlskuteoneho stavu
<br>.! l
<br> /
<br> E Řešené území
<br> ZAHRADA,SAD
<br>,' _ ŠATNY — * ;TELOCVIČNA
<br> ' 'VSTUPNÍ PROSTOR ŠKOLY
<br> 'UPNÍ PROSTOR ŠKOLKY _,<.> A JIDELNY
<br> I.? - _.' *,VYPRACOVAL ZAHRADNÍ A KRAJINÁŘSKÁ ARCHITEKTURA
<br> _,Ing.Pavla Lorenzova.».Ing.PaVIa Lorenzova oučkač.93.75644.Í \.„/ lišil“LŽÍIÍŽTOSTŽŠŽDVH©SEZHEITLCZ \.<.>,' _.A _ ZM ' ičooomagsz - __ * “ <.>,__ AKCE: Revitalizace školní zahrady 12/2017 ; “ „.__ - zš a MŠ Loučka 16/2017._ _ ".'.k.ú.Loučka 116/2017 OBSAH: Studie zakladnlch ploch
CU :: >O
<br> :
<br> O _| U) 2
<br> C5 (I) N
<br> | > “0
<br> C5
<br> L _C
<br> CU
<br> N E
<br> 0 ::
<br> |zaoe š
<br> Revital
<br> Zaměření skutečného stavu
<br> Hranice parcel
<br> Š 00000€W©e 000000000 %&&&%%%%%
<br> Elektrické vedení
<br> Listnatá dřevina
<br> “&&ůůůššůůůňpď
<br> 003.0 <.>
<br> Plynovod
<br> ]ehličnatá dřevina
<br> Skupina listnatých dřevin
<br> Splašková kanalizace
<br> Skupina jehličnatých dřevin
<br> Dešťová kanalizace
<br> Zivý plot
<br> Sdělovací vedení
<br> 4 \
<br> W
<br> běžecká dráha
<br> \'IL <,>
<br> 4.4ng
<br> A.4l s!
<br> Žili;
<br>,' lové hřiště
<br> /
<br> VICCUCC
<br> (
<br> : \,' % kým."
<br> '_—?'A 171% <.>
<br> 27147
<br> __Q „» *
<br> " ' Agi-in_Q\
<br> ',' V' ',V (\ iaai:!ZzĚĚŠ!EÉiEMŽFE.lthl
<br> ' „0200000 130'0'0'0'0'0'0' 00000m00 +M?
<br> O.<.>.<.> vO
<br> g “&
<br> v
<br> třeše
<br> přís
<br>._.<.> _.<.> _.<.> l_q
<br> ZAHRADNÍ A KRAJINÁŘSKÁ ARCHITEKTURA
<br> É
<br> 16/2017
<br> 1 16/2017 ČÍSLO VÝKRESU
<br> Ing.XXXXX XXXXXXXXX
<br> Loučka Č.XX,XXX XX
<br> mob 737 479 423 e-mail pavlalorenzova©seznam cz
<br> lČO.00918962
<br> FORMÁT
<br> ZAK.ČÍSLO
<br> ARCH.ČÍSLO
<br> MERITKO
<br> VYPRACOVAL
<br> W
<br> ;
<br> ing.XXXXX XXXXXXXXX /
<br> HLAVNÍPROJEKTANT
<br> ing.XXXXX XXXXXXXXX
<br> Revitalizace školní zahrady
<br> AKCE:
<br> v
<br> - ZS a MŠ Loučka
<br> k.ú.Loučka Situace současného stavu
<br> a inventarizace zeleně
<br>.<.>.<.> &
<br> „—
<br> w U
<br> l
<br> "A
<br> !—
<br> 0'0'0 óšňň &$? 000 A&'
<br> 00 0
<br> 0:0: 0
<br> ;
<br> VQVv *? 0 „,<.> A
<br> 0 O 0:
<br> $“ <.>
<br> 0
<br> \ y; \ i _ | A0
<br> 0 ".to '0;
<br> * T._0'.<.>.of;
<br> ' O
<br> QW
<br> Q "V v ňQ?VW&
<br> 0000000 vavvvw £$$"'
<br> 00\
<br> 0 0qůpx
<br> í
<br> fv
<br> ahradní domek na nara
<br> Z
<br> ' 'A ' q—ASÉA'ŠÉAL ' VA W.“ V 'QYí/CVYQŽVWEQŠ—L; Er.-M,\ / *.* > byla“ we— _ Avp,' ' w" ewa„ ' “ ";;—9%sz
<br> „wg
<br> O
<br> 420
<br> V.v v & 0.5;QQ Av.;
<br> JŠ &_ ;
<br> 0 &$
<br> 0 A
<br> vv ')
<br> IIB:m V0'0 ' 0000 »000 €$Ý
<br> J,4 ;0
<br>,<.> !,“
<br>.' iřřř0
<br> 1'0'4 0.0.4
<br> O 00 0004
<br> " y/ ; <.>
<br> v 0
<br> **ůůůůů
<br> v“ * n003$ů$ů$$50 * a „03.000 0 0 0 0 0 —$áůř$$vůůůguq *A.0Qaůůů
<br> A0
<br> "'v» ňůk%www
Revitalizace školní zahrady - ZŠ a MŠ Loučka
<br> a "latí: ll
<br> ll: I."-l!
<br> l
<br> E Řešené území
<br> HLAVNÍ PROJEKTANT VYPRACOVAL ZAHRADNlAKRAJlNÁŘSKÁ ARCHITEKTURA
<br> <.>,_,Ing.Pavla Lorenzova ing.Pavla Lorenzova ing.Pavla Lorenzova L - /„„„„/ ZM TČ sem
<br> FORMÁT 1 A4 AKCE: Revitalizace školní zahrady DATUM 12/2017
<br> - ZŠ a MŠ Loučka ZAK.ČÍSLO 16/2017 k.ú.Loučka ARCH— ČÍSLO 116/2017
<br>,v v,<,>,MĚŘÍTKO ČÍSLOVÝKRESU OBSAH: VymezenI reseneho uzeml 1 : 2 000 2
Načteno
Meta
Rozpočet
Další dokumenty od Obec Loučka (Vsetín) | ||
---|---|---|
25. 07. 2025 | VV- Rozhodnutí - Povolení stavby | |
14. 07. 2025 | VV - oznámení místa a doby konání sloučeného společného jednání | |
09. 07. 2025 | VV- provádění zeměměřických prací | |
25. 06. 2025 | Výpis usnesení z 23. zasedání ZO | |
24. 06. 2025 | Závěrečný účet obce Loučka za rok 2024 | |
...a další |