Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Dubno.
Vnitřní směrnice VS 1f201 6
<br> OBEC DUBNO
<br> Dubno 45,261 01 Příbram,IČ: 00662810,zastoupená: Václavem Chmelařem,starostou
<br> Vnitřní směrnice VS 1/2016 Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu
<br> Čl.1 Předmět úpravy
<br> Tato směrnice upravuje postup obce Dubno při vyřizování stížností dotčených osob ve smyslu 5 125,zákona č.5009004 Sb.správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „správní řá “) <.>
<br> Čl.11 Obecné zásady
<br> Směrnice je platná a závazná v celém svém rozsahu pro obec Dubno.Veřejné zakázky malého rozsahu ve smyslu 5 12 odst.3 zákona o veřejných zakázkách není obec v souladu
<br> s 5 18 odst.5 zákona o veřejných zakázkách povinna zadávat postupem podle zákona o veřejných zakázkách.Obec je povinna dodržovat základní zásady při zadávání veřejných zakázek obsažené v © 6 zákona o veřejných zakázkách a to je zásada transparentnosti,rovného zacházení a zákazu diskriminace <.>
<br> Obec Dubno je jako subjekt disponující s veřejnými prostředky povinna dle zákona
<br> č.320/2001 Sb <.>,o finanční kontrole ve veřejné správě a o změně některých předpisů při zadávání zakázek splňovat pravidla hospodárnosti,efektivnosti a účelnosti vynaložených prostředků.Pokud dojde při reálném zadávání k zpřísnění prováděných pravidel,pak pravidla stanovená touto směrnicí musí být dodržována <.>
<br> Obec Dubno uveřejňuje všechny uzavřené smlouvy vyplývající ze zadávacích zařízení na profilu zadavatele dle ěl47a zákona 13712006Sb o veřejných zakázkách„ ato do 15 dnů od jejich uzavření.Uveřejňovány jsou smlouvy,jejichž cena přesáhne 500 000; Kč bez DPH <.>
<br> Čl.111 Kategorizace zakázek
<br> ].Zakázky,u kterých nenřesĚle výše předpokládané hodnou: a) částku 100 000,- Kč bez DPH v případě veřejných zakázek na dodávky a služby,b) částku 100 000,- Kč bez DPH v pňpadě veřejných zakázek na stavební práce <.>
<br> Právo zadat zakázku přísluší starostovi.Výběrové řízení nemusí být provedeno.Starosta obce odpovídá za to,že uchazeč jím osloveny a vybraný má dostatečně odborné,materiální a další předpoklady pro úspěšné zvládnutí zakázky v potřebné kvalitě a ve stanovené lhůtě <.>
<br> Starosta obce odpovídá rovněž za to,že zadání zakázky bude za cenu obvyklou v místě a čase plnění.Pří rozhodnutí o tomto způsobu zakázky vychází pak z informací o trhu a ze svých odborných zkušeností.Smluvní vztah je realizován formou objednávky,případně uzavření smlouvy o dílo.Objednávku nebo smlouvu o dílo podepisuje starosta nebo místostarosta <.>
<br> 2.Zakázky v hodnotě: a) od 100 001,- Kč bez DPH do 500 000,- Kč bez DPH v případě veřejných zakázek na dodávky a
<br> služby
<br> b) od 100 001,- Kč bez DPH do 500 000,- Kč bez DPH v případě veřejných zakázek na stavební prace
<br> U těchto zakázek malého rozsahu vyzve starosta obce,nebo místostarosta nejméně 2 dodavatele k předložení nabídky (popřípadě s dalšími podmínkami plnění),pokud nemá zadavatel aktuální cenové nabídky již k dispozici.Výběr dodavatele provede starosta,místostarosta a dva členové zastupitelstva obce.Smluvní vztah je realizován formou objednávky,nebo uzavřením smlouvy o dílo.Smlouvu o dílo podepisuje starosta nebo místostarosta <.>
<br> 3.Zakázky v hodnotě: a) od 500 001,— Kč bez DPH do 1 500 000,- bez DPH v případě veřejných zakázek na dodávky a
<br> služby b) od 500 001,- Kč bez DPH do 5 000 000,- Kč bez DPH v případě veřejných zakázek na stavební prace U těchto zakázek malého rozsahu vyzve starosta,nebo místostarosta obce nejméně 3 dodavatele k předložení nabídky.Ve výzvě k předložení nabídky se uvede zejména: a) identifikace zadavatele b) vymezení předmětu veřejné zakázky malého rozsahu c) místo a doba plnění d) požadovaný obsah nabídky e) požadavek k doložení těchto dokladů:.oprávnění k podnikání doložit v kopii vybraným uchazečem před podpisem smlouvy,ato: - prokázánim oprávnění k podnikání (např.předložení živnostenského listu),včetně předložení výpisu z obchodního rejstříku či jiné evidence (pokud v ní má být dodavatel zapsán podle zvláštních právních předpisů),<.> čestné prohlášení dodavatele otom,že splňují následující kritéria,tj.zda: — není v likvidaci (jde-li o právnickou osobu) - v uplynulých 3 letech proti němu nebylo zahájeno insolvenční řízení nebo prohlášen konkurs nebo konkurs nebyl zrušen pro nedostatek majetku f) platební podmínky g) způsob a místo podávání nabídek h) další požadavky a podmínky
<br> Starosta obce stanoví hodnotící komisi s minimálním počtem 3 členů.Ta zvolí ze svého středu předsedu hodnotící komise.Hodnotící komise otevře neveřejné nabídky a o průběhu otevírání nabídek sepíše jednoduchý zápis,ve kterém uvede charakteristiku jednotlivých nabídek a navrhne zastupitelstvu obce nejvhodnější nabídku včetně zdůvodnění tak,aby byly dodrženy zásady transparentnosti,rovného zacházení a zákazu diskriminace.Nabídky,které neobsahují všechny náležitosti dle výzvy,výběrová komise vyřadí a již je dále nehodnotí.O výběru nejvhodnější nabídky rozhodne s konečnou platností zastupitelstvo obce.Posléze bude uchazečům písemně oznámeno,zda...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka