Obec Ktiš - Zadávací dokumentace - zakázka malého rozsahu "Protipovodňová opatření obce Ktiš" - rozhlas

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Ktiš.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

vyzva.doc

EVROPSKA UNIE
Fond souernosti
Operaéni program Zivotnl' prostfedl'
<br>
<br>
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ SPLNĚNÍ KVALIFIKACE
Název zakázky: „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
Veřejná zakázka dle předmětu: Veřejná zakázka na dodávky
Veřejná zakázka dle limitu: Zakázka malého rozsahu
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez DPH: 1.269.743,- Kč
Tato zakázka bude financována z Fondu soudržnosti EU a národních veřejných zdrojů <.>
<br> Zadavatel: Obec Ktiš
Adresa:
Ktiš 11,384 03 Ktiš
IČ: 00250503
Osoba pověřená jednat za zadavatele: XXXXX XXXXXXXX,starostka
Telefon: +XXX XXX XXX XXX
E-mail: ktis@ktis.cz
Pověřená osoba:
ENVIPARTNER,s.r.o <.>
<br> Brno,Vídeňská 55,PSČ 639 00
<br> IČ:
28358589
Kontaktní osoba pro výběrové řízení:
JUDr.XXXXXXX XXXXXX
Telefon:
+ XXX XXX XXX XXX
<br> E-mail:
salvet@envipartner.cz
1.Předmětem veřejné zakázky je realizace protipovodňových opatření formou dodávky a montáže varovného a informačního systému a jeho napojení do Jednotného systému varování a informování a dodávky a montáže lokálního výstražného systému pro obec Ktis.Realizací předmětu veřejné zakázky dojde ke zlepšení systému povodňové služby a preventivní protipovodňové ochrany.Jednotlivé složky dodávky a požadavky na její fungování jsou popsány v projektové dokumentaci,která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.Součástí zadávací dokumentace je rovněž podrobný položkový rozpočet a obchodní podmínky <.>
<br> Dodavatel při realizaci předmětu veřejné zakázky musí postupovat v souladu se zákonnými normami upravující danou problematiku <.>
<br> Dodávkou se rozumí úplné a bezvadné provedení všech montážních prací,včetně dodávek potřebných materiálů a zařízení,nezbytných pro řádné dokončení předmětu veřejné zakázky,včetně zkušebního provozu a proškolení pracovníků zadavatele s obsluhou a údržbou <.>
<br> Klasifikace předmětu veřejné zakázky:
<br> Název
CPV
<br> Systémy pro veřejný rozhlas
<br>
48952000-6
<br>
<br> Prevence záplav
<br>
45246400-7
<br>
<br>
2.O zaslání kompletní zadávací dokumentace je možno požádat osobu pověřenou činnostmi zadavatele na emailové adrese: salvet@envipartner.cz <.>,tel.604 479 431 <.>
Kompletní zadávací dokumentace je zveřejněna na úřední desce <.>
<br> 3.Místo a lhůta pro podání nabídek
<br> a) Nabídky mohou být podány osobně nebo doporučenou poštou na adresu sídla pověřené osoby: ENVIPARTNER,s.r.o <.>,Vídeňská 55,639 00 Brno,v pracovních dnech od 9.00 do 15.00 hod <.>,v den podání nabídek do 12 hod <.>
b) Lhůta pro podání nabídek končí dne 15.2.2017 ve 12 hod <.>
c) Otevírání obálek se uskuteční dne 15.2.2017 ve 12 hod.v sídle pověřené osoby <.>
4.Požadavky na kvalifikaci
Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci dle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“).Splněním kvalifikace se rozumí:
a) splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona
b) splnění profesní způsobilosti podle § 77 zákona
c) splnění technické kvalifikace podle § 79 zákona
Podrobná specifikace požadavků na kvalifikaci je uvedena v zadávací dokumentaci <.>
<br> 5.Způsob hodnocení nabídek podle hodnotících kritérií
<br> Nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny.Jako nejvýhodnější nabídka bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její výše bez daně z přidané hodnoty <.>
<br> Zadavatel nepřipouští variantní nabídky <.>
<br> 6.Nabídky musí být podány v českém jazyce.Bližší údaje nutné pro zpracování nabídky obsahuje zadávací dokumentace <.>
7.Nejedná se o zadávací řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek č.134/2016 Sb <.>
<br> V Ktiši dne 2.2.2017
XXXXX XXXXXXXX,starostka
Obec Ktiš

Prohlaseni_k_zkladni_zpusobilosti.doc

EVROPSKA UNIE
Fond souernosti
Operaéni program Zivotnl' prostfedl'
<br>
<br>
<br> Příloha č.2
Prohlášení o splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona
<br> č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázkách
Prohlašuji tímto,že jsem dodavatel/uchazeč,který:
<br> a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) není v likvidaci,proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> Je-li dodavatelem právnická osoba,musí podmínku podle odstavce písm.a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí podmínku podle odstavce písm.a) splňovat tato právnická osoba,každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br> Název a adresa uchazeče:
<br> ………………………
………………………
………………………
Toto prohlášení podepisuji jako ……………………… <.>
(funkce,např.: jednatel společnosti)
V ………………… dne ………………
<br> ……………………………………………………… <.>
<br> podpis
<br> titul,jméno,příjmení
Stránka 1 z 1

kryci_list.doc

EVROPSKA UNIE
Fond souernosti
Operaéni program Zivotnl' prostfedl'
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Příloha č.1
KRYCÍ LIST NABÍDKY
pro veřejnou zakázku
„Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> UCHAZEČ
<br> (obchodní firma nebo název)
<br>
Sídlo
<br> (celá adresa včetně PSČ)
<br>
<br>
Právní forma
<br>
<br>
Identifikační číslo
<br>
<br>
Daňové identifikační číslo
<br>
Kontaktní osoba
<br>
Tel.:
<br> Email:
<br>
<br> Nabídková cena celkem v Kč bez DPH (zaokrouhlit na celé koruny)
<br>
<br> V…………………… <.>,dne …………………….<.>
<br>
<br>
<br>
<br>
……………………………………… <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
Razítko a podpis oprávněné osoby

obchodni_podminky.doc

OBCHODNÍ PODMÍNKY
<br> ve smyslu § 37 odstavec 1 písmeno c) zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek
<br> pro veřejnou zakázku na dodávku
<br> Úvod: Tyto obchodní podmínky jsou vypracovány ve formě a struktuře smlouvy o dílo.Uchazeči do těchto obchodních podmínek pouze doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (zejména vlastní identifikační údaje,cenu a případné další údaje,jejichž doplnění text obchodních podmínek předpokládá) a následně takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy na veřejnou zakázku
<br> „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> SMLOUVA O DÍLO
uzavřená podle § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník
<br> „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> I <.>
<br> SMLUVNÍ STRANY
<br> Obec Ktiš
adresa:
<br> Ktiš 11,384 03 Ktiš
IČ:
<br> 00250503
DIČ:
<br>
CZ00250503
Číslo účtu:
<br> Číslo účtu ČNB:
<br> Jednající:
<br> Ilonou Mikešovou,starostkou
<br> (dále jen „objednatel“)
<br> na straně jedné
Zhotovitel
<br>
<br>
se sídlem:
<br>
IČ:
<br> DIČ
<br> Číslo účtu:
<br> Jednající:
<br> (dále jen „zhotovitel“)
<br>
na straně druhé
II <.>
<br> ÚČEL A PŘEDMĚT SMLOUVY
<br> 1.Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést realizaci projektu „Protipovodňová opatření obce Ktiš“,formou dodávky a montáže varovného a informačního systému a jeho napojení do Jednotného systému varování a informování a dodávky a montáže lokálního výstražného systému (dále jen „dílo“).Účelem díla je zlepšení systému povodňové služby a preventivní protipovodňové ochrany.Jednotlivé složky díla a požadavky na jeho fungování jsou popsány v projektové dokumentaci,která je nedílnou součástí této smlouvy <.>
2.Dílo bude provedeno dle projektové dokumentace a rozpočtu,které jsou přílohou této smlouvy <.>
3.Dílo zahrnuje i veškeré stanovené zkoušky vyplývající z obecně závazných právních předpisů,jeho zprovoznění,odladění celého systému a zaškolení obsluhy <.>
4.Zhotovitel dílo provede v rozsahu své nabídky a dalších ujednání této smlouvy na svůj náklad,na své nebezpečí a ve sjednané době <.>
5.Objednatel se zavazuje poskytnout součinnost nezbytnou pro zhotovení díla,řádně provedené a dokončené dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu <.>
6.Dílo bude realizováno pouze v případě,že na tuto akci bude poskytnuta podpora v rámci OPŽP <.>
<br>
<br>
<br>
III <.>
<br> DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ
1.Termín zahájení realizace díla plnění zakázky se předpokládá po obdržení Rozhodnutí o poskytnutí podpory od implementační agentury objednateli <.>
2.Předpokládaný termín zahájení realizace je květen 2017 <.>
3.Předpokládaný termín dokončení celého díla je prosinec 2017 <.>
4.Zhotovitel je oprávněn dokončit práce na díle i před sjednaným termínem dokončení díla a objednatel je povinen dříve dokončené dílo převzít <.>
5.Místem realizace díla je obec Ktiš <.>
IV <.>
<br> XXXX A PLATEBNÍ PODMÍNKY
<br> X.Cena za zhotovení předmětu smlouvy v rozsahu čl.II této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran na základě cenové nabídky zhotovitele,zpracované na základě projektové dokumentace a činí celkem:
<br> XXXX XXX DPH,- Kč
<br> DPH
<br>
<,> - Kč
<br> Cena včetně DPH,- Kč
<br> Tato cena je nejvýše přípustná <.>
<br> 2.Obsahem ceny jsou veškeré náklady zhotovitele nezbytné k realizaci díla,včetně všech nákladů s provedením díla věcně souvisejících <.>
3.Cenu uvedenou v odst.1 tohoto článku je možné překročit pouze na základě zákonné úpravy výše sazby DPH,a to od data účinnosti takové zákonné úpravy <.>
4.Objednatel neposkytne zhotoviteli zálohu <.>
<br> 5.Smluvní strany se dohodly,že předmět díla zůstává výlučným vlastnictvím zhotovitele do doby převzetí díla objednatelem <.>
6.Po ukončení realizace díla vystaví zhotovitel fakturu – daňový doklad.Cenu díla uhradí objednatel na základě faktury – daňového dokladu vystavené zhotovitelem bankovním převodem na účet zhotovitele uvedený v záhlaví této smlouvy <.>
7.Splatnost faktury – daňového dokladu je stanovena na 30 kalendářních dnů ode dne vystavení zhotovitelem a doručení do místa sídla objednatele.Přílohou faktury – daňového dokladu bude soupis provedených dodávek a služeb.Dnem doručení faktury – daňového dokladu se v pochybnostech rozumí nejpozději třetí pracovní den následující po odevzdání zásilky poště,není-li průkazné předání faktury provedeno jiným způsobem.Úhradou se rozumí den připsání fakturované částky na účet zhotovitele <.>
8.Faktura – daňový doklad zhotovitele musí formou a obsahem odpovídat zákonu o účetnictví a zákonu o dani z přidané hodnoty a musí obsahovat:
označení účetního dokladu a jeho pořadové číslo
<br> identifikační údaje objednatele včetně DIČ
<br> identifikační údaje zhotovitele včetně DIČ
<br> popis obsahu účetního dokladu
<br> datum vystavení
<br> datum splatnosti
<br> datum uskutečnění zdanitelného plnění
<br> výši ceny bez daně celkem
<br> sazbu daně
<br> výši daně celkem zaokrouhlenou dle příslušných předpisů
<br> cenu celkem včetně daně
<br> podpis odpovědné osoby zhotovitele
<br> přílohu - soupis provedených prací oceněný podle d...

Polozkovy_rozpocet.xlsx

List1
<br>
Bezdrátový rozhlas s digitálním kódováním s napojením na zadávací pracoviště složek IZS <.>
<br>
VÝKAZ VÝMĚR - OBEC KTIŠ
<br> Název MJ Počet Cena za MJ XXXX XXX DPH DPH XX% XXXX s XX% DPH
X.Vysílací a řídící pracoviště s digitálním přenosem (v souladu se sbírkou interních aktů řízení MV GŘ HZS ČR)
1.1 Vysílací anténa všesměrová - kompletní sestava ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.2 Vysílač vf.signálu ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.3 Vysílací ústředna - řídící jednotka ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.4 Modul obousměrné komunikace ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.5 Dynamický mikrofon s 5m přívodní šňůrou ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.6 Stojánek pod mikrofon s nastavením úhlu náklonu ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.7 Řídící software ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.8 Modul digitální záznamník zpráv ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.9 Modul telefonního vstupu ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.10 Montážní práce na řídící ústředně ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.11 Provozní a předávací dokumentace ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.12 Revize ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.13 Modul automatického dobíjení ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.14 Modul napojení na JSVI ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
2.Zálohovací jednotka
2.1 Elektrocentrála 5,5 kW,jednofázová,4-takt ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.Přijímací bezdrátové hlásiče s obousměrným digitálním přenosem (v souladu se sbírkou interních aktů řízení MV GŘ HZS ČR)
3.1 Bezdrátový hlásič včetně zálohování a automatického dobíjení ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.2 Modul obousměrné komunikace ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.3 Software komunikace ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.4 Tlakové reproduktory - nízkoimpedanční,106 dB ks 60 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.5 Anténa přijímací - kompletní sestava ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.6 Montážní materiál ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.7 Montážní práce ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.8 Oživení ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.Elektronické sirénové jednotky - koncový prvek JSVI
4.1 Elektronická siréna ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.2 Komunikační modul JSVI ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.3 Akustická jednotka 600W ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.4 Stožár pro uchycení jednotky ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.5 Anténa všesměrová ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.6 Montážní práce na siréně ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
5.Převaděč vysokofrekvenčního signálu včetně anténní sestavy
5.1 Převaděč vysokofrekvenčního signálu s analogovým/digitálním přenosem (nutno zajistit napětí 230V) ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
5.2 Anténní sestava ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
5.3 Montážní a oživovací práce na převaděči komp.1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
6.Modul napojení na JSVI - pro místní části
6.1 Modul napojení na JSVI ks 2 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.Vodoměrná stanice - Ultrazvuková sonda
7.1 Multifunkční měřící a řídící telemetrická stanice ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.2 Ultrazvuková sonda 4200 ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.3 Modul automatického dobíjení ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.4 Montážní materiál ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.5 Příprava,instalace a oživení ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.6 Měření průtoků,metoda sklonu a plochy,měrná křivka průtoků ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.7 Aktivace SIM ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.8 Provozní a předávací dokumentace ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
8.Vodočetná lať
8.1 Vodočet smalt dělení po 2 cm,vyznačení celých m červeně,včetně rámu 1 bm 2 - 0 Kč - 0 Kč - 0 Kč
8.2 Vyrovnávací konzoly pro připevnění 1 bm vodočtu,povrchová úprava pískováním + žárový zinek,vyznačení SPA 1 bm 2 - 0 Kč - 0 Kč - 0 Kč
8.3 Připevnění rámu a vodočtu –chemické kotvy,vyrovnání do svislé polohy,vložení podkladové desky a její připevnění,připevnění vodočtu 1 bm 2 - 0 Kč - 0 Kč - 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Cena celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
<br>
List2
<br>
List3

Projektova_dokumentace.pdf

Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vídeňská 55,639 00 Brno-Štýřice,IČ: 283 58 589,DIČ: CZ28358589
<br> tel.: +420 773 571 581,+420 604 479 431,info@envipartner.cz,www.envipartner.cz
<br> zapsáno u Krajského soudu v Brně,oddíl C,vložka 63565
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Projektová dokumentace
<br> k akci
<br> „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
Obec Ktiš
<br> Ktiš 11,384 03 Ktiš
<br> IČ: 00250503
<br>
<br>
<br>
<br> Prioritní osa 1 Zlepšování kvality vody a snižování rizika povodní
<br> Specifický cíl 1.4 Podpořit preventivní protipovodňová opatření
<br>
<br> OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ 2014-2020
<br>
<br>
<br> Leden 2016
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br> 2
<br> Verze: 1.0
<br> Základní identifikační údaje
<br>
<br> Žadatel: Obec Ktiš
<br> Adresa: Ktiš 11,384 03 Ktiš
<br> IČ: 00250503
<br> DIČ: CZ00250503
<br> E-mail: ktis@ktis.cz
<br> Telefon: +420 388 323 526
<br>
<br> Místo řešení: Ktiš
<br> ORP: Prachatice
<br> Kraj:
<br> Správce povodí:
<br> Jihočeský
<br> Povodí Vltavy,státní podnik
<br> Katastrální území:
<br>
<br>
<br>
<br> Dobročkov (676772),Křížovice u Ktiše (676837),Ktiš (676781) <,>
<br> Smědeč (676802)
<br>
<br>
Zpracovatel: ENVIPARTNER,s.r.o <.>
<br> Adresa: Vídeňská 55,Brno 639 00
<br> IČ: 283 58 589
<br> DIČ: CZ28358589
<br> Email: dotace@envipartner.cz
<br> Telefon: +420 797 979 540
<br>
<br> Datum: 01/2016
<br> Verze: 1.0
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br> 3
<br> Verze: 1.0
<br> 1 Lokální výstražný a varovný systém
<br> Po konzultaci s odborníky na lokální varovné prvky,odborníky na vyrozumívací systémy
<br> a zástupci obce byl vybrán níže popsaný systém na varování a informování obyvatelstva <.>
<br> Tento systém splňuje požadavky na koncové prvky připojené do jednotného systému
<br> varování a informování obyvatelstva (JSVI) <.>
<br> Lokální výstražný a varovný systém je navržen v souladu s příručkou MŽP Lokální
<br> výstražné a varovné systémy v ochraně před povodněmi z roku 2011 s aktualizací v roce
<br> 2014 <.>
<br>
<br> 1.1 Technické specifikace bezdrátového místního informačního
<br> systému (BMIS)
<br> Bezdrátový místní informační systém se skládá z několika samostatných částí.Tato
<br> kapitola popisuje technické řešení a jeho funkčnost <.>
<br> Následující technické podmínky jsou souhrnem požadavků na charakteristiku a hodnoty
<br> technických parametrů dodávaného místního informačního systému,řídícího pracoviště
<br> a bezdrátových hlásičů.Tyto požadavky vychází zejména ze Základních požadavků na
<br> projekty ze specifického cíle 1.4,aktivity 1.4.2 a 1.4.3 OPŽP podaných v rámci výzev
<br> v r.2015 a příručky Lokální výstražné a varovné systémy v ochraně před povodněmi:
<br>
<br>  Komunikace mezi bezdrátovými hlásiči a řídícím pracovištěm musí být
<br> obousměrná (jednosměrná komunikace je možná pouze v případě rozšíření
<br> stávajícího systému) <.>
<br>  Celý MIS musí umožnit napojení na Jednotný systém varování a informování
<br> (dále jen „JSVI“) provozovaný HZS ČR a to s největší prioritou <.>
<br>  Komunikace mezi bezdrátovými hlásiči a řídícím pracovištěm musí probíhat
<br> digitálním přenosem verbální komunikace (analogově pouze v případě rozšíření <,>
<br> digitálně u všech nových systémů) <.>
<br>  V případě obousměrné rádiové komunikace MIS je z bezpečnostních důvodů
<br> požadováno,aby tato komunikace probíhala výhradně na individuálních
<br> frekvencích určených dle ČTÚ (nikoliv na kmitočtech všeobecných oprávnění či
<br> jinou datovou cestou – sítě mobilních operátorů,WIFI,apod.) <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br> 4
<br> Verze: 1.0
<br>  Doporučuje se zabezpečení telekomunikační sítě (rádiové sítě) s důrazem na
<br> rádiový přenos povelů z řídícího pracoviště MIS pro aktivaci koncových prvků
<br> varování,přenos tísňových informací a přenos diagnostických dat od koncových
<br> prvků varování.Důraz by měl být kladen zejména na zajištění komunikačního
<br> protokolu proti jeho zneužití k neoprávněnému hlášení.Za nezbytně nutný
<br> způsob zabezpečení by měla být považována digitální forma komunikačního
<br> protokolu.Použití GPRS přenosů pro tento účel se nedoporučuje.Pro aktivaci
<br> komunikace a komunikaci s koncovými prvky MIS se nedoporučuje využívání
<br> tónových signálů a sub tón (DTMF) <.>
<br>  Výstupy diagnostických XXX XXX musí být trvale pod kontrolou ovládacího centra
<br> nebo pověřené osoby/instituce <.>
<br>  Použitá zařízení musí splňovat požadavky stanovené dokumentem Technické
<br> požadavky na koncové prvky varování připojované do jednotného systému varování
<br> a vyrozumění,č.j.MV-24666-1/PO-2008 <.>
<br>  Zařízení MIS absolvovalo klimatické zkoušky a musí být schopné pracovat
<br> v rozmezí teplot -25˚C až 55˚C <.>
<br>  Použité baterie všech prvků MIS musí být akumulátorového typu,doplněné
<br> možnosti automatického dobíjení <.>
<br>
<br> 1.1.1 Vysíl...

Stanovisko_HZS.pdf

1
<br> Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje
Pražská 52b,370 04 České Budějovice 3
<br>
<br> Č.j.:HSCB-2011-2/2016 KŘ
<br>
<br>
<br>
<br>
České Budějovice,dne 15.dubna 2016
<br> Počet listů: 2
<br> Protipovodňová opatření obce Ktiš – stanovisko k projektu
Vyřizuje: kpt.Mgr.XXXXXX XXXXXXXX,tel.: XXX XXX XXX,XXX XXX 519,e-mail: kamila.mrackova@jck.izscr.cz
<br> Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje nemá připomínky k předložené technicko –
ekonomické studii,<,> Protipovodňová opatření obce Ktiš“ a v souladu s § 10 odst.5 písm.c)
zákona č.239/2000 Sb <.>,o integrovaném záchranném systému a o změně některých zákonů,ve
znění pozdějších předpisů a § 9 odst.7 vyhlášky č.380/2002 Sb <.>,k přípravě a provádění
úkolů ochrany obyvatelstva
<br>
souhlasí
<br>
s vybudováním varovných a informačních systémů ochrany před povodněmi obce Ktiš jako
součást protipovodňových opatření za těchto podmínek:
<br> Pro realizaci budou navrženy a použity jen takové prvky,které budou splňovat technické
požadavky stanovené MV - GŘ HZS ČR na připojení koncového prvku varování
k infrastruktuře systému varování obyvatelstva a jedním koncovým prvkem (sirénovým
přijímačem) bude zabezpečeno varování o rozloze maximálně 4 km2 (Pokyn generálního
ředitele Hasičského záchranného sboru České republiky ze dne 15.4.2008,k realizaci
technických požadavků na koncové prvky varování připojované do jednotného systému
varování a vyrozumění,uveřejněný pod č.15 ve Sbírce interních aktů řízení generálního
ředitele Hasičského záchranného sboru ČR,částka 24,část I,vydaný v souladu s § 7 odst.2
písm.f) a odst.7 písm.c) zákona č.239/2000 Sb <.>,a § 9 odst.7 vyhlášky č.380/2002 Sb.)
<br> Další podmínkou je aktivace vysílání varovného signálu u všech stacionárních koncových
prvků varování uživatelem a z operačního a informačního střediska integrovaného
záchranného systému všech úrovní,přímý vstup uvedených subjektů do systému pro
poskytování tísňové informace <.>
<br> V neposlední řadě klademe důraz na zajištění obousměrného toku (zpětnou informaci) od
koncového prvku varování (mimo elektrické rotační sirény) o realizaci odbavení všech
signálů,tísňových informací a automatické zpětné informace o vzniklých poruchách <.>
<br> Na základě výše zmíněných podmínek doporučujeme starostovi obce a obecnímu úřadu
informovat Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje o postupu (průběhu) realizace
<br> ENVIPARTNER,s.r.o <.>
Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXXX
Vídeňská XXX/XX
XXX XX Brno - Štýřice
<br>
<br>
<br> 2
<br> projektu od zadání zadávacích podmínek pro zpracování projektové dokumentace až k jeho
úplnému ukončení a připojení do JSVV.Konzultací všech fází realizace projektu s HZS
Jihočeského kraje předejdete možným komplikacím při připojování vašeho varovného
systému do JSVV až po odmítnutí připojení <.>
<br>
<br> Před připojením koncového prvku varování do technologií OPIS HZS kraje požaduje HZS
Jihočeského kraje předložení veškeré dokumentace potvrzující splnění zmíněných
technických požadavků <.>
<br>
<br>
<br>
plk.Ing.XXXXXXX XXXXX
ředitel HZS Jihočeského kraje
<br> vrchní rada
<br>
<br>
<br>
<br> Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje
Pražská 52b,370 04 České Budějovice 3
<br>
2016-04-15T08:22:56+0000
Not specified

Stanovisko_EON.pdf

'0'1
<br> E.ON Česká republika,s.r.o <.>,Vrcovická 2297,397% Písek
<br> DOPORUČENĚ Obec Ktiš
<br> Ktiš 11
<br> 384 03 Ktiš
<br> Písek,18.5.2016
<br> Vyjádření Provozovatele distribuční sítě !( projektové dokumentaci na akci: „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> Vážená paní starostko <,>
<br> Souhlasíme s předloženou PD na výše uvedenou akci.Záměr je ve styku se zařízením provozovatele distribuční sítě (dále jen DS).Provozovatel DS vydává - souhlas s instalací zařízení na jeho objektech a souhlas s umožněním konečnému uživateli provádět následnoupe'čr' a údržbu realizovaného opatřenípo dobu nejméně 5 let od ukončení realizace akce <.>
<br> Veškeré práce v blízkosti zařízení Provozovatele DS budou prováděny se zvýšenou opatrnosti.Případné poruchy či poškození budou hlášena na tel.: 800 22 55 77 <.>
<br> S přátelským pozdravem
<br> E.ON Česká republika,s.r.o <.>
<br> &%
<br> Ing.XXXXXX XXXX
<br> Gran E.ON Ceska republika,s.r.o <.>
<br> Regionální správa m Regionální správa Písek P[Suk
<br> E.ON Česká republika,s.r.o.Reg.spr.Pisek Vrcovická 2297,39754 Pisek
<br> WWW.BOH.CZ
<br> XXXX XXXXXX T+ůXX'XXX XX-XXX XX Petr.bazata ©eon.cz
<br> ]ednatelé: Michael Fehn Lorenz Prom-lei:
<br> Sidlo společnosti:
<br> F.A.Gerstnera 2151I6
<br> 370 49 České Budějovice Společnost ie zapsána
<br> v Obchodním reistřiku vedeném Kraiským soudem v Českých Budějovicích,oddíl C <.>,vložka 15066
<br> lČ: 257 33 591

Stanovisko_Povodi_Vltavy.pdf

Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Zadávací dokumentace
na zakázku malého rozsahu na dodávky,zadávanou v souladu se Závaznými
<br> pokyny pro žadatele a příjemce podpory Operačního program Životní prostředí
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Název zakázky:
<br>
<br>
<br>
„Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Zadavatel zakázky:
<br>
<br>
<br> Obec Ktiš
Ktiš 11
<br> 384 03 Ktiš
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
2
<br> OBSAH
<br>
<br> 1.PREAMBULE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 2.INFORMACE O ZADAVATELI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 3.ZASTOUPENÍ ZADAVATELE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 4.PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 5.KLASIFIKACE PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 6.PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 7.LHŮTA A MÍSTO PLNĚNÍ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 8.OBCHODNÍ PODMÍNKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 9.KVALITATIVNÍ A TECHNICKÉ POŽADAVKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 10.POŽADAVEK NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> 11.POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 12.ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 13.PROFESNÍ ZPŮSOBILOST.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> 14.TECHNICKÁ KVALIFIKACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
<br> 15.POKYNY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
<br> 16.ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK PODLE HODNOTÍCÍCH KRITÉRIÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
<br> 17.POSKYTNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> 18.PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10
<br> 19.LHŮTA A MÍSTO PRO PODÁNÍ NABÍDEK,OTEVÍRÁNÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> 20.DODATEČNÉ INFORMACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10
<br> 21.OSTATNÍ INFORMACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>....

zadavaci_dokumentace.doc.pdf

Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Zadávací dokumentace
na zakázku malého rozsahu na dodávky,zadávanou v souladu se Závaznými
<br> pokyny pro žadatele a příjemce podpory Operačního program Životní prostředí
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Název zakázky:
<br>
<br>
<br>
„Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Zadavatel zakázky:
<br>
<br>
<br> Obec Ktiš
Ktiš 11
<br> 384 03 Ktiš
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
2
<br> OBSAH
<br>
<br> 1.PREAMBULE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 2.INFORMACE O ZADAVATELI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 3.ZASTOUPENÍ ZADAVATELE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 4.PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 5.KLASIFIKACE PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 6.PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 7.LHŮTA A MÍSTO PLNĚNÍ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 8.OBCHODNÍ PODMÍNKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 9.KVALITATIVNÍ A TECHNICKÉ POŽADAVKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 10.POŽADAVEK NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> 11.POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 12.ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 13.PROFESNÍ ZPŮSOBILOST.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> 14.TECHNICKÁ KVALIFIKACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
<br> 15.POKYNY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
<br> 16.ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK PODLE HODNOTÍCÍCH KRITÉRIÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
<br> 17.POSKYTNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> 18.PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10
<br> 19.LHŮTA A MÍSTO PRO PODÁNÍ NABÍDEK,OTEVÍRÁNÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> 20.DODATEČNÉ INFORMACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10
<br> 21.OSTATNÍ INFORMACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>....

Načteno

edesky.cz/d/1538561

Meta

Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka   Rozpočet   Zákon 106/1999   EIA   Pronájem   Rozpočet   EIA   Veřejná zakázka   Rozpočet   EIA   Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Obec Ktiš
16. 04. 2025
11. 04. 2025
04. 04. 2025
04. 04. 2025
27. 03. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Obec Ktiš      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz