Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Ktiš.
EVROPSKA UNIE
Fond souernosti
Operaéni program Zivotnl' prostfedl'
<br>
<br>
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY A PROKÁZÁNÍ SPLNĚNÍ KVALIFIKACE
Název zakázky: „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
Veřejná zakázka dle předmětu: Veřejná zakázka na dodávky
Veřejná zakázka dle limitu: Zakázka malého rozsahu
<br> Předpokládaná hodnota veřejné zakázky bez DPH: 1.269.743,- Kč
Tato zakázka bude financována z Fondu soudržnosti EU a národních veřejných zdrojů <.>
<br> Zadavatel: Obec Ktiš
Adresa:
Ktiš 11,384 03 Ktiš
IČ: 00250503
Osoba pověřená jednat za zadavatele: XXXXX XXXXXXXX,starostka
Telefon: +XXX XXX XXX XXX
E-mail: ktis@ktis.cz
Pověřená osoba:
ENVIPARTNER,s.r.o <.>
<br> Brno,Vídeňská 55,PSČ 639 00
<br> IČ:
28358589
Kontaktní osoba pro výběrové řízení:
JUDr.XXXXXXX XXXXXX
Telefon:
+ XXX XXX XXX XXX
<br> E-mail:
salvet@envipartner.cz
1.Předmětem veřejné zakázky je realizace protipovodňových opatření formou dodávky a montáže varovného a informačního systému a jeho napojení do Jednotného systému varování a informování a dodávky a montáže lokálního výstražného systému pro obec Ktis.Realizací předmětu veřejné zakázky dojde ke zlepšení systému povodňové služby a preventivní protipovodňové ochrany.Jednotlivé složky dodávky a požadavky na její fungování jsou popsány v projektové dokumentaci,která je nedílnou součástí zadávací dokumentace.Součástí zadávací dokumentace je rovněž podrobný položkový rozpočet a obchodní podmínky <.>
<br> Dodavatel při realizaci předmětu veřejné zakázky musí postupovat v souladu se zákonnými normami upravující danou problematiku <.>
<br> Dodávkou se rozumí úplné a bezvadné provedení všech montážních prací,včetně dodávek potřebných materiálů a zařízení,nezbytných pro řádné dokončení předmětu veřejné zakázky,včetně zkušebního provozu a proškolení pracovníků zadavatele s obsluhou a údržbou <.>
<br> Klasifikace předmětu veřejné zakázky:
<br> Název
CPV
<br> Systémy pro veřejný rozhlas
<br>
48952000-6
<br>
<br> Prevence záplav
<br>
45246400-7
<br>
<br>
2.O zaslání kompletní zadávací dokumentace je možno požádat osobu pověřenou činnostmi zadavatele na emailové adrese: salvet@envipartner.cz <.>,tel.604 479 431 <.>
Kompletní zadávací dokumentace je zveřejněna na úřední desce <.>
<br> 3.Místo a lhůta pro podání nabídek
<br> a) Nabídky mohou být podány osobně nebo doporučenou poštou na adresu sídla pověřené osoby: ENVIPARTNER,s.r.o <.>,Vídeňská 55,639 00 Brno,v pracovních dnech od 9.00 do 15.00 hod <.>,v den podání nabídek do 12 hod <.>
b) Lhůta pro podání nabídek končí dne 15.2.2017 ve 12 hod <.>
c) Otevírání obálek se uskuteční dne 15.2.2017 ve 12 hod.v sídle pověřené osoby <.>
4.Požadavky na kvalifikaci
Uchazeč je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci dle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále jen „zákon“).Splněním kvalifikace se rozumí:
a) splnění základní způsobilosti podle § 74 zákona
b) splnění profesní způsobilosti podle § 77 zákona
c) splnění technické kvalifikace podle § 79 zákona
Podrobná specifikace požadavků na kvalifikaci je uvedena v zadávací dokumentaci <.>
<br> 5.Způsob hodnocení nabídek podle hodnotících kritérií
<br> Nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria nejnižší nabídkové ceny.Jako nejvýhodnější nabídka bude vybrána nabídka s nejnižší nabídkovou cenou.Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její výše bez daně z přidané hodnoty <.>
<br> Zadavatel nepřipouští variantní nabídky <.>
<br> 6.Nabídky musí být podány v českém jazyce.Bližší údaje nutné pro zpracování nabídky obsahuje zadávací dokumentace <.>
7.Nejedná se o zadávací řízení dle zákona o zadávání veřejných zakázek č.134/2016 Sb <.>
<br> V Ktiši dne 2.2.2017
XXXXX XXXXXXXX,starostka
Obec Ktiš
EVROPSKA UNIE
Fond souernosti
Operaéni program Zivotnl' prostfedl'
<br>
<br>
<br> Příloha č.2
Prohlášení o splnění základní způsobilosti dle § 74 zákona
<br> č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázkách
Prohlašuji tímto,že jsem dodavatel/uchazeč,který:
<br> a) nebyl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 k tomuto zákonu nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> b) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) nemá v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) není v likvidaci,proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> Je-li dodavatelem právnická osoba,musí podmínku podle odstavce písm.a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí podmínku podle odstavce písm.a) splňovat tato právnická osoba,každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br> Název a adresa uchazeče:
<br> ………………………
………………………
………………………
Toto prohlášení podepisuji jako ……………………… <.>
(funkce,např.: jednatel společnosti)
V ………………… dne ………………
<br> ……………………………………………………… <.>
<br> podpis
<br> titul,jméno,příjmení
Stránka 1 z 1
EVROPSKA UNIE
Fond souernosti
Operaéni program Zivotnl' prostfedl'
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Příloha č.1
KRYCÍ LIST NABÍDKY
pro veřejnou zakázku
„Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> UCHAZEČ
<br> (obchodní firma nebo název)
<br>
Sídlo
<br> (celá adresa včetně PSČ)
<br>
<br>
Právní forma
<br>
<br>
Identifikační číslo
<br>
<br>
Daňové identifikační číslo
<br>
Kontaktní osoba
<br>
Tel.:
<br> Email:
<br>
<br> Nabídková cena celkem v Kč bez DPH (zaokrouhlit na celé koruny)
<br>
<br> V…………………… <.>,dne …………………….<.>
<br>
<br>
<br>
<br>
……………………………………… <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
Razítko a podpis oprávněné osoby
OBCHODNÍ PODMÍNKY
<br> ve smyslu § 37 odstavec 1 písmeno c) zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek
<br> pro veřejnou zakázku na dodávku
<br> Úvod: Tyto obchodní podmínky jsou vypracovány ve formě a struktuře smlouvy o dílo.Uchazeči do těchto obchodních podmínek pouze doplní údaje nezbytné pro vznik návrhu smlouvy (zejména vlastní identifikační údaje,cenu a případné další údaje,jejichž doplnění text obchodních podmínek předpokládá) a následně takto doplněné obchodní podmínky předloží jako svůj návrh smlouvy na veřejnou zakázku
<br> „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> SMLOUVA O DÍLO
uzavřená podle § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník
<br> „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> I <.>
<br> SMLUVNÍ STRANY
<br> Obec Ktiš
adresa:
<br> Ktiš 11,384 03 Ktiš
IČ:
<br> 00250503
DIČ:
<br>
CZ00250503
Číslo účtu:
<br> Číslo účtu ČNB:
<br> Jednající:
<br> Ilonou Mikešovou,starostkou
<br> (dále jen „objednatel“)
<br> na straně jedné
Zhotovitel
<br>
<br>
se sídlem:
<br>
IČ:
<br> DIČ
<br> Číslo účtu:
<br> Jednající:
<br> (dále jen „zhotovitel“)
<br>
na straně druhé
II <.>
<br> ÚČEL A PŘEDMĚT SMLOUVY
<br> 1.Předmětem této smlouvy je závazek zhotovitele provést realizaci projektu „Protipovodňová opatření obce Ktiš“,formou dodávky a montáže varovného a informačního systému a jeho napojení do Jednotného systému varování a informování a dodávky a montáže lokálního výstražného systému (dále jen „dílo“).Účelem díla je zlepšení systému povodňové služby a preventivní protipovodňové ochrany.Jednotlivé složky díla a požadavky na jeho fungování jsou popsány v projektové dokumentaci,která je nedílnou součástí této smlouvy <.>
2.Dílo bude provedeno dle projektové dokumentace a rozpočtu,které jsou přílohou této smlouvy <.>
3.Dílo zahrnuje i veškeré stanovené zkoušky vyplývající z obecně závazných právních předpisů,jeho zprovoznění,odladění celého systému a zaškolení obsluhy <.>
4.Zhotovitel dílo provede v rozsahu své nabídky a dalších ujednání této smlouvy na svůj náklad,na své nebezpečí a ve sjednané době <.>
5.Objednatel se zavazuje poskytnout součinnost nezbytnou pro zhotovení díla,řádně provedené a dokončené dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu <.>
6.Dílo bude realizováno pouze v případě,že na tuto akci bude poskytnuta podpora v rámci OPŽP <.>
<br>
<br>
<br>
III <.>
<br> DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ
1.Termín zahájení realizace díla plnění zakázky se předpokládá po obdržení Rozhodnutí o poskytnutí podpory od implementační agentury objednateli <.>
2.Předpokládaný termín zahájení realizace je květen 2017 <.>
3.Předpokládaný termín dokončení celého díla je prosinec 2017 <.>
4.Zhotovitel je oprávněn dokončit práce na díle i před sjednaným termínem dokončení díla a objednatel je povinen dříve dokončené dílo převzít <.>
5.Místem realizace díla je obec Ktiš <.>
IV <.>
<br> XXXX A PLATEBNÍ PODMÍNKY
<br> X.Cena za zhotovení předmětu smlouvy v rozsahu čl.II této smlouvy je stanovena dohodou smluvních stran na základě cenové nabídky zhotovitele,zpracované na základě projektové dokumentace a činí celkem:
<br> XXXX XXX DPH,- Kč
<br> DPH
<br>
<,> - Kč
<br> Cena včetně DPH,- Kč
<br> Tato cena je nejvýše přípustná <.>
<br> 2.Obsahem ceny jsou veškeré náklady zhotovitele nezbytné k realizaci díla,včetně všech nákladů s provedením díla věcně souvisejících <.>
3.Cenu uvedenou v odst.1 tohoto článku je možné překročit pouze na základě zákonné úpravy výše sazby DPH,a to od data účinnosti takové zákonné úpravy <.>
4.Objednatel neposkytne zhotoviteli zálohu <.>
<br> 5.Smluvní strany se dohodly,že předmět díla zůstává výlučným vlastnictvím zhotovitele do doby převzetí díla objednatelem <.>
6.Po ukončení realizace díla vystaví zhotovitel fakturu – daňový doklad.Cenu díla uhradí objednatel na základě faktury – daňového dokladu vystavené zhotovitelem bankovním převodem na účet zhotovitele uvedený v záhlaví této smlouvy <.>
7.Splatnost faktury – daňového dokladu je stanovena na 30 kalendářních dnů ode dne vystavení zhotovitelem a doručení do místa sídla objednatele.Přílohou faktury – daňového dokladu bude soupis provedených dodávek a služeb.Dnem doručení faktury – daňového dokladu se v pochybnostech rozumí nejpozději třetí pracovní den následující po odevzdání zásilky poště,není-li průkazné předání faktury provedeno jiným způsobem.Úhradou se rozumí den připsání fakturované částky na účet zhotovitele <.>
8.Faktura – daňový doklad zhotovitele musí formou a obsahem odpovídat zákonu o účetnictví a zákonu o dani z přidané hodnoty a musí obsahovat:
označení účetního dokladu a jeho pořadové číslo
<br> identifikační údaje objednatele včetně DIČ
<br> identifikační údaje zhotovitele včetně DIČ
<br> popis obsahu účetního dokladu
<br> datum vystavení
<br> datum splatnosti
<br> datum uskutečnění zdanitelného plnění
<br> výši ceny bez daně celkem
<br> sazbu daně
<br> výši daně celkem zaokrouhlenou dle příslušných předpisů
<br> cenu celkem včetně daně
<br> podpis odpovědné osoby zhotovitele
<br> přílohu - soupis provedených prací oceněný podle d...
List1
<br>
Bezdrátový rozhlas s digitálním kódováním s napojením na zadávací pracoviště složek IZS <.>
<br>
VÝKAZ VÝMĚR - OBEC KTIŠ
<br> Název MJ Počet Cena za MJ XXXX XXX DPH DPH XX% XXXX s XX% DPH
X.Vysílací a řídící pracoviště s digitálním přenosem (v souladu se sbírkou interních aktů řízení MV GŘ HZS ČR)
1.1 Vysílací anténa všesměrová - kompletní sestava ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.2 Vysílač vf.signálu ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.3 Vysílací ústředna - řídící jednotka ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.4 Modul obousměrné komunikace ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.5 Dynamický mikrofon s 5m přívodní šňůrou ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.6 Stojánek pod mikrofon s nastavením úhlu náklonu ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.7 Řídící software ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.8 Modul digitální záznamník zpráv ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.9 Modul telefonního vstupu ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.10 Montážní práce na řídící ústředně ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.11 Provozní a předávací dokumentace ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.12 Revize ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.13 Modul automatického dobíjení ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
1.14 Modul napojení na JSVI ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
2.Zálohovací jednotka
2.1 Elektrocentrála 5,5 kW,jednofázová,4-takt ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.Přijímací bezdrátové hlásiče s obousměrným digitálním přenosem (v souladu se sbírkou interních aktů řízení MV GŘ HZS ČR)
3.1 Bezdrátový hlásič včetně zálohování a automatického dobíjení ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.2 Modul obousměrné komunikace ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.3 Software komunikace ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.4 Tlakové reproduktory - nízkoimpedanční,106 dB ks 60 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.5 Anténa přijímací - kompletní sestava ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.6 Montážní materiál ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.7 Montážní práce ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
3.8 Oživení ks 21 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.Elektronické sirénové jednotky - koncový prvek JSVI
4.1 Elektronická siréna ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.2 Komunikační modul JSVI ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.3 Akustická jednotka 600W ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.4 Stožár pro uchycení jednotky ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.5 Anténa všesměrová ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
4.6 Montážní práce na siréně ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
5.Převaděč vysokofrekvenčního signálu včetně anténní sestavy
5.1 Převaděč vysokofrekvenčního signálu s analogovým/digitálním přenosem (nutno zajistit napětí 230V) ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
5.2 Anténní sestava ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
5.3 Montážní a oživovací práce na převaděči komp.1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
6.Modul napojení na JSVI - pro místní části
6.1 Modul napojení na JSVI ks 2 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.Vodoměrná stanice - Ultrazvuková sonda
7.1 Multifunkční měřící a řídící telemetrická stanice ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.2 Ultrazvuková sonda 4200 ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.3 Modul automatického dobíjení ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.4 Montážní materiál ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.5 Příprava,instalace a oživení ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.6 Měření průtoků,metoda sklonu a plochy,měrná křivka průtoků ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.7 Aktivace SIM ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
7.8 Provozní a předávací dokumentace ks 1 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
8.Vodočetná lať
8.1 Vodočet smalt dělení po 2 cm,vyznačení celých m červeně,včetně rámu 1 bm 2 - 0 Kč - 0 Kč - 0 Kč
8.2 Vyrovnávací konzoly pro připevnění 1 bm vodočtu,povrchová úprava pískováním + žárový zinek,vyznačení SPA 1 bm 2 - 0 Kč - 0 Kč - 0 Kč
8.3 Připevnění rámu a vodočtu –chemické kotvy,vyrovnání do svislé polohy,vložení podkladové desky a její připevnění,připevnění vodočtu 1 bm 2 - 0 Kč - 0 Kč - 0 Kč
Celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
Cena celkem 0 Kč 0 Kč 0 Kč
<br>
List2
<br>
List3
Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Vídeňská 55,639 00 Brno-Štýřice,IČ: 283 58 589,DIČ: CZ28358589
<br> tel.: +420 773 571 581,+420 604 479 431,info@envipartner.cz,www.envipartner.cz
<br> zapsáno u Krajského soudu v Brně,oddíl C,vložka 63565
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Projektová dokumentace
<br> k akci
<br> „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
Obec Ktiš
<br> Ktiš 11,384 03 Ktiš
<br> IČ: 00250503
<br>
<br>
<br>
<br> Prioritní osa 1 Zlepšování kvality vody a snižování rizika povodní
<br> Specifický cíl 1.4 Podpořit preventivní protipovodňová opatření
<br>
<br> OPERAČNÍ PROGRAM ŽIVOTNÍ PROSTŘEDÍ 2014-2020
<br>
<br>
<br> Leden 2016
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br> 2
<br> Verze: 1.0
<br> Základní identifikační údaje
<br>
<br> Žadatel: Obec Ktiš
<br> Adresa: Ktiš 11,384 03 Ktiš
<br> IČ: 00250503
<br> DIČ: CZ00250503
<br> E-mail: ktis@ktis.cz
<br> Telefon: +420 388 323 526
<br>
<br> Místo řešení: Ktiš
<br> ORP: Prachatice
<br> Kraj:
<br> Správce povodí:
<br> Jihočeský
<br> Povodí Vltavy,státní podnik
<br> Katastrální území:
<br>
<br>
<br>
<br> Dobročkov (676772),Křížovice u Ktiše (676837),Ktiš (676781) <,>
<br> Smědeč (676802)
<br>
<br>
Zpracovatel: ENVIPARTNER,s.r.o <.>
<br> Adresa: Vídeňská 55,Brno 639 00
<br> IČ: 283 58 589
<br> DIČ: CZ28358589
<br> Email: dotace@envipartner.cz
<br> Telefon: +420 797 979 540
<br>
<br> Datum: 01/2016
<br> Verze: 1.0
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br> 3
<br> Verze: 1.0
<br> 1 Lokální výstražný a varovný systém
<br> Po konzultaci s odborníky na lokální varovné prvky,odborníky na vyrozumívací systémy
<br> a zástupci obce byl vybrán níže popsaný systém na varování a informování obyvatelstva <.>
<br> Tento systém splňuje požadavky na koncové prvky připojené do jednotného systému
<br> varování a informování obyvatelstva (JSVI) <.>
<br> Lokální výstražný a varovný systém je navržen v souladu s příručkou MŽP Lokální
<br> výstražné a varovné systémy v ochraně před povodněmi z roku 2011 s aktualizací v roce
<br> 2014 <.>
<br>
<br> 1.1 Technické specifikace bezdrátového místního informačního
<br> systému (BMIS)
<br> Bezdrátový místní informační systém se skládá z několika samostatných částí.Tato
<br> kapitola popisuje technické řešení a jeho funkčnost <.>
<br> Následující technické podmínky jsou souhrnem požadavků na charakteristiku a hodnoty
<br> technických parametrů dodávaného místního informačního systému,řídícího pracoviště
<br> a bezdrátových hlásičů.Tyto požadavky vychází zejména ze Základních požadavků na
<br> projekty ze specifického cíle 1.4,aktivity 1.4.2 a 1.4.3 OPŽP podaných v rámci výzev
<br> v r.2015 a příručky Lokální výstražné a varovné systémy v ochraně před povodněmi:
<br>
<br> Komunikace mezi bezdrátovými hlásiči a řídícím pracovištěm musí být
<br> obousměrná (jednosměrná komunikace je možná pouze v případě rozšíření
<br> stávajícího systému) <.>
<br> Celý MIS musí umožnit napojení na Jednotný systém varování a informování
<br> (dále jen „JSVI“) provozovaný HZS ČR a to s největší prioritou <.>
<br> Komunikace mezi bezdrátovými hlásiči a řídícím pracovištěm musí probíhat
<br> digitálním přenosem verbální komunikace (analogově pouze v případě rozšíření <,>
<br> digitálně u všech nových systémů) <.>
<br> V případě obousměrné rádiové komunikace MIS je z bezpečnostních důvodů
<br> požadováno,aby tato komunikace probíhala výhradně na individuálních
<br> frekvencích určených dle ČTÚ (nikoliv na kmitočtech všeobecných oprávnění či
<br> jinou datovou cestou – sítě mobilních operátorů,WIFI,apod.) <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br> 4
<br> Verze: 1.0
<br> Doporučuje se zabezpečení telekomunikační sítě (rádiové sítě) s důrazem na
<br> rádiový přenos povelů z řídícího pracoviště MIS pro aktivaci koncových prvků
<br> varování,přenos tísňových informací a přenos diagnostických dat od koncových
<br> prvků varování.Důraz by měl být kladen zejména na zajištění komunikačního
<br> protokolu proti jeho zneužití k neoprávněnému hlášení.Za nezbytně nutný
<br> způsob zabezpečení by měla být považována digitální forma komunikačního
<br> protokolu.Použití GPRS přenosů pro tento účel se nedoporučuje.Pro aktivaci
<br> komunikace a komunikaci s koncovými prvky MIS se nedoporučuje využívání
<br> tónových signálů a sub tón (DTMF) <.>
<br> Výstupy diagnostických XXX XXX musí být trvale pod kontrolou ovládacího centra
<br> nebo pověřené osoby/instituce <.>
<br> Použitá zařízení musí splňovat požadavky stanovené dokumentem Technické
<br> požadavky na koncové prvky varování připojované do jednotného systému varování
<br> a vyrozumění,č.j.MV-24666-1/PO-2008 <.>
<br> Zařízení MIS absolvovalo klimatické zkoušky a musí být schopné pracovat
<br> v rozmezí teplot -25˚C až 55˚C <.>
<br> Použité baterie všech prvků MIS musí být akumulátorového typu,doplněné
<br> možnosti automatického dobíjení <.>
<br>
<br> 1.1.1 Vysíl...
1
<br> Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje
Pražská 52b,370 04 České Budějovice 3
<br>
<br> Č.j.:HSCB-2011-2/2016 KŘ
<br>
<br>
<br>
<br>
České Budějovice,dne 15.dubna 2016
<br> Počet listů: 2
<br> Protipovodňová opatření obce Ktiš – stanovisko k projektu
Vyřizuje: kpt.Mgr.XXXXXX XXXXXXXX,tel.: XXX XXX XXX,XXX XXX 519,e-mail: kamila.mrackova@jck.izscr.cz
<br> Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje nemá připomínky k předložené technicko –
ekonomické studii,<,> Protipovodňová opatření obce Ktiš“ a v souladu s § 10 odst.5 písm.c)
zákona č.239/2000 Sb <.>,o integrovaném záchranném systému a o změně některých zákonů,ve
znění pozdějších předpisů a § 9 odst.7 vyhlášky č.380/2002 Sb <.>,k přípravě a provádění
úkolů ochrany obyvatelstva
<br>
souhlasí
<br>
s vybudováním varovných a informačních systémů ochrany před povodněmi obce Ktiš jako
součást protipovodňových opatření za těchto podmínek:
<br> Pro realizaci budou navrženy a použity jen takové prvky,které budou splňovat technické
požadavky stanovené MV - GŘ HZS ČR na připojení koncového prvku varování
k infrastruktuře systému varování obyvatelstva a jedním koncovým prvkem (sirénovým
přijímačem) bude zabezpečeno varování o rozloze maximálně 4 km2 (Pokyn generálního
ředitele Hasičského záchranného sboru České republiky ze dne 15.4.2008,k realizaci
technických požadavků na koncové prvky varování připojované do jednotného systému
varování a vyrozumění,uveřejněný pod č.15 ve Sbírce interních aktů řízení generálního
ředitele Hasičského záchranného sboru ČR,částka 24,část I,vydaný v souladu s § 7 odst.2
písm.f) a odst.7 písm.c) zákona č.239/2000 Sb <.>,a § 9 odst.7 vyhlášky č.380/2002 Sb.)
<br> Další podmínkou je aktivace vysílání varovného signálu u všech stacionárních koncových
prvků varování uživatelem a z operačního a informačního střediska integrovaného
záchranného systému všech úrovní,přímý vstup uvedených subjektů do systému pro
poskytování tísňové informace <.>
<br> V neposlední řadě klademe důraz na zajištění obousměrného toku (zpětnou informaci) od
koncového prvku varování (mimo elektrické rotační sirény) o realizaci odbavení všech
signálů,tísňových informací a automatické zpětné informace o vzniklých poruchách <.>
<br> Na základě výše zmíněných podmínek doporučujeme starostovi obce a obecnímu úřadu
informovat Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje o postupu (průběhu) realizace
<br> ENVIPARTNER,s.r.o <.>
Ing.XXXXXXXXX XXXXXXXXX
Vídeňská XXX/XX
XXX XX Brno - Štýřice
<br>
<br>
<br> 2
<br> projektu od zadání zadávacích podmínek pro zpracování projektové dokumentace až k jeho
úplnému ukončení a připojení do JSVV.Konzultací všech fází realizace projektu s HZS
Jihočeského kraje předejdete možným komplikacím při připojování vašeho varovného
systému do JSVV až po odmítnutí připojení <.>
<br>
<br> Před připojením koncového prvku varování do technologií OPIS HZS kraje požaduje HZS
Jihočeského kraje předložení veškeré dokumentace potvrzující splnění zmíněných
technických požadavků <.>
<br>
<br>
<br>
plk.Ing.XXXXXXX XXXXX
ředitel HZS Jihočeského kraje
<br> vrchní rada
<br>
<br>
<br>
<br> Hasičský záchranný sbor Jihočeského kraje
Pražská 52b,370 04 České Budějovice 3
<br>
2016-04-15T08:22:56+0000
Not specified
'0'1
<br> E.ON Česká republika,s.r.o <.>,Vrcovická 2297,397% Písek
<br> DOPORUČENĚ Obec Ktiš
<br> Ktiš 11
<br> 384 03 Ktiš
<br> Písek,18.5.2016
<br> Vyjádření Provozovatele distribuční sítě !( projektové dokumentaci na akci: „Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br> Vážená paní starostko <,>
<br> Souhlasíme s předloženou PD na výše uvedenou akci.Záměr je ve styku se zařízením provozovatele distribuční sítě (dále jen DS).Provozovatel DS vydává - souhlas s instalací zařízení na jeho objektech a souhlas s umožněním konečnému uživateli provádět následnoupe'čr' a údržbu realizovaného opatřenípo dobu nejméně 5 let od ukončení realizace akce <.>
<br> Veškeré práce v blízkosti zařízení Provozovatele DS budou prováděny se zvýšenou opatrnosti.Případné poruchy či poškození budou hlášena na tel.: 800 22 55 77 <.>
<br> S přátelským pozdravem
<br> E.ON Česká republika,s.r.o <.>
<br> &%
<br> Ing.XXXXXX XXXX
<br> Gran E.ON Ceska republika,s.r.o <.>
<br> Regionální správa m Regionální správa Písek P[Suk
<br> E.ON Česká republika,s.r.o.Reg.spr.Pisek Vrcovická 2297,39754 Pisek
<br> WWW.BOH.CZ
<br> XXXX XXXXXX T+ůXX'XXX XX-XXX XX Petr.bazata ©eon.cz
<br> ]ednatelé: Michael Fehn Lorenz Prom-lei:
<br> Sidlo společnosti:
<br> F.A.Gerstnera 2151I6
<br> 370 49 České Budějovice Společnost ie zapsána
<br> v Obchodním reistřiku vedeném Kraiským soudem v Českých Budějovicích,oddíl C <.>,vložka 15066
<br> lČ: 257 33 591
Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Zadávací dokumentace
na zakázku malého rozsahu na dodávky,zadávanou v souladu se Závaznými
<br> pokyny pro žadatele a příjemce podpory Operačního program Životní prostředí
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Název zakázky:
<br>
<br>
<br>
„Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Zadavatel zakázky:
<br>
<br>
<br> Obec Ktiš
Ktiš 11
<br> 384 03 Ktiš
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
2
<br> OBSAH
<br>
<br> 1.PREAMBULE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 2.INFORMACE O ZADAVATELI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 3.ZASTOUPENÍ ZADAVATELE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 4.PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 5.KLASIFIKACE PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 6.PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 7.LHŮTA A MÍSTO PLNĚNÍ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 8.OBCHODNÍ PODMÍNKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 9.KVALITATIVNÍ A TECHNICKÉ POŽADAVKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 10.POŽADAVEK NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> 11.POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 12.ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 13.PROFESNÍ ZPŮSOBILOST.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> 14.TECHNICKÁ KVALIFIKACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
<br> 15.POKYNY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
<br> 16.ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK PODLE HODNOTÍCÍCH KRITÉRIÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
<br> 17.POSKYTNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> 18.PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10
<br> 19.LHŮTA A MÍSTO PRO PODÁNÍ NABÍDEK,OTEVÍRÁNÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> 20.DODATEČNÉ INFORMACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10
<br> 21.OSTATNÍ INFORMACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>....
Elektronický Digitální Povodňový Portál
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> Zadávací dokumentace
na zakázku malého rozsahu na dodávky,zadávanou v souladu se Závaznými
<br> pokyny pro žadatele a příjemce podpory Operačního program Životní prostředí
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Název zakázky:
<br>
<br>
<br>
„Protipovodňová opatření obce Ktiš“
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
Zadavatel zakázky:
<br>
<br>
<br> Obec Ktiš
Ktiš 11
<br> 384 03 Ktiš
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
2
<br> OBSAH
<br>
<br> 1.PREAMBULE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 2.INFORMACE O ZADAVATELI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 3.ZASTOUPENÍ ZADAVATELE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 4.PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 5.KLASIFIKACE PŘEDMĚTU VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 6.PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 7.LHŮTA A MÍSTO PLNĚNÍ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 8.OBCHODNÍ PODMÍNKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 9.KVALITATIVNÍ A TECHNICKÉ POŽADAVKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 10.POŽADAVEK NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> 11.POŽADAVKY NA PROKÁZÁNÍ KVALIFIKACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 12.ZÁKLADNÍ ZPŮSOBILOST.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 13.PROFESNÍ ZPŮSOBILOST.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> 14.TECHNICKÁ KVALIFIKACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.8
<br> 15.POKYNY PRO ZPRACOVÁNÍ NABÍDKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
<br> 16.ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK PODLE HODNOTÍCÍCH KRITÉRIÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.9
<br> 17.POSKYTNUTÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> 18.PROHLÍDKA MÍSTA PLNĚNÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10
<br> 19.LHŮTA A MÍSTO PRO PODÁNÍ NABÍDEK,OTEVÍRÁNÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10
<br> 20.DODATEČNÉ INFORMACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 10
<br> 21.OSTATNÍ INFORMACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>....
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet Veřejná zakázka Veřejná zakázka Rozpočet Zákon 106/1999 EIA Pronájem Rozpočet EIA Veřejná zakázka Rozpočet EIA Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Obec Ktiš | ||
---|---|---|
16. 04. 2025 | Informace o konání zasedání | |
11. 04. 2025 | DAŇ Z NEMOVITÝCH VĚCÍ NA ROK 2025 | |
04. 04. 2025 | Záměr na pronájem bytu | |
04. 04. 2025 | Záměr na pronájem bytu | |
27. 03. 2025 | Informace o konání zasedání | |
...a další |