Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Želiv.
1
<br> Městský úřad Humpolec
Odbor dopravy a silničního hospodářství
<br> Horní náměstí 300,396 22 Humpolec
<br>
č.j.MUHU/8026/2018/Jt s.z.ODSH/1261/2018 V Humpolci 14.3.2018
úředně oprávněná osoba: Ing.XXXXX XXXXX
<br>
<br>
V e ř e j n á v y h l á š k a
<br>
Opatření obecné povahy
Stanovení přechodné úpravy provozu na pozemních komunikacích
<br> umístěním dopravního značení
<br> Městský úřad Humpolec,odbor dopravy a SH příslušný podle § 124 odst.6 zákona
č.361/2000 sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů
(dále jen „zákon o silničním provozu“) oprávněný ke stanovení místní a přechodné úpravy
provozu na silnicích II <.>,III.třídy,místních komunikacích a veřejně přístupných účelových
komunikacích dle § 77 odst.1 písm.c) zákona o silničním provozu na základě návrhu
společnosti FIRESTA-Fišer,rekonstrukce,stavby a.s <.>,Mlýnská 388/68,602 00 Brno,IČ:
25317628 zastoupené na základě plné moci společností ZNAKOM s.r.o <.>,Zengrova
2694/4,615 00 Brno,IČ: 26264641 ze dne 12.3.2018 a po vyjádření Policie ČR KŘ DI
Pelhřimov ze dne 21.2.2018 č.j.KRPJ-18980-2/ČJ-2018-161706-DING
<br>
s t a n o v í
<br> přechodnou úpravu provozu na silnici č.II/129,III/12922 z důvodu částečné uzavírky při
realizaci stavby „II/129 Želiv – Most ev.č.129-007 a 129-008“ – odstranění vad a
nedodělků.Nedílnou součástí tohoto stanovení je dopravně inženýrské opatření (DIO)
přechodné úpravy provozu <.>
<br> Přechodná úprava provozu se stanovuje na dobu: od 21.3.2018 do 30.4.2018 <.>
<br> Odpovědná osoba: XXXXXXXXX XXXXXXX,tel.: XXX XXX XXX <.>
<br> Použité dopravní značení (DZ) a zařízení musí být schváleno pro provoz na pozemních
komunikacích a musí odpovídat V.L.6.1.Osazeno bude DZ podle přiloženého schématu <.>
Osazení DZ zajistí žadatel na své náklady.Přechodné DZ bude osazeno po dobu trvání
uzavírky.Mimo tuto dobu musí být odstraněno nebo zakryto.Po skončení akce bude DZ
uvedeno do původního stavu.Každá změna,která by měla negativní vliv na bezpečnost a
plynulost silničního provozu,musí být projednána s DI PČR Pelhřimov.Nutno zajistit
havarijní službu pro případ závady na DZ a případnou včasnou reakci na změnu
dopravních podmínek.Z důvodu dostatečného zajištění BESIP požadujeme,aby ze strany
zhotovitele byl nasazen dostatečný počet osob oprávněných zastavovat vozidla,v souladu
s § 79 odst.1 písm.i) zák.č.361/2000 Sb.o silničním provozu,v platném znění <.>
<br> Toto opatření nabývá účinnosti pátým dnem po vyvěšení <.>
<br> Toto stanovení není použitelné samostatně,ale pouze jako součást příslušného rozhodnutí
o uzavírce,které bude v předmětné věci vydávat zdejší silniční správní úřad <.>
<br>
<br>
<br>
č.j.MUHU/8026/2018/Jt s.z.ODSH/1261/2018
<br> 2
<br> O d ů v o d n ě n í
<br>
Městský úřad Humpolec,odbor dopravy a SH stanovil přechodnou úpravu provozu na
základě návrhu žadatele po písemném vyjádření Policie ČR KŘ DI Pelhřimov.V souladu s
ustanovením § 77 odst.5) zákona o silničním provozu nedoručoval zdejší úřad návrh
opatření obecné povahy a nevyzýval dotčené osoby k podání připomínek nebo námitek <.>
<br>
P o u č e n í
<br>
Proti tomuto stanovení nejsou přípustné žádné opravné prostředky ve smyslu obecných
předpisů o správním řízení § 173 odst.2 zákona 500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění
pozdějších předpisů <.>
<br>
V Humpolci 14.3.2018
<br> Ing.XXXXX XXXXX v.r <.>
úředník odboru dopravy a SH
<br> Příloha: ověřená situace DIO <.>
<br> Toto oznámení musí být vyvěšeno na úřední desce orgánu,který písemnost doručuje,po dobu 15
dnů a zveřejněno též způsobem umožňujícím dálkový přístup.Poslední den této lhůty je dnem
doručení.Oznámení bude vyvěšeno na úřední desce Městského úřadu Humpolec a zveřejněno
též způsobem,umožňujícím dálkový přístup,a to na www.mesto-humpolec.cz
Po sejmutí vyhlášku obratem zašlete MěÚ Humpolec ODSH <.>
<br>
<br> Vyvěšeno dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> Sejmuto dne.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> <.>
<br>
Zveřejněno způsobem umožňujícím dálkový přístup dne: ……………………….<.> <.>
<br> Podpis a razítko oprávněné osoby,která tímto potvrzuje
předepsané vyvěšení a sejmutí tohoto oznámení a jeho
zveřejnění způsobem umožňujícím dálkový přístup: ……………………….<.>
<br>
<br>
Obdrží:
Žadatel:
FIRESTA-Fišer,rekonstrukce,stavby a.s <.>,Mlýnská 388/68,602 00 Brno,IČ: 25317628
zastoupená společností ZNAKOM s.r.o <.>,Zengrova 2694/4,615 00 Brno,IČ: 26264641
<br> Pro vyvěšení na úřední desce,včetně způsobu umožňující dálkový přístup:
Město Humpolec,Horní nám.300,Humpolec,IČ: 00248266
Obec Želiv,Želiv 320,Želiv,IČ: 00249483
<br> Dotčené orgány státní správy:
PČR KŘ policie Kraje Vysočina DI Pelhřimov
<br>
<br>
2018-03-14T15:26:30+0100
Ing.XXXXX XXXXX
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Dopravní informace
Další dokumenty od Obec Želiv | ||
---|---|---|
25. 11. 2024 | Návrh rozpočtu ZŠ Želiv na rok 2025 | |
22. 11. 2024 | Návrh střednědobého výhledu rozpočtu MŠ Želiv na období 2026 - 2028 | |
22. 11. 2024 | Návrh střednědobého výhledu rozpočtu obce Želiv na období 2026-2028 | |
22. 11. 2024 | Návrh rozpočtu MŠ Želiv na rok 2025 | |
22. 11. 2024 | Návrh rozpočtu obce Želiv na rok 2025 | |
...a další |