Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Kuničky.
Smlouva příkazní č.317/16 na organizaci zadávacího řízení pro výběr dodavatele veřejné zakázky „Výměna oken objektu Kuničky č.103 a rekonstrukce sociálního zařízení“ <.>
<br> I.Smluvní strany
<br> Objednatel: Obec Kuničky zastoupená paní Martinou Filoušovou - starostkou obce
<br> se sídlem Kuničky 47,679 02 Rájec Jestřebí
<br> IČO: 00280461 tel.: 725 111 332 E-mail: obec©kunicky.cz
<br> bankovní spojení:
<br> dále jako příkazce
<br> Zhotovitel: Ing.XXXXX XXXXXXX - inženýrská činnost ve stavebnictví <,>
<br> U Labutě 219,679 32 Svitávka <.>
<br> Činnost povolena rozhodnutím MěstÚ Boskovice pod č.j.ŽÚB-10836—92 ze dne 22.10.1992.Přiděleno IČO: 124 13 798
<br> tel.: 602 562 151.E-mail: milosnovotny©mybox.cz
<br> dále jako příkazník
<br> II.Předmět smlouvy
<br> Příkazník se zavazuje,že v rozsahu dohodnutém v této smlouvě a za podmínek v ní uvedených,pro příkazce vykoná činnosti spojené s organizací zadávacího řízením na výběr dodavatele veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce akce „Výměna oken objektu Kuničky č.103 a rekonstrukce sociálního zařízení“.Příkazce se zavazuje,že za vykonání a zařízení ujednaných činností zaplatí příkazníkovi úplatu ve výši ujednané v této smlouvě <.>
<br> III.Rozsah a obsah předmětu plnění
<br> Předmět plnění spočívá zejména ve:
<br> 1.2 <.>
<br> 3 <.>
<br> 4 <.>
<br> 5 <.>
<br> seznámení se s projektovou dokumentací požadovaného díla <.>
<br> vypracování zadávacích podkladů pro zadávací řízení na dodavatele stavby (včetně vypracování obchodních podmínek důležitých pro objednatele — návrh SOD) <,>
<br> organizaci zadávacího řízení na zhotovitele stavby,včetně stanovení hodnotících kritérií a ve spolupráci s mandantem výběr nejvhodnější nabídky na zhotovitele stavby,vypracování protokolu z otevírání obálek,zprávy komise o hodnocení nabídek a dalších potřebných dokumentů spojených se zadávacím řízením <,>
<br> vypracování smlouvy o dílo s vybraným dodavatelem stavby <.>
<br> Příkazník se zavazuje,že ke všem jednáním a rozhodnutím o výběru zhotovitele bude příkazce (jeho pověřeného zástupce) zvát a svoje kroky s ním konzultovat <.>
<br> IV.Čas plnění
<br> 1.Zahájení okamžitě po podpisu příkazní smlouvy — 03/2016
<br> 2.Ukončení prací bude dnem uzavřením smlouvy o dílo s vybraným zhotovitelem — 06/2016 V.Cena prací a platební podmínky
<br> 1.Cena praci dojednaných v čl.111.předmětu této smlouvy,je stanovena dohodou,XXXX XXXX
<br> pevná v celkové výši.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 8.000,-Kč <.>
<br> XXXX XXXX fakturovaná bez DPH,neboť nejsem jejím plátcem.X.Podkladem pro úhradu ceny za sjednané práce bude faktura vyhotovená příkazníkem po
<br> dokončení jeho činnosti dle čl.111.této smlouvy <.>
<br> VI.Ujednání všeobecná
<br> 1.Jakékoliv změny smluvních ujednání této smlouvy budou řešeny písemně dodatkem k této smlouvě,která je vyhotovena ve dvou stejnopisech,z nichž jeden obdrží příkazce a jeden
<br> příkazník.3.Každá se smluvních stran je oprávněna od smlouvy odstoupit písemnou výpovědí nejméně
<br> 14 dnů předem <.>
<br> Za příkazníka ve Svitávce dne 17.3.2016
<br> Za příkazce: 879 02 | E _.(2) IČO 12%!
Načteno
Meta
Veřejná zakázka