Město Roudnice Nad Labem - Dodatek č. 1 k ZD-oznámení o změně zadávacích podmínek a prodloužení lhůty pro podání nabídek v zadávacím řízení - ID dokumentu: 17688 - Přesný čas zveřejnění: 00:00

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Roudnice Nad Labem.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Dodatek č. 1 k ZD-oznámení o změně zadávacích podmínek a prodloužení lhůty pro podání nabídek v zadávacím řízení - ID dokumentu: 17688 - Přesný čas zveřejnění: 00:00

Město Roudnice nad Labem Karlovo náměstí 21 413 01 Roudnice nad Labem
<br> Dodatek č.1 k zadávací dokumentaci
<br> — oznámení o změně zadávacích podmínek a prodloužení lhůty pro podání nabídek v zadávacím řízení na veřejnou zakázku
<br> „Stavební úpravy objektu v ulici Podluská č.p.1457 v Roudnici nad Labem"
<br> Zadavatel: Město Roudnice nad Labem
<br> Zastoupené: Vladimírem Urbanem,starostou
<br> IČ zadavatele: 00264334
<br> Sídlo zadavatele: Karlovo nám.21,413 01 Roudnice nad Labem
<br> tímto oznamuje úpravu zadávacích podmínek a prodloužení lhůty pro podání nabídek vzadávacím řízení k podlimitní veřejné zakázce vyhlášené ve zjednodušeném podlimitním řízení dle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,v platném znění (dále jen „zákon“)
<br> „Stavební úpravy objektu v ulici Podluská č.p.1457 v Roudnici nad Labem“
<br> Zadavatel rozhodl v návaznosti na dotazy vznesené dodavateli o úpravě zadávacích podmínek — doplnění výkazu výměr (položkového rozpočtu k ocenění) V této souvislosti zadavatel současně rozhodlo prodloužení lhůty pro podání nabídek do 29.3.2018 do 10:00 hod <.>
<br> 1.Zadavatel provedl úpravy — doplnění položkového rozpočtu k ocenění (Příloha č.5 ZD) zveřejněného dne 26.3.2018.Upravený položkový rozpočet tvoří přílohu č.1 tohoto oznámení.Dodavatelé jsou v souladu s čl.4 v návaznosti na čl.8.2 zadávací dokumentace povinni vyplnit v rámci nabídky tento upravený položkový rozpočet <.>
<br> 2.Lhůta pro podání nabídek v zadávacím řízení uvedená ve výzvě k podání nabídek zveřejněné dne 26.2.2018 se mění z 20.3.2018 do 10:00 na novou lhůtu do 29.3.2018 do 10:00 hod <.>
<br> 3.Otevírání obálek s nabídkami proběhne dne 29.3.2018 od 10:30 hod na adrese:
<br> Městský úřad lVIěsto Roudnice nad Labem Karlovo nám.21 413 01 Roudnice nad Labem
<br> velká zasedací místnost č.dv.27
<br> V případě,že některý dodavatel již podal svou nabídku do zadávacího řízení,je oprávněn si ji vzít zpět a nahradit novou <.>
<br> Zadavatel konstatuje,že pokud chce dodavatel vzít svoji podanou nabidku zpět,je nutné,aby nejprve podal písemnou žádost o zpětvzetí nabídky podepsanou osobou,která je oprávněna zastupovat dodavatele,nebo osobou,která je k tomuto úkonu zmocněná.Pokud bude žádost o zpětvzetí nabídky podepisovat osoba,která je ktomuto úkonu zmocněná,musí být ktéto žádosti přiložena i plná
<br> Město Roudnice nad Labem Karlovo náměstí 21 413 01 Roudnice nad Labem
<br> moc/pověření v originále nebo v úředně ověřené kopii,která je podepsána osobou,která je oprávněna zastupovat dodavatele (dále jen „žádost o zpětvzetí“) <.>
<br> Žádost o zpětvzetí je možné doručit prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb na kontaktní a doručovací adresu zadavatele nebo osobně do rukou kontaktní osoby uvedené v ust.1.2.zadávací dokumentace <.>
<br> V žádosti o zpětvzetí musí dodavatel výslovně uvést minimálně:
<br>.identifikační údaje dodavatele (název/jméno dodavatele,lČ,sídlo/misto podnikání) <,>
<br>.projev své vůle vzit nabídku zpět
<br>.skutečnost,zda chce svoji podanou nabídku zaslat zpět (prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb),nebo zda si svoji nabídku dodavatel vyzvedne osobně na kontaktní a doručovací adrese zadavatele uvedené v ust.1.2.zadávací dokumentace <.>
<br> V případě,že dodavatel zvolí,že chce svoji nabídku zaslat (a nevyzvedne si ji osobně),zadavatel tuto žádost zašle na adresu,kterou dodavatel uvede v žádosti o zpětvzetí.Pokud taková adresa v žádosti o zpětvzetí uvedena není,zašle zadavatel nabídku na adresu uvedenou na obalu/obálce nabídky <.>
<br> V případě,že účastník zvolí,že chce svoji nabidku vyzvednout osobně,kontaktuje e—mailem kontaktní osobu uvedenou vust.1.2.zadávací dokumentace a domluvi si s ní termín pro vyzvednutí své nabídky.Zadavatel upozorňuje,že nabídka bude vydána pouze osobě,která je oprávněna zastupovat dodavatele,nebo osobě,která je ktomuto úkonu zmocněná a toto zmocnění doloží plnou mocí (lpověřením) v originálu nebo v úředně ověřené kopií,která je podepsána osobou,která je oprávněna zastupovat dodavatele <.>
<br> Vsouvislosti svýše uvedeným zadavatel výslovně upozorňuje účastníky na ust.7.1 zadávací dokumentace,ve kterém zadavatel stanovil,že každý dodavatel může vrámci zadávacího řízení podat pouze jednu nabídku,není možné tedv postupovat tak,že dodavatel předloží novou nabídku a
<br> původní nabídku nevezme zpět.Takové jednání by vedlo kvvloučení dodavatele ze zadávacího řízení <.>
<br> Příloha č.1 Doplněný položkový rozpočet k ocenění
<br> 1 B -03- 2018
<br> V Roudnici nad Labem,dne
<br> XXXXXXXX XXXXX
<br> starosta

Načteno

edesky.cz/d/1529587

Meta

Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Roudnice Nad Labem      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz