Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Františkov nad Ploučnicí.
Mimořádné zasedání ZO ze dne 8.března 2018
<br> Zápis
z mimořádného zasedání ZO ve Františkově n.Pl <.>
<br> konaného dne 8.března 2018
Přítomno: 6 zastupitelů,zasedání je usnášeníschopné
<br> Omluveni: p.Škoda
Hosté:
<br> Zasedání zahájeno v 18,00 hod <.>
<br> Byli schváleni ověřovatelé zápisu p.Lohniský a p.Kofroň
Zapisovatel zápisu: p.Škachová
<br> Zastupitelstvo bylo řádně svolané.Obecní úřad podle § 93 odst.1 sb.zákona o obcích informoval o místě,době a navrženém programu zasedání zastupitelstva obce.Informaci vyvěsil na úřední desce 7 dní před zasedáním zastupitelstva obce.Zastupitelé dostali program a veškeré materiály 7 dní před zasedáním v elektronické podobě <.>
<br> Byl odsouhlasen následující program:
<br> 1) Výběrové řízení – výběr dodavatele kompostéry pro Františkov
2) Diskuze
<br> 3) Závěr
<br> PRO 6 PROTI 0 ZDRŽEL 0
<br> Odsouhlaseno (6:0:0)
Usnesení: mimořádné zasedání schválilo v usnesení A1
<br> K bodu číslo 1:
<br> Starosta informoval zastupitele o zprávě výběrové komise z výběrového řízení veřejné zakázky malého rozsahu – Pořízení kompostéru pro Františkov nad Ploučnicí
Předmětem veřejné zakázky je uzavření smlouvy o dílo a její plnění mezi zadavatelem a dodavatelem,jejímž obsahem bude dodání kompostéru na bioodpad o objemu 600 l 50 ks,900 l 150 ks,dřevěných kompostéru o objemu 1,17 m3 9 ks a kontajnéru na textil o objemu 2,5 m3 1 ks.Dle požadované technické specifikace pro obec Františkov nad Ploučnicí v souladu se zadávacími podmínkami výběrového řízení a v souladu s nabídkou dodavatele <.>
Charakteristika veřejné zakázky je dána projektovou dokumentací „POŘÍZENÍ KOMPOSTÉRŮ PRO FRANTIŠKOV NAD PLOUČNICÍ“ zpracovanou Ing.XXXXX XXXXXXX TENDRA s.r.o <.>,Ořechová XXXX,276 01 Mělník,IČO: 01820265,ve které jsou popsány dodávky.Doplňující technický popis zakázky (technická specifikace) je součástí zadávací dokumentace <.>
<br> Obec Františkov nad Ploučnicí oslovila 6 společností a uveřejnila výzvu k podání nabídky: 08.03.2018
Lhůta pro doručení nabídek skončila: 08.03.2018 v 10.00 hod <.>
Seznam oslovených dodavatelů do výběrového řízení,kteří byli písemně vyzvání dne 09.02.2018,kteří spolu s výzvou pro podání nabídky obdrželi zadávací dokumentaci.Zároveň bylo zveřejněno na úřední desce obce a na profilu zadavatele <.>
· Elkoplast CZ s.r.o <.>,Štefánikova 2664,760 01 Zlín
· Puruplast a.s <.>,Kostelany nad Moravou 67,686 01 Uherské Hradiště
· Jelínek-Trading s.r.o <.>,Zarární 4432,760 01 Zlín
· JRK ČR,Bolzánova 1,110 00 Praha 1
· J.A.D.TOOLS s.r.o <.>,Uničovská 1324/21,78401 Litovel
· BRM-OIL s.r.o <.>,Lesní 1217,742 58 Příbor
Zadavatel ustanovil komisi ve složení:
<br> · XXXXX XXXXX
<br> · XXXXXX XXXXXXXX
· XXXXXXXX XXXXXXXX
<br> Komise se sešla na své jednání dne XX.03.2018 v 10.00 hodin ve složení:
<br> · XXXXX XXXXX – předseda komise
<br> · XXXXXX XXXXXXXX - člen komise
<br> · XXXXXXXX XXXXXXXX – člen komise
<br> za účelem otevírání nabídek,posouzení splnění účasti a vyhodnocení <.>
<br> Předložené nabídky ve výběrovém řízení (v pořadí doručených nabídek):
<br> 1.ELKOPLAST CZ s.r.o <.>,Štefánikova 2664,760 01 Zlín IČ: 25347942.Doručeno 22.02.2018 14.40 hodin
<br> 2.MEVA-TEC s.r.o <.>,Chelčického 1228,413 01 Roudnice nad Labem,IČ 62742051 <.>
Doručeno 06.03.2018 15.20 hodin
Otevírání obálek s nabídkami proběhlo v sídle obecního úřadu Františkov nad Ploučnicí dne 08.03.2018 v 10.05 hodin za účasti členů komise a za účasti zpracovatele VŘ spol.Tendra s.r.o <.>,který byl součástí komise pouze v pozici zapisovatel <.>
Všechny nabídky byly podány písemně v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky.Komise otevřela nabídky v pořadí,v jakém byly zadavateli doručeny ve lhůtě pro podání nabídek <.>
<br> Nabídka č.1
<br> ELKOPLAST CZ s.r.o <.>,Štefánikova 2664,760 01 Zlín,IČ: 225347942
Doručená 22.02.2018 v 14.40 hodin – prostřednictvím České pošty
Nabídka č.1 je zpracovaná v českém jazyce a obsahuje oprávněnou osobou podepsanou <.>
a) Příloha č.1 krycí list nabídky – nabídnutá cena 523.600 Kč bez DPH
b) Přílohu č.2 čestné prohlášení o základní způsobilosti
<br> c) Přílohu č.3 seznam dodávek za posledních 3 roky
<br> d) Přílohu č.4 poddodavatelé
<br> e) Vzorovou smlouvu o dílo
<br> f) Rozpočet
g) Technickou specifikaci
<br> h) Technické listy
<br> i) CD
<br> Nabídka č.2
<br> MEVA-TEC s.r.o <.>,Chelčického 1228,413 01 Roudnice nad Labem,IČ: 62742051
Doručená 06.03.2018 v 15.20 hodin – prostřednictvím České pošty <.>
<br> Nabídka č.2 je zpracovaná v českém jazyce a obsahuje oprávněnou osobou podepsanou <.>
a) Příloha č.1 krycí list nabídky – nabídnutá cena 528.700 Kč bez DPH
b) Přílohu č.2 čestné prohlášení o základní způsobilosti
<br> c) Přílohu č.3 seznam dodávek za posledních 3 roky
<br> d) Přílohu č.4 poddodavatelé
<br> e) Vzorovou smlouvu o dílo
<br> f) Rozpočet
<br> g) Čestné prohlášení,že v případě výhry veřejné zakázky doloží technickou specifikaci a technické listy
<br> h) CD
<br> Otevírání obálek se nezúčastnil žádný zástupce účastníka,který podal nabídku <.>
<br> Rozhodnutí o ...
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Obec Františkov nad Ploučnicí | ||
---|---|---|
24. 02. 2023 | Lékařská a stomatologická pohotovost pro Děčín a okolí 24. 2. - 10.3.2023 | |
23. 02. 2023 | Rozpis Fk Františkov JARO 2023 | |
23. 02. 2023 | Usnesení č. 3 ze dne 22.2.2023 | |
22. 02. 2023 | Nedostatečně identifikovaní vlastníci pozemků l 22.2.2023 | |
20. 02. 2023 | Aktualizace plánu odpadového hospodářství Ústeckého kraje pro období 2016-2025 s výhledem do roku 2035 | |
...a další |