Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Maleč.
Smlouva o dílo
I.Smluvní strany
Objednatel:
<br> Obec Maleč
Maleč 48
582 76 Maleč
<br> IČ: 00267856
<br>
DIČ CZ00267856
<br> bankovní spojení - číslo účtu 1210948339/0800
<br>
zastoupená starostou: Ing.Karlem Musílkem,tel.: 602 112 630
e-mail: obu@malec.cz
/dále jen objednatel/
Zhotovitel
/dále jen zhotovitel/
oba též jako „smluvní strana“ nebo „smluvní strany“ nebo účastník smlouvy“ nebo „účastníci smlouvy“
uzavírají a tímto uzavřeli podle § 2586 a násl.zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,v rozhodném znění tuto smlouvu o dílo:
II.Předmět smlouvy
1.Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele za podmínek sjednaných v této smlouvě následující dílo: „Oprava chodníků v obci Maleč“ (dále i jako „dílo“)
2.Místo plnění: pozemek p.č.171/50 a 414/4 v k.ú.Maleč u Chotěboře
3.Rozsah prací – dle zadávací dokumentace,které jsou nedílnou součástí této smlouvy <.>
4.Zhotovitel se zavazuje provést dílo s odbornou péčí na svůj náklad a na své nebezpečí v rozsahu stanoveném zadávací dokumentací přičemž je povinen dodržet příslušné platné technické normy,vztahující se k prováděnému dílu.Objednatel se zavazuje zhotovené dílo převzít a zaplatit sjednanou cenu ve výši,způsobem a za podmínek uvedených v této smlouvě <.>
III.Dodací lhůta,předání a převzetí díla
1.Zhotovitel se zavazuje provést sjednané dílo ve lhůtě:
Zahájení prací: 1.4.2018
Dokončení prací: 30.6.2018
2.Zhotovitel splní svou povinnost provést dílo jeho řádným ukončením bez zjevných nedodělků a předáním předmětu díla objednateli.Objednatel je povinen dílo převzít,pokud nebude vykazovat zjevné vady,s výjimkou drobných vad,které nebrání řádnému užívání díla <.>
3.Po řádném zhotovení díla vyzve zhotovitel objednatele nejméně 3 pracovní dny předem k jeho předání a převzetí v místě plnění.Dokladem o ukončení díla bude zápis o předání a převzetí díla podepsaný zástupci obou smluvních stran ve věcech technických,jehož přílohou bude soupis všech případných vad a nedodělků s termíny jejich odstranění.Objednatel si vyhrazuje právo odmítnout převzetí díla v případě,že toto by vykazovalo vady,popř.nedodělky,které by bránily řádnému užívání díla.Důvody pro odmítnutí převzetí díla je objednatel povinen uvést do zápisu <.>
IV.XXXX a platební podmínky
X.Účastníci smlouvy se dohodli,že cena za provedené dílo činí:
XXXX XXX DPH: + XX% DPH
cena včetně DPH: Kč
Objednatel prohlašuje,že financování prací,které jsou předmětem této smlouvy má zajištěno <.>
2.Objem víceprací musí být předem dohodnut,zapsán a odsouhlasen oběma smluvními stranami.Bez projednání a odsouhlasení objemu víceprací před jejich zahájením nemá zhotovitel nárok na jejich úhradu <.>
Zhotovitel má nárok na úhradu ceny víceprací ve výši ceny smluvních jednotkových cen z nabídky,podle kterých byla stanovena cena díla <.>
V případě vzniku víceprací,jejichž položky nebyly zahrnuty v přiloženém rozpočtu,pak ocenění víceprací bude odpovídat cenám stanoveným dle aktuálních ceníků ÚRS PRAHA,a.s.upravených o poměr nabídkových cen k cenám ÚRS Praha,a.s.k datu tohoto zadávacího řízení <.>
3.Cenu za provedené dílo se objednatel zavazuje zaplatit zhotoviteli takto:
a) Vystavením konečné faktury po dokončení díla <.>
b) Pokud objednatel dílo převezme s drobnými vadami a nedodělky,uvedenými v zápise o předání a převzetí,je oprávněn objednatel pozastavit platbu konečné faktury ve výši 10% z rozpočtové ceny (bez DPH) až do doby jejich odstranění,což bude potvrzeno oboustranně podepsaným zápisem <.>
4.Splatnost faktury činí 30 dnů ode dne doručení faktury objednateli.Zaplacením se rozumí okamžik,kdy je fakturovaná částka odepsána z účtu objednatele ve prospěch účtu zhotovitele <.>
5.Faktura bude zhotovitelem zaslána na fakturační adresu objednatele a bude obsahovat všechny náležitosti daňového dokladu dle zákona č.235/2004 Sb <.>,ve znění platném k datu vystavení faktury <.>
V.Součinnost objednatele
1.Objednatel se zavazuje vytvořit podmínky pro provádění stavby,zejména v dostatečném předstihu zajistit a zhotoviteli předat stavební povolení,popř.další povolení,jejichž vydání je dle platných právních předpisů pro realizaci díla nezbytné (po dobu nesplnění této povinnosti objednatelem není zhotovitel v prodlení s plněním svých závazků) <.>
VI.Povinnosti zhotovitele
1.Věci,které jsou potřebné k provedení díla a k jejichž opatření není podle této smlouvy zavázán objednatel,je povinen opatřit zhotovitel.Jedná se zejména o veškerý stavební a montážní materiál potřebný k provedení díla dle zadávací dokumentace <.>
2.Zhotovitel je povinen provádět všechny stavební a montážní práce v souladu se schválenou zadávací dokumentací,ČSN a platnými právními předpisy,zejména z oblasti BOZP a PO <.>
3.Obě smluvní strany se před začátkem prací vzájemně informovali o pracovních rizicích na místě plnění předmětu díla (staveništi) <.>
4.Objednatel má právo kontroly prováděného díla a má právo přístupu na staveniště <.>
5.Zhotovitel na sebe přejímá odpovědnost za škodu způsobenou na zhotovovaném díle po celou dobu jeho realizace,tzn.do okamžiku přev...
Slepý rozpočet
<br> Rozpočet: Oprava chodníků v obci Maleč Základní rozpočet Objekt: Nazev objektu: JKSO: Stavba: Název stavby: SKP: Oprava chodníků v obci Maleč Projektant: MJ: Počet měrných jednotek: 0,0000 Objednatel: Obec Maleč Náklady na MJ: Počet listů: 4 Zakázkové číslo: Zpracovatel projektu: Zhotovitel:
<br> Rozpočtové náklady
<br> Základní rozpočmvé náklady Ostatni rozpočtové náklady
<br> | HSV celkem 2 PSV celkem É M práce celkem ] IVI dodávky celkem
<br> ZRN celkem
<br> HZS Ostatní náklady neuvedené:
<br> ZRN + ostatní náklady + HZS Ostatni naklady celkem:
<br> Vypracoval: Za zhotovitele: Za objednatele:
<br> Jméno: Ing.XXXXX XXXXXXX Jméno: Jméno: Datum; X-X-XXXX Datum: Datum: Podpis: Podpis: Podpis:
<br> Základ pro DPH 21,0% činí: Kč
<br> DPH 21,0% činí: Kč
<br> Cena za objekt celkem: Kč
<br> Zpracováno programem RTS Stavitel +
<br> Stavba: Oprava chodníků vobci Maleč Základní rozpočet List č.2 Objekt: Datum tisku: 6.3.2018
<br> Rekapitulace stavebních dílů
<br> Stavební díl HSV PSV Dodávka Montáž HZS 1 Zem ní práce
<br> 5 Komunikace
<br> 9'l Doplňující prace na komunikaci
<br> 97 Prora'ženi otvorů
<br> 99 Staveništnípřesun hmot
<br> Zpracováno programem RTS Stavitel +
<br> Stavba:
<br> Oprava chodníků vobcí Maleč
<br> Základní rozpočet List č.3
<br> Objekt: Datum tisku: 6.3.2018 Poř.č.Položka Popis MJ Množství CenalMJ XXXX v Kč Jedn.hm.Celk.hm.1 Zemní práce 1 113 10-7142.R00 Odstranění podkladu pldo 200 m2,živáče tl.10 cm (-0,18100) (-76,02000) m2 420,0000 0,00000 000000 2 113 10—7520.R00 Odstranění podkladu pl.50 m2,kam.drcene' t|.20 cm (—0,44000) (-184,80000) m2 420,0000 0,00000 000000 3 113 20-2111.R00 Vytrhaní obrub z krajníků nebo obrubniků stojatých (-0,14500) (—40,60000) m 280,0000 0,00000 000000 4 122 20—2201.R00 Odkopávky pro silnice v hor.3 do 100 m3 m3 140,0000 0,00000 000000 5 162 40-1102.R00 Vodorovně přemístění výkopku z hor.1-4 do 2000 m m3 140,0000 0,00000 000000 6 171 20-1201.R00 Uložení sypaniny na skl.-modelace na výšku přes 2m m3 140,0000 0,00000 000000 1 Zemní práce 5 Komunikace 7 564 74-1111.R00 Podklad z kameniva drceného ve|.32-63 mm,tl.12 cm m2 420,0000 023481 9862020 8 564 75-1111.R00 Podklad z kameniva drceného ve|.32-63 mm,tl.15 cm m2 420,0000 0,29160 12247200 9 57714-1212.R00 Beton asfalt.ACO 8,ACO 11,ACO 16,do 3 m,t|.5 cm m2 84,0000 012715 1068060 10 596 21-5020.R00 Kladení zámkové dlažby tl,6 cm do drtě tl.3 cm m2 280,0000 005545 1552600 11 59245020 Dlažba zámková H-PROFIL 20x16,5x6 cm přírodní m2 4200000 0129650 54,43200 5 Komunikace 91 Doplňující práce na komunikací 12 916 56-1111.RT2 Osazení zahoncbrubníků do lože 2 C 12715 s opěrou včetně obrubníku 50/5120 cm m 330,0000 0,11693 38,58690 13 917 76-2111.RT7 Osazení ležat.obrub.bet.s opěrou,lože 2 C 1215 včetně obrubníku A130 2 - 15 100/15125 m 285,0000 026987 7691295 91 Doplňující práce na komunikací 97 Proráženi otvorů 14 979 08-1111.R00 Odvoz suti a wbour.hmot na skládku do 1 km t 89,0000 0,00000 0,00000 15 979 09-3111.R00 Uložení sutí na skládku bez zhutnění t 89,0000 0,00000 0,00000
<br> 97
<br> Prorážení otvorů
<br> Zpracováno prograan RTS Stavitel +
<br> Stavba: Oprava chodníků v obci Maleč Základní rozpočet List č,4
<br> Objekt: Datum tisku: 6.3.2018 Poř.č.Položka Popis MJ Množství Cena/MJ XXXX v Kč Jedn.hm.Celk.hm.99 Staveništni přesun hmot 16 998 22-3011.R00 Přesun hmot,pozemní komunikace,kryt dlážděný t 35,0000 0,00000 000000 99 Staveništní přesun hmot
<br> Zpracováno programem RTS Stavitel +
ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ UCHAZEČE O KVALIFIKACI
Toto prohlášení se vyhotovuje za uchazeče (právnickou osobu či obchodní firmu).Podepisuje osoba oprávněná jednat za uchazeče <.>
<br> Název zakázky:
„Oprava chodníků v obci Maleč“
Účastník:
<br> se sídlem:
<br> IČO:
<br>
<br>
<br> DIČ:
<br>
<br> I.O základní způsobilosti:
<br> 1.Prohlašuji tímto,že jsme způsobilý dodavatel; způsobilým není dodavatel,který
<br> a) byl v zemi svého sídla v posledních 5 letech před zahájením zadávacího řízení pravomocně odsouzen pro trestný čin uvedený v příloze č.3 ZZVZ nebo obdobný trestný čin podle právního řádu země sídla dodavatele; k zahlazeným odsouzením se nepřihlíží <,>
<br> b) má v České republice nebo v zemi svého sídla v evidenci daní zachycen splatný daňový nedoplatek <,>
<br> c) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na veřejné zdravotní pojištění <,>
<br> d) má v České republice nebo v zemi svého sídla splatný nedoplatek na pojistném nebo na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti <,>
<br> e) je v likvidaci,proti němuž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku,vůči němuž byla nařízena nucená správa podle jiného právního předpisu nebo v obdobné situaci podle právního řádu země sídla dodavatele <.>
<br> 2.Je-li dodavatelem právnická osoba,musí podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňovat tato právnická osoba a zároveň každý člen statutárního orgánu.Je-li členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba,musí podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňovat
<br> a) tato právnická osoba <,>
<br> b) každý člen statutárního orgánu této právnické osoby a
<br> c) osoba zastupující tuto právnickou osobu v statutárním orgánu dodavatele <.>
<br> 3.Účastní-li se zadávacího řízení pobočka závodu
<br> a) zahraniční právnické osoby,musí podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňovat tato právnická osoba a vedoucí pobočky závodu <,>
<br> b) české právnické osoby,musí podmínku podle odstavce 1 písm.a) splňovat osoby uvedené v odstavci 2 a vedoucí pobočky závodu <.>
II.O profesní způsobilosti:
<br> Prohlašuji tímto,že jako uchazeč o veřejnou zakázku
<br> · jde-li o právnickou osobu nebo osobu zapsanou v Obchodním rejstříku:
<br> a) jsme zapsáni v Obchodním rejstříku;
<br> · jde-li o uchazeče bez povinnosti být zapsán v Obchodním rejstříku:
<br> b) nemáme povinnost být zapsán v Obchodním rejstříku;
<br> · ve všech případech:
<br> c) disponujeme živnostenským oprávněním k poskytování předmětu výše uvedené veřejné zakázky;
<br> d) disponujeme dokladem osvědčující odbornou způsobilost dodavatele nebo osoby,jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje <.>
III.O technické kvalifikaci:
<br> Prohlašuji tímto,že disponujeme seznamem alespoň dvou obdobných dodávek
Toto prohlášení podepisuji jako
……………………………………………………………………………………………
titul,jméno,příjmení,funkce (např.předseda představenstva a.s <.>,jednatel společnosti s r.o <.>,fyzická osoba atd <.>,uveďte dle skutečného stavu)
V …………………………….…….dne………………………
1
Příloha č.1 zadávací dokumentace veřejné zakázky:
<br> „Oprava chodníků v obci Maleč“
<br> krycí list nabídky
<br> Údaje o veřejné zakázce
<br>
<br> Název zakázky:
„Oprava chodníků v obci Maleč“
<br> Druh zakázky:
Jde o veřejnou zakázku malého rozsahu na dodávky s předpokládanou hodnotou vyšší než 400 tis.Kč bez DPH,která není zadávána podle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br>
Zadavatel zakázky:
Obec Maleč,sídlo: Maleč 48,582 76,IČO: 00267856
telefon: 569 692 120,e-mail: obu@malec.cz
Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele: Ing.XXXXX XXXXXXX,starosta
<br> tel.XXX XXX XXX,e-mail: obu@malec.cz
<br>
<br>
<br> Údaje o uchazeči o veřejnou zakázku
<br>
<br> Název uchazeče:
<br>
Sídlo:
<br>
Právní forma:
<br>
IČO:
<br>
DIČ:
<br>
Adresa pro poštovní doručování:
<br>
Kontaktní osoba ve věci zakázky (jméno,příjmení,telefon,e-mail):
<br>
Celková nabídková cena:
XXXX v Kč bez DPH
Zákonná sazba DPH v %
Výše DPH v Kč
XXXX v Kč vč.DPH
<br>
<br>
<br>
<br> Osoba oprávněná jednat jménem
<br> či za uchazeče:
(Titul),jméno
Příjmení
Telefon
E-mail
<br>
<br>
<br>
<br> V…………………………….<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.dne…………………………………………
<br> Podpis osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče:
<br>
<br> Razítko:
<br>
<br>
Stránka 1 z 1
OZNÁMENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ – ZADÁVACÍ PODMÍNKY
<br> 1.Identifikační údaje zadavatele veřejné zakázky
1.1.Název zadavatele:
Obec Maleč
<br> 1.2.Právní forma
Obec
<br> 1.3.Sídlo
adresa: Maleč 48,582 76
IČO: 00267856
DIČ: CZ00267856
<br> 1.4 Osoba oprávněná jednat za zadavatele
Titul: Ing <.>
Jméno: Karel
Příjmení: Musílek
Telefon: +420 569 692 120
Mobil: +420 602 112 630
E-mail: obu@malec.cz
<br> 1.5 Kontaktní osoba zadavatele
Titul: Ing <.>
Jméno: Karel
Příjmení: Musílek
Telefon: +420 569 692 120
Mobil: +420 602 112 630
E-mail: obu@malec.cz
<br> 2.Informace o předmětu veřejné
2.1 Název veřejné zakázky
„Oprava chodníků v obci Maleč“
<br> 2.2 Druh veřejné zakázky
Veřejná zakázka malého rozsahu na dodávky,která není zadávána podle zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek,ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> 2.3 Předmět veřejné zakázky
Předmětem veřejné zakázky je oprava chodníků v obci Maleč
2.4 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky je 490 000 Kč bez DPH <.>
<br> 2.5 Předpokládaná doba plnění veřejné zakázky
1.4.2018-30.6.2018
<br> 2.6 Místo plnění veřejné zakázky
Parcela p.č.171/50 a 414/4 v k.ú.Maleč u Chotěboře
<br> 3.Kritéria hodnocení nabídek:
Kritériem pro zadání veřejné zakázky je
1.nejnižší nabídková cena v Kč vč.DPH
<br>
4.Podmínky přístupu k zadávací dokumentaci
Položkový rozpočet pro doplnění nabídkových cen je přílohou oznámení o výběrovém řízení <.>
<br>
5.Místo a lhůta pro podání nabídek,dodatečné informace k zadávacím podmínkám
5.1 Způsob a místo podání nabídek
Nabídka musí být podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce,která bude zřetelně označena adresou předkladatele a nápisem „NEOTEVÍRAT – „Oprava chodníků v obci Maleč“.Nabídku lze podávat písemně prostřednictvím držitele poštovní licence nebo osobně v úřední hodiny obce pondělí: 6:30 - 16:00; středa: 6:30 - 17:00 nebo po dohodě s kontaktní osobou <.>
Doručovací adresa je: Obec Maleč,Maleč 48,582 76 Maleč
<br> 5.2.Lhůta pro podání nabídek:
(min.10 dní u zakázky malého rozsahu)
Lhůta pro předložení nabídek končí dnem 14.3.v 15.00 Nabídky podané po této lhůtě nebo řádně neuzavřené,nebudou do výběru přijaty.V případě podání nabídky poštou je rozhodující datum a čas jejího doručení,nikoliv datum a čas odeslání nabídky <.>
<br> 5.3 Podmínky a požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky - jednotlivé části nabídky seřazené dle pořadí
1) Krycí list nabídky - na krycím listu budou uvedeny následující údaje: název zakázky,základní identifikační údaje zadavatele a účastníka (včetně osob zmocněných k dalším jednáním),nejvýše přípustná nabídková XXXX v členění podle zadávací dokumentace,datum a podpis osoby oprávněné za účastníka jednat,viz Příloha č.1;
2) Doložení splnění kvalifikace,viz Příloha č.2.;
3) Cenová nabídka
4) Obchodní podmínky - návrh Smlouvy o dílo podepsaný oprávněnou osobou viz Příloha č.4 obsahující minimálně:
a) identifikační údaje účastníka <,>
b) předmět smlouvy
c) kupní cenu <,>
d) datum a podpis oprávněné osoby
· Nabídka bude zpracována v českém jazyce v písemné formě,podepsána oprávněným zástupcem účastníka <.>
· Zadavatel doporučuje sešít jednotlivé listy nabídky tak,aby s nimi nebylo možné manipulovat <.>
· Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy,které by mohly zadavatele uvést v omyl <.>
<br> 6.Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
1.Účastník je povinen předložit zadavateli závazný návrh smlouvy.Návrh smlouvy musí být podepsán osobou oprávněnou jednat jménem či za účastníka.Nabídka,která bude obsahovat nepodepsaný návrh smlouvy,bude ze zadávacího řízení vyloučena <.>
1.Nabídková XXXX XXXX uvedena v členění bez DPH (na krycím listu nabídky),samostatně DPH a včetně DPH <.>
1.Nabídková XXXX XXXX uvedena v Kč a bude zahrnovat veškeré náklady dodavatele nezbytné pro řádnou realizaci zakázky.Nabídkovou cenu je možno měnit pouze v souvislosti s případnou změnou daňové sazby <.>
1.Cenová nabídka za realizaci musí být navržená XXXX XXXX XXXXX,konečná za kompletní dodávku <.>
X.Veškeré náklady na úspěšné provedení a předání zakázky vymezené v článku 2.3 Předmět veřejné zakázky v požadované kvalitě jsou kryty nejvýše přípustnou smluvní cenou s vyznačením DPH,a to výhradně v Kč <.>
<br> 7.Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemně vysvětlení zadávacích podmínek.Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.Vysvětlení zadávacích podmínek může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.Zadavatel odešle vysvětlení zadávacích podmínek,případně související dokumenty,nejpozději do 2 pracovních dnů po doručení žádosti o vysvětlení zadávacích podmínek.Pokud zadavatel na žádost o vysvětlení,která není doručena včas,vysvětlení poskytne,nemusí dodržet lhůtu uvedenou v předchozí větě <.>
Vysvětlení zadávacích podmínek,včetně přesného znění požadavku dodavatele na vysvětlení zadávacích podmínek odešle zadavatel současně všem účastníkům,které vyzval v rámci uzavřené výzvy...
Načteno
Meta
Stavby Stavební informace Rozpočet Rozpočet Veřejná zakázka Veřejná zakázka Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Obec Maleč | ||
---|---|---|
08. 01. 2024 | Usnesení Zastupitelstva obce Maleč č. 1/2024 | |
27. 12. 2023 | Pozvánka na zasedání zastupitelstva obce Maleč | |
08. 12. 2023 | Usnesení Zastupitelstva obce Maleč č. 10/2023 | |
29. 11. 2023 | Pozvánka na zasedání zastupitelstva obce Maleč | |
15. 11. 2023 | Záměr darování pozemků | |
...a další |