Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Šonov.
mw “*
<br> “Dám “=*-*J- "
<br> 62
<br> W'm
<br> <.=: ?; %“ p.r“ Ér- gc % ::.? žá tr,-J.ID.E'I E '!-
<br> \\Yi
<br> „m <.>
<br> 1)
<br> Schéma BI1
<br> Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravnímntiženlm <.>
<br> příčná uzávěra jsdno-strannými smérovacímídeskaml
<br> odstup podélně 1-2rn přlčně 0.6 — 1 m podélná uzávěra oboustrannými
<br> směmvaclmi deskami odstup max.10 m
<br> příčná uzávěra jednostrannými
<br> směrovacímí deskami
<br> odstup podélně 1 - 2 m příčné 0.6 -1 m
<br> výstražná světra typu 1 na každé
<br> směrovací desce
<br> 1) užíti dopravních značek a dopravních zařizení vpřípadě souběžných parkovacích pruhů,chodníků a/nebo stezek pro cyklisty podle schématBhGažB/QO
<br> vzdálenosti v metrech
<br> TP 66 I 2015
<br> Schéma BIZ
<br> „__ Standardní pracovní místo na pozemní komunikaci s malým dopravním zatEaním.Ztišení
<br> “© vozovky na ]odanjízdní pruh <.>
<br> „wan Iiyama)
<br> __L LE.-g.lom- <.>
<br> zz „„ příčná uzávěra zabral-lou o ————— g * minimálněavýstražnásvétlatypm
<br> podélná uzávěra obou—strannými směrovaclmldeskami odstup max.10m
<br> m
<br> 2) podélná uzávěra zábradlím na snaněchodníkulstezkyprocyklisty
<br> __v_____ o příčná uzávěra zábranou 22 mlnimálněSvýstražnásvětlatypm
<br> Na: “\\—5
<br> (floru lovu) na ©
<br> 1) může být ve výjimečných případech menší (víz kap.6.1.2)
<br> 2) užíti dopravních značek a dopravních zařízení v případě souběžných parkovacích “kg,„ pruhů,chod-níků a/nebo L _ maso stezek pro cyklisty podle ©1133“ schématB/fGažB/íšo
<br> vzdálenosti v metrech
<br> J '
<br> " SQL:.A'F— !FIEŠKE RF."J; lh,<.> <.>,-Y
<br> i! IS::-.<.>.<.>.1_A "š'mC—ŘL."335 % van—„= =.<.> — “—."uanE __ QW !“" LDUOR " UW
<br> TP 66121015.<.> nam.—r,<.> 33
<br> nonmvnr frJSPE
<br> & | “© ' ano;-w ——-— --- MW |.' © HI: ( mnie BRL) --.eu-_ 1m“ 11.| Ž :,; “\\-o : __.3 __4 ! ? U ( “hííí ranu; „,© | | I.“_ NIE | &' ————50-70 ? oon- I _
<br> Schéma BIS
<br> Standardní pracovní místo Zúžoní jízdního pruhu <.>
<br> podélná uzávěra oboustrannými smérovacími deskami odstup max.10 m
<br> příčná uzávěra jedno-strannýml směrovacímídeskami odstup podélně 1-2m
<br> příčně 0.6-1 m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce
<br> Dožil! dopravních značek a dapmvních zařízení v případě souběžných parkovacích pruhů.chodníků a/nebo stanic pro cyklistypadíe schémat M 7 323/20
<br> výstražné světlo typu 1
<br> nebo značka umístěna na lluorescenčním žlutozeleném podkladu.v protisměru shodné
<br> vzdálenosti v metrech
<br> POLlClE ČESKÉ REPUBLIKY
<br> 64 KRAJSKÉ ŘEDlTEL
<br> UZEí—ANÍ ODBOR
<br> Doan/“vní lNSPEKTORAT 547 45 NACHOIŽ <.>
<br> 474.9—
<br>.i _ s_TUÍPC-LICIE »;FistOVEi—IRADECKEHD KRAJE
<br> TP66l2015
<br> | Schéma BI4
<br> Standardní pracovní místo.Práce v jízdním pruhu.Dva
<br> | ' pomocnéjízdní pruhy.“© eros-mw sw Ř? | © '“.mů— Mot) '— T t.t— tin-\"— OŠ'OZ í
<br> flit—
<br> příčná uzávěra oboustrannými směrovacíml deskami
<br> | odstup podélně 1-2m
<br> příčně III.B—“1m
<br> JAF-l
<br> podélná uzávěra oboustrannýmí směrovacími deskami.odstup max.10 m <.>
<br> oddělení protisměrných jízdních pruhů podle Intenzity provozu vodicí stěnou.vodicím prahem.1) vodicí deskou.zvýrazňující deskou.řadou dopravních knoflíků (odsmp 0,3 - 1.0 m),fólií nebo barvou
<br> min.275
<br> příčná uzávěra jednostranným směrovacímídaskami odstup podélně 1—2m
<br> příčně 0.6-1 rn výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce
<br> “fň-
<br> 1) užití dopravních značek a dopravních zařízení v případě souběžných parkovacích
<br> 1 pmhú.chodníků e/nebo stezek
<br> [ pro cyklísq/podíe schémata/16
<br> ažB/ZO
<br> ___—„_ __ o
<br> mag me:: ': |
<br> ( "tomi =)“4')
<br> výstražné světlo typu 1 nebo značka umístěna na fluorescenčnlm žlutozeleném
<br> podkladu.v protisměru shodně
<br> vzdálenosti v metrech
<br> TP 66121015,!
<br> 01:09- * T.l t-
<br> 0 —_.--.<.>.<.> —
<br> ŠŽ-ŽŽZĚO,<,> tí
<br> Schéma B15.1
<br> Standardní pracovní místo.Zůžení vozovky na jeden jízdní pruh <.>
<br> -—-- 30-50
<br> výstražné světlo typu 1
<br> nebo značka um ístěna na fluorescenčním žlutezeleném podkladu,v protisměru shodně
<br>.r 0 příčná uzávěra zábranou minimálně 3 výstražná světla
<br> typu 1
<br> 2)
<br> podélná uzávěra cboustrannými směrovaclml deskeml odstup max.10 m
<br> max.50
<br> příčná uzávěra jednostrannými směrovaolmi deskami
<br> odstup podélně 1-2m
<br> příčné 0.6-1 m výstražná světla typu 1 na každé směrovací desce
<br> „muže být ve výjimečných případech menší (víz kap.6.1.2.)
<br> 2) užití dopravních značek a dopravních zařízení v případě souběžných parkovacích
<br> ta se.<.> <.>
<br> -_ "3M“ praha,chodníků amebo stezek pro cyídístypodíe schémat 8/16.až 9/20 ftx Í *t '““ | „ 451%“ 50-70 :
<br> | vzdálenosttv metrech
<br> POLÍCÍE (:.—EQ ' ' Kra '““"E “EP-WW
<br> ' tr- h'-' -"7£:LS.T=:
<br> TP 66/2015
<br> KRA: Cvi/Čí <.>,<.>,<.> __,-.ĚCIE -._ <.>,_'“ „._ „.1 „p _1 Uidítivůff ODBOHÁJLQKÉŘ.U HPAJE DOPRAVNI íí'SPEKTOPAT
<br> 547 45 NÁCHCN)
<br> 09-09——
<br> 2)
<br> max.50
<br> —- 5-10 ' nad cara * —- 30-50.&...
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
<br> v,<,> „ MUBRXOOSSGOV MESTSKY URAD BROUMOV
<br> odbor stavebního úřadu a územního plánování,třída Masarykova 239,550 01 Broumov
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA
<br> SPlS.ZN.: MUBR 36401/2017 /ST/|V|A ČJ.: PDMUBR 36413/2017 Oprávněná úřední osoba: XXXXX XXXXX
<br> TEL-: XXX XXX XXX
<br> E-MAIL:
<br> matej©broumov—mesto.cz DATUM: 15.12.2017 Opatření obecné povahy
<br> Městský úřad Broumov,odbor stavebního úřadu a územního plánování (dále jen "správní orgán"),jako věcně a místně příslušný správní orgán dle ustanovení 5 124 odst.6 zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,v platném znění (dále jen zákona),na základě ust.& 77 odst.5 zákona,ust.171 zákona č.500/2004 Sb <.>,správní řád,ve znění pozdějších předpisů (dále jen správní řád),k podnětu společnosti SÚS Královéhradeckého kraje a.s <.>,<,> IČO 27502988,Kutnohorská 59,Plačice,500 04 Hradec Králové 4 (dále jen žadatel)
<br>,oznamuje,že
<br> stanoví
<br> po předchozím písemném vyjádření Policie České republiky,Krajského ředitelství policie Královéhradeckého kraje,územního odboru Náchod,dopravního inspektorátu,vydaném pod č.j.KRPH- 112173/ČJ-2017-050506 ze dne 11.prosince 2017,ve smyslu ustanovení 5 77 odst.1 písmene c) zákona č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů,v platném znění a vyhlášky č.294/2015 Sb.<,>
<br> přechodnou úpravu provozu
<br> tlv
<br> na silnici: silnice II.a III.třídy v územním obvodu ORP - silničnísprávni urad Broumov
<br> vmístě: provádění prací souvisejících s pracovní činností při údržbě a opravě silnic v majetku Královéhradeckého kraje
<br> z důvodu: zajištění bezpečnosti silničního provozu
<br> Návrh přechodné úpravy spočívá dle navržených schémat TP 66 ||.vydání- Silnice II.a III.třídy V obci — B/1;B/2;B/3;B/4;B/5.1;B/5.2;B/14;B/24;B/25.1;B/25.2; B/25.3,' Mimo obec - C/1;C/2; C/4;C/6; C/10c;C/11;C/12;C/13;
<br> za podmínek:
<br> Dopravní značení proveďte jako: přenosné dopravní značení a přenosné dopravní zařízení
<br> Velikost dopravního značení: základní rozměrová řada
<br> Provedení dopravního značení: retroreflexní
<br> Platnost úpravy: 01.01.2018 - 31.12.2018
<br> Důvod: činnosti spojené s údržbou a opravou silnic a pomocného silničního majetku prováděné smluvně pro vlastníka silnice
<br> Osoba (organizace) odpovědná za řádné provedení úpravy:
<br> ÚS Královéhradeckého kraje a.s <.>,<,> IČO 27502988,Kutnohorská 59,Plačice,500 04 Hradec Králové 4 — XXXXXXXX XXXXXXXX,vedoucí závodu Náchod,tel.:XXX XXX XXX <.>
<br> XXXXXX XXXXXX,vedoucí org.stř.XX/Náchod,tel.:723 757 267 <.>
<br> Č.j.PDMUBR 36413/2017 str.2
<br> XXX XXXXXX,vedoucí org.stř.XX/Broumov,tel.:606 581 954.XXXXXXXX XXXX,vedoucí org.stř.XX/Jaroměř,tel.<.> 607 582 414
<br> Další podmínky pro osazení přechodné úpravy provozu:
<br> 1 <.>
<br> 10 <.>
<br> Provedení a umístění dopravního značení musí být v souladu s vyhláškou č.30/2001 Sb <.>,kterou se provádějí pravidla provozu na pozemních komunikacích a úprava a řízení provozu na pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů,technickými podmínkami TP 66 „Zásady pro označování pracovních míst na pozemních komunikacích",III.vydání,schválené MD ČR pod č.j.21/2015-120- TN/1,ze dne 12.3.2015,účinností od 1.4.2015 a dle příslušných platných technických norem.Veškeré dopravní značení bude provedeno základní velikosti podle TP 66 vreflexním provedení.Barevně i provedením musí dopravní značky odpovídat příloze vyhlášky č.294/2015 Sb <.>,a ČSN EN 12 899-1,ČSN EN 1463
<br> Všechny součásti dopravních značek (patka,sloupek,značka,uchycení) musí být schváleného typu.Přechodné dopravní značky musí být umístěny na sloupcích červeno-bíle pruhovaných,spodní okraj přenosné dopravní značky musí být min.0,6 m nad niveletou vozovky <.>
<br> Dopravní značení,případně dopravní zařízení,proveďte dle přiloženého situačního plánku,pokud je tento nedílnou součástí tohoto stanovení,nebo podle slovního popisu uvedeného v tomto stanovení
<br> Trvalé dopravní značení,které je v rozporu s přechodným dopravním značením bude překryto a po ukončení akce uvedeno do původního stavu <.>
<br> Při realizaci přechodné úpravy provozu nesmí dojít k znečištění nebo poškození dotčené pozemní komunikace <.>
<br> Každá pracovní činnost bude telefonicky či e-mailem oznámena dopravnímu inspektorátu (kdy,kde a jak dlouho bude probíhat pracovni činnost Účastnící provozu volají na policii a my XXX nevíme,že provádíte někde nějakou pracovní činnost,kde došlo k omezení provozu <.>
<br> Dopravní inspektorát Vás upozorňuje,že schémata jsou ve většině případů pouze na přímé úseky bez dalších křižovatek,takže pokud se v úseku nachází křižovatka,není možné použít pouze některé ze schválených schémat <.>
<br> Po osazení přechodného dopravního značení a před započetím prací nutno informovat orgán policie.Pokud pominou důvody pro umístění přechodného dopravního značení přede dnem stanoveným v rozhodnutí silničního správního úřadu jako den...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Územní plánování