Město Sedlčany - Stanovení přechodné úpravy provozu na silnici č. I/18 Sedlčany, Začátek prvního úseku na silnici č. I/18 mezi obcemi Drásov a Višňová, konec posledního úseku u el. rozvodny před městem Sedlčany.

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Sedlčany.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha 5
ETAPA II-A
<br> S
S
<br> Z
Z
<br> 4
d
<,> e Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z4
d,e
<br> Z4d
<,> e
<br> A
1
<br> 0
<br> A
1
0
<br> 60
B20
<br> a
<br> B21
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM
<br>
6
<br> 0
0
<br> m
<br> +A1
5
<br> E
3
aB
2
1
a
<br> B
2
0
a
<br> A10
<br> E7b
<br> A10
<br> E
7b
<br> A
15
<br> <.>
<br> PŘI PROVÁDĚNÍ PRACÍ U PROSTŘED
KŘIŽOVATKY BUDE PROVOZ ŘÍZEN
NÁLEŽITĚ POUČENÝMI OSOBAMI -
ZAMĚSTNANCI ZHOTOVITELE
<br> VĚŠÍN
<br> VĚŠÍN
<br> DETAIL - pracovní místo
<br> S
S
<br> Z
<br> S
S
<br> Z
<br> Z
2
+
<br> 3
xS
<br> 7
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> C
4
b
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 620 m
<br> odstup max.20 m
<br> A
1
<br> 0
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> B
2
1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> B
2
1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> VĚŠÍN
<br> ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM
<br> 600 m+
<br> E3a
<br> B
2
1
a
<br> B
2
1
a
<br> B2
0a
<br> B
2
0
a
<br> A10
<br> E7b
<br> A1
0
<br> E7
b
<br> S
S
<br> Z
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
Z
<br> 4
e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z 4e
<br> SSZ Z 4dZ 4d
DETAIL - pracovní místo
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 700 m
<br> odstup max.20 m
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> VĚŠÍN
<br> 6
0
0
m
<br> +A1
5
<br> E
3
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> B
2
0
a
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z 4e
<br> B1
E13
Z2+3xS7
<br> MIMO
VOZIDEL
STAVBY
<br> Z
4
<br> d
<br> C
4
b
<br> DETAIL - pracovní místo
<br> Z
2
+
<br> 3
xS
<br> 7
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 650 m
<br> odstup max.20 m
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> VĚŠÍN
<br> B
2
1
a
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> Z 4d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z 4d
<br> Z 4d
<br> Z 4e
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> IP
4
<br> b
Z
<br> 2
+
<br> 3
x
S
<br> 7
<br> C
4
<br> b
<br> B2
<br> Stávající
<br> B2
<br> Stávající
<br>.<.>
St
<br> áv
aj
<br> íc
í
<br> ...
Příloha 4
ETAPA II-A
<br> S
S
<br> Z
Z
<br> 4
d
<,> e Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z4
d,e
<br> Z4d
<,> e
<br> A
1
<br> 0
<br> A
1
0
<br> 60
B20
<br> a
<br> B21
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM
<br>
6
<br> 0
0
<br> m
<br> +A1
5
<br> E
3
aB
2
1
a
<br> B
2
0
a
<br> A10
<br> E7b
<br> A10
<br> E
7b
<br> A
15
<br> <.>
<br> PŘI PROVÁDĚNÍ PRACÍ U PROSTŘED
KŘIŽOVATKY BUDE PROVOZ ŘÍZEN
NÁLEŽITĚ POUČENÝMI OSOBAMI -
ZAMĚSTNANCI ZHOTOVITELE
<br> VĚŠÍN
<br> VĚŠÍN
<br> DETAIL - pracovní místo
<br> S
S
<br> Z
<br> S
S
<br> Z
<br> Z
2
+
<br> 3
xS
<br> 7
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> C
4
b
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 620 m
<br> odstup max.20 m
<br> A
1
<br> 0
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> B
2
1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> B
2
1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> VĚŠÍN
<br> ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM
<br> 600 m+
<br> E3a
<br> B
2
1
a
<br> B
2
1
a
<br> B2
0a
<br> B
2
0
a
<br> A10
<br> E7b
<br> A1
0
<br> E7
b
<br> S
S
<br> Z
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
Z
<br> 4
e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z 4e
<br> SSZ Z 4dZ 4d
DETAIL - pracovní místo
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 700 m
<br> odstup max.20 m
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> VĚŠÍN
<br> 6
0
0
m
<br> +A1
5
<br> E
3
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> B
2
0
a
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z 4e
<br> B1
E13
Z2+3xS7
<br> MIMO
VOZIDEL
STAVBY
<br> Z
4
<br> d
<br> C
4
b
<br> DETAIL - pracovní místo
<br> Z
2
+
<br> 3
xS
<br> 7
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 650 m
<br> odstup max.20 m
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> VĚŠÍN
<br> B
2
1
a
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> Z 4d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z 4d
<br> Z 4d
<br> Z 4e
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> IP
4
<br> b
Z
<br> 2
+
<br> 3
x
S
<br> 7
<br> C
4
<br> b
<br> B2
<br> Stávající
<br> B2
<br> Stávající
<br>.<.>
St
<br> áv
aj
<br> íc
í
<br> ...
Příloha 3
ETAPA II-A
<br> S
S
<br> Z
Z
<br> 4
d
<,> e Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z4
d,e
<br> Z4d
<,> e
<br> A
1
<br> 0
<br> A
1
0
<br> 60
B20
<br> a
<br> B21
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM
<br>
6
<br> 0
0
<br> m
<br> +A1
5
<br> E
3
aB
2
1
a
<br> B
2
0
a
<br> A10
<br> E7b
<br> A10
<br> E
7b
<br> A
15
<br> <.>
<br> PŘI PROVÁDĚNÍ PRACÍ U PROSTŘED
KŘIŽOVATKY BUDE PROVOZ ŘÍZEN
NÁLEŽITĚ POUČENÝMI OSOBAMI -
ZAMĚSTNANCI ZHOTOVITELE
<br> VĚŠÍN
<br> VĚŠÍN
<br> DETAIL - pracovní místo
<br> S
S
<br> Z
<br> S
S
<br> Z
<br> Z
2
+
<br> 3
xS
<br> 7
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> C
4
b
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 620 m
<br> odstup max.20 m
<br> A
1
<br> 0
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> B
2
1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> B
2
1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> VĚŠÍN
<br> ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM
<br> 600 m+
<br> E3a
<br> B
2
1
a
<br> B
2
1
a
<br> B2
0a
<br> B
2
0
a
<br> A10
<br> E7b
<br> A1
0
<br> E7
b
<br> S
S
<br> Z
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
Z
<br> 4
e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z 4e
<br> SSZ Z 4dZ 4d
DETAIL - pracovní místo
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 700 m
<br> odstup max.20 m
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> VĚŠÍN
<br> 6
0
0
m
<br> +A1
5
<br> E
3
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> B
2
0
a
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z 4e
<br> B1
E13
Z2+3xS7
<br> MIMO
VOZIDEL
STAVBY
<br> Z
4
<br> d
<br> C
4
b
<br> DETAIL - pracovní místo
<br> Z
2
+
<br> 3
xS
<br> 7
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 650 m
<br> odstup max.20 m
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> VĚŠÍN
<br> B
2
1
a
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> Z 4d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z 4d
<br> Z 4d
<br> Z 4e
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> IP
4
<br> b
Z
<br> 2
+
<br> 3
x
S
<br> 7
<br> C
4
<br> b
<br> B2
<br> Stávající
<br> B2
<br> Stávající
<br>.<.>
St
<br> áv
aj
<br> íc
í
<br> ...
Příloha 2
ETAPA II-A
<br> S
S
<br> Z
Z
<br> 4
d
<,> e Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z4
d,e
<br> Z4d
<,> e
<br> A
1
<br> 0
<br> A
1
0
<br> 60
B20
<br> a
<br> B21
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM
<br>
6
<br> 0
0
<br> m
<br> +A1
5
<br> E
3
aB
2
1
a
<br> B
2
0
a
<br> A10
<br> E7b
<br> A10
<br> E
7b
<br> A
15
<br> <.>
<br> PŘI PROVÁDĚNÍ PRACÍ U PROSTŘED
KŘIŽOVATKY BUDE PROVOZ ŘÍZEN
NÁLEŽITĚ POUČENÝMI OSOBAMI -
ZAMĚSTNANCI ZHOTOVITELE
<br> VĚŠÍN
<br> VĚŠÍN
<br> DETAIL - pracovní místo
<br> S
S
<br> Z
<br> S
S
<br> Z
<br> Z
2
+
<br> 3
xS
<br> 7
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> C
4
b
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 620 m
<br> odstup max.20 m
<br> A
1
<br> 0
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> B
2
1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> B
2
1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> VĚŠÍN
<br> ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM
<br> 600 m+
<br> E3a
<br> B
2
1
a
<br> B
2
1
a
<br> B2
0a
<br> B
2
0
a
<br> A10
<br> E7b
<br> A1
0
<br> E7
b
<br> S
S
<br> Z
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
Z
<br> 4
e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z 4e
<br> SSZ Z 4dZ 4d
DETAIL - pracovní místo
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 700 m
<br> odstup max.20 m
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> VĚŠÍN
<br> 6
0
0
m
<br> +A1
5
<br> E
3
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> B
2
0
a
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z 4e
<br> B1
E13
Z2+3xS7
<br> MIMO
VOZIDEL
STAVBY
<br> Z
4
<br> d
<br> C
4
b
<br> DETAIL - pracovní místo
<br> Z
2
+
<br> 3
xS
<br> 7
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 650 m
<br> odstup max.20 m
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> VĚŠÍN
<br> B
2
1
a
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> Z 4d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z 4d
<br> Z 4d
<br> Z 4e
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> IP
4
<br> b
Z
<br> 2
+
<br> 3
x
S
<br> 7
<br> C
4
<br> b
<br> B2
<br> Stávající
<br> B2
<br> Stávající
<br>.<.>
St
<br> áv
aj
<br> íc
í
<br> ...
Příloha 1
ETAPA I-A
<br> S
S
<br> Z
Z
<br> 4
d
<,> e Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z4
d,e
<br> Z4d
<,> e
<br> A
1
<br> 0
<br> A
1
0
<br> 60
B20
<br> a
<br> B21
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM
<br>
6
<br> 0
0
<br> m
<br> +A1
5
<br> E
3
aB
2
1
a
<br> B
2
0
a
<br> A10
<br> E7b
<br> A10
<br> E
7b
<br> A
15
<br> <.>
<br> PŘI PROVÁDĚNÍ PRACÍ U PROSTŘED
KŘIŽOVATKY BUDE PROVOZ ŘÍZEN
NÁLEŽITĚ POUČENÝMI OSOBAMI -
ZAMĚSTNANCI ZHOTOVITELE
<br> VĚŠÍN
<br> VĚŠÍN
<br> DETAIL - pracovní místo
<br> S
S
<br> Z
<br> S
S
<br> Z
<br> Z
2
+
<br> 3
xS
<br> 7
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> Z
4
d
<,> e
<br> C
4
b
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 620 m
<br> odstup max.20 m
<br> A
1
<br> 0
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> B
2
1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> B
2
1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> VĚŠÍN
<br> ROŽMITÁL POD TŘEMŠÍNEM
<br> 600 m+
<br> E3a
<br> B
2
1
a
<br> B
2
1
a
<br> B2
0a
<br> B
2
0
a
<br> A10
<br> E7b
<br> A1
0
<br> E7
b
<br> S
S
<br> Z
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
Z
<br> 4
e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z 4e
<br> SSZ Z 4dZ 4d
DETAIL - pracovní místo
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 700 m
<br> odstup max.20 m
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> 6
0
<br> B
2
0
a
<br> VĚŠÍN
<br> 6
0
0
m
<br> +A1
5
<br> E
3
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> B
2
0
a
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z
4
<br> e
<br> Z 4e
<br> B1
E13
Z2+3xS7
<br> MIMO
VOZIDEL
STAVBY
<br> Z
4
<br> d
<br> C
4
b
<br> DETAIL - pracovní místo
<br> Z
2
+
<br> 3
xS
<br> 7
<br> m
in
<br> 3
m
<br> 650 m
<br> odstup max.20 m
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> VĚŠÍN
<br> B
2
1
a
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> Z 4d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z
4
<br> d
<br> Z 4d
<br> Z 4d
<br> Z 4e
<br> 6
0
<br> B
2
<br> 0
a
<br> B
2
<br> 1
a
<br> IP
4
<br> b
Z
<br> 2
+
<br> 3
x
S
<br> 7
<br> C
4
<br> b
<br> B2
<br> Stávající
<br> B2
<br> Stávající
<br>.<.>
St
<br> áv
aj
<br> íc
í
<br> I...
Stanovení přechodné úpravy provozu na silnici č. I/18 Sedlčany
Zborovská 11,150 21 Praha 5,tel.: 257 280 139,jelinkovai@kr-s.cz,www.stredoceskykraj.cz
<br> <,>
<br> Číslo jednací: 041357/2025/KUSK-DOP/Jel
<br> Spisová značka: SZ_033037/2025/KUSK/6
<br> Značka: DOP/Jel
<br> Oprávněná úřední osoba: Mgr.XXXXX XXXXXXXXX
<br> Praha: XX.XX.XXXX
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA – OPATŘENÍ OBECNÉ POVAHY
STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU NA SILNICI Č.I/18
<br> Krajský úřad Středočeského kraje,Odbor dopravy,jako příslušný orgán státní správy
ve věcech provozu na pozemních komunikacích podle § 124 odst.4 písm.b) zákona
č.361/2000 Sb <.>,o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů (zákon
o silničním provozu),ve znění pozdějších předpisů,dále jen „zákon o silničním provozu“,na
základě podnětu společnosti Bes s.r.o <.>,Sukova 625,256 01 Benešov,IČ: 43792553 zastoupena
společností Údržba silnic s.r.o.Na Červeném Hrádku 294,264 01 Sedlčany,IČ: 61681199 <,>
podaného 21.02.2025 s t a n o v u j e podle § 77 odst.1 písm.b) zákona o silničním provozu
v návaznosti na ust.§ 77 odst.5 zákona o silničním provozu a § 171 zákona č.500/2004 Sb.<,>
správní řád,ve znění pozdějších předpisů,přechodnou úpravu provozu na silnici č.I/18
v tomto rozsahu:
<br> Místo stanovení: silnice č.I/18 v km staničení 24,200 - 45,600
Začátek prvního úseku na silnici č.I/18 mezi obcemi Drásov a Višňová,konec posledního úseku
u el.rozvodny před městem Sedlčany <.>
Celková situace částečných uzavírek:
<br>
<br> č.j.: 041357/2025/KUSK-DOP/Jel 2
<br> Přechodná úprava provozu spočívá v osazení svislého dopravního značení dopravního zařízení
a světelného signalizačního zařízení v rozmístění dle situací:
DIO_Sedlčany AHV týden 13._sig
DIO_Sedlčany AHV týden 14._sig
DIO_Sedlčany AHV týden 15._sig
DIO_Sedlčany AHV týden 16._sig
DIO_Sedlčany AHV týden 17._sig
viz příloha,které jsou nedílnou součástí tohoto stanovení,dále dle podmínek stanovení a
Policií ČR,schváleného dopravně inženýrského opatření <.>
<br> Osoba zodpovědná za umístění,údržbu a demontáž dopravního značení...

Načteno

edesky.cz/d/15029791

Meta

Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace   Dopravní informace  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Sedlčany      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz