Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Horní Ves.
KONTROLA ZŘIZOVATELEM - MŠ SEDMIKRÁSKA
<br> Datum kontroly: 18.10.2013
<br> Zřizovatel: Obec Horní Ves
<br> Kontrolu stanovil: XXXXX XXXXX,starosta obce <.>
<br> Kontrolu provedl: XXXX XXXXXX,místostarosta obce
<br> Účel kontroly: Celková kontrola činnosti MŠ
<br> Organizace: Mateřská škola SEDMIKRÁSKA
<br> Horní Ves 77
<br>
Příspěvková organizace
<br> Zastoupená: Bc.XXXXXXX XXXXXX
<br> Stravování: Zajišťuje MŠ SEDMIKRÁSKA/ MŠ Horní Cerekev
<br> Počet zaměstnanců: 4
<br> Počet dětí: 26
<br> Počet tříd: 2
<br> Kontrola:
<br> 1.Evidence docházky
2.Hygiena a dezinfekce a prostředky první pomoci
3.Dodržování základní hygieny dětí
4.Zhodnocení dopoledních činností
5.Kontrola dodržování stravování a pitného režimu
<br> 6.Zhodnocení odpoledního programu
7.Zhodnocení dodržování školního řádu
<br> 8.Mimoškolní činnosti
<br> 9.Administrativa a zajištění – pracovní smlouvy,evidence,hospodaření
10.Závěr
<br> 1.Evidence docházky
Docházka je vedená řádně,každý den v třídní knize v přehledu docházky <.>
<br> Evidence je vedená pro každou třídu samostatně.Ze zápisu je patrný přehled o dětech,odcházejících dětech domů po obědě a počtu dětí trávících odpolední program.V den kontroly bylo ve školce 15 dětí z toho v první třídě 6 a ve druhé 9,odpolední program absolvovalo celkem z první třídy 4 děti a ze druhé taktéž 4 děti.Průměrně stabilně školku navštěvuje 20 – 23 dětí.Chybějící děti jsou řádně omluveny <.>
<br> Zjištění: Bez závad
<br> 2.Hygiena a dezinfekce a prostředky první pomoci
Plán provádění úklidů a frekvence jednotlivých úklidových prací je prováděn dle plánu prací,který převzala a podpisem stvrdila pověřená pracovnice p.XXXXX XXXXXXXXXXX.Harmonogram prací je sestaven v souladu s platnou legislativou podle §22,vyhláška č.410/2005 Sb.O hygienických požadavcích na prostory.Současně byl ředitelkou školky předložen seznam používaných čistících a dezinfekčních prostředků,schválenýc h pro školní rok 2013/2014 <.>
<br> Vydávání,evidence a užívání výše uvedených och.a dez.prostředků a ochranných oděvů a prostředků určuje příslušná směrnice platná od 1.9.2011 <.>
<br> V prostoru šatny pracovnic MŠ je umístěna lekárnička.Tato obsahuje všechny podle seznamu příslušné léky,dezinfekční a jiné prostředky pro zajištění první pomoci a základního ošetření podle seznamu v místě uvedeném.Všechny prostředky jsou v době použitelnosti <.>
<br> Zjištění: Doplnit datum zpracování a podpis zpracovatele a pověřeného pracovníka úklidem <.>
3.Dodržování základní hygieny dětí
Sociální zařízení bylo v době kontroly řádně uklizeno,děti měly k dispozici ručníky,na umyvadlech byla připravená mýdla,každé dítě má pod svou značkou kelímek se zubním kartáčkem a zubní pastou.U všech toalet byl připraven toaletní papír.Prokazatelně pracovníci mateřské školy dbají na dodržování základní hygieny dětí.Taktéž na sociálním zařízení určené pro personál MŠ bylo vše v pořádku <.>
<br> Zjištění: Bez závad
<br> 4.Zhodnocení dopoledních činností
Po snídani cca v 8:30 začíná hlavní dopolední program,část dětí malovala listí na stromy,pomocí barev,část si XXXXX v prostoru herny.Poté se děti prostřídaly.Vzhledem k nepřízni počasí ředitelka MŠ vyučovala celé dopoledne v prostorách budovy.V příznivých klimatických podmínkách děti chodí na procházky.Při kontrole byly ředitelkou MŠ předloženy různé výrobky dětí.Každé dítě má svou přepravku v policové skříni,a pod svým jménem,aby nedošlo k záměně výrobků <.>
<br> Jednotlivé výrobky jsou směřovány vždy k určitému tématu tak,aby docházelo k rozvíjení dětí jak duševně,tak motoricky <.>
<br> Zjištění: Hlavní školní náplň vychází z předloženého školního vzdělávacího programu sestaveného pro MŠ SEDIKRÁSKA ředitelkou MŠ.Bez závad <.>
<br> 5.Kontrola dodržování stravování a pitného režimu
<br> Pitný režim je zajištěn celodenně a to při snídani,obědě a odpolední svačině a dále pak je trvale umístěn nápoj v nádobě s dávkovačem v prostoru herny <.>
<br> Snídani děti dostávají kolem 8.15 a připravována je pověřenou pracovnicí školky v prostorách kuchyně.V den kontroly byl puding s tvarohem a piškoty.O chutnosti podávané stravy svědčí,že vše děti snědly <.>
<br> Oběd je zajišťován školní kuchyní při MŠ v Horní Cerekvi,která je k tomuto účelu schválena.Doprava oběda je zajištěna na základě dohody o provedení práce s p.Marianem Varodim.Podle aktuálního zjištění je tato služba bez závad <.>
<br> Obědy jsou dopravovány v termovárnicích.Vydávání obědů zajišťuje pověřená pracovnice <.>
<br> Odpolední svačina je taktéž zajišťována v kuchyni v budově MŠ.V den kontroly byla pomazánka s chlebem <.>
<br> Zjištění: Bez závad
<br> 6.Zhodnocení odpoledního programu
Odpolední program začíná po obědě.Po obědě si děti provedly pod dohledem základní hygienu,vyčistily si zuby a odebraly se k odpolednímu odpočinku.Děti usínaji kolem 12: 30 hod.Během odpoledního odpočinku jsou děti pod neustálým dohledem pedagogického pracovníka.Odpolední odpočinek končí asi v 14:15.Větší děti si XXXX ustelou postel,menším pak pomáhají pracovníci školy <.>
<br> Zjiště...
Načteno
Meta