Praha 5 - Referent/ka správy a pronájmu bytů - Odbor správy majetku

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Praha 5.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VŘ - oznámení o vyhlášení.pdf
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
<br> Městská část Praha 5 – Úřad městské části Praha 5
<br> zastoupený zaměstnancem pověřeným výkonem činností tajemníka
<br> Úřadu městské části Praha 5
<br> vyhlašuje 06.03.2025 výběrové řízení
<br> na obsazení pracovního místa
<br> úředník/ úřednice
<br>
<br>
<br> „Referent/ka správy a pronájmu bytů“
<br> v Odboru správy majetku,Úřad městské části Praha 5
<br> (pozice č.19/2025)
<br>
Sjednaný druh práce: referent/ka správy a pronájmu bytů,s místem výkonu práce Praha <.>
<br> Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou,na pracovní úvazek 40 hodin týdně <.>
<br> Pracovní pozice je vhodná pro absolventy <.>
<br> Nabízíme zajímavé platové ohodnocení: 9.platová třída v souladu s nařízením vlády
<br> č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě,ve
<br> znění pozdějších předpisů,platový stupeň vždy dle předchozí započitatelné praxe <.>
<br> Přiznání osobního příplatku dle schopností,výkonu a aktivit s ohledem na vnitřní předpis <.>
<br> Mimořádné čtvrtletní odměny jsou poskytovány podle dosažených pracovních výsledků <.>
<br> Předpokládaný datum nástupu: dohodou po skončení výběrového řízení <.>
<br> Stručná náplň práce:
<br> • zpracování žádostí o byty ze sociálních důvodů a pro seniory <,>
<br> • zpracování žádostí o prodlužování nájmů bytů <,>
<br> • vyhotovování nájemních smluv,dodatků ke smlouvám,dohod a zajišťování jejich
<br> podpisů <,>
<br> • zajišťování řešení návrhů,žádostí,připomínek a stížností nájemců ve věci nájemních
<br> vztahů od jejich vzniku až po vyřešení <,>
<br> • provádění místních šetření v rámci problematiky využití bytů <,>
<br> • účast na nařízených exekucích v obecních bytech <,>
<br> • příprava podkladů pro podání žalob souvisejících s nájmy bytů <,>
<br> • zpracování materiálů pro jednání Rady a Zastupitelstva MČ Praha 5 a jejich poradních
<br> orgánů ve věcech pronájmů bytů <,>
<br> • zajišťování podkladů pro statistické zprávy a vypracovávání těchto zpráv <....

Načteno

edesky.cz/d/14912594

Meta

Pronájem   Jednání zastupitelstva   Nabídka zaměstnání  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Praha 5      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz