Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Žermanice.
Povinně zveřejňované informace o obci Žermanice
<br>
1.Název Obec Žermanice
<br> 2.Důvod a způsob
<br> založení
<br> Obec Žermanice jako základní územně samosprávný celek je založena na základě
<br> ústavního zákona č.1/1993 Sb <.>,Ústava České republiky,ve znění pozdějších
<br> předpisů,jako základní územně samosprávný celek dle čl.99 tohoto právního
<br> předpisu <.>
<br> Základním právním předpisem pro činnost obcí je zákon č.128/2000 Sb <.>,o obcích
<br> (obecní zřízení) ve znění pozdějších předpisů <.>
<br> Nadřízeným správním orgánem v přenesené působnosti jsou příslušné správní
<br> úřady dle dané agendy <.>
<br> V samostatné působnosti je dozorovým,kontrolním a metodickým orgánem
<br> Ministerstvo vnitra ČR <.>
<br> 3.Organizační
<br> struktura
<br> Starosta obce
<br> Místostarosta obce
<br> Zastupitelstvo obce – 7 členů
- Kontrolní výbor – 3 členové
<br> - Finanční výbor – 3 členové
<br> 4.Kontaktní spojení
<br> 4.1 Kontaktní poštovní
<br> adresa
<br> Obec Žermanice
<br> Žermanice 48
<br> 739 37 Horní Bludovice
<br> 4.2 Adresa úřadovny pro
<br> osobní návštěvu
<br> Obec Žermanice
<br> Žermanice 48
<br> 739 37 Horní Bludovice
<br> 4.3 Úřední hodiny Pondělí 8:00 – 17:00
<br> Středa 8:00 – 17:00
<br> 4.4 Telefonní čísla Obecní úřad 596 421 017
<br> Starosta 724 180 355
<br> Místostarosta 724 180 344
<br> 4.5 Číslo faxu 596 421 017
<br> 4.6 Adresa internetové
<br> stránky
<br> www.obeczermanice.cz
<br> 4.7 Adresa e-podatelny epodatelna@obeczermanice.cz
<br> 4.8 Další elektronické
<br> adresy
<br> ouzermanice@volny.cz
<br> starostka@obeczermanice.cz
<br> Datová schránka: fekb6nv
<br> 5.Případné platby lze
<br> poukázat
<br> 1682053349/0800
<br> Platby v hotovosti lze uhradit na pokladně obecního úřadu v úředních hodinách <.>
<br> 6.IČ 00494259
<br> 7.DIČ CZ00494259
<br> 8.Dokumenty
8.1 Seznamy hlavních
<br> dokumentů
<br> Územní plán obce
<br> Obecně závazné vyhlášky
<br> Rozpočet
<br> Veřejné vyhlášky
<br> Výroční zprávy
<br> Zasedání zastupitelstva obce
<br> Žermanický zpravodaj
<br> Tyto dokumenty naleznete na našich internetových stránkách
<br> www.obeczermanice.cz v sekci „Dokumenty“ „Územní plán Žermanice“
<br> 8.2 Rozpočet Rozpočet obce na rok 2018
<br> Rozpočet obce na rok 2017
<br>
<br> Tyto dokumenty naleznete na našich internetových stránkách
<br> www.obeczermanice.cz v sekci „Dokumenty“ a „Rozklikávací rozpočet“
<br>
<br>
<br>
<br> 9.Žádosti o informace Písemné žádosti o informace lze adresovat na adresu obecního úřadu (viz bod 4.1) <,>
<br> za písemnou žádost o informaci se považuje také žádost podaná elektronicky,bez
<br> nutnosti uznávaného elektronického podpisu,doručená na elektronickou
<br> podatelnu obce (viz bod 4.7),nebo do datové schránky obce (viz bod 4.8) <.>
<br> 10.Příjem žádostí a
<br> dalších podání
<br> Ústní žádosti a stížnosti lze podávat na obecním úřadě obce v úředních hodinách <.>
<br> Písemné podněty je třeba adresovat na adresu obecního úřadu (viz bod 4.1) <.>
<br> Elektronické podněty je třeba adresovat na elektronickou podatelnu obce
<br> (viz bod 4.7),nebo do datové schránky obce (viz bod 4.8)
<br> 11.Opravné prostředky Proti rozhodnutí obce,jako povinného subjektu dle InfZ,kterým obec odmítla
<br> poskytnout informaci na základě žádosti lze podat odvolání dle § 16 InfZ <.>
<br> § 16
<br> Odvolání
<br> (1) Proti rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti lze podat odvolání <.>
<br> (2) Povinný subjekt předloží odvolání spolu se spisovým materiálem nadřízenému
<br> orgánu ve lhůtě 15 dnů ode dne doručení odvolání <.>
<br> (3) Nadřízený orgán rozhodne o odvolání do 15 dnů ode dne předložení odvolání
<br> povinným subjektem.Lhůta pro rozhodnutí o rozkladu je 15 pracovních dnů ode
<br> dne doručení rozkladu povinnému subjektu.Lhůtu nelze prodloužit <.>
<br> (4) Při soudním přezkumu rozhodnutí o odvolání na základě žaloby podle
<br> zvláštního právního předpisu soud přezkoumá,zda jsou dány důvody pro
<br> odmítnutí žádosti.Nejsou-li žádné důvody pro odmítnutí žádosti,soud zruší
<br> rozhodnutí o odvolání a rozhodnutí povinného subjektu o odmítnutí žádosti a
<br> povinnému subjektu nařídí požadované informace poskytnout <.>
<br> Na postup obce při vyřízení žádosti o informaci dle InfZ lze podat stížnost dle §
<br> 16a InfZ <.>
<br> § 16a
<br> Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace
<br> (1) Stížnost na postup při vyřizování žádosti o informace (dále jen "stížnost")
<br> může podat žadatel <,>
<br> a) který nesouhlasí s vyřízením žádosti způsobem uvedeným v § 6 <,>
<br> b) kterému po uplynutí lhůty podle § 14 odst.5 písm.d) nebo § 14 odst.7 nebyla
<br> poskytnuta informace nebo předložena konečná licenční nabídka a nebylo vydáno
<br> rozhodnutí o odmítnutí žádosti <,>
<br> c) kterému byla informace poskytnuta částečně,aniž bylo o zbytku žádosti vydáno
<br> rozhodnutí o odmítnutí,nebo
<br> d) který nesouhlasí s výší úhrady sdělené podle § 17 odst.3 nebo s výší odměny
<br> podle § 14a odst.2,požadovanými v souvislosti s poskytováním informací <.>
<br...
Načteno
Meta
Rozpočet Zákon 106/1999 Veřejná vyhláška Jednání zastupitelstva Územní plánování