Obec Obora (Blansko) - Směrnice o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Obora (Blansko).


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Směrnice o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu

Obec Obora,Obora 24,679 01 Skalice nad Svitavou
<br> SMĚRNICE K ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK MALÉHO ROZSAHU
<br> Směrnice upravuje zásady a postupy obce při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu (dále jen VZMR) a upřesňuje uzavírání smluvních vztahů obce,jako veřejného zadavatele (dále jen zadavatel) s dodavateli stavebních prací,dodávek a služeb.Směrnice stanovuje postup zadávání VZMR na základě výše předpokládané hodnoty zakázky <.>
<br> 1.Veřejnou zakázkou malého rozsahu dle §12 odst.3 zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů,se rozumí veřejná zakázka,jejíž předpokládaná hodnota nedosáhne:
<br> v případě veřejné zakázky na dodávky nebo služby 2 mil.Kč bez DPH
<br> nebo
<br> v případě veřejné zakázky na stavební práce 6 mil.Kč bez DPH
<br> 2.Veřejné zakázky zadává starosta obce,který je pro předmět veřejné zakázky příkazcem operace (dále jen zadavatel).Zadavatel dle §18 odst.5 zákona o veřejných zakázkách č.137/2006 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů,není povinen zadávat podle tohoto zákona VZMR; zadavatel je však povinen dodržet zásady uvedené v §6.Zásady postupu dle §6 zákona o veřejných zakázkách č.137/2006 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů,jsou stanoveny:
dle odst.1 – zadavatel je povinen při postupu podle tohoto zákona dodržovat zásady transparentnosti,rovného zacházení a zákazu diskriminace <,>
dle odst.2- zadavatel nesmí omezovat účast v zadávacím řízení těm dodavatelům,kteří mají sídlo nebo místo podnikání v členském státě EU a ostatních státech,které mají s Českou republikou či EU uzavřenou mezinárodní smlouvu zaručující přístup dodavatelů z těchto států k zadávané veřejné zakázce <.>
3.Veškerá komunikace mezi zadavatelem a dodavateli bude vždy písemnou formou (poštou nebo e-mailem) <.>
<br> 4.Kategorie zakázek dle výše předpokládané hodnoty a předmětu plnění (finanční limity jsou uvedeny bez DPH):
<br> Kategorie
Výše předpokládané hodnoty zakázky
Předmět plnění zakázky
<br> I.kategorie
od 0,- Kč do 199.999,- Kč
dodávky,služby,stavební práce
<br> II.kategorie
od 200.000,- Kč do 499.999,- Kč
dodávky,služby,stavební práce
<br> III.kategorie
od 500.000,- Kč do 2.000.000,- Kč
od 500.000,- Kč do 5.999.999,- Kč
dodávky,služby
stavební práce
<br>
<br>
5.Zadávání zakázek I.kategorie: (od 0,- Kč – 199.999,- Kč)
<br> Zadavatel zadává zakázku,jejíž předpokládaná cena nepřesáhne 199.999,- Kč bez DPH přímo bez organizace výběrového řízení běžným nákupem,přijetím nabídky,objednávkou,popř.smlouvou,na základě informací získaných průzkumem trhu nebo zkušeností s obdobnými zakázkami již v minulosti realizovanými.Tyto zakázky schvaluje starosta,popř.místostarosta <.>
Objednávku nebo smlouvu je oprávněn podepsat starosta,popř.místostarosta <.>
Zadavatel může také rozhodnout a zvolit postup zadávání takovéto zakázky dle kategorie II.níže uvedené <.>
<br> 6.Zadávání zakázek II.kategorie: (od 200.000,- Kč – 499.999,- Kč)
<br> O veřejných zakázkách malého rozsahu,v rozsahu nad 200.000,- Kč až do 499.999,- Kč bez DPH rozhoduje usnesením zastupitelstvo obce.U těchto veřejných zakázek malého rozsahu může zastupitelstvo obce vycházet pouze z informací o trhu,místní znalosti a svých poznatků a zkušeností.Zadavatel může provést průzkum na trhu.Tyto „zakázky“ se neuveřejňují na profilu zadavatele <.>
Objednávku nebo smlouvu je oprávněn podepsat starosta <.>
<br> 7.Zadávání zakázek III.kategorie: (od 500.000,- Kč do 1.999.999,- Kč pro dodávky a služby; od 500.000,- Kč do 5.999.999,- Kč pro stavební práce)
<br> 7.1 Zadavatel uskuteční výběrové řízení,v němž písemně osloví minimálně 3 dodavatele
<br> 7.2 Oslovení dodavatel bude vždy provedeno formou výzvy pro podání nabídky.Součástí výzvy bude zadávací dokumentace,která bude obsahovat zejm.: předmět plnění,místo a dobu plnění,požadavky na prokázání kvalifikace,hodnotící kritéria,obchodní a platební podmínky,termín odevzdání nabídek a další požadavky předem určené a stanovené zadavatelem.Zadávací dokumentace bude před vyhlášením projednána a schválena zastupitelstvem obce,následně podepsána starostou obce <.>
<br>
7.3 Oznámení o zahájení výběrového řízení musí být zveřejněno na Profilu zadavatele a na úřední desce obecního úřadu <.>
<br> 7.4 Zadavatel ustanoví komisi pro otevírání,posouzení a hodnocení nabídek,která musí mít nejméně 3 členy.Členové komise budou vybráni ze zastupitelstva obce,popř.je možné jmenovat členem komise jinou odbornou osobu,vyžaduje-li to povaha zakázky.Všichni členové komise čestně prohlásí svoji mlčenlivost o skutečnostech souvisejících s jednáním ve výběrovém řízení a nepodjatost vůči dodavatelům <.>
<br> 7.5 Komise provede otevírání,posouzení a vyhodnocení nabídek dle předem stanovených hodnotících kritérií a pořídí zprávu z výběrového řízení s odůvodněním výběru nejvhodnější nabídky,příp.nevybere žádnou z nabídek <.>
<br> 7.6 Výběr nejvhodnější nabídky se předkládá ke schválení na jednání zastupitelstva obce.Rozhodnutí o výběru nejvhodnější nabídky podepisuje starosta obce (popř.jiná oprávněná osoba) <.>
<br>...

Načteno

edesky.cz/d/1480726

Meta

Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Obora (Blansko)      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz