Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Ostrata.
Ostrata č.p.23,763 11Želechovice,tel: 577 914 713 IČO 709 10 740
<br> e-mail: obec@ostrata.cz
<br> ZÁPIS
<br> O PRŮBĚHU 21.ZASEDÁNÍ ZASTUPITELSTVA OBCE OSTRATA KONANÉHO
<br> DNE 28.ÚNORA 2018 OD 19 HODIN V ZASEDACÍ MÍSTNOSTI OBECNÍHO
<br> ÚŘADU OSTRATA
<br>
<br> PŘÍTOMNI: XXXXX XXXXXXX,Ing.XXXXXXXX XXXXXXXX,XXXXXX XXXXX,Mgr.XXXX XXXXXXXX
<br> Florová,Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXXX,XXXXXX XXXXX <,>
<br> Omluveni: Ing.XXXXXXXX XXXXXXX,XXXXX XXXXXX
<br> Hosté: X občané
<br> Program:
<br> 1.Zahájení,určení zapisovatele a ověřovatelů zápisu
2.Schválení programu zasedání
3.Projednání návrhu a schválení rozpočtového opatření
4.Projednání návrhu a schválení Zprávy o uplatňování Územního plánu Ostrata
<br> za období 2014 - 2017
<br> 5.Projednání a schválení složení inventarizační komise a plánu inventarizace za rok
2017
<br> 6.Projednání a schválení aktualizace složení krizového štábu obce
7.Projednání žádostí a schválení finančních darů
8.Projednání žádostí o prodej,koupi nebo pronájem obecních pozemků
9.Projednání výběru dodavatele zhotovení fasády na budově obecního úřadu
<br> a hasičské zbrojnice
<br> 10.Projednání Zprávy kontrolního výboru
11.Projednání Zprávy o svobodném přístupu k informacím za rok 2017
12.Diskuse
13.Závěr
<br>
<br>
K b.1:
<br> Zahájení zastupitelstva
<br> Starosta Ing.Gargulák zahájil 21.zasedání obecního zastupitelstva a přivítal přítomné
<br> občany a zastupitele <.>
<br> Ing.Gargulák konstatoval,že informace o konání zasedání a program byly zveřejněny
<br> na fyzické i elektronické úřední desce Obecního úřadu Ostrata a to více jak sedm dní
<br> přede dnem konání zasedání a dále konstatoval,že je přítomno 6 z 8 pozvaných členů
<br> zastupitelstva a zastupitelstvo je tedy podle § 92 odst.3 zákona o obcích usnášení
<br> schopné <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
Ostrata č.p.23,763 11Želechovice,tel: 577 914 713 IČO 709 10 740
<br> e-mail: obec@ostrata.cz
<br> Zápis z 20.zasedání zastupitelstva byl ověřen schválenými ověřovateli a zveřejněn
<br> na webových stránkách <.>
<br> Zvolení ověřovatelů a zapisovatele
<br> Ing.Gargulák navrhl jako zapisovatele Mgr.Hanku Juříkovou Florovou a ověřovatele
<br> p.Zdeňka Juříka a p.XXXXX XXXXXXX <.>
<br> USNESENÍ Č.XX.X: Zastupitelstvo obce Ostrata schválilo Mgr.Hanku Juříkovou
<br> Florovou za zapisovatelku a Zdeňka Juříka a XXXXX XXXXXXX za ověřovatele <.>
<br> Pro: X,proti: X,zdržel se: 0 Schváleno
<br> K bodu 2:
<br> Schválení programu
<br> Ing.XXXXXXXX XXXXXXXX XXXXXXXXX ke schválení program,jak byl zveřejněn na úřední
<br> desce <.>
<br> Mgr.XXXX XXXXXXXX navrhuje program doplnit o Projednání Zprávy kontrolního
<br> výboru <.>
<br> Starosta navrhl doplnit program o bod Projednání Zprávy o veřejném přístupu
<br> k informacím <.>
<br> USNESENÍ Č.21.2: Zastupitelstvo obce Ostrata schvaluje program zasedání
<br> dle zveřejněného návrhu doplněného o body: Projednání zprávy kontrolního výboru
<br> a Projednání Zprávy o svobodném přístupu k informacím za rok 2017 <.>
<br> Pro: 6,proti: 0,zdržel se: 0 Schváleno
<br> K bodu 3:
<br> Projednání návrhu a schválení rozpočtového opatření
<br> Návrh rozpočtového opatření je rozdělen na dvě části: pro rok 2017:
<br> - Příjmy - neinv.transfery ze SR (na volby ) 25.000 Kč
- Výdaje - odměny čl.volební komise 9.000 Kč
<br> nákup materiálu 2.000 Kč
<br> nákup služeb 13.800 Kč
<br> cestovné 200 Kč
<br> vratky veř.rozp.ústř.úr.transferů z XXX.let XX.XXX Kč
<br> a pro rok 2018:
<br> - Výdaje - vratky veř.rozp.ústř.úr.transferů z XXX.let XXX.XXX Kč
<br>
<br>
USNESENÍ Č.21.3: Zastupitelstvo obce Ostrata projednalo a schvaluje návrh
<br> Rozpočtového opatření na rok 2017 a 2018.Tento vychází z aktuálních znalostí
<br> o vývoji příjmů a nákladů obce na daná období <.>
<br>
<br>
<br>
<br>
Ostrata č.p.23,763 11Želechovice,tel: 577 914 713 IČO 709 10 740
<br> e-mail: obec@ostrata.cz
<br> Pro: 6,proti: 0,zdržel se: 0 Schváleno
<br> K bodu č.4:
<br> Projednání návrhu a schválení Zprávy o uplatňování Územního plánu Ostrata
<br> za období 2014 - 2017
<br> Návrh Zprávy jsme projednávali na 20.zasedání OZ – bez připomínek a doplňujících
<br> návrhů.Ten pak prošel připomínkovým řízením přes všechny dotčené instance a bylo
<br> nám doporučeno v termínu do 8.2.2018 uplatnit návrh na doplnění variantního řešení
<br> čištění odpadních vod vlastní centrální čističkou nebo připojením na hvozdenský
<br> přivaděč k centrální čističce v Malenovicích,a to promítnout do ÚP.Návrh byl
<br> uplatněn.V současné době máme k prostudování stanoviska všech účastníků
<br> připomínkového řízení a připravujeme schůzku s pověřenou pracovnicí odboru
<br> územního plánu z Magistrátu města Zlína paní Surovcovou k projednání dalšího
<br> postupu <.>
<br>
<br> USNESENÍ Č.21.4: Zastupitelstvo obce Ostrata ukládá starostovi zorganizovat
<br> schůzku zastupitelstva k projednání stanovisek a doporučení podaných v průběhu
<br> připomínkového řízení k návrhu Zprávy o uplatňování územního plánu obce Ostraty
<br> s paní Surovcovou,pověřenou pracovnicí odboru ÚP MMZ <.>
<br> Pro: 6,proti...
Načteno
Meta
Územní plánování Pronájem Rozpočet Zákon 106/1999 Prodej Jednání zastupitelstva
Další dokumenty od Obec Ostrata | ||
---|---|---|
20. 08. 2020 | Mimořádné opatření – nošení ochranných prostředků dýchacích cest s výjimkami s účinností od 1.9.2020 do odvolání | |
20. 08. 2020 | Nařízení mimořádného opatření KHS ZK | |
19. 08. 2020 | Nařízení mimořádného opatření KHS ZK | |
07. 08. 2020 | Stanovení minimálního počtu volební komise | |
04. 08. 2020 | Opatření obecné povahy – Ministerstvo zemědělství | |
...a další |