Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Dolní Pěna.
SoD „Kanalizace a ČOV Dolní Pěna – projektová činnost“
<br> Strana 1 (celkem 6)
<br> S m l o u v a o d í l o
uzavřená v souladu s ustanovením § 2586 a následujících
<br> zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,ve znění pozdějších předpisů
<br> číslo smlouvy zhotovitele: _____________
<br> číslo smlouvy objednatele: _____________
<br> Název díla:
<br>
Kanalizace a ČOV Dolní Pěna – projektová činnost
<br> Místo plnění díla: k.ú.Dolní Pěna,okr.Jindřichův Hradec,JČ kraj <.>
<br> 1.Smluvní strany
<br>
1.1 Objednatel: Obec Dolní Pěna
Dolní Pěna 27,377 01 Jindřichův Hradec
<br> statutární zástupce: XXXXXX XXXXXXXX,starosta
<br> IČ: XXXXXXXX
<br> DIČ: není plátce DPH
<br> Bankovní spojení: Česká spořitelna,a.s.0603171319/0800
<br>
<br> 1.2 Zhotovitel: _______________
<br>
<br> statutární zástupce: ___________
<br>
IČ: ___________
<br> DIČ: ___________
<br> Bankovní spojení: ___________
<br> Registrace: ___________
<br>
<br> 1.3.Statutární orgány (příp.další osoby oprávněné k podpisu smlouvy) uvedené v záhlaví
smlouvy prohlašují,že jsou oprávněny v souladu s obecně závaznými právními předpisy
a vnitřními předpisy příslušné smluvní strany podepsat bez dalšího tuto smlouvu o dílo <.>
<br> 1.4.Při operativním řízení činnosti v průběhu realizace díla,zejména pak při projednání
jednotlivých etap plnění díla,zastupují vždy každý samostatně:
<br> Objednatele:
ve věcech smluvních: XXXXXX XXXXXXXX,starosta
ve věcech technických: ______________________
[odpovědná osoba bude stanovena nejpozději ke dni zahájení prací na díle]
<br>
<br> SoD „Kanalizace a ČOV Dolní Pěna – projektová činnost“
<br> Strana 2 (celkem 6)
<br> Zhotovitele:
ve věcech smluvních: ___________,___________,tel.___________
ve věcech technických: ___________,___________,tel.___________
<br> Toto zmocnění trvá až do písemného odvolání.Změny v zastoupení budou uvedeny
v dodatku ke smlouvě,účinné jsou však již od okamžiku,kdy byl druhé smluvní straně
předložen písemný doklad o jejich provedení <.>
<br> 2.Předmět smlouvy
2.1.Zhotovitel se touto smlouvou zavazuje provést pro objednatele dílo:
<br> „Kanalizace a ČOV Dolní Pěna – projektová činnost“
(dále jen „dílo“)
<br> v následujícím rozsahu vyhotovení:
- výškopisné a polohopisné geodetické zaměření pro projekt;
- projektová dokumentace pro vydání územního rozhodnutí;
- inženýrská činnost pro vydání územního rozhodnutí;
- projektová dokumentace pro vydání stavebního povolení;
- inženýrská činnost pro vydání stavebního povolení;
- projektová dokumentace pro provedení stavby a výběr zhotovitele stavby včetně
<br> výkazu výměr dle vyhlášky 230/2012 Sb.v platném znění a srovnávacího rozpočtu;
- výkon autorského dozoru projektanta po dobu realizace stavby;
<br> a v souladu s nabídkou zhotovitele předloženou v zadávacím řízení na veřejnou zakázku
malého rozsahu <.>
<br> 2.2.Každý stupeň projektové dokumentace bude předán v papírové podobě v 6-ti paré <,>
včetně kompletního rozsahu dokumentace v digitální podobě 1x na CD nosiči <.>
<br> 2.3.Zhotovitel se dále zavazuje,že zakázku nepostoupí jinému zhotoviteli a XXX nezmění
další zhotovitele – subdodavatele – uvedené v nabídce.Porušení tohoto pravidla může být
důvodem pro odstoupení objednatele od smlouvy.Veškeré náklady spojené s případnou
změnou subdodavatelů nese zhotovitel <.>
<br> 2.4.Případná změna subdodavatele,prostřednictvím kterého zhotovitel prokazoval svoji
kvalifikaci v souladu se zadávacími podmínkami veřejné zakázky,musí být odsouhlasena
objednatelem <.>
<br> 2.5.Zhotovitel postupuje při provádění díla samostatně při respektování platné legislativy <,>
technických norem a obecně závazných právních předpisů <.>
<br> 3.Čas plnění
3.1.Dílo bude provedeno v termínech dle požadavku objednatele a odsouhlasených
zhotovitelem takto:
<br> Popis Termín
Zahájení plnění díla 01.07.2016
Vyhotovení projektové dokumentace pro územní rozhodnutí 31.10.2016
Zajištění platného územního rozhodnutí v nabytí právní moci 30.11.2016
Vyhotovení projektové dokumentace pro stavební povolení 28.02.2017
Zajištění platného stavebního povolení v nabytí právní moci 31.03.2017
Vyhotovení projektové dokumentace pro provedení stavby
a výběr zhotovitele stavby včetně výkazu výměr dle vyhlášky
č.230/2012 Sb.v platném znění a srovnávacího rozpočtu 31.05.2017
<br>
<br> SoD „Kanalizace a ČOV Dolní Pěna – projektová činnost“
<br> Strana 3 (celkem 6)
<br> 3.2.Autorský dozor projektanta bude vykonáván uchazečem po celou dobu realizace
stavby,účastí projektanta na kontrolních dnech,2 x měsíčně po dobu max.12 měsíců <.>
<br> 3.3.Termíny mohou být upraveny v návaznosti na nové požadavky objednatele,a to
písemným dodatkem k této smlouvě vypracovaným na základě dohody smluvních stran <.>
<br> 3.4.Pokud zhotovitel během plnění zjistí okolnosti,které brání včasnému předání díla <,>
musí bez zbytečného odkladu písemně uvědomit objednatele o předpokládaném zpoždění <,>
jeho pravděpodobném trvání a příčině <.>
<br> 4.Cena díla
4.1.Strany se dohodly na ceně díla takto:
<br> Název akce: Kanalizace a ČOV Dol...
Příloha 16.1 - Krycí list nabídky
<br>
KRYCÍ LIST NABÍDKY
<br> Název veřejné zakázky:
„Kanalizace a ČOV Dolní Pěna
<br> – projektová činnost“
<br> 1.Základní identifikační údaje
1.1.Zadavatel
Název: Obec Dolní Pěna
Sídlo: Dolní Pěna 27,377 01 Dolní Pěna
IČ: 00512940
Zastoupený: XXXXXX XXXXXXXX,starosta
Kontaktní osoba: XXXXXX XXXXXXXX,starosta
Tel./fax: +XXX XXX XXX XXX
E-mail: obecni.urad@dolnipena.cz
1.2.Uchazeč
Název:
Sídlo/místo podnikání:
Tel./fax:
E-mail:
IČ:
DIČ:
Osoba oprávněná jednat
<br> za uchazeče:
Kontaktní osoba:
Tel./fax:
E-mail:
<br> 2.Nabídková XXXX v Kč
<br> XXXX XXX DPH DPH Cena celkem vč.DPH
<br> Cena celkem
<br> 3.Oprávněná osoba za uchazeče jednat
Titul,jméno,příjmení
Funkce
<br>
<br>
Podpis oprávněné osoby
Obec Dolní Pěna
Dolní Pěna 27,377 01 Jindřichův Hradec
<br> tel.: +420 602 284 933; obecni.urad@dolnipena.cz
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br>
VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
<br>
<br>
<br>
na zakázku malého rozsahu na projekční práce
zadávanou v souladu se zákonem č.137/2006 Sb.<,>
<br> o veřejných zakázkách,v platném znění (dále jen „ZVZ“)
<br>
<br>
<br>
Kanalizace a ČOV Dolní Pěna
<br> - výškopisné a polohopisné geodetické zaměření pro projekt;
- projektová dokumentace pro vydání územního rozhodnutí;
- inženýrská činnost pro vydání územního rozhodnutí;
- projektová dokumentace pro vydání stavebního povolení;
- inženýrská činnost pro vydání stavebního povolení;
- projektová dokumentace pro provedení stavby a výběr zhotovitele stavby
<br> včetně výkazu výměr dle vyhlášky 230/2012 Sb.v platném znění
a srovnávacího rozpočtu;
<br> - výkon autorského dozoru projektanta po dobu realizace stavby <.>
<br>
<br>
<br>
<br> Veřejný zadavatel:
<br> Název: Obec Dolní Pěna
<br> Sídlem: Dolní Pěna 27,377 01 Jindřichův Hradec
<br> IČ: 00512940
<br>
<br>
<br>
Obec Dolní Pěna
Dolní Pěna 27,377 01 Jindřichův Hradec
<br> ZADÁVACÍ DOKUMENTACE - VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDKY
„Kanalizace a ČOV Dolní Pěna – projektová činnost“
<br>
<br> Strana 2 (celkem 8)
<br>
OBSAH
<br>
1 IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 2 ZASTOUPENÍ ZADAVATELE V ŘÍZENÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 3 PŘEDMĚT PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3
<br> 4 PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 5 DOBA A MÍSTO PLNĚNÍ VEŘEJNÉ ZAKÁZKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4
<br> 6 KVALIFIKACE DODAVATELŮ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4
<br> 7 OBCHODNÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> 8 TECHNICKÉ PODMÍNKY A POŽADAVKY NA VARIANTY NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 9 POŽADAVKY NA ZPŮSOB ZPRACOVÁNÍ NABÍDKOVÉ CENY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 10 POKYNY PRO ZPRACOVÁNÍ A ČLENĚNÍ NABÍDKY.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6
<br> 11 POSKYTOVÁNÍ DODATEČNÝCH INFORMACÍ K ZADÁVACÍ DOKUMENTACI,PROHLÍDKA
MÍSTA PLNĚNÍ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6
<br> 12 LHŮTA A MÍSTO PRO PODÁNÍ NABÍDEK,OTEVÍRÁNÍ OBÁLEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
<br> 13 ZADÁVACÍ LHŮTA.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> 14 KRITÉRIA A ZPŮSOB HODNOCENÍ NABÍDEK.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7
<br> 15 POSKYTOVÁNÍ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7
<br> 16 PŘÍLOHY K ZADÁVACÍ DOKUMENTACI.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<...
Načteno
Meta
Stavby Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka Stavební informace Rozpočet Veřejná zakázka Stavby Veřejná zakázka Rozpočet