Obec Kunčice - Zpráva z auditu 2016

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Kunčice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Zpráva z auditu 2016

_.KRAJSKÝ ÚŘAD KRÁLOVÉHRADECKÉHO KRAJE Odbor ekonomický — oddělení metodiky a kontroly
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření obce Kunčice,IC: 00268976 za rok 2016
<br> Přezkoumání se uskutečnilo ve dnech:
<br> - 6.1020l6 - 26.1.20l7
<br> na základě písemné žádosti obce v souladu s ustanovením & 42 odst.1,zákona č.128/2000 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů.Předmět přezkoumání je určen zákonem č.420/2004 Sb._o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí <.>
<br> Místo provedení přezkoumání: Obec Kunčice Kunčice ]
<br> 503 15 Nechanice Zástupci za Obec: - XXXXXXXXX XXXXXXXXX — starosta - lng,XXXXXX XXXXXXX - účetní
<br> Přezkoumání vykonali:
<br> - kontrolor pověřený řízením přezkoumání: lng,XXXXXX XXXXXXX
<br> — kontroloři: XXXXXXX XXXXXXX lng.Vendula Hynková
<br> Pověření k přezkoumání ve smyslu & 5 č.420/2004 Sb.a & 4 a g 6 zákona č.255/2012 Sb.vydal Krajský úřad Královéhradeckého kraje dne 1.7.2016 <.>
<br> Předmět přezkoumání:
<br> Předmětem přezkoumání hospodařenijsou údaje uvedené v '; 2 odst.[ a 2 zákona č.4202004 Sb.Přezkoumání hospodaření bylo provedeno výběrovým způsobem s ohledem na významnost jednotlivých skutečností podle předmětu a obsahu přezkoumání.Připosuzováni jednotlivých právních úkonů se vychází ze znění právních předpisů platných ke dni uskutečnění tohoto ukonu
<br> Pivovarské nám.1245 tel.: 715 593 698 e—maíl: mjuncovíí ikr-kí'alovehradcck).cz 500 03 Hradec Králové 727 873 835 vh) nkovaíí,kr-kralmehmdeekyxz
<br> ]
<br> A.Přezkoumané písemnosti
<br> Při přezkoumání hospodaření obce Kunčice byly přezkoumány následující písemnosti:
<br> Bankovní výpis
<br> Obec má zřízeny následující bankovní účty:
<br> - u ČS.a.s.č.ú.1080837349/0800,zůstatek k 31.12.2016 činí 412.403,35 Kč
<br> - u Oberbank AG č.ú 5000000150/8040.zůstatek k 31122016 činí 949.990,71 Kč <,>
<br> - u ČNB.č.ú.94-4015541/0710,zůstatek k 31.12.2016 činí 308.578,55 Kč
<br> - u Oberbank AG - spořící účet č.ú.5011002901/8040.zůstatek ke dni 3l.12.2016 činí 3880514 Kč <.>
<br> Zůstatky předložených bankovních výpisů souhlasí na účet 231 (Základní běžný účet územních samosprávných celků) uvedený v Rot/„vaze sestavené k 31122016 <.>
<br> Dokumentace k veřejným zakázkám 1) "Výměna oken čp.100"
<br> - adavatel nemá zpracovánu Směrnici pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu a proto ověřovatele doporučují—zpracovat "Směrnici pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu" (viz odkaz zejména na ustanovení $ 2„ $ 12 odst.3.S 18 odst.5_ $ 6 zákona č.<.> 137/2006 Sb <.>,ve znění pozděiších předpisů - dále též i "ZVZ".a to zejména z důvodu.abv si XXX zadavatel nastavil zejména jednotnv a nediskriminační postup při zadávání veřejných zakázek malého rozsahu (VZMR) Nadto je dále vhodné zmínit že pokud bude existovat citovaná směrnice či metodický pokyn apod <.>,může toto významně pomoci obci.jakožto veřejnému zadavateli - žadateli o dotace.neboť každý poskytovatel zpravidla požaduje v právních aktech (viz rozhodnutí o přidělení dotace či smlouvě o poskytnutí dotace <.>,specifické podmínky dotačních programů apod.).aby příjemce postupoval při zadávání veřejných zakázek v souladu se ZVZ (u VZMR odkaz zejména na ustanovení 5 6 ZVZ).Dalšími důvody.pro výše uvedené doporučení,je zejména i návaznost na tzv.vnitřní kontrolní systém - viz hlavní cíle tinanční kontroly - hospodárný,efektivní a účelný výkon veřejné správy (viz.? 4 odst.1 písmeno d) ve spojení s ustanovením © 3 odst.1 zákona č.320/2001 Sb <.>,ve znění pozdějších předpisů).neboť u veřejných zakázek obecně lze za cíl považovat dosažení účelnosti.efektivnosti a hospodárnosti (viz “3E") ve vynaložení veřejných prostředků na zabezpečení veřejné správy; dne 1.10.2016 nabyl účinnosti nový zákon č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek.kde oproti minulé právní úpravě je v ustanovení š" 6 odst.1 uvedena mimo jiné i nová zásada tzv."přiměřenosti" - viz citace z důvodové zprávy k š 6 zákona č.134/2016 Sb: "Zákon ukládá zadavateli postupovat podle zásad.Zásady jsou obecné principy postupu zadavatele a vycházejí z práva EU.Interpretace zásad vychází z výkladu v evropském pravu,mimo jiné ve smyslu příslušných rozhodnutí Soudního dvora Evropské unie a interpretačních sdělení Evropské komise.Zároveň nelze zásady blíže legislativně specilikovat.nebot" by to vedlo k jejich obsahovému omezení.Ustanovení rozděluje zásady na obecné zásady postupu zadavatele.zadavatel musí dodržovat zásady transparentnosti a přiměřenosti,a dále ve vztahu k dodavatelům na zásadu rovného zacházení a zákazu diskriminace.Zásada transparentnosti směřuje k naplnění všech povinností zadavatele uveřejnit zákonem vymezený objem informací a dále například musí zadavatel postupovat tak.aby jeho kroky byly dostatečně zdokumentované a tím přezkoumatelne'.To se týká kromě dalšího i zachycení rozhodovacích procesů zadavatele.Zásada přiměřenosti je nově výslovně uvedena a vychází z evropských směrnic.Zadavatel musí podle této zásady kromě dalšího nastavit parametry zadávacího říze...

Načteno

edesky.cz/d/1454040

Meta

Prodej   Jednání zastupitelstva   Veřejná zakázka   Rozpočet  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Kunčice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz