Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Miroslavské Knínice.
Lř'- „'ďywůj <.>
<br> AUDIT KORREKT s.r.o <.>,Tavolníkova 2016/11 <.>,14200 Praha_4,Krč,OR MěS Praha oddíl C,vložka 52299 Císlo oprávnění KACR 258,ICO 25131265 Tel.602511574
<br> Zpráva o výsledku přezkoumání hospodaření
<br> Podle zákona č.93/2009 Sb <.>,o auditorech a o změně některých zákonů,ve znění pozdějších předpisů,auditorského standardu č.52,dalších relevantních předpisů vydaných Komorou auditorů České republiky,podle ustanovení š 42 zákona č.128/2000 o obcích (obecní zřízení),ve znění pozdějších předpisů a podle ustanovení 5 10 zákona č.420/2004 Sb <.>,o přezkoumávání hospodaření územních samosprávných celků a dobrovolných svazků obcí,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX č.XXX/XXXX Sb.“),podle š XX zákona č.25 5/2012 Sb.o kontrole
<br> Mikroregion Miroslavsko
<br> za období od 1.1.2015 do 31.12.2015
<br> 1.VŠEOBECNÉ INFORMACE
<br> Statutární orgán územního samosprávného celku (dále jen „územní celek):
<br> Auditor provádějící přezkoumání: Auditorská společnost provádějící přezkoumání:
<br> Místo přezkoumání:
<br> Období,ve kterém bylo přezkoumání provedeno:
<br> Datum projednání zprávy: Místo projednání zprávy Datum vyhotovení zprávy Místo vyhotovení zprávy Datum zahájení: Zahajovací kontrolní úkon: Poslední kontrolní úkon:
<br> Datum ukončení:
<br> XXXXX XXXX,předseda svazku
<br> Ing.Zdeňka Cahlíková,č.oprávnění 1345 AUDIT KORREKT s.r.o <.>,č.oprávnění 258.Tavolníkova 2016/II,142 00 Praha 4,Krč
<br> Nám.Svobody 1,671 72 Miroslav
<br> 01 <.>,04.04.2016
<br> 04.04.2016 Miroslav 04.04.2016 Miroslav 01.04.2016 vyžádání dokumentace ke kontrole všechny originály podkladů zapůjčených pro výkon přezkumu byly vráceny,následně byl přezkum ukončen podáním předběžně informace o kontrolních zjištěních 04.04.2016
<br> AUDIT KORREKT s.r.o <.>,Tavolníkova 201 6/11 <.>,14200 Prahav4,Krč,0R MěS Praha oddíl C,vložka 52299 Císlo oprávnění KACR 258,ICO 25131265 Tel.602511574
<br> II.PŘEDMĚT PŘEZKOUMÁNÍ HOSPODAŘENÍ
<br> Předmětem přezkoumání jsou podle ustanovení 52 odst.1 zákona č.420/2004 Sb <.>,údaje o ročním hospodaření,tvořící součást závěrečného účtu podle 5 17 odst.2 a 3 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění pozdějších předpisů,a to:
<br> a) plnění příjmů a výdajů rozpočtu včetně peněžních operací,týkajících se rozpočtových prostředků <,>
<br> b) íinanční operace,týkající se tvorby a použití peněžních fondů <,>
<br> c) náklady a výnosy podnikatelské činnosti územního celku <,>
<br> d) peněžní operace,týkající se sdružených prostředků vynakládaných na základě smlouvy mezi dvěma nebo více územními celky,anebo na základě smlouvy s jinými právnickými nebo fyzickými osobami <,>
<br> 6) finanční operace,týkající se cizích zdrojů ve smyslu právních předpisů o účetnictví <,>
<br> í) hospodaření a nakládání s prostředky poskytnutými z Národního fondu a s dalšími prostředky ze zahraničí poskytnutými na základě mezinárodních smluv <,>
<br> g) vyúčtování a vypořádání finančních vztahů ke státnímu rozpočtu,k rozpočtům
<br> krajů,k rozpočtům obcí,k jiným rozpočtům,ke státním fondům a k dalším osobám <.>
<br> Předmětem přezkoumání v souladu s ustanovením % 2 odst.2 zákona č.420/2004 Sb.Jsou dále oblastí:
<br> a) nakládání a hospodaření s majetkem ve vlastnictví územního celku <,>
<br> b) nakládání a hospodaření s majetkem státu,s nímž hospodaří územní celek <,>
<br> c) zadávání a uskutečňování veřejných zakázek,s výjimkou úkonů & postupů
<br> přezkoumaných orgánem dohledu podle zvláštního právního předpisu <,>
<br> d) stav pohledávek a závazků a nakládání s nimi <,>
<br> e) ručení za závazky fyzických a právnických osob <,>
<br> í) zastavování movitých a nemovitých věcí ve prospěch třetích osob <,>
<br> g) zřizování věcných břemen k majetku územního celku <,>
<br> h) účetnictví vedené územním celkem <.>
<br> AUDIT KORREKT s.r.o <.>,Tavolníkova 2016/11 <.>,14200 Prahav4,Krč,OR MěS Praha oddíl C,vložka 52299 Císlo oprávnění KACR 258,ICO 25131265 Tel.602511574
<br> III.HLEDISKA PŘEZKOUMÁNÍ HOSPODAŘENÍ
<br> Předmět přezkoumání podle ustanovení šS zákona 420/2004 Sb.(viz bod 11.Této zprávy) se ověřuje z hlediska:
<br> a) dodržování povinností stanovených zvláštními právními předpisy
<br> b) souladu hospodaření s finančními prostředky ve srovnání s rozpočtem
<br> c) dodržení účelu poskytnuté dotace nebo návratné finanční výpomoci a podmínek jejich
<br> použití
<br> d) věcné a formální správnosti dokladů o přezkoumávaných operacích.Právní předpisy použité při přezkoumání hospodaření pokrývající výše uvedená hlediska.Jsou uvedeny v příloze A,která je nedílnou součástí této zprávy <.>
<br> Iv.DEFINOVÁNÍODPOVĚDNOSTI
<br> Za hospodaření,které bylo předmětem přezkoumání a za jeho zobrazení v účetních a finančních výkazech,je odpovědný statutární orgán (územní celek) Mikroregion Miroslavsko <.>
<br> Naši úlohou je,na základě provedeného přezkoumání hospodaření,vydat zprávu o výsledku přezkoumání hospodaření.Přezkoumání hOSpodaření jsme provedli v souladu se zákonem 93/2009 Sb <.>,o audito...
Mikroregion Miroslavsko,nám.Svobody 1,671 72 Miroslav
<br> IČ 71182039,www.miroslavsker
<br> N á V r h ZÁVĚREČNÝ ÚČET
<br> za rok 2015
<br> V Miroslavi,dne 12.května 2016 Předkládá: XXXX XXXXX
<br> předseda svazku
<br> Zpracovala: Bc.XXXXXX XXXXXXX )
<br> účetní %
<br> Rozpočtové hospodaření
<br> „Mikroregion Miroslavskď,dobrovolný svazek obcí (dále jen DSO) byl založen dne 24.7.2003 v souladu s ustanovením 53“ 46,odst.2,písm.b) zákona č.128/2000 Sb.o obcích,ve znění pozdějších předpisů,na základě vůle níže uvedených obcí.Jedná se o tyto obce: Damníce,Dolenice,Hostěradice,Jiřice u Miroslavi,Miroslav,Miroslavské Knínice,Našiměřice a Suchohrdly u Miroslavi.Svazek byl založen za účelem ochrany a prosazování společných zájmů přesahujících svým rozsahem & významem účastnickou obec <.>
<br> Závěrečný účet za rok 2015 je zpracován v souladu s ustanovením © 17 zákona č.250/2000 Sb <.>,o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů,ve znění platných předpisů <.>
<br> Rozpočet svazku pro rok 2015 byl schválen dne 25.3.2015.Do doby schválení rozpočtu hospodařil svazek podle pravidel rozpočtového provizoria,které byly schváleny dne 16.12.2014 <.>
<br> V průběhu roku byl rozpočet upravován rOZpočtovými změnami dle vývoje hospodaření 3 rozpočtovými opatřeními.Změny byly projednány a schváleny vorgánech svazku <.>
<br> Rozpočtové Příjmy Výdaje Financování Schváleno opatření č.v Kč v Kč v Kč
<br> 1/2015 150 000,00 150 000,00 0,00 25.06.2015
<br> 2/2015 0,00 120 300,00 120 300,00 30.09.2015
<br> 3/2015 0,00 0,00 0,00 16.12.2015
<br> Rekapitulace hospodaření včetně financování za rok 2015 Příjmy a výdaje Rozpocet Skutečnost (v Kč) schválený upravený
<br> Nedaňové příjmy 100,00 150 100,00 150 090,59 Kapitálové příjmy 0,00 0,00 0,00 Přijaté dotace 64 200,00 64 200,00 63 770,00 Příj my celkem 64 300,00 214 300,00 213 860,59 Běžné výdaje 64 300,00 214 300,00 196 029,00 Kapitálově výdaje 0,00 120 300,00 120 298,00 Výdaje celkem 64 300,00 334 600,00 316 327,00 Změna stavů bank.účtů 0,00 120 300,00 102 466,41 Uhrazené splátky jistín 0,00 0,00 0,00 Financování Celkem +0,00 +120 300,00 +102 466,41 Saldo příjmů a výdajů -0,00 —120 300,00 -102 466,41
<br> Údaje o plnění příjmů a výdajů za rok 2015
<br> Popis schválený | upravený skutečnost plnění v % rozpočet v Kč v Kč
<br> Příjmy Pol.4121— čLpříspěvky od obcí 64 200,00 64 200,00 63 770,00 99,33% Pol.2141—příjmy z bankovních úroků 100,00 100,00 90,59 90,59% Pol.2321—příj até neinvestiční dary Nadace ČEZ 0,00 150 000,00 150 000,00 100,00%
<br> Příjmy celkem 64 300,00 214 300,00 213 860,59 99,79%
<br> Výdaje Pol.5021-ostatní osobní výdaje 6 000,00 6 000,00 6 000,00 100,00% Pol.5038wpovinné pojistné 400,00 400,00 400,00 100,00% Pol.5139-nákup materiálu 1 000,00 1 000,00 500,00 50,00% Pol.5161-služby pošt 200,00 200,00 0,00 0,00% Pol.5163-služby peněžních ústavů 2 300,00 2 400,00 2 347,00 97,79% Pol.5168—zprac.XXX a služby inform.technol.XX XXX,XX 20 000,00 18 404,00 92,02% Pol.5169—ostatní služby 7 000,00 14 900,00 9 506,00 63,80% Pol.5172—programové vybavení 11 100,00 11 100,00 8 872,00 79,93% Pol.5175—pohoštění 500,00 500,00 0,00 0,00% Pol.5321—neinvestiční transfery obcím 0,00 150 000,00 150 000,00 100,00% Pol.5901-nespecitikovane' rezervy 15 800,00 7 800,00 0,00 0,00% Pol.6341-investiční transfery obcím 0,00 120 300,00 120 298,00 100,00
<br> Výdaje celkem 64 300,00 334 600,00 316 327,00 94,54%
<br> Saldo příjmů a výdajů —102 466,41E Financování Pol.8115-změna stavu na bank.účtech 0,00 120 300,00 102 466,41 85,18%
<br> KOMENTÁŘ k tabulce o plnění příjmů a výdajů za rok 2015:
<br> PŘÍJMY
<br> Příjmy za rok 2015 dosáhly výše 213 860,59 Kč a byly k upravenému rozpočtu plněny na
<br> 99,79 % <.>
<br> Pvříjmy tvořily:
<br> Clenské příspěvky od obcí — 10,00 Kč na občana/rok.Příjmy z bankovních úroků - příjmy z úroků z bankovního účtu vedený u ČS a.s.Miroslav.Přijaté neinvestiční dary — finanční dar od Nadace CEZ — určené na projekt „Kulturní a
<br> společenský život v Mikroregionu Miroslavsko“ ve výši 150 00,00 Kč <.>
<br> VÝDAJE Výdaje za rok 2015 dosáhly výše 316 327,00 Kč,k upravenému rozpočtu byly plněny na 94,54 % <.>
<br> Výdaje tvořily:
<br> Ostatní osobní výdaje — odměna za vedení účetnictví <.>
<br> Povinné pojistné - zákonné pojistné <.>
<br> Nákup materiálu - výdaje za kancelářské potřeby <.>
<br> Služby pošt - nebylo čerpáno <.>
<br> Služby peněžních ústavů - bankovní poplatky a za vedení účtu <.>
<br> Zpracování XXX a služby související s inf.technologiemi —— roční udržovací poplatek za programy a programové služby KEO (účetnictví,mzdy),poplatek za doménu miroslavsko.cz a správa web stránek <.>
<br> Nákup služeb — úhrada za přezkoumání hospodaření,pronájem JOHNNY WC na autobusovém terminálu <.>
<br> Programové vybavení — program účetnictví KEO4 <.>
<br> Pohoštění- nebylo čerpáno <.>
<br> Neinvestiční transfery obcím - poskytnutí finančních prostředků obcím na kulturní akce.Nespecifikované rezervy _ 8 000,00 Kč bylo převedeno rozpočtovým opatřením na platby nájemného JOHNNY WC na...
Načteno
Meta
Rozpočet Prodej Pronájem Pronájem Rozpočet