Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Janov (Děčín).
k.<,>
<br> SMLOUVA O DÍLO c.003/2 o 12.uzavřená dle ustanovení 5 536 a násl.zákona č.513l1991 Sb <.>,obchodní zákoník,v platném znění
<br> Císlo objednatele : Císlo zhotovitele : 1002-1386-2012 SMLUVNÍ STRANY Objednatel : Obec Janov Sídlo : Janov čp.230,405 02 Děčín 2
<br> Statutární zástupce : Pověřen jednat ve věcech smlouvy : Odpovědný pracovník za koordinaci
<br> stavebních prací za investora stavby :
<br> IČO :
<br> DIČ :
<br> Bankovní Spojeni : Císlo účtu : Telefon :
<br> Fax :
<br> E-mail :
<br> Zhotovitel :
<br> Sídlo :
<br> Statutární zástupce :
<br> Pověřen jednat ve věci smlouvy :
<br> Pověřen řízením stavby : ICO : DIC :
<br> XXXXXXXXX XXXXXXX,starosta obce
<br> XXXXXXXXX XXXXXXX,starosta obce
<br> XXXXX XXXXXXXXX XXXXXXXX
<br> neplátce DPH Komerční banka,a.s.15927431/0100
<br> 412 554 226
<br> 412 513 187 obec.janov©volny.cz
<br> Děčínský stavební podnik s.r.o <.>
<br> Folknářská 1246/21,405 01 Děčín 2
<br> Ing.XXXXXXX XXXX - jednatel
<br> Ing.XXXX XXXXXXXX — ředitel společnosti v plné moci XXXX XXXX - jednatel,výrobní ředitel
<br> Zbyšek Rota
<br> 47781483
<br> CZ47781483
<br> Společnost je zapsaná v obchodním rejstříku u Krajského soudu v Ústí n/L,oddíl C,vložka 3901
<br> Bankovní spojení : Císlo účtu : Telefon :
<br> Fax :
<br> E-mail :
<br> Komerční banka Děčín 387 321 0297/0100
<br> 412 526 562; 412 526 563 412 526 559 kulhanek©dspdc.cz
<br> Výše uvedené smluvní strany uzavírají níže uvedeného dne,měsíce a roku tuto smlouvu o dílo :
<br> Článek 1
<br> Předmět plnění (dílo)
<br> Zhotovitel se zavazuje zhotovit pro objednatele stavbu - dílo „Realizace úspor energie zateplením a změnou způsobu vytápění v mateřské školce v Janově“ podle níže uvedených dokumentů :
<br> - Zadávací dokumentace objednatele 2 06/2012
<br> - Projektová dokumentace ke stavebnímu řízení
<br> - Nabidka zhotovitele č.1386-2012 ze dne 11.07.2012 včetně oceněného výkazu výměr
<br> Předmět plnění (dílo) je vymezen nabídkou zhotovitele včetně rozpočtu,který je přílohou č.1 této smlouvy <.>
<br> Objednatel se zavazuje řádně a včas dokončené dílo převzít a dohodnutou cenu uvedenou v čl.3 této smlouvy zaplatit.Nad tuto cenu zaplatí za případné vícepráce,pokud budou předem vzájemně odsouhlasený oprávněnými osobami smluvních stran <.>
<br> Zhotovitel prohlašuje,že kprovedení dila má potřebné oprávnění kpodnikání a vedení stavby zajistí osobami odborně způsobilými a že Dilo bude realizováno v souladu s platnými zákony ČR,BOZ a CSN a dle obecně „_ závazných a doporučených předpisů a metodik <.>
<br> Strana 1 (celkem 4) Smlouva o dílo č.1002-1386 - 2012
<br> Článek 2 Čas a místo plnění Zhotovitel se zavazuje provést dílo v celém rozsahu v měsíci červenci a srpnu 2012.Orientační harmonogram plnění předmětu smlouvy : - zahájení prací nejpozději do 20.07.2012 - kompletní předání stavby nejpozději do 29.08.2012
<br> Místem dodání díla je : Ústecký kraj; okres Děčín; obec Janov; objekt čp.57; kat.úz.Janov u Hřenska
<br> Článek 3 Cena díla,platební podmínky
<br> Dohodnutá cena za provedení díla činí dle položkověho rozpočtu:
<br> Celkem bez DPH 1.978.758,- Kč DPH 10 % 0,- Kč DPH 20% 121978758- Kč) 395.752; Kč Celkem cena díla včetně DPH 2.374.510,- Kč
<br> (slovy: dvamilionytňstasedmdesátčtyňtísicepětsetdeset korun českých)
<br> Dohodnutá cena se rovná ceně uvedené v nabídce zhotovitele — položkovém rozpočtu,který je přílohou č.1 k této smlouvě <.>
<br> Cena je stanovena dohodou dle zákona č.526/1990 Sb <.>,o cenách,v platném znění,a je stanovena jako nejvýše přípustná a nepřekročitelná.Cena je stanovena dle zadávací dokumentace,se započtením veškerých nutných nákladů uvedených položek,rizik,zisku a ňnančních vlivů (např.inflace) po celou dobu realizace zakázky v souladu s podmínkami uvedenými v zadávací dokumentaci.Případné vícepráce nad rámec dohodnuté ceny specifikované v rozpočtu,je zhotovitel povinen předem projednat a písemně si nechat odsouhlasit zástupcem objednatele <.>
<br> Objednatel prohlašuje,že má zajištěny prostředky na zaplacení této ceny <.>
<br> Cena díla bude zaplacena objednatelem na základě vystavených daňových dokladů — faktur,které budou vystaveny vždy kposlednímu dni kalendářního měsíce a to na základě odsouhlaseného soupisu skutečně provedených prací,maximálně do výše 90% dohodnuté ceny.Zbývajících 10% dohodnuté ceny bude zhotoviteli uhrazeno až po předání a převzetí dokončené stavby bez vad a nedodělků.Splatnost vystavených daňových dokladů je dohodnuta na dobu 30 dnů ode dne jeho doručení objednateli.Dnem doručením objednateli se rozumí den předáni faktury do podatelny objednatele,event.den předání faktury určenému pracovníkovi objednatele,přičemž den předáni bude potvrzen na originále i kopii faktury <.>
<br> Daňový doklad — faktura obsahuje kromě čísla smlouvy a lhůty splatnosti,která činí 30 dnů od doručení faktury objednateli,také náležitosti daňového dokladu dle 5 12 zákona č.588/1992 Sb.a údaje dle 5 13a obchodního zákoníku.V případě,že faktura nebude mít odpovidajici náležitosti,je objednatel oprávněn...
Načteno
Meta
Rozpočet