Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Libořice.
E'e'amncky podepsáno
<br> Q
<br> Závěrečný účet Ústeckého kraie za rok 2013 „mmm
<br> Bilance příjmů a výdajů za rok 2013
<br> 2 porovnání celkových skutečných příjmů a výdajů vyplývá,že hospodaření Ústeckého kraje za rok 2013 bylo přebytkové se satdem ve výši 526 mil.Kč při současném zapojeni cizich zdrojů (úvěrů a návratné finanční výpomoci) a částečným zapojením prostředků minulých let,viz tabulka
<br> »
<br> 0.1 <.>
<br> tabulka č.1 v mil.Kč.<.> upravený rozdil schvaleny „ skutečnost - „ druhové třídění rozpočet rozpocet k 31.12.skutecnost A“.2013 k 31.12.2013 — plneni 2013 UR příjmy celkem 12195 13 197 13 398 201 101,53
<br> | saldo: přijm y - výdaje _ ll
<br> Ěýíjtet'il=:-'L-\íĚ'-'i?lg'-L._.__ "rivi-1 - prostředky minulých let 14 úvěr 2011 -2013__ _ ___ _ _ __ 448____ -93 82,81 úvěrový rámec 2012-2015 ___ y__ __ 507 61 -446 ___ 12,03 _ návratné finančnívýmc___ ___ 0 _ 598 598 _ _ _0_ _ __ 100,00 splátka jistiny úvěru 2010 - 2011 __ _ 440 -140_ _ _ 5510 _ ___ _ 0 100,00 splátka jistiny klubového úvěru (úvěrového rámce) _ _ __ -436 _ *__-436__ “ÍÉĚL,Í _ _ g _ 100.00 splátka jistiny úvěrového rámce „Mp ___.<.>.„„LSŽW-.-312 „ý£„ 22.52 % _ splátka návratné Hnanční výpomoci _ 0 _ -38 již (_) 100,00 _ nerealizované kurzové rozdíly __ __ _ __ 0 0 __ 2 _ 2 J :(
<br> Bilance přijímá za rok 2013 ' neinvestiční transfery veřejných rozpočtů
<br> 1- ras “' 1e_s.52 »! 315___ I daňové přijmy
<br>.818 l investiční transfery veřejných rozpočtů --l odvody příspěvkových organizací
<br> l přůmy z poskytování služeb a výrobků 'J ostatni nedaňové příjmy
<br> ' kapitálové přijmy
<br> Ze skutečně realizovaných příjmů ve výši 13 398 mil.Kč tvořily hlavni příjmovou část účelově vázané transfery v objemu 8 715 mil.Kč,tj.65,05 % z celkového objemu skutečných příjmů,ztoho předevšim transfery z Ministerstva školství,mládeže a tělovýchovy ČR v celkové výši 7 150 mil.Kč.Daňové příjmy (podil Ústeckého kraje na sdílených danich dle zákona č.243/2000 Sb <.>,o rozpočtovém určení daní,ve znění pozdějších předpisů) jako zásadní část vlastních příjmů byly naplněny v objemu 3 964 mil.Kč,tj.29,59 % z celkového objemu skutečných příjmů <.>
<br> V porovnání s poslednim upraveným rozpočtem byly příjmy přeplněný o 201 mil.Kč,tj.o 1,53 % <.>
<br> Bilance výdajů za rok 2013
<br> I vzdělávání a školské služby
<br> I doprava
<br> |: územní rozvoj a cestovní ruch
<br>.činnost krajského úřadu
<br>.sociální věci
<br> !.zdravotnictvi
<br> |= tělovýchova a zájmová činnost
<br> ! krizové řízení.požární ochrana & IZS
<br> 1- kultura a ochrana památek
<br> ! zemědělství lesy.vody a životní prostředí
<br> |= činnost zastupitelstva
<br> Celkové skutečné výdaje kraje za rok 2013 činily 12 872 mil.Kč,ztoho běžné výdaje byly ve výši 12116 mil.Kč,tj.94,13 % z celkového objemu výdajů a kapitálové výdaje ve výši 756 mil.Kč činily 5,87 % celkových výdajů.V porovnání s posledním upraveným rozpočtem nebyly výdaje dočerpány ve výši 1 404 mil.Kč,tj.o 9,83 %.Ztoho u běžných výdajů bylo dosaženo úspory ve výši 486 mil.Kč,což odpovídá čerpání na 96,15 %.Rozpočet kapitálových výdajů nebyl dočerpán o 918 mil.Kč,tj.čerpání na 45,17 %.Důvodem bylo zejména pozastavení realizace projektů spolufinancovaných z Regionálního operačního programu Severozápad a posunuti realizace některých akcí kvůli časovému prodloužení veřejné zakázky,problémům při vydání stavebního povolení nebo výkupech pozemků.Z grafu vyplývá,že největší podíl výdajů představovala oblast vzdělávání a školských služeb.Tato oblast zahrnuje především transfery ze státního rozpočtu na přímé náklady regionálního školství (6 731 mil.Kč) <.>
<br> Výdaje za rok 2013 dle věcné struktury
<br> v mil.Kč
<br> dotace obcím včetně obecních škol 4 562 35,44 přispěvek zřízeným příspěvkovým organizacím 4 299 33,40 dopravní obslužnost 1 230 9,55 provozní výdaje 865 6,72 investiční stavby,velká údržba a investiční nákupy 755 5,87 dotace Regionální radě regionu soudržnosti Severozápad 647 5,02 dotace podnikatelům 295 2,30 dotace fyzickým osobám,neziskovým a podobným
<br> or anizacím 219 1,70
<br> Dle tabulky je zřejmé,že nejvyšší podíl na výdajích představuji dotace obcím včetně obecních škol a příspěvky příspěvkovým organizacím Usteckého kraje (na provoz i investiční dotace) <.>
<br> Struktura skutečných výdajů v letech 2005 - 2013
<br> 12000 |
<br> ' - \ | <.>,/! vmll.Kč ' ___—“'““ !
<br> 11281
<br> )Áus.'I—u—u—I-l'-
<br> \ for—“""
<br> “ 10577 10000 W595
<br> \ -/J341 '
<br> l——__—) <.>
<br> l 300 s 020 a 710 * = 0 000 _l l 1 | 4 000 ; ; i a 150.|,28510 2 053.“ 2 a 2 : 1— v 2 1 m * i? 1 724 2 000 = » l 059 1,— () Up:" 1 0.<.>.l.„ 2005 2000 200? 2000 2000 2010 2011
<br> Rekapitulace said příjmů a výdajů Ústeckého kraje
<br> 12116 )
<br> “33“ třída 5 - běžné výdaje 1: třída 6 - kapitálové výdaje
<br> 1591 l) : ' 756 \,roky 2012 2013
<br> Hospodaření Ústeckého kraje za rok 2013 skončilo s přebytkovým saldem příjmů a výdajů
<br> v objemu 526 mil.Kč <.>
<br> 1 100 __ mil.Kč
<br> 000 „„ _,_,_
<br> 700 _ <,>
<br> 500
<br> ?zzuz to k
<br...
Načteno
Meta
EIA Jednání zastupitelstva Veřejná zakázka Stavební informace Rozpočet