Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Brantice.
gl „imma 0.15
<br> Výročnízpráva Obce Brantice _,“452“ ““l/ ZŠ“ 3 bav/' o činnosti v oblasti poskytování informací dle zákona č.106/ 1999 Sb <.>,o " 34 ' svobodném přístupu k informacím za rok 2017
<br> V souladu s š 18 zákona č.106/1999 Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím,v platném znění,předkládá Obec Brantice „Výroční zprávu o činnosti v oblasti poskytování informací“:
<br> 1) počet písemně podaných žádostí o informace
<br> 2) počet vydaných rozhodnutí o odmítnutí žádosti
<br> 3) počet podaných odvolání proti rozhodnutí
<br> 00000
<br> 4) opis podstatných částí každého rozsudku soudu,ve věci přezkoumání zákonnosti rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informací
<br> 5) přehled všech výdajů vynaložených vsouvislosti se soudními řízeními o právech a O povinnostech podle tohoto zákona včetně nákladů na své vlastní zaměstnance a náklady na právní zastoupení
<br> 6) poskytnuté výhradní licence a odůvodnění nezbytnosti poskytnutívýhradní licence 0
<br> 7) počet stížností podaných dle & 16a) zákona,včetně důvodů jejich podání a stručný popis O způsobu jejich vyřízení
<br> 8) další informace vztahující se k uplatňování zákona 0
<br> Dle & 17 zákona mohou povinné subjekty v souvislosti s poskytováním informací požadovat finanční náhradu,a to do výše,která nesmí přesáhnout náklady s vyřízením žádosti spojenými.Výše úhrady za poskytování informací za písemně podané žádosti činí 0,-Kč <.>
<br> Pokud jsou podané ústní nebo telefonické žádosti o poskytnutí informace vyřízeny bezprostředně s žadatelem ústní formou,nejsou evidovány a není uplatňován žádný poplatek.Počet těchto žádostí není dle ustanovení 5 13 odst.3 zákona č.106/1999 Sb <.>,v platném znění součástí výroční zprávy o poskytnutí informací.informace jsou občanům sdělovány na zasedáních zastupitelstva obce,prostřednictvím kamenné úřední desky vobci,webových stránek,elektronické úřední desky v rámci webových stránek,Obecního zpravodaje a jinými způsoby <.>
<br> Výroční zpráva bude zveřejněna na kamenné desce obecního úřadu a velektronické podobě na webových stránkách obce <.>
<br> Dle 5 103 odst.4 písm.e) zákona č.128/2000 Sb <.>,o obcích,ve znění pozdějších předpisů,odpovídá starosta obce za informování veřejnosti o činnosti obce <.>
<br> / V Branticích dne 26.2.2018 XXXXXXXX XXXXX “ starostayň'bce
<br> ! <,>
<br> Sňato dne:
<br> š.; Ř tak D ;
<br> l Za správnost: _ „MTEC-É Š !
Načteno
Meta
Jednání zastupitelstva Zákon 106/1999
Další dokumenty od Obec Brantice | ||
---|---|---|
17. 12. 2024 | Mikroregion Krnovsko - Schválený rozpočet rok 2025 | |
17. 12. 2024 | Mikroregion Krnovsko - Schválený střednědobý výhled rozpočtu na rok 2026, 2027 | |
16. 12. 2024 | DSO Loučka - Usnesení ze zasedání 55. valné hromady svazku obcí LOUČKA | |
16. 12. 2024 | DSO Loučka - Schválené rozpočtové opatření č.1/2024 | |
16. 12. 2024 | DSO Loučka - Schválený rozpočet DSO Loučka za rok 2025 | |
...a další |