Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Krásná.
OBEC KRÁSNÁ,okres Frýdek-Místek
<br> PSČ 739 04 Pražmo
<br> vAš DOPIS ZNAČKY /ZE DNE NAŠE ZNAČKA VYŘlleJl—j / LINKA KRÁSNÁ 185/2017 22.2.2018
<br> Výzva k podání nabídky na plnění veřejné zakázky malého rozsahu
<br> V souladu s ust.5 6 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek v platném znění,(dále jen ZZVZ nebo zákon) Vás vyzýváme kpodání nabídky na plnění veřejné zakázky malého rozsahu pro obec Krásná (dále jen „zadavatel“) č.P18V00001178 s názvem „Zpracování PD — vybudování chodníku v části obce Krásná II.“
<br> 1.IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE
<br> Název zadavatele: obec Krásná
<br> IČ zadavatele: 005770022
<br> Sídlo: Krásná 287,739 04
<br> Kontaktní osoba zadavatele: lng.XXXXX XXXXXXXXXX
<br> Adresa profilu zadavatele: msz/www.vhodne-uverejneni.cz/profíl/OOXXXXXX Kontaktní osoba ve věci veřejné zakázky: Ing.XXXXX XXXXXX
<br> Telefon: XXX XXX XXX
<br> E-mail: t.vecera©volny.cz
<br> 2.VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ K SOUTĚŽNÍM PODMÍNKÁM
<br> 2.1 Vyhlašovaná zakázka je veřejnou zakázkou malého rozsahu (dále jen „zakázka“) ve smyslu ust.5 27 ZZVZ.Tato veřejná zakázka malého rozsahu není dle ust.š 31 ZZVZ zadávána žádným z postupů podle ZZVZ <.>
<br> 2.2 Předchozí odstavec platí i v případě,že zadavatel při této veřejné zakázce malého rozsahu použije terminologii zákona,případně jeho část v přímé citaci,a to z důvodu určitostí a srozumitelnosti výzvy (např.požadavky na zpracování nabídky,prokázání kvalifikace apod.),tedy za účelem naplnění požadavků dle 5 6 ZZVZ (zásad rovného zacházení,transparentnosti,nediskriminace a přiměřenosti) <.>
<br> 2.3 Pro tento zadávací postup jsou rozhodné pouze podmínky stanovené v této výzvě,která obsahuje:
<br> a) Požadavky zadavatele na předmět plnění veřejné zakázky — popis předmětu plnění;
<br> b) Jiné požadavky zadavatele než na předmět veřejné zakázky — Obchodní,platebni,jiné podmínky zadavatele;
<br> c) Požadavky na kvalifikaci dodavatele osvědčujících schopnost splnit předmět plnění veřejné zakázky;
<br> 2.4 Právnické a fyzické osoby oslovené k podání nabídky jsou pro účely této zakázky označovány jako účastník zadávacího řízení,dodavatel,poskytovatel nebo zhotovitel <.>
<br> 2.5 Zadavatel vsouvíslostí se vzájemnou komunikaci rovněž upozorňuje všechny účastníky zadávacího řízení,že:
<br> a) veškeré informace k této zakázce jsou uveřejněny na profilu zadavatele <.>
<br> b) účastník zadávacího řízení je oprávněn požadovat písemně po zadavateli dodatečné informace k zadávacím podmínkám; zadavatel upozorňuje účastníka zadávacího řízení,že žádosti o dodatečné informace musí být podávány výhradně písemně v listinné nebo elektronické podobě.Písemná nebo elektronická žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 3 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek <.>
<br> c) Zadavatel může poskytnout účastníkům zadávacího řízení prostřednictvím profilu zadavatele dodatečné informace k zadávacím podmínkám i bez jejich předchozí žádostí <.>
<br> d) Zadavatel si vyhrazuje právo uveřejnit oznámení o zrušení veřejné zakázky do 5 pracovních dnů po rozhodnutí na profilu zadavatele; v takovém případě se oznámení o zrušení veřejné zakázky považuje za doručené všem dotčeným účastníkům zadávacího řízení okamžikem uveřejnění na profilu zadavatele <.>
<br> 3.DRUH,PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
<br> 3.1 Jedná se o veřejnou zakázku na služby <.>
<br> 3.2 Předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení jednotlivých stupňů projektové dokumentace (společné povolení,DPS),výkon související inženýrské činnosti dále definované,výkon autorského dozoru a výkon dalšich činnosti dále definovaných a nezbytných pro realizaci výstavby chodníku v části obce Krásná <.>
<br> 3.3 Projektové dokumentace budou zpracovány dle zákonných požadavků stavebního Zákona č.183/2006 Sb.v platném znění,vyhlášky č.499/2006 Sb <.>,v platném znění,v souladu se zákonem č.134/2016 Sb.o zadávání veřejných zakázek a vyhlášky č.169/2016 Sb <.>
<br> 3.4 Zadavatel nepřipouští variantní řešení <.>
<br> 3.5 Zadavatel předá vítěznému uchazeči souhlasy vlastníků dotčených pozemků se vstupy na tyto pozemky a souhlasy s právem provést stavbu — smlouvy o smlouvách budoucích <.>
<br> 4.POŽADOVANÝJERMÍN PLNĚNÍ ZAKÁZKY Zahájení: ihned po nabytí účinnosti SOD Ukončení:
<br> 3) Dokumentace pro společné povolení včetně podání žádosti o společné povoleni do 4 měsíců od nabytí účinnosti smlouvy o dílo <,>
<br> b) DPS do 2 měsíců od písemné výzvy učiněné objednatelem <.>
<br> Dokončené dílo musí být v tomto termínu předáno objednateli,a to protokolárnlm předáním a převzetím celé dodávky bez vad a nedodělků <.>
<br> 5.OBCHODNÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY,NABÍDKOVÁ CENA
<br> 5.1
<br> 5.2
<br> 5.3
<br> Obchodní podmínky stanovené zadavatelem pro toto výběrové řízení jsou pro účastníka zadávacího řízení závazné.Obchodní podmínky jsou obsaženy v předloženém návrhu textu smlouvy,která je přílohou č.1,této výzvy <.>
<br> Nabídkovou cenou se rozumí cena za plnění předmětu této veřejné zakázky.Nabídková cena musí být stanovená ve smlouvě dle přílohy č.1 této výz...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet
Další dokumenty od Obec Krásná | ||
---|---|---|
04. 03. 2020 | Návrh rozpočtu Obce Krásná na rok 2020 | |
04. 03. 2020 | VV-Oznámení o návrhu opatření obecné povahy | |
10. 02. 2020 | Sněm starostů Sdružení obcí povodí Morávky | |
10. 02. 2020 | Pozvánka na zasedání zástuprů členských obcí RSB 20.2.2020 | |
05. 02. 2020 | Střednědobý výhled rozpočtu SOPM na léta 2021-2022 | |
...a další |