Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Mezno.
Městský úřad Votice Odbor výstavby a územního plánování Komenského náměstí 700,259 17 Votice
<br> Vaše značkaJZe dne Č.j.: Spisznačka E-mail Votice 13.12,20l0 3075“ líVýSLfJa 306U10íVýStřJa godatelnaeířřvoticccz “912.201 l VyřizujefTel Počet listů: 17
<br> JarúškováB ] 7830l 54 Počet příloh: 0
<br> Uzemní rozhodnutí „veřejnou vyhláškou„
<br> Městský úřad Votice odbor výstavby a územního plánování.jako stavební úřad příslušný podle ustanovení š l3 odst.1 písm.t) zákona č.1833006 Sb.<.> o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon).v platném znění (dále jen stavební zákon).posoudil v územním řízení žádost o vydání územního rozhodnutí o umístění stavby “ Modernizace trati Sudoměřice u Tábora - Votice“.kterou dne 13.12.20l0 podal žadatel Správa železniční dopravní cesty„ státní organizace (SŽDC.s.o.)„ IČ ?0994234.se sídlem Dlážděná 100W3.l10 00 Praha ].(dále jen „žadatelů a na základě toho vydává podle 5 92 stavebního zákona
<br> územní rozhodnutí o umístění stavby
<br> „.Modernizace trati Sudoměřice ll Tábora — Votice“ na pozemcích v katastrálním území Beztahov.Arnoštovice.Heřmaničky.Ješetice.XXXXX XXXXX.Červený Újezd u Miličína,Střezimíř,Stupěice.Mezno.Mitrovice.Netnýšl.Prudice a Sudoměřice u Tábora v obcích Votice.Heřmaničky.Ješetíce Červený Újezd.Střezimíř.Mezno._ Nemyšl.Sudoměřice u Tábora <.>
<br> Popis stavby:
<br> Stavba je vedena jako stavba veřejně prospěšná.Liniová železniční stavba„ modernizace železniční trati.Začátek stavby: ŽST Sudoměřice u Tábora stáv.km 95.307 478.Konec stavby: Za výhybkou č.lOlPX ŽST Votice stáv.km l|4.500 <.>
<br> Začátek připravované stavby je dle stávajícího staničení v drážním km 95,307 478 za železniční stanicí Sudoměřice (v rámci stavby „Modernizace trati Tábor — Sudoměřice u Tábora“ se předpokládá zrušení žel.stanice Sudoměřice u Tábora a nahrazení zastávkou) a konec stavbyje v drážním km | [4.500 před železniční stanicí Votice.v místě mimoúrovňového křížení stávající železniční trati se silnicí II.třídy č.121.V tomto místě stavba navazuje na stavbu „Modernizace trati Votice — Benešov u Prahy“ (v současné době stavba v realizaci).Dle nového staničení navrženého v návaznosti na stavbu „Modernizace trati Tábor — Sudoměřice u Tábora" je začátek stavby v km 94.900 a konec v km l l l.9l0
<br> 459 <.>
<br> Obsahem stavby je především zdvojkolejnění celého úseku trati súpravou geometrické polohy hlavních kolejí s důrazem na zvýšení rychlosti.Hlavním koncepčním kritériem stavby bylo konkurence schopnost železniční dopravy s dopravou autobusovou tj.autobus jedoucí po dálnici D3 v úseku České Budějovice - Praha <.>
<br> Stavba modernizace obsahuje soubor činností.jejichž výsledkem bude zvýšení výkonnosti.životností a pohodlí nové dvojkolejné trati spolu se zvýšením bezpečnosti železničního provozu.Rozhodujícím přínosem je dosažení přechodnosti kolejových vozidel traťové třídy D4 UIQ ložné míry
<br> UIC * GC,zajištění požadované propustnosti a zvýšení maximální traťové rychlosti na lóOkmfh.Dosažení výše uvedených parametrů není možno v podstatné délce docílit na stávající železniční trati„ vzhledem ke konfiguraci okolního terénu a tohoto důvodu je trať vedena v převážné části na přeložce <.>
<br> Za železniční stanicí Sudoměřice u Tábora je trať navržena v mírném vyosení a dále je vedena v přeložce v oblasti „_Lipiny'l Nová poloha koleje je navržena na rychlost l60kmfh & v převážné délce vedena v souběhu s připravovanou stavbou dálnice úseku 0306-l a 0305-11.Toto řešení bylo požadováno nejen odbory životního prostředí,ale i ekologickými spolky působícími v dané lokalitě.V místě stávající zastávky Mezno se nová trať dostává na stávající těleso a prochází stávajícím mostním objektem pod silnicí ll.třídy č.603 <.>
<br> V další části je nová trať vedena na přeložce kolem obce Mezno.kde je navržena v odsunuté poloze,v místě napojení komunikace z místní části Lažany na silnici III.třídy č.12í 44- i nová zastávka Mezno.Na hranici katastrálních území Mezno a Střezimíř je trať“ navržena vtunclu Mezno".Za výjezdovým portálem je navržena nová zastávka Střezimíř a po cca 800m následuje nová Železniční stanice Červený Újezd.Před stávající železniční stanicí Ješetice nová trat kříží trat stávající
<br> Před následujícím novým tunelem.„Deboreč“ kříží nová poloha koleje připravovanou stavbu dálnice úseku 03054.Za výjezdovým portálem tunelu Deboreč je navržena nová zastávka Ješetice.Dále je trať vedena v přeložce kolem obce Radič.kde je v km l06,I 6I navržen 4polový mostní objekt.U obce
<br> '
<br> Jiříkovec se nová trať napojí cca v délce 500 m na trať stávající <.>
<br> U obce Heřmaničky je navržena poslední přeložka.Trať“ je zde vedena na dvou více-pólových mostních objektech.které jsou rozdělené úseky náspových těles.V místě stávajícího mostního objektu v ev.km l 12.379 (místo funkčního regionálního biokoridorujje navržena nová trať na nových náspových tělesech.ale u mostního objektu je navrženo takové technické řešení.aby nedošlo kjeho prodloužení.V závěru stavbyje trat' vedena v s...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška EIA Stavby Územní plánování