Liberecký kraj - Výběrové řízení na místo zaměstnanec/zaměstnankyně organizačního oddělení odboru kancelář hejtmana Krajského úřadu Libereckého kraje

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Liberecký kraj.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VR_zam_org_odd_OKH.pdf

Krajský úřad Libereckého kraje
U Jezu 642/2a • 461 80 Liberec 2 • tel.: + 420 485 226 111 • fax: + 420 485 226 362
<br> e-mail: podatelna@kraj-lbc.cz • www.kraj-lbc.cz • IČ: 70891508 • DIČ: CZ70891508
<br> Datová schránka: c5kbvkw
<br> Krajský úřad Libereckého kraje
<br>
odbor kancelář ředitele
<br>
<br> Ředitel Krajského úřadu Libereckého kraje vyhlašuje dle zákona č.312/2002 Sb <.>,o úřednících
<br> územních samosprávných celků a o změně některých zákonů,výběrové řízení na obsazení
<br> pracovního místa:
<br>
<br>
<br> ZAMĚSTNANEC/ZAMĚSTNANKYNĚ
<br> organizačního oddělení
<br> odboru kancelář hejtmana
<br> Krajského úřadu Libereckého kraje
<br>
<br> Místo výkonu práce: v sídle Krajského úřadu Libereckého kraje
<br> Platové zařazení: 9.platová třída (zákon č.262/2006 Sb <.>,zákoník práce,a nařízení vlády
<br> č.341/2017 Sb <.>,o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
<br> Charakteristika vykonávané činnosti:
<br>  zabezpečuje zasedání zastupitelstva po organizačně technické stránce
<br>  spolupracuje se všemi odbory úřadu na zabezpečení chodu orgánů samosprávy,koordinuje
administrativní činnosti vztahující se k zastupitelstvu kraje
<br>  sestavuje návrh programu pro jednání zastupitelstva kraje
<br>  soustřeďuje originály listinných podkladových materiálů pro jednání zastupitelstva <,>
kontroluje jejich formální náležitosti
<br>  kompletuje veškeré podklady pro jednání zastupitelstva kraje v elektronické podobě
<br>  zpracovává ucelenou agendu všech jednání zastupitelstva kraje v software GINIS v modulu
Usnesení
<br>  provádí formální kontrolu plnění usnesení zastupitelstva v celém rozsahu
<br>  zpracovává materiály pro jednání zastupitelstva kraje za organizační oddělení
<br>  provádí formální kontrolu správnosti vložených materiálů a provádí elektronické exporty
materiálů
<br>  pořizuje zápisy z jednání předsedů zastupitelských klubů,zápisy z jednání zastupitelstva <,>
provádí exporty přijatých usnesení a zajišťuje jejich zveřejňování v souladu s jednacím
<br> řádem
<br>  umísťuje na webové stránky kraje usnesení a vede evidenci výborů zastupitelstva kraje
<br>  v případě potřeby se podílí na zabezpečení agendy rady kraje a s ní spojených
administrativních i dalších činností
<br> Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
<br>  státní občan ČR,popř.fyzická osoba,která je cizím státním příslušníkem a má v ČR trvalý
pobyt dle § 65 a násl.zákona č.326/1999 Sb <.>,o pobytu cizinců na území české republiky
<br>  dosažení věku 18 let
<br>  způsobilost k právním úkonům
<br>  bezúhonnost
<br>  ovládání českého jazyka na výborné úrovni
Kvalifikační předpoklady:
<br>  minimálně ukončené střední vzdělání s maturitní zkouškou,případně vyšší vzdělání
Jiné požadavky:
<br>  výborné komunikační a organizační schopnosti
<br>  vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
<br>
<br>
Krajský úřad Libereckého kraje v roce 2012 a 2013 úspěšně absolvoval audit Rovné
<br> příležitosti
2
<br>  znalost práce s výpočetní technikou na vysoké úrovni podmínkou
(Windows,Office,Explorer)
<br>  samostatnost,flexibilita a pečlivost
<br>  schopnost analyticky a koncepčně myslet
<br>  znalost českého jazyka na vysoké úrovni podmínkou
<br>  znalost zákona č.129/2000 Sb <.>,o krajích
<br>  znalost software GINIS výhodou
<br>  znalost veřejné správy nebo praxe ve veřejné správě výhodou
<br>  řidičský průkaz skupiny B výhodou
<br>  znalost cizího jazyka výhodou
K přihlášení do výběrového řízení je nutné zaslat
<br>  písemnou přihlášku
<br>  strukturovaný životopis
<br>  osobní dotazník včetně fotografie
<br>  výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce
<br>  ověřenou kopii dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
<br> Požadované tiskopisy jsou k dispozici na webových stránkách kraje:
<br> https://kancelar-reditele.kraj-lbc.cz/page1402
<br> Pracovní poměr: na dobu určitou,cca do prosince roku 2019
<br> Předpokládaný termín nástupu: duben 2018 nebo po dohodě
<br> Lhůta pro podání přihlášky: do 13.března 2018
<br> Způsob podání přihlášky:
<br> poštou na adresu: Krajský úřad Libereckého kraje,U Jezu 642/2a,461 80 Liberec 2
<br> nebo osobně na podatelnu krajského úřadu
<br> Obálku označte textem: Výběrové řízení na místo zaměstnance/zaměstnankyně organizačního
<br> oddělení
<br> V elektronické podobě lze zasílat materiály pouze prostřednictvím datové schránky v souladu se
<br> zákonem č.300/2008 Sb <.>,o elektronických úkonech a autorizované konverzi dokumentů <.>
<br> V případě dotazů se obracejte na:
telefon 485 226 376 (Bc.Irena Dočekalová),485 226 336 (Ing.Milan Servít)
<br> e-mail: irena.docekalova@kraj-lbc.cz nebo milan.servit@kraj-lbc.cz
<br>
<br>
<br> V Liberci dne 26.02.2018
<br> Mgr.XXXX XXXXXX
<br> ředitel krajského úřadu
<br>
<br>
<br>
<br> Mgr.XXXX XXXXXX
<br> XXXX-XX-XXTXX:XX:XX+XXXX
XXXXX XXXXXXXX

Načteno

edesky.cz/d/1417157

Meta

Nabídka zaměstnání   Jednání zastupitelstva  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Liberecký kraj      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz