Obec Borovnice (Trutnov) - Oznámení zadávacího řízení

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Borovnice (Trutnov).


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Oznámení zadávacího řízení

OBEC BOROVNICE <,>
<br>
PSČ 544 77 Borovnice u Staré Paky čp.39
<br>
Tel.: 499691281 Bankovní spojení: IČO 00580210
Fax: 499691037 Komerční banka Nová Paka č.účtu: 25727-601 Mobil:724180864
http://www.borovnice.cz ID datové schránky: 7qfa7cb E-mail: obec@borovnice.cz
<br>
<br>
BOR-TR/1000/2017
<br> Váš dopis: Č.j.BOR-TR/1000/2017 Vyřizuje: Bušák Datum: 27.11.2017
<br>
OZNÁMENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ – ZADÁVACÍ
PODMÍNKY
<br>
Veřejná zakázka:
<br> Veřejná zakázka malého rozsahu podle § 27 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek v platném
znění <.>
<br> Tato výzva je zároveň zadávací dokumentací veřejné zakázky <.>
<br> Obec Borovnice Vás vyzývá k podání nabídky na výše uvedenou veřejnou zakázku malého rozsahu <.>
Zakázka je zadávána postupem mimo režim zákona v souladu s platnou směrnicí obce Borovnice pro postup
k Zadávání veřejných zakázek malého rozsahu a v souladu s podmínkami správce programu
Královéhradeckého kraje „Ochrana přírody a krajiny - 17ZPD04“ <.>
<br> 1.Zadavatel: Obec Borovnice
Borovnice 39,544 77 Borovnice
IČ: 00580210,DIČ: CZ00580210
Tel.: 724180864,email: obec@borovnice.cz
Statutární zástupce: XXXXX XXXXX,starosta obce
<br> Osoba pověřená k organizaci řízení:
XXXXX XXXXX starosta obce
Telefon: XXXXXXXXX
Email: obec@borovnice.cz
<br> 2.Vymezení předmětu zakázky a jeho specifikace:
<br> Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby – ošetření památného stromu dle zpracované revize dřeviny ze dne
8.3.2017 zpracované společnosti ARBOPlan s.r.o.<.> Dřevina se nachází na pozemkové parcele č.143/1 v k.ú <.>
Borovnice <.>
<br> Podkladem pro vypracování cenové nabídky je tato zadávací dokumentace a její přílohy <.>
<br> Realizace zakázky bude spolufinancována v rámci získání dotace z dotačního fondu Královéhradeckého kraje - „
Ochrana přírody a krajiny - 17ZPD04“ <.>
<br> Podrobný popis a rozsah prací,dodávek a požadovaných standardů je řešen dokumentu Revize památného stromu
a ve výkazu výměr – slepém rozpočtu.V případě nesrovnalostí mezi revizí dřeviny a výkazem výměr jsou pro
zpracování nabídky směrodatné údaje uvedené ve výkaze výměr <.>
<br> Druh veřejné zakázky: veřejná zakázka malého rozsahu na dodávku služeb <.>
<br> Prohlášení zadavatele:
Zadavatel prohlašuje,že pokud podklady k této zakázce obsahují konkrétní názvy a označení materiálů či výrobků <,>
nebude uchazeč brát na tyto údaje zřetel a v nabídce je oprávněn navrhnout jím kvalitativně a technicky obdobné
řešení.Případné obchodní názvy výrobků a materiálů specifikují pouze požadovaný standard a mohou být
nahrazeny výrobky stejné nebo lepší kvality <.>
<br> 3.Podmínky pro získání zadávací dokumentace:
<br>
<br> OBEC BOROVNICE <,>
<br>
PSČ 544 77 Borovnice u Staré Paky čp.39
<br>
Tel.: 499691281 Bankovní spojení: IČO 00580210
Fax: 499691037 Komerční banka Nová Paka č.účtu: 25727-601 Mobil:724180864
http://www.borovnice.cz ID datové schránky: 7qfa7cb E-mail: obec@borovnice.cz
<br>
Zadavatel uveřejnil kompletní výzvu v termínech platnosti výzvy (zadávací dokumentaci) na svých oficiálních
internetových stránkách http://www.borovnice.cz/urednideska.php.Tím se veřejná zakázka malého rozsahu stává
otevřenou a vytváří tak prostor k předložení nabídky i pro jiné,než oslovené dodavatele <.>
<br> Přílohy zadávací dokumentace budou v elektronické podobě zaslány obratem na vyžádání <.>
Kontakt: obec@borovnice.cz,tel.724 180 864 <.>
<br> 4.Předpokládaná hodnota zakázky:
<br> Předpokládaná hodnota za celý předmět plnění (v celých Kč včetně DPH): 64.856,- Kč
<br> 5.Prohlídka místa plnění
<br> Uchazeč se seznámí se stavem a podmínkami místa pro realizaci veřejné zakázky před podáním
nabídky.Prohlídka místa plnění veřejné zakázky za účasti zadavatele není stanovena,neboť je
místo volně přístupné <.>
<br> 6.Časová specifikace – doba plnění zakázky:
<br> Předpokládaný termín zahájení doby plnění: prosinec 2017
Max.termín dokončení plnění: 30.4.2018
<br> V případě,že z jakýchkoliv důvodů na straně zadavatele nebude možné dodržet termín zahájení realizace zakázky <,>
je zadavatel oprávněn jej posunout na jinou dobu <.>
<br> 7.Místo plnění zakázky:
<br> Místem plnění zakázky je památný strom – na p.č.143/1 v katastrálním území Borovnice,okres Trutnov <.>
<br> 8.Vysvětlení zadávacích podmínek:
<br> Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat písemné vysvětlení zadávacích podmínek.Písemná žádost musí
být zaslána nejlépe prostřednictvím elektronické pošty na adresu obec@borovnice.cz případně poštou nebo
prostřednictvím datové schránky do sídla zadavatele,a to nejpozději 5 dnů před uplynutím lhůty pro podání
nabídek <.>
<br> Na základě žádosti o vysvětlení zadávacích podmínek odešle zadavatel dodavateli vysvětlení zadávacích
podmínek (případně související dokumenty),nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení požadavků
dodavatele.Toto vysvětlení zadávacích podmínek,včetně přesného znění žádosti,odešle zadavatel současně všem
dodavatelům,kteří požádali o poskytnutí zadávací dokumentace nebo kterým byla zadávací dokumentace
poskytnuta <.>
<br> Vy...

Načteno

edesky.cz/d/1403755

Meta

Rozpočet   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Více dokumentů od Obec Borovnice (Trutnov)      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz