Město Vizovice - Zvyšování IT dovedností zaměstnanců Městského úřadu Vizovice“

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Vizovice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Příloha 3 - Smlouva o realizaci vzdělávací aktivity
Smlouva o realizaci vzdělávací aktivity
„Zvyšování IT dovedností zaměstnanců Městského úřadu Vizovice“
<br> kterou v souladu s § 1746 odst.2 zákona č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,ve znění pozdějších předpisů,dnešního dne,měsíce a roku uzavřely:
<br>
Objednatel: Město Vizovice
se sídlem: Masarykovo nám.1007,763 12 Vizovice
IČ: 00284653
DIČ: CZ00284653
jednající: Bc.XXXXXX XXXXXXXX,starostka
<br> a
<br> Dodavatel: …………………………
se sídlem: …………………………
IČ: …………………………
DIČ: …………………………
jednající: …………………………
Bankovní spojení: …………………………
číslo účtu: …………………………
Společnost je zapsaná v Obchodním rejstříku vedeném u …………………………
<br> (dále jen „dodavatel“) na straně druhé
<br>
společně též jako „smluvní strany“ nebo samostatně jako „smluvní strana“
<br> uzavírají tuto smlouvu v souladu s příslušnými ustanoveními obecně závazných právních předpisů,a to zejména zák.č.89/2012 Sb <.>,občanský zákoník,ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)
<br> t a k t o:
<br>
Článek I <.>
Předmět smlouvy
<br> 1.Předmětem této smlouvy je závazek dodavatele,že pro objednatele zrealizuje veřejnou zakázku „Zvyšování IT dovedností zaměstnanců Městského úřadu Vizovice“,kdy bude proškoleno:
a.20 zaměstnanců v rámci projektu NPO – DIGI pro firmu reg.č.projektu CZ.31.6.0/0.0/0.0/24_109/0010192 (dále jen „Projekt“) a
b.10 vedoucích zaměstnanců
v rozsahu stanoveném výzvou k podání nabídek (dále jen „výzva“) a nabídkou dodavatele ze dne ………… na realizaci projektu (dále jen „nabídka“) <.>
<br> 2.Dodavatel prohlašuje,že má odbornou způsobilost pro splnění předmětu této smlouvy,kterou doložil v nabídce.Odborná způsobilost musí být platná po celou dobu trvání veřejné zakázky <.>
<br> 3.Dodavatel zajistí přípravu a realizaci vzdělávací aktivity kompetentním lektorem.V rámci projektu bude vzdělávací aktivita realizována v souladu s Podmínkami pro zájemce o vstup do projektu NPO – DIGI pro firmu reg.č.projektu CZ.31.6.0/0.0/0.0/24_109/0010192 (dále jen „Podmínky“) a Obecnými pravidly pro žadatele ...
Příloha 2 – Rozpis dnů vzdělávací aktivity
Příloha č.2
<br> Rozpis dnů vzdělávací ak vity (VA)– návrh zadavatele
<br>
<br>
<br> 1.běh:
<br> 05.03.2025
<br> 06.03.2025
<br> 19.03.2025
<br> 20.03.2025
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 2.běh:
<br> 02.04.2025
<br> 03.04.2025
<br> 16.04.2025
<br> 17.04.2025
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> 3.běh:
<br> 14.05.2025
<br> 15.05.2025
<br> 28.05.2025
<br> 29.05.2025
Příloha 1 – Rámcové vymezení vzdělávací aktivity
1
<br>
Příloha 1_Rámcové vymezení vzdělávací aktivity
<br> Název veřejné zakázky: Zvyšování IT dovedností zaměstnanců Městského úřadu Vizovice
<br>
<br> Rámcové vymezení obsahu vzdělávací aktivity v rámci časové dotace 22 hodin (hodina = 60 minut)
<br>
Školení Office 365
<br> - Rozdíl verzí MS Office on-premise a Office 365
- Tenký / tlustý klient,instalace Office <,>
- Cloudové prostředí a jeho specifika
- Přehled služeb
- Přihlášení k portálu služeb Office 365
- Seznámení se s Outlook Web App
- Práce s elektronickou poštou
- Práce s kalendářem
- Práce s kontakty
- Práce s úkoly
- Seznámení se s Teams
- Spolupráce a sdílení
- Online aplikace Word
- Online aplikace Excel
- Online aplikace PowerPoint
- Online aplikace OneNote
- Výhody a omezení proti standardním verzím MS Office
- Seznámení se s OneDrive
- Sdílení souborů a složek
- Synchronizace,zálohování
- OneDrive pro firmy
- základy aplikace SharePoint
- Práce se soubory – zobrazení souborů,otevření,uložení,sdílení
- Správa složek a synchronizace
- Vytváření nových dokumentů
- Historie různých verzí dokumentů
- Sledování dokumentů
- Správa dokumentů
- Podepisování dokumentů
- Šifrování e-mailů
- El.podpis,platnost podpisu,časové razítko,el.značka,el.pečeť
- Práce s Office na různých zařízeních
<br>
Základy AI – využití u Office 365 v praxi
<br> - Využitím nástroje ChatGPT,Midjourney,<.>.<.> apod <.>
- Jak tyto nástroje správně používat
- Jak klást efektivní dotazy
- Co se v praxi osvědčuje
- Jaké scénáře můžeme ihned s AI dobře řešit
- K čemu nyní,zatím,dobrá není
- Praktické ukázky využití Microsoft Copilot v rámci Office aplikací
<br>
<br>
<br> 2
<br>
<br> Elektronický podpis (nejen v Office 365)
<br> - Teorie a úvod do legislativy
- Kvalifikované a komerční certifikáty
- Certifikáty pro elektronickou pečeť,elektronické značky
- Časová razítka
- Ověřený elektronický podpis
- Využití el.podpisů v ČR a v EU
- Rekapitulace správného úředního postupu při použití e-podpisu,detekci,kontrole <,>
<br> vyhodnocení a...
Výzva k podání nabídek
Výzva k podání nabídek veřejné zakázky malého rozsahu
<br> 1.IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE
<br> ZADAVATEL MĚSTO VIZOVICE
<br> SÍDLO MASARYKOVO NÁM.1007,763 12 VIZOVICE
<br> IČ,DIČ 00284653,CZ00284653
<br> ZASTOUPENO BC.SILVIÍ DOLANSKOU,STAROSTKOU MĚSTA
<br> KONTAKTNÍ OSOBA MGR.XXXX XXXXXX,SPRÁVA MAJETKU
<br> TEL <.>,E-MAIL XXX 471 120,verejne.zakazky@mestovizovice.cz
<br> 2.INFORMACE O VEŘEJNÉ ZAKÁZCE
<br> NÁZEV VEŘEJNÉ ZAKÁZKY „Zvyšování IT dovedností zaměstnanců Městského úřadu
<br> Vizovice“
<br> VEŘEJNÁ ZAKÁZKA DLE
<br> PŘEDMĚTU
VEŘEJNÁ ZAKÁZKA NA SLUŽBY
<br> DRUH ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ ZAKÁZKA MALÉHO ROZSAHU
<br> MÍSTO PLNĚNÍ VIZOVICE,MASARYKOVO NÁM.1007
<br> PŘEDPOKLÁDANÁ HODNOTA
<br> VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
171.000 Kč bez DPH
<br> 3.INFORMACE O LHŮTÁCH A FORMĚ NABÍDKY
<br> LHŮTA PRO PODÁNÍ NABÍDKY do 09.00 hod.dne 27.01.2025
<br> FORMA NABÍDKY LISTINNÁ,1 ORIGINÁL,ČESKÝ JAZYK
<br> PŘEDPOKLÁDANÝ TERMÍN
<br> PLNĚNÍ
Od 05.03.2025 nejdéle do 30.06.2025
<br>
<br>
4.PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
<br> 1.Rozsah předmětu plnění
- Zajištění vzdělávání (vzdělávací aktivity) celkem pro 30 zaměstnanců Městského úřadu
<br> Vizovice,z toho:
<br> o 20 zaměstnanců absolvuje vzdělávací aktivitu v rámci projektu „NPO – DIGI PRO
<br> FIRMU reg.č.projektu CZ.31.6.0/0.0/0.0/24_109/0010192“ <.>
<br> - Téma vzdělávání – Zvyšování IT dovedností zaměstnanců Městského úřadu Vizovice <.>
<br> Podrobněji viz příloha č.1 Rámcové vymezení VA <.>
<br> - Zaměstnanci budou rozděleni do 3 skupin/běhů po 10 osobách <.>
<br> - Rozsah vzdělávací aktivity (dále jen VA) je 22 hodin (60 minut/hodina vzdělávací aktivity) <,>
<br> proběhne během 4 vzdělávacích dnů (tj.5,5 hodiny/den).Do doby vzdělávání se nezapočítává
<br> přestávka na jídlo a oddech (v minimálním rozsahu 30 minut) poskytnutá podle § 88 zákoníku
<br> práce a další přestávky trvající 15 minut a více <.>
<br> - VA bude probíhat v pracovní dny,konkrétně ve středu a čtvrtek,v době od 8:00 nejdéle do
<br> 15:00 hod.Změna termínu je možná po dohodě obou st...

Načteno

edesky.cz/d/13976095

Meta

Veřejná zakázka   Zákon 106/1999   Veřejná zakázka   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Vizovice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz