Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Klatovy.
1
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br> VÝZVA K PODÁNÍ NABÍDEK
<br>
podlimitní veřejná zakázka na stavební práce
<br> PODLE § 53 ZÁKONA č.134/2016 Sb <.>,O ZADÁVÁNÍ VEŘEJNÝCH ZAKÁZEK
<br> v platném znění (dále jen „zákon“),zjednodušené podlimitní řízení
<br>
<br> „Oprava povrchu komunikací v Klatovech 2018,4.část“
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
OBSAH:
<br> 1.Identifikační údaje zadavatele
2.Druh a předmět plnění veřejné zakázky
3.Poskytování zadávací dokumentace
4.Lhůta a místo pro podání nabídek
5.Požadavky na prokázání splnění kvalifikace
6.Údaje o hodnotících kritériích
7.Ostatní podmínky,požadavky a informace zadavatele
<br>
<br>
<br> 2
<br> 2.Druh a předmět plnění veřejné zakázky
<br>
<br> 1.1 Základní identifikační údaje
<br> město Klatovy,nám.Míru 62,339 01 Klatovy 1
<br> IČO: 00255661
<br> DIČ: CZ00255661
<br> právní forma: územně samosprávný celek
<br> zástupce ve věcech smluvních: Mgr.XXXXXX XXXXXXX,starosta města
<br> zástupce ve věcech technických: Bc.XXXXX XXXXXXX,investiční referent objednatele
<br> tel.: XXX 347 230,mobil: 724 789 139 <,>
<br> e-mail: lbroukal@mukt.cz
<br>
<br> kontaktní osoby pro zadávací řízení: Ing.XXXXXXX XXXXXXXXXX,vedoucí odboru rozvoje města
<br> tel.: 376 347 247,e-mail: dpleskotova@mukt.cz
<br> XXXX XXXXXXXXX,pracovnice odboru rozvoje města
<br> tel.: 376 347 255,e-mail: javaleckova@mukt.cz
<br>
<br> Profil zadavatele: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/9079573f-c46e-4651-a9fc-07a4e6e09976
<br>
1.2 Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele
<br> Osobou oprávněnou jednat jménem zadavatele ve věcech smluvních je Mgr.XXXXXX XXXXXXX <,>
<br> starosta města Klatov <.>
<br>
<br> 2.1 Druh veřejné zakázky: podlimitní veřejná zakázka na stavební práce <.>
<br> 2.2 Předmět veřejné zakázky: předmětem plnění veřejné zakázky je zhotovení díla v rozsahu sta-
<br> noveném v zadávací dokumentaci (dále jen ZD) <.>
<br>
<br> Kód CPV: 45000000-7 (stavební práce) 5233100-0 (stavební úpravy pro komunikace),45233000-9
<br> (výstavba,zakládání a povrchové práce pro komunikace),45233222-1 (dláždění a asfaltování) <,>
<br> 34928500-3 (zařízení pouličního osvětlení),34928510-6 (sloupy pouličního osvětlení) <.>
<br>
<br> Vymezení předmětu veřejné zakázky: předmětem plnění této veřejné zakázky je realizace staveb-
<br> ních prací pro akci „Oprava povrchu komunikací v Klatovech 2018,4.část“ <.>
<br>
<br> Předmět veřejné zakázky je podrobně popsán v projektové dokumentaci pro provádění stavby (viz
<br> příloha č.1 zadávací dokumentace) zpracované panem Josefem Kohoutem,Klatovy a soupisu prací
<br> s výkazem výměr (viz příloha č.2 zadávací dokumentace) <.>
<br>
<br> Předmětem plnění je oprava povrchu vozovky a chodníků,výměna kabelů a sloupů veřejného
<br> osvětlení v obci Luby v úseku od ulice 5.května (silnice I/27) podél pekárny k čp.111,oprava po-
<br> vrchu chodníků v ulici Pod Výhořicí,vše dle dokumentace pro provádění stavby zpracované panem
<br> Josefem Kohoutem,Klatovy <.>
<br> Akce bude zkoordinována s výstavbou dešťové kanalizace,rekonstrukcí vodovodních
<br> a plynovodních řadů a rekonstrukcí kabelu ČEZ <.>
<br>
<br> Součástí předmětu veřejné zakázky je též vyhotovení dokumentace skutečného provedení stavby <.>
<br>
<br>
<br> 1.Identifikační údaje zadavatele
<br>
<br>
<br> 3
<br> 4.Lhůta a místo pro podání nabídek
<br>
<br> 3.Poskytování zadávací dokumentace
<br>
<br> 2.3 Doba a místo plnění veřejné zakázky
<br> Vybraný dodavatel bude realizovat plnění v následujících termínech:
<br> Zadavatel předá a zhotovitel převezme staveniště ve lhůtě nejpozději do 5 kalendářních dnů od
<br> podpisu smlouvy o dílo,nejpozději však do 30.07.2018 <.>
<br>
<br> Zadavatel požaduje zahájení plnění veřejné zakázky: dnem předání staveniště <.>
<br> Zadavatel požaduje úplné dokončení plnění předmětu veřejné zakázky: 08.09.2018 <.>
<br>
<br> Dílčí termíny plnění:
<br> MK + VO Luby podél pekárny: 30.07.– 08.09.2018 <,>
<br> Stavba bude zkoordinována s výstavbou dešťové kanalizace a rekonstrukcí vodovodu: 04.06.–
<br> 30.06.2018,rekonstrukcí plynovodu: 02.07.–29.07.2018 a rekonstrukcí kabelu ČEZ: 30.07.–19.08 <.>
<br> 2018 <.>
<br> Chodníky v ulici Pod Výhořicí v obci Luby: 27.08.–21.09.2018 <.>
<br> Stavba bude zkoordinována s rekonstrukcí plynovodu: 30.07.–24.08.2018 <.>
<br>
<br> Účastník zadávacího řízení může v návrhu smlouvy uvést kratší dobu plnění,přičemž zkrácení doby
<br> plnění není hodnotícím kritériem <.>
<br>
<br> Místem plnění jsou pozemkové parcely: MK Luby – pp.č.37/1 a 823 v k.ú.a obci Luby,chod-
<br> níky Pod Výhořicí – pp.č.824/6,851/7 a 423/3 v k.ú.a obci Luby
<br>
<br> 2.4 Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 3.955.425,24 Kč bez DPH <.>
<br> Zadavatel stanovil předpokládanou hodnotu na základě projektové dokumentace a soupisu prací
<br> s výkazem výměr.Předpokládaná hodnota VZ zahrnuje veškeré činnosti předmětu plnění dle
<br> čl.2.2 <.>
<br>
<br> 3.1 Obecná ujednání o poskytování ZD
<br> Kompletní zadávací dokumentace vč...
Načteno
Meta
Zákon 106/1999 Veřejná zakázka
Další dokumenty od Město Klatovy | ||
---|---|---|
22. 04. 2025 | JUDr. Mika - Ex. úřad Klatovy - Usnesení o nekonání se dražby dne 23.4.2025, povinný SPVTech a.s. | |
22. 04. 2025 | Přehled poskytnutých dotací v r. 2025 k 31.03.2025 | |
18. 04. 2025 | Poptávkové řízení na zajištění občerstvení - klatovská pouť | |
17. 04. 2025 | Rozhodnutí - povolení stavby ve zrychleném řízení - stavba rodinného domu v Mileticích, parc.č. 61 | |
17. 04. 2025 | FÚPK - Dražební vyhláška - elektronická dražba movitých věcí - zahájení 19.5.2025 v 9.15 hod. - ukončení 20.5.2025 v 9.15 hod. | |
...a další |