Město Hartmanice - ,,II/145 a II/190 Průtah Hartmanice'' - výzva k podání nabídky

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Město Hartmanice.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

VÝZVA + ZD -průtah Hartmanice.pdf

<.> /L
<br> 5/5 U
<br> Správa a údržba silnic Plzeňského kraje,příspěvková organizace
<br> č.j.: 365/1 BISÚSPK-P
<br> Zadání podlimitní veřejné zakázky na stavební práce ve zjednodušeném podlimitním řízení podle ustanovení 5 53 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) pod názvem:
<br> „II/145 a III190 Průtah Hartmanice“
<br> Výzva k podání nabídky resp.Zadávací
<br> dokumentace (dále jen „ZD“)
<br> Obsah
<br> 2.Zadávací dokumentace a její poskytování.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3 3.Předmět veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 4.Předpokládaná hodnota VZ a limitace nabídkové ceny.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4 5.Stručný popis předmětu a cíle realizace veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 6.Technické podmínky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6 7.Místo plnění.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7 8.Prohlídka místa páně-ní.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7 9.Termín plnění a záruka.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7 10.Zadávací lhůta.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7 11.Jistota.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7 12.Nabídky - Ihuta pro podání,termín otevírání nabídek,způsob podání.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 8 13.Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 9 14.Způsob zpracování nabídkové ceny.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10 15.Způsob hodnocení nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 11 16.Součinnost vybraného dodavatele.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 11 17.Kvalifikace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.12 18.Poddodavatelé a významné činnosti,u nichž se nepřipouští jejich plnění.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.14 19.Obchodní podmínky,platební podmínky a další požadavky zadavatele.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 14 20.Jiné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 14 21.Vyhrazené změny závazku dle 5 100 ZZVZ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.14 22.Ostatní údaje ...

bez názvu

<.> /L
<br> 5/5 U
<br> Správa a údržba silnic Plzeňského kraje,příspěvková organizace
<br> č.j.: 365/1 BISÚSPK-P
<br> Zadání podlimitní veřejné zakázky na stavební práce ve zjednodušeném podlimitním řízení podle ustanovení 5 53 zákona č.134/2016 Sb <.>,o zadávání veřejných zakázek (dále jen „ZZVZ“) pod názvem:
<br> „II/145 a III190 Průtah Hartmanice“
<br> Výzva k podání nabídky resp.Zadávací
<br> dokumentace (dále jen „ZD“)
<br> Obsah
<br> 2.Zadávací dokumentace a její poskytování.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3 3.Předmět veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 4.Předpokládaná hodnota VZ a limitace nabídkové ceny.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.4 5.Stručný popis předmětu a cíle realizace veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 6.Technické podmínky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6 7.Místo plnění.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7 8.Prohlídka místa páně-ní.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7 9.Termín plnění a záruka.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.7 10.Zadávací lhůta.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7 11.Jistota.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 7 12.Nabídky - Ihuta pro podání,termín otevírání nabídek,způsob podání.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 8 13.Požadavky na jednotný způsob zpracování nabídky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 9 14.Způsob zpracování nabídkové ceny.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.10 15.Způsob hodnocení nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 11 16.Součinnost vybraného dodavatele.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 11 17.Kvalifikace.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.12 18.Poddodavatelé a významné činnosti,u nichž se nepřipouští jejich plnění.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.14 19.Obchodní podmínky,platební podmínky a další požadavky zadavatele.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 14 20.Jiné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 14 21.Vyhrazené změny závazku dle 5 100 ZZVZ.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.14 22.Ostatní údaje ...

Rekapitulace etapy.pdf

CELKOVÁ REKAPITULACE - II/145 a II/190 průtah Hartmanice
<br> ROZPOČET SÚS - II/145 a II/190 Průtah Hartmanice
<br> SÚS XXXX XXX DPH DPH cena včetně DPH
<br> SO XXX Komunikace 21 123 846,79 4 436 007,83 25 559 854,62
<br> SO 101a - komunikace II/190 10 419 159,82 2 188 023,56 12 607 183,38
<br> SO 101b - komunikace II/145 7 200 558,00 1 512 117,18 8 712 675,18
<br> SO 101c - komunikace - křižovatka 3 504 128,97 735 867,08 4 239 996,05
<br> SO 103 Úprava křižovatky objízdné trasy na sil.II/145 2 780 711,90 583 949,50 3 364 661,40
<br> SO 301 Dešťová kanalizace - 65% SÚS 6 179 495,96 1 297 694,15 7 477 190,11
<br> SO 301.1 - dešťová kanalizace 1.etapa 65% z SO 301.1 2 100 787,07 441 165,29 2 541 952,36
<br> SO 301.2 - dešťová kanalizace 2.etapa 65% z SO 301.2 4 078 708,89 856 528,87 4 935 237,75
<br> VON Vedlejší rozpočtové náklady SUS 475 000,00 99 750,00 574 750,00
<br> Vedlejší rozpočtové náklady 1.etapa 50% z VON SUS 237 500,00 49 875,00 287 375,00
<br> Vedlejší rozpočtové náklady 2.etapa 50% z VON SUS 237 500,00 49 875,00 287 375,00
<br> 30 559 054,65 6 417 401,48 36 976 456,13
<br> ROZPOČET Město Hartmanice - II/145 a II/190 Průtah Hartmanice
<br> Město Hartmanice XXXX XXX DPH DPH cena včetně DPH
<br> SO XXX Chodníky a ostatní plochy 3 952 807,73 830 089,62 4 782 897,35
<br> SO 102a - chodníky a ostatní plochy II/190 2 023 902,39 425 019,50 2 448 921,89
<br> SO 102b - chodníky a ostatní plochy II/145 911 411,51 191 396,42 1 102 807,93
<br> SO 102c - chodníky a ostatní plochy - křižovatka 1 017 493,83 213 673,70 1 231 167,53
<br> SO 301 Dešťová kanalizace - 35% Město Hartmanice 3 327 420,90 698 758,39 4 026 179,29
<br> SO 301.1 - dešťová kanalizace 1.etapa 35% z SO 301.1 1 131 193,04 237 550,54 1 368 743,58
<br> SO 301.2 - dešťová kanalizace 2.etapa 35% z SO 301.2 2 196 227,86 461 207,85 2 657 435,71
<br> SO 302 Dešťové svody s přípojkami 826 832,18 173 634,76 1 000 466,94
<br> SO 302 - dešťová kanalizace 1.etapa 386 326,49 81 128,56 467 455,05
<br> SO 302 - dešťová kanalizace 2.etapa 440 505,69 92 506,19 533 011,88
<br> SO 401 Veřejné osvětlení 1 542 956,20 324 020,80 1 866 977,00
<br> SO 401.1 Veřejné osvětlení 1.etapa 656 972,50 137 964,23 794 936,73
<br> SO 401.2 Veřejné osvětlení 2.etapa 885 983,70 186 056,58 1 072 040,28
<br> VON Vedlejší rozpočtové náklady Město Hartmanice 89 500,00 18 795,00 108 295,00
<br> Vedlejší rozpočtové náklady 1.etapa 50% z VON obec 44 750,00 9 397,50 54 147,50
<br> Vedlejší rozpočtové náklady 2.etapa 50% z VON obec 44 750,00 9 397,50 54 147,50
<br> SO výměna vodovodu Výměna vodovodu 6 404 568,16 1 344 959,31 7 749 527,47
<br> Výměna řadu PE 110 - 280 m 1 346 479,89 282 760,78 1 629 240,67
<br> Výměna řadu PE 110 - 110 - 191 m + PE 90 - 3 m 1 429 500,40 300 195,08 1 729 695,48
<br> Výměna řadu PE 110 - 6 m 53 877,02 11 314,17 65 191,19
<br> Výměna řadu PE 110 - 396 m + PE 90 -19,1 m 2 041 541,24 428 723,66 2 470 264,90
<br> Výměna řadu PE 110 - 277 m + PE 90 - 10,5 m 1 533 169,61 321 965,62 1 855 135,23
<br> 16 144 085,17 3 390 257,89 19 534 343,06
<br> 46 703 139,82 9 807 659,36 56 510 799,18
<br> Celkem SÚS
<br> Celkem Město
<br> Celkem SÚS + Město

bez názvu

CELKOVÁ REKAPITULACE - II/145 a II/190 průtah Hartmanice
<br> ROZPOČET SÚS - II/145 a II/190 Průtah Hartmanice
<br> SÚS XXXX XXX DPH DPH cena včetně DPH
<br> SO XXX Komunikace 21 123 846,79 4 436 007,83 25 559 854,62
<br> SO 101a - komunikace II/190 10 419 159,82 2 188 023,56 12 607 183,38
<br> SO 101b - komunikace II/145 7 200 558,00 1 512 117,18 8 712 675,18
<br> SO 101c - komunikace - křižovatka 3 504 128,97 735 867,08 4 239 996,05
<br> SO 103 Úprava křižovatky objízdné trasy na sil.II/145 2 780 711,90 583 949,50 3 364 661,40
<br> SO 301 Dešťová kanalizace - 65% SÚS 6 179 495,96 1 297 694,15 7 477 190,11
<br> SO 301.1 - dešťová kanalizace 1.etapa 65% z SO 301.1 2 100 787,07 441 165,29 2 541 952,36
<br> SO 301.2 - dešťová kanalizace 2.etapa 65% z SO 301.2 4 078 708,89 856 528,87 4 935 237,75
<br> VON Vedlejší rozpočtové náklady SUS 475 000,00 99 750,00 574 750,00
<br> Vedlejší rozpočtové náklady 1.etapa 50% z VON SUS 237 500,00 49 875,00 287 375,00
<br> Vedlejší rozpočtové náklady 2.etapa 50% z VON SUS 237 500,00 49 875,00 287 375,00
<br> 30 559 054,65 6 417 401,48 36 976 456,13
<br> ROZPOČET Město Hartmanice - II/145 a II/190 Průtah Hartmanice
<br> Město Hartmanice XXXX XXX DPH DPH cena včetně DPH
<br> SO XXX Chodníky a ostatní plochy 3 952 807,73 830 089,62 4 782 897,35
<br> SO 102a - chodníky a ostatní plochy II/190 2 023 902,39 425 019,50 2 448 921,89
<br> SO 102b - chodníky a ostatní plochy II/145 911 411,51 191 396,42 1 102 807,93
<br> SO 102c - chodníky a ostatní plochy - křižovatka 1 017 493,83 213 673,70 1 231 167,53
<br> SO 301 Dešťová kanalizace - 35% Město Hartmanice 3 327 420,90 698 758,39 4 026 179,29
<br> SO 301.1 - dešťová kanalizace 1.etapa 35% z SO 301.1 1 131 193,04 237 550,54 1 368 743,58
<br> SO 301.2 - dešťová kanalizace 2.etapa 35% z SO 301.2 2 196 227,86 461 207,85 2 657 435,71
<br> SO 302 Dešťové svody s přípojkami 826 832,18 173 634,76 1 000 466,94
<br> SO 302 - dešťová kanalizace 1.etapa 386 326,49 81 128,56 467 455,05
<br> SO 302 - dešťová kanalizace 2.etapa 440 505,69 92 506,19 533 011,88
<br> SO 401 Veřejné osvětlení 1 542 956,20 324 020,80 1 866 977,00
<br> SO 401.1 Veřejné osvětlení 1.etapa 656 972,50 137 964,23 794 936,73
<br> SO 401.2 Veřejné osvětlení 2.etapa 885 983,70 186 056,58 1 072 040,28
<br> VON Vedlejší rozpočtové náklady Město Hartmanice 89 500,00 18 795,00 108 295,00
<br> Vedlejší rozpočtové náklady 1.etapa 50% z VON obec 44 750,00 9 397,50 54 147,50
<br> Vedlejší rozpočtové náklady 2.etapa 50% z VON obec 44 750,00 9 397,50 54 147,50
<br> SO výměna vodovodu Výměna vodovodu 6 404 568,16 1 344 959,31 7 749 527,47
<br> Výměna řadu PE 110 - 280 m 1 346 479,89 282 760,78 1 629 240,67
<br> Výměna řadu PE 110 - 110 - 191 m + PE 90 - 3 m 1 429 500,40 300 195,08 1 729 695,48
<br> Výměna řadu PE 110 - 6 m 53 877,02 11 314,17 65 191,19
<br> Výměna řadu PE 110 - 396 m + PE 90 -19,1 m 2 041 541,24 428 723,66 2 470 264,90
<br> Výměna řadu PE 110 - 277 m + PE 90 - 10,5 m 1 533 169,61 321 965,62 1 855 135,23
<br> 16 144 085,17 3 390 257,89 19 534 343,06
<br> 46 703 139,82 9 807 659,36 56 510 799,18
<br> Celkem SÚS
<br> Celkem Město
<br> Celkem SÚS + Město

Příloha č. 2 - SOD průtah Hartmanice etapy rev. Mátl 29.1.2018.pdf

Příloha č.2 zadávací dokumentace – návrh smlouvy
<br> Stránka 1 z 19
<br>
<br>
Smlouva o dílo
<br> "II/145 a II/190 Průtah Hartmanice"
(dále „smlouva“)
<br> uzavřená dle § 2586 a násl.z.č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku
<br> (dále jen „občanský zákoník“ nebo „o.z.“)
<br>
<br> číslo smlouvy objednatele č.1:
<br> číslo smlouvy objednatele č.2:…………………
<br> číslo smlouvy zhotovitele: ………………………………
<br> smlouva je uzavřena na základě výsledku zjednodušeného podlimitního řízení veřejné zakázky
<br> evidované na profilu zadavatele pod systémovým číslem: P18V00000053 (dále jen „zadávací řízení“)
<br>
<br> I.SMLUVNÍ STRANY
<br> 1.1.Objednatel č.1:
<br> Správa a údržba silnic Plzeňského kraje,p.o
<br> zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn.: Pr 737 vedenou u Krajského soudu v Plzni
<br> sídlo: Koterovská 162,326 00 Plzeň
<br> statutární orgán: Bc.XXXXX XXXXXXX,generální ředitel
<br> IČO: XXXXXXXX DIČ: CZXXXXXXXX
<br> e-mail: posta@suspk.eu
<br> datová schránka: qbep485
<br> telefon: 377 172 101
<br> kontaktní osoba ve věcech technických:
<br> XXXXX XXXXXX,tel.: XXX XXX XXX,mob.728 331 685 e-mail: radek.kadlec@suspk.eu (dále jen
<br> „kontaktní osoba objednatele č.1“)
<br> dále jen „objednatel č.1“
<br> 1.2.Objednatel č.2:
<br> Město Hartmanice
<br> sídlo: Hartmanice 75,342 01 Sušice
<br> zastoupený: Pavlem Valdmanem,starostou města
<br> IČO: 002 55 467 DIČ: CZ00255467
<br> tel: 376 593 218
<br> datová schránka: mknbxxv
<br> kontaktní osoba ve věcech technických:
<br> XXXXX XXXXXXX,tel.: XXX XXX XXX,e-mail: starosta@muhartmanice.cz (dále jen „kontaktní osoba
<br> objednatele č.2“)
<br> dále jen „objednatel č.2“
<br> Pod pojmem „objednatel“ uvedeným níže se rozumí oba objednatelé,není-li výslovně uvedeno jinak <.>
<br> 1.3.Zhotovitel:
<br> název zhotovitele
<br> zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn.: vedenou u
<br> sídlo:
<br> zastoupená:
<br> IČO: DIČ:
<br>
<br>
<br>
<br>
Stránka 2 z 19
<br> telefon: e-mail:
<br> datová schránka:
<br> kontaktní osoba ve věcech technických:,tel <.>,e-mail:
<br> korespondenční adresa,je-li odlišná od sídla:
<br> dále jen „zhotovitel“
<br> II.PŘEDMĚT DÍLA
<br> 2.1.Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele dílo spočívající v provedení stavebních prací <,>
<br> dodávek a služeb,tj.zejm.:
<br> a) zhotovení stavby „II/145 a II/190 průtah Hartmanice“ dle podkladů pro provedení díla dle čl.II <.>
<br> odst.2.2.této smlouvy
<br> b) zpracování dokumentace dle čl.II.odst.2.3 této smlouvy
<br> (dále jen „dílo“)
<br> 2.1.1.Stavba zahrnuje tyto stavební objekty,realizované pro objednatele č.1:
<br> a) SO 101 Komunikace
<br> SO 101a – komunikace II/190
<br> SO 101b – komunikace II/145
<br> SO 101c – komunikace - křižovatka
<br> b) SO 103 Úprava křižovatky objízdné trasy na sil.II/145
<br> c) SO 301 Dešťová kanalizace – 65 %
<br> d) VON – Vedlejší rozpočtové náklady SÚS PK
<br> (dále jen „část díla pro objednatele č.1“)
<br> 2.1.2.Stavba zahrnuje tyto stavební objekty,realizované pro objednatele č.2:
<br> a) SO 102 Chodníky a ostatní plochy
<br> SO 102a – chodníky a ostatní plochy II/190
SO 102b – chodníky a ostatní plochy II/145
SO 102c – chodníky a ostatní plochy - křižovatka
<br> b) SO 301 Dešťová kanalizace – 35 %
<br> c) SO 302 Dešťové svody s přípojkami
<br> d) SO 401 Veřejné osvětlení
<br> e) VON – Vedlejší rozpočtové náklady Město Hartmanice
<br> f) SO výměna vodovodu
<br> Výměna řadu PE 110 – 280 m
Výměna řadu PE 110 – 110 – 191 m + PE 90 – 3 m
Výměna řadu PE 110 – 6 m
Výměna řadu PE 110 – 396 m + PE90 -19,1 m
Výměna řadu PE 110 – 277 m + PE 90 - 10,5 m
<br> (dále jen „část díla pro objednatele č.2“)
<br> 2.1.3.Stavba bude realizována ve dvou částech (etapách):
<br> a) 1.etapa – realizace 2018 - zahrnuje stavební objekty:
<br> SO 101a – komunikace II/190; SO 102a – chodníky a ostatní plochy II/190; SO 301.1 –
<br> dešťová kanalizace 1.etapa; SO 302 – dešťové svody s přípojkami 1.etapa; SO výměna
<br> vodovodu – výměna řadu PE 110 – 280 m,výměna řadu PE 110 – 191 m + PE 90 – 3m;
<br> výměna řadu PE 110 – 6 m; SO 401.1 – veřejné osvětlení – 1.etapa
<br> b) 2.etapa – realizace 2019 je podmíněna zajištěním finančních prostředků objednatelem -
<br> zahrnuje stavební objekty:
<br> SO 101b – komunikace II/145; SO 101c – komunikace – křižovatka; SO 102b – chodníky a
<br> ostatní plochy II/145; SO 102c – komunikace – křižovatka; SO 301.2 – dešťová kanalizace 2 <.>
<br> etapa; SO 302 – dešťové svody s přípojkami 2.etapa; SO výměna vodovodu – výměna řadu
<br> PE 110 – 396 m + PE 90 19,1 m,výměna řadu PE 110 – 277 m + PE 90 – 10,5 m; SO 401.2
<br> – veřejné osvětlení – 2.etapa
<br>
<br>
<br> Stránka 3 z 19
<br>
<br> 2.1.4.Smluvní strany se dohodly,resp.zhotovitel bere na vědomí a souhlasí s tím,že realizace 2 <.>
<br> etapy je podmíněna získáním finančních prostředků objednatele.Objednatel oznámí
<br> skutečnost o získání finančních prostředků nezbytných na realizaci 2.etapy nejpozději do
<br> 30.3.2019 <.>
<br> 2.1.5.V případě,že objednatel nezíská nezbytné finanční prostředky na realizaci...

bez názvu

Příloha č.2 zadávací dokumentace – návrh smlouvy
<br> Stránka 1 z 19
<br>
<br>
Smlouva o dílo
<br> "II/145 a II/190 Průtah Hartmanice"
(dále „smlouva“)
<br> uzavřená dle § 2586 a násl.z.č.89/2012 Sb <.>,občanského zákoníku
<br> (dále jen „občanský zákoník“ nebo „o.z.“)
<br>
<br> číslo smlouvy objednatele č.1:
<br> číslo smlouvy objednatele č.2:…………………
<br> číslo smlouvy zhotovitele: ………………………………
<br> smlouva je uzavřena na základě výsledku zjednodušeného podlimitního řízení veřejné zakázky
<br> evidované na profilu zadavatele pod systémovým číslem: P18V00000053 (dále jen „zadávací řízení“)
<br>
<br> I.SMLUVNÍ STRANY
<br> 1.1.Objednatel č.1:
<br> Správa a údržba silnic Plzeňského kraje,p.o
<br> zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn.: Pr 737 vedenou u Krajského soudu v Plzni
<br> sídlo: Koterovská 162,326 00 Plzeň
<br> statutární orgán: Bc.XXXXX XXXXXXX,generální ředitel
<br> IČO: XXXXXXXX DIČ: CZXXXXXXXX
<br> e-mail: posta@suspk.eu
<br> datová schránka: qbep485
<br> telefon: 377 172 101
<br> kontaktní osoba ve věcech technických:
<br> XXXXX XXXXXX,tel.: XXX XXX XXX,mob.728 331 685 e-mail: radek.kadlec@suspk.eu (dále jen
<br> „kontaktní osoba objednatele č.1“)
<br> dále jen „objednatel č.1“
<br> 1.2.Objednatel č.2:
<br> Město Hartmanice
<br> sídlo: Hartmanice 75,342 01 Sušice
<br> zastoupený: Pavlem Valdmanem,starostou města
<br> IČO: 002 55 467 DIČ: CZ00255467
<br> tel: 376 593 218
<br> datová schránka: mknbxxv
<br> kontaktní osoba ve věcech technických:
<br> XXXXX XXXXXXX,tel.: XXX XXX XXX,e-mail: starosta@muhartmanice.cz (dále jen „kontaktní osoba
<br> objednatele č.2“)
<br> dále jen „objednatel č.2“
<br> Pod pojmem „objednatel“ uvedeným níže se rozumí oba objednatelé,není-li výslovně uvedeno jinak <.>
<br> 1.3.Zhotovitel:
<br> název zhotovitele
<br> zapsaná v obchodním rejstříku pod sp.zn.: vedenou u
<br> sídlo:
<br> zastoupená:
<br> IČO: DIČ:
<br>
<br>
<br>
<br>
Stránka 2 z 19
<br> telefon: e-mail:
<br> datová schránka:
<br> kontaktní osoba ve věcech technických:,tel <.>,e-mail:
<br> korespondenční adresa,je-li odlišná od sídla:
<br> dále jen „zhotovitel“
<br> II.PŘEDMĚT DÍLA
<br> 2.1.Zhotovitel se zavazuje provést pro objednatele dílo spočívající v provedení stavebních prací <,>
<br> dodávek a služeb,tj.zejm.:
<br> a) zhotovení stavby „II/145 a II/190 průtah Hartmanice“ dle podkladů pro provedení díla dle čl.II <.>
<br> odst.2.2.této smlouvy
<br> b) zpracování dokumentace dle čl.II.odst.2.3 této smlouvy
<br> (dále jen „dílo“)
<br> 2.1.1.Stavba zahrnuje tyto stavební objekty,realizované pro objednatele č.1:
<br> a) SO 101 Komunikace
<br> SO 101a – komunikace II/190
<br> SO 101b – komunikace II/145
<br> SO 101c – komunikace - křižovatka
<br> b) SO 103 Úprava křižovatky objízdné trasy na sil.II/145
<br> c) SO 301 Dešťová kanalizace – 65 %
<br> d) VON – Vedlejší rozpočtové náklady SÚS PK
<br> (dále jen „část díla pro objednatele č.1“)
<br> 2.1.2.Stavba zahrnuje tyto stavební objekty,realizované pro objednatele č.2:
<br> a) SO 102 Chodníky a ostatní plochy
<br> SO 102a – chodníky a ostatní plochy II/190
SO 102b – chodníky a ostatní plochy II/145
SO 102c – chodníky a ostatní plochy - křižovatka
<br> b) SO 301 Dešťová kanalizace – 35 %
<br> c) SO 302 Dešťové svody s přípojkami
<br> d) SO 401 Veřejné osvětlení
<br> e) VON – Vedlejší rozpočtové náklady Město Hartmanice
<br> f) SO výměna vodovodu
<br> Výměna řadu PE 110 – 280 m
Výměna řadu PE 110 – 110 – 191 m + PE 90 – 3 m
Výměna řadu PE 110 – 6 m
Výměna řadu PE 110 – 396 m + PE90 -19,1 m
Výměna řadu PE 110 – 277 m + PE 90 - 10,5 m
<br> (dále jen „část díla pro objednatele č.2“)
<br> 2.1.3.Stavba bude realizována ve dvou částech (etapách):
<br> a) 1.etapa – realizace 2018 - zahrnuje stavební objekty:
<br> SO 101a – komunikace II/190; SO 102a – chodníky a ostatní plochy II/190; SO 301.1 –
<br> dešťová kanalizace 1.etapa; SO 302 – dešťové svody s přípojkami 1.etapa; SO výměna
<br> vodovodu – výměna řadu PE 110 – 280 m,výměna řadu PE 110 – 191 m + PE 90 – 3m;
<br> výměna řadu PE 110 – 6 m; SO 401.1 – veřejné osvětlení – 1.etapa
<br> b) 2.etapa – realizace 2019 je podmíněna zajištěním finančních prostředků objednatelem -
<br> zahrnuje stavební objekty:
<br> SO 101b – komunikace II/145; SO 101c – komunikace – křižovatka; SO 102b – chodníky a
<br> ostatní plochy II/145; SO 102c – komunikace – křižovatka; SO 301.2 – dešťová kanalizace 2 <.>
<br> etapa; SO 302 – dešťové svody s přípojkami 2.etapa; SO výměna vodovodu – výměna řadu
<br> PE 110 – 396 m + PE 90 19,1 m,výměna řadu PE 110 – 277 m + PE 90 – 10,5 m; SO 401.2
<br> – veřejné osvětlení – 2.etapa
<br>
<br>
<br> Stránka 3 z 19
<br>
<br> 2.1.4.Smluvní strany se dohodly,resp.zhotovitel bere na vědomí a souhlasí s tím,že realizace 2 <.>
<br> etapy je podmíněna získáním finančních prostředků objednatele.Objednatel oznámí
<br> skutečnost o získání finančních prostředků nezbytných na realizaci 2.etapy nejpozději do
<br> 30.3.2019 <.>
<br> 2.1.5.V případě,že objednatel nezíská nezbytné finanční prostředky na realizaci...

https://ezak.cnpk.cz/contract_display_6092.html

Veřejné zakázky - Plzeňský kraj E-ZAKx
Název,druh veřejné zakázky a popis předmětu
Název: II/145 a II/190 Průtah Hartmanice
Druh veřejné zakázky: Stavební práce
Stručný popis předmětu: Předmětem stavby je provedení rekonstrukce silnic II/145 a II/190 v intravilánu v průtahu městem Hartmanice.Vzhledem k rozsahu stavby,nutnosti zachování dopravní obslužnosti v obci,a dále v návaznosti na zajišťování finančních prostředků obou účastníků se předpokládá realizace díla ve dvou stavebních obdobích.V roce 2018 bude realizována první etapa stavby,která zahrnuje rekonstrukci komunikace II/190 vč.souvztažných objektů.Druhá etapa,která řeší rekonstrukci komunikace II/145 vč.souvztažných stavebních objektů a úpravu objízdné trasy po MK,pak bude realizována XXX v případě zajištění finančních prostředků obou objednatelů v dalším stavebním období.Záměrem Účastníků smlouvy je stavbu realizovat v souvislé návaznosti a dokončit ji jako celek bez vynechání stavebního období <.>
Druh zadávacího řízení,předpokládaná hodnota
Druh řízení: zjednodušené podlimitní řízení
Režim veřejné zakázky: podlimitní
Zadavatel
Úřední název: Správa a údržba silnic Plzeňského kraje,příspěvková organizace
IČO: 72053119
Id profilu zadavatele ve VVZ: 207321
Adresa kontaktního místa
Nabídky,resp.žádosti o účast podávat na: GŘ SÚSPK,p.o <.>,Koterovská 162,326 00 Plzeň poštou nebo osobně (podatelna 4.patro) nebo prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://ezak.cnpk.cz)
Kontakt
Zadávací dokumentace je poskytována elektronicky bez omezení <.>
Zadávací dokumentace - soubory ke stažení
Název
Popis
22.04 KB
658.00 KB
7.19 MB

Načteno

edesky.cz/d/1383500

Meta

Územní plánování   Stavby   Veřejná zakázka   Stavby   Veřejná zakázka   Územní plánování   Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka   Rozpočet   Veřejná zakázka   Územní plánování   Rozpočet   EIA   Stavby   Veřejná zakázka   Územní plánování   Rozpočet   EIA   Stavby   Veřejná zakázka  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Více dokumentů od Město Hartmanice      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz