Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Dolní Loučky.
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll
<br> TCTIPGGGYCSH
<br> Fj (,:: b ;
<br> EVROPSKÁ UNIE Evropský fond pro regionální rozvoj Operační program Životní prostředí
<br> ZADÁVACÍ DOKUMENTACE
<br> pro zadání veřejné zakázky malého rozsahu na stavební práce zadávané mimo režim zákona č.137/2006 Sb <.>,o veřejných zakázkách,ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon"),a dle postupů uvedených v Zadávání veřejných zakázek v OPŽP 2014—2020 (dále jen „Závazné pokyny“) <.>
<br> Předmětem zadávacího řízení je transparentní výběr nejvhodnějšího uchazeče o veřejnou zakázku,na základě předem definovaných hodnotících kritérií a následně uzavření smlouvy s vybraným uchazečem (dodavatelem) na dobu určitou,na jejímž základě bude předmět veřejné zakázky realizován <.>
<br> 1.IDENTIFIKAČNÍ ÚDAJE ZADAVATELE“
<br> Název veřejné zakázky Snížení energetické náročnosti budovy zdravotního střediskaDolní Loučky
<br> Identifikační údaje zadavatele
<br> Název Obec Dolní Loučky IČ 00294241 Adresa sídla Dolní Loučky 208,59455 Dolní Loučky
<br> Osoba oprávněná za zadavatele jednat XXXXXXXX XXXXX
<br> Kontaktní osoba zadavatele XXXXXXXX XXXX '
<br> Telefon XXXXXXXXX Fax
<br> E-mail X ( lniloucky.cz
<br> Zadavatel zpracoval tuto zadávací dokumentaci dle svých nejlepších znalostí a zkušeností z oblasti zadávání veřejných zakázek,s cílem zajistit tranSparentní,nediskriminační a hospodárné zadání veřejné zakázky.Zadavatel i přes nejlepší péči nemůže vyloučit,Že budoucí názor orgánu dohledu na skutečnosti a procesy upravené v zadávací dokumentaci,může být odlišný od názoru zadavatele <.>
<br> IL; f/j,',[
<br> Zadavatel dále upozorňuje dodavatele na skutečnost,že zadávací dokumentace je souhrnem dokumentů,údajů,požadavků a technických podmínek zadavatele vymezujících předmět veřejné zakázky a nikoliv konečným souhrnem veškerých požadavků vyplývajících z obecně platných norem <.>
<br> V případě,že dodavatel zjistí absenci některých informací,položek či nesrovnalosti v zadávací dokumentaci a jejich přílohách,je povinen písemně požádat zadavatele o dodatečné informace k zadávací dokumentaci.Pokud tak dodavatel neučiní,nemůže následně uplatnit zjištěné nedostatky,které vyplývají ze zadávací dokumentace <.>
<br> Přílohy zadávací dokumentace jsou vzorové pro jednoznačné vymezení požadavků a dále pro přesnou (snadnou) orientaci v nabídkách dodavatelů.Zadavatel připouští pouze dále specifikované úpravy,tj.doplnění chybějících údajů.Pro splnění požadavků vyplývajících ze zadávací dokumentace musí dodavatelé,mimo jiné,v plném rozsahu respektovat podmínky uvedené v těchto přílohách <.>
<br> V případě,že se v zadávací dokumentaci jakýmkoli nedopatřením vyskytnou obchodní názvy konkrétních výrobků čí řešení,zadavatel upozorňuje dodavatele,v souladu s ust.% 44 odst.1 1 zákona,že při tvorbě nabídky může použít i jiných,kvalitativně a technicky obdobných výrobků či řešení <.>
<br> Zadávací dokumentace je vypracována jako podklad pro podání nabídek dodavatelů v rámci zadávacího řízení na veřejnou zakázku.Podáním nabídky v zadávacím řízení přijímá dodavatel plně a bez výhrad zadávací podmínky,včetně všech příloh a případných dodatků k těmto zadávacím podmínkám.Pokud dodavatel neposkytne včas všechny požadované informace a dokumentaci,nebo pokud jeho nabídka nebude v každém ohledu odpovídat zadávacím podmínkám,může to mít za důsledek vyřazení nabídky a následné vyloučení dodavatele ze zadávacího řízení <.>
<br> 2.PŘEDMĚT VEŘEJNÉ ZAKÁZKY
<br> Předmětem plnění veřejné zakázky je zateplení dvoupodlažní budovy v obcí dle dokumentace zpracované tirmou líonestav,ing.XXX XXXXX,Ondrouškova XX,XXX XX Brno <.>
<br> Jedná se o výměnu výplní otvorů,zateplení obvodového pláště budovy,zateplení střechy objektu,a dalších viz výkaz výměr <.>
<br> Předmět zakázky je specifikován touto zadávací dokumentaci včetně jej ích všech příloh (zejména pak projektovou dokumentací („PD“),která je přílohou č.1 této zadávací dokumentace a položkovým rozpočtem v členění položek a s výměrami dle dokumentace stavby — výkaz výměr).K záměru byl vypracován energetický audit,který je přílohou č.2 této zadávací dokumentace (dálejen „EA“),který definuje úsporná opatření,která budou v rámci zakázky realizována.Na základě těchto opatření byla vytvořena PD,která bude podkladem při plnění veřejné zakázky.Opatření daná EA budou plně respektována a splněna <.>
<br> Zadávací dokumentace obsahuje tzv.slepý rozpočet - výkaz výměr požadovaných stavebních prací v elektronické podobě (příloha č.8 ZD).Dojde-li k nesouladu mezi výkazem výměr a PD,je pro stanovení nabídkové ceny rozhodující výkaz výměr.Výkaz výměr je pro zpracování nabídkové ceny závazný.Zadavatel doporučuje dodavatelům ověřit si soulad výkazu výměr s textovou a výkresovou částí PD a případné rozpory si vyjasnitještě v průběhu lhůty pro vyžádání dodatečných informací dle zákona.Zadavatel požaduje,aby dodavatel ve své nabídce akceptoval parametry navrhované v PD <.>
<br> Klasifikace předmětu veřejné zakázky-(kód dle číselníku CP...
Načteno
Meta
Veřejná zakázka Rozpočet EIA
Další dokumenty od Obec Dolní Loučky | ||
---|---|---|
16. 04. 2025 | Veřejná vyhláška Opatření obecné povahy STANOVENÍ PŘECHODNÉ ÚPRAVY PROVOZU NA POZEMNÍCH KOMUNIKACÍCH | |
15. 04. 2025 | Veřejná vyhláška Oznámení o zpřístupnění seznamu - Daň z nemovitých věcí na rok 2025 | |
14. 04. 2025 | Pozvánka na XVI. zasedání ZO Dolní Loučky | |
11. 04. 2025 | Veřejná vyhláška Oznámení o zpřístupnění seznamu - Daň z nemovitých věcí na rok 25 | |
09. 04. 2025 | Rozpočtové opatření č. 2_2025 | |
...a další |