Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Králíky.
INVENTARIZAČNÍ ZPRÁVA ZA ROK 2015
Obec Králíky
IČO: 268950
<br> 1.v souladu s ustanovením zákona č. 563/191 Sb <.>, o účetnictví, vyhláškou č. 410/2009
Sb <.>, Českými účetními standardy č. 7xx a vyhláškou č. 270/2010Sb <.>, o inventarizaci
majetku a závazků a Směrnicí pro provedení inventarizace byla provedena
inventarizace veškerého majetku a závazků.
Inventarizace byla provedena ke dni 31.12.2015
Průběh inventarizace:
Inventarizace byla zahájena dne : 1.1.2016
Inventarizace byla ukončena dne : 28.1.2016
Inventarizační činnosti:
1.1.Plán inventur
plán inventur byl včas zpracován a řádně schválen. Inventarizační komise postupovaly
v souladu s vyhláškou a vnitroorganizační směrnicí. Metodika postupů při
inventarizaci byla dodržena.
Nedošlo k žádnému pracovnímu úrazu.
Termíny prvotních inventur byly dodrženy.
1.2.Proškolení členů inventarizační komise
Proškolení proběhlo v budově obecního úřadu dne 23.11.2015. Provedení
<br> proškolení je doloženo prezenční listinou. Součástí školení byly i zásady dodržení
bezpečnosti práce
<br>
1.3.Podmínky pro ověřování skutečnosti a součinnost zaměstnanců
Nebyly zjištěny žádné odchylky od žádoucího stavu.
Na majetek obce evidovaný v účetních výkazech byla ověřena majetková práva.
Dokladová inventura pozemků a staveb byly řádně odsouhlaseny s vystavenými LV
k 31.12.2015.
Inventarizace ostatního majetku proběhla řádně, podklady byly řádně připraveny a
ověřeny na skutečnost. Dle plánu inventur byl zjištěn skutečný stav majetku,
pohledávek a závazků, který je zaznamenán v inventurních soupisech.
Skutečný stav byl porovnán na účetní stav majetku a závazků a ostatních
inventarizačních položek dle data provedení prvotních inventur, které byly sestaveny
ke konci rozvahového dne 31.12.2015 do data vytvoření inventarizační zprávy.
Na stavebním pozemku p.č. 68 v k. ú. Podoliby se nachází budova, která není ve
vlastnictví obce ale Rolnického družstva.
Výsledky stavu inventarizovaných účtů jsou uvedeny v příloze č.1 ‐„ inventurní
soupisy“.
<br>
<br>
Informace o inventarizačních rozdílech a zúčtovatelných rozdílech
Z přílohy č.1 „Seznamy inventurních soupisů“ vyplývají zjištění:
‐ Řešení inventarizačních přebytků a mank ‐0
‐ Nebyly zjištěny žádné rozdíly ‐0
‐ Přijatá opatření – žádná
<br>
v Králíkách dne 28.1.2016 Stanislav Lehký – předseda ……………………….<.>
Zdeněk Knytl ‐ člen ……………………….<.>
Josef Belihar – člen ……………………….<.>
Martin Kmínek – člen .<.> …………………….
Načteno
Meta
Nic nerozpoznáno