Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Oráčov.
V�zva a ZD_zast�vky bus2016.pdf Výzva a zadávací dokumentace v rámci výběrového řízení k veřejné zakázce malého rozsahu na stavební práce,mimo režim zákona č.137/2006 Sb <.>,zadávané dle vnitřní směrnice obce Oráčov,odst.1.3.Název veřejné zakázky „Zastávky BUS u silnice II/228 na návsi v obci Oráčov“ 1.Zadavatel: Obec Oráčov,IČO: 00244198 Adresa: Oráčov 143,270 32 Oráčov Statutární zástupce: Bc.XXXXXX XXXXXXXX,starosta obce Kontakt: tel.: XXX XXX XXX,e-mail: obec@oracov.cz Kategorie zadavatele: veřejný 2.Informace o předmětu zakázky Veřejná zakázka malého rozsahu na stavební práce vedená mimo režim zákona č.137/2006 Sb.o veřejných zakázkách,dle vnitřní směrnice obce Oráčov pro zadávání veřejných zakázek malého rozsahu mimo režim zákona,odst.1.3 <.>,která nabyla účinnosti dne 1.1.2014.CPV: 45000000 – 7 stavební práce Předmětem veřejné zakázky jsou stavební úpravy na stávajících autobusových zastávkách v obci Oráčov tak,aby odpovídaly požadavkům ČSN 73 6425-1 a všem bezpečnostním předpisům.Součástí stavebních úprav je oprava části stávajících a vybudování nových chodníků,vymezení pásů pro zastávky BUS,nová konstrukce vozovky zastávek,oprava vozovky a doplnění a úpravy odvodnění komunikace.Předmětem veřejné zakázky není dodávka čekáren.Veškeré technické podrobnosti a parametry jsou uvedeny v technické dokumentaci,která je přílohou č.1 této výzvy a ZD.Zhotovitel se ve smlouvě o dílo zavazuje dílo provést dle zadávacích podmínek,včetně technické dokumentace a její dokladové části.Veškeré požadavky na zhotovitele,vyplývající z technické dokumentace,jsou pro zhotovitele závazné a musí být zahrnuty v nabídce.Místo plnění: Obec Oráčov,pozemky číslo 1570/1,1570/17,okres Rakovník,Středočeský kraj Termín plnění zakázky Zahájení stavby: 4/2016 Dokončení stavby: 11/2016 Předpokládaná hodnota zakázky bez DPH: 610.000,- Kč 3.Technické podmínky Stavební práce budou prováděny v souladu s projektovou dokumentací a požadavky dotčených orgánů státní správy,které budou stanoveny v rámci stavebního řízení,případně ohlášení stavby a realizaci stavby.Kvalita prací bude dokladována revizními zkouškami a protokoly,které budou prováděny v návaznosti na platné normy,vyhlášky a požadavky stavebního povolení.Veškeré materiály používané při výstavbě musí být v souladu s odpovídajícími českými normami a platnými vyhláškami.Všechny importované materiály a zařízení v rámci stavby musí vlastnit platné certifikáty pro použití v ČR,dále musí být v souladu s relevantními předpisy,normami,zákony a zkušebními požadavky.Veřejná prostranství zasažená stavbou budou uvedena do původního stavu.Přístupové komunikace na stavbu budou průběžně čištěny.Soulad provádění stavby s PD pro SŘ bude dokládán postupným zpracováváním PD realizační,PD skutečného provedení a geodetického zaměření,vše plnění dodavatele stavby.Navržené materiálové řešení může být upraveno po dohodě s investorem a projektantem.Pro realizaci stavby a příslušné výběrové řízení na dodavatele stavby mohou být zvoleny systémy a materiály jiných výrobců než jsou výslovně uvedeny v technické a průvodní zprávě a jednotlivých částech PD,ale veškeré jejich parametry je nutno brát jako technické minimum tj.mohou být použity pouze systémy a materiály kvality stejné nebo vyšší.4.Obchodní a platební podmínky Zadávací lhůta je do 31.3.2016. Nabídková cena musí obsahovat veškeré náklady,nezbytné k realizaci zakázky a je stanovena,jako nejvýše přípustná. Nabídková XXXX XXXX uvedena v Kč bez DPH,výše DPH a XXXX včetně DPH Zadavatel požaduje minimální záruční dobu na dílo v délce 60 měsíců. Zálohy nebudou poskytovány. Práce budou fakturovány po dokončení logických funkčních celků.Součástí každé faktury bude objednatelem potvrzený soupis provedených prací,který bude vycházet z rozpočtu v příloze SOD. Platby budou provedeny bankovním převodem na účet zhotovitele,uvedený ve smlouvě.Splatnost vystavené faktury se stanovuje na 30.den po doručení platné faktury se všemi přílohami objednateli. Změna sjednané ceny je možná pouze v těchto případech: a) Pokud v průběhu realizace zakázky dojde ke změnám sazeb DPH.b) Pokud se při realizaci zakázky vyskytnou nepředvídatelné skutečnosti bez viny dodavatele a ty mají prokazatelný vliv na sjednanou cenu.Případné změny musí být vždy odsouhlaseny oběma stranami formou dodatku ke smlouvě.c) Při objednatelem vyvolané změně rozsahu dodávky,oproti původně smluvně sjednanému rozsahu. Zhotovitel je povinen být pojištěn proti škodám,způsobeným jeho činností,včetně možných škod,způsobených pracovníky zhotovitele,a to nejméně ve výši limitu pojistné částky 1.000.000,- Kč.Pojistná smlouva bude přílohou č.1 smlouvy o dílo.Platnost pojištění musí být udržena po celou dobu realizace díla. Ve smlouvě o dílo bude dále uvedeno: Zhotoviteli podpisem smlouvy o dílo vzniká povinnost spolupůsobit při výkonu finanční kontroly ve smyslu zákona č.320/2001 Sb.o finanční kontrole ve veřejné správě. Ve smlouvě o dílo bude uvedeno: Zhotovitel souhlasí se zveřejněním údajů,týkajících s...
Načteno
Meta
Rozpočet EIA Stavby Veřejná zakázka Územní plánování Pronájem