Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Kuželov.
Městský ú řad Veselí nad Moravou odbor Stavební úřad tř.Masarykova 119,pracoviště tř.Masarykova 119,PSČ 698 01
<br> Spis.značka: S-MVNM/5/2018/SÚ
<br> Č.j.: MVNM/1690/2018
<br> JID: MVNMX007X694
<br> Vyřizuje: Ing.XXXXXXX XXXXXXXX
<br> Telefon.XXX XXX XXX
<br> E-mail : baladova©veseli-nad-moravou.cz
<br> Datum: 29.01.2018
<br> VEŘEJNÁ VYHLÁŠKA OZNÁMENÍ
<br> o zahájení stavebního řízení
<br> Česká republika - Státní pozemkový úřad,sídlo: Husinecká 1024/11a,130 00 Praha 3 - Žižkov,IČ 01312774,Krajský pozemkový úřad pro Jihomoravský kraj,Pobočka Hodonín,adresa: Bratislavská 1/6,695 01 Hodonín,(dále jen stavebník),dne 02.01.2018 podal žádost o vydání stavebního povolení na stavbu:
<br> Kuželov — hlavní polní cesta C4
<br> (dále jen "stavba"),na pozemcích parc.č.3502,3504,3505,3508,3605,153,3507,3635,3637 v katastrálním území Kuželov,okres Hodonín,kraj Jihomoravský;
<br> dle projektové dokumentace zpracované v11/2016,projektant Geocart CZ a.s <.>,IČ 25567179,Výstaviště 405/1,603 00 Brno,zodp.projektant Ing.Vít Rybák,autorizovaný inženýr pro dopravní stavby,mosty a inženýrské konstrukce,CKAIT 1000609 <.>
<br> Dnem podání žádosti bylo zahájeno stavební řízení <.>
<br> Souhrnný popis stavby:
<br> Polní cesta je navržena v kategorii P 5/30 jako hlavní,jednopruhová,obousměrná komunikace s návrhovou rychlosti 20 km/h.Vozovka bude navržena v šířce 4,0 m z asfaltobetonu a bude doplněna oboustrannými krajnicemi o šířce 0,5 m.Krajnice bude ze štěrkodrti frakce 0-32 mm.Na polní cestě jsou navrženy celkem 4 výhybny,každá o délce 20m,šířce 2,0 m a s náběhy v délce 6 m.V celé délce komunikace je využít jednostranný příčný sklon vozovky o hodnotě od 2,5 do 3,5 %.Podélný sklon vozovky v celé trase stoupá v hodnotách od 1,0 % do 9,70 % <.>
<br> Niveleta navržené komunikace přibližně kopíruje stávající stav s drobným výškovým převýšením,které je z důvodu lepšího odvodnění vozovky.Těleso polní cesty je v celé trase umístěno v zářezu.Pro jeho vybudováno se nepočítá s využití druhotných materiálů <.>
<br> Návrh konstrukce vozovky byl proveden podle Katalogu vozovek polních cest (TP - Změna č.2).Třída dopravního zatížení je IV,návrhová úroveň porušení vozovky je D2 a katalogový list PN 4-1 a příslušná vozovka označení PN 401.Míra zhutnění zemní pláně byla stanovena na hodnotu 30 MPa <.>
<br> Na trase polní cesty bude vybudováno celkem 7 hospodářských sjezdú,všechny tyto sjezdy budou na pravé straně komunikace a budou sloužit pro zpřístupnění vždy dvou sousedních zemědělských pozemků.Sjezdy jsou navrženy o celkové šířce 6,0 m,a budou vybaveny trubním propustkem DN 400.Sjezd bude opatřen šikmými čely z lomového kamene uloženého do betonové malty a na sjezdu bude vozovka z asfaltobetonu o šířce 4,0 rn,která bude z obou stran navazovat na šikmá čela propustku <.>
<br> a na obou stranách krajnice o šířce 0,5 m ze štěrkodrti frakce 0-32 mm <.>
<br> Konstrukce vozovky: „ Krytová vrstva - asfaltový beton pro obrusnou vrstvu ACO 11 (CSN EN 13108-1) tl.40 mm
<br> - spojovací postřik 0,2 kg/m2 PS-EK (ČSN 73 6129) - asfaltový beton pro podkladní vrstvu ACP 16+ (CSN EN 13108-1) tl.70 mm infiltrační postřik 0,5 kg/m2 PS- !K (ČSN 736129)
<br> Podkladní vrstva— směs stmelená cementem SC C314(ČSN EN 14 227-1) tl.130 mm Ochranná vrstva- štěrkodrf ŠDA (ČSN 73 6126- 1 ) tl.200 mm Celkem tl.440 mm
<br> Městský úřad Veselí nad Moravou,odbor Stavební úřad,jako speciální stavební úřad příslušný podle 5 16 odst.1 a g 40 odst.4,písm.a) zákonač13/1997 Sb <.>,o pozemních komunikacích,ve znění pozdějších předpisů (dále XXX XXXXX o pozemních komunikacích),dále vsouladu s š XX odst.1 písm.c) zákonač.183/2006 Sb <.>,o územním plánování a stavebním řádu (dále jen stavební zákon) <,>
<br> oznamuje
<br> podle 5 112 odst.1 stavebního všem známým účastníkům řízení a dotčeným orgánům zahájení stavebního řízení,a jelikož jsou mu dobře známy poměry staveniště a žádost poskytuje dostatečný podklad pro posouzení navrhované stavby a stanovení podmínek k jejímu provádění,upouští ve smyslu 5 112 odst.2 stavebního zákona od ústního jednání a ohledání na místě <.>
<br> Dotčené orgány mohou uplatnit závazná stanoviska a účastníci řízení své námitky a důkazy ve lhůtě do
<br> 10 dnů ode dne doručení tohoto oznámení <.>
<br> Speciální stavební úřad upozorňuje,že k závazným stanoviskům dotčených orgánů a námitkám,popřípadě dúkazům účastníků řízení uplatněným později nebude vsouladu s dikci % 112 odst.2 přihlédnuto <.>
<br> Po uplynutí lhůty k podání námitek,ve smyslu stavebního zákona,mohou účastníci řízení,podle 5 36 odst.3 správního řádu,nahlédnout do podkladů a vyjádřit se k úplným podkladům pro rozhodnutí do 5 dnů.Po těchto lhůtách stavební úřad ve věci rozhodne.Tento způsob vedení správního řízení je v souladu se zásadou procesní ekonomie a rychlosti správního řízení podle Š 6 odst.1,2 správního řádu a vsouladu sprocesními právy účastníka správního řízení podle Š 36 a souvisejících ustanoveni správního řádu <.>
<br> Účastníci řízení a jejich zástupci mohou nahlížet do spisu ří...
Načteno
Meta
Veřejná vyhláška Stavby Územní plánování