Obec Hlubočky - Poskytnutí informace OÚHl/0552/18/TAJ

Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Hlubočky.


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Poskytnutí informace OÚHl/0552/18/TAJ

Město Hlubočky
<br> Olomoucká 17 783 (11,Hlubočky
<br> Praze dne 12.2.2018
<br> tři-: Žádost o poskytnutí infomace podle zákona č.106/1999 Sb <.>
<br> ! )a,' *!ng 14“ fifle/PŘ !: město Hlubočky
<br> se sídlem: Olomoucká lí 783 61.[ llulmčlx'y
<br> dále XXX XXXX „Pa/Muf why/(if“
<br> Za:/MM: KAMIKA TRADING,s.r.o.\'c sídlem: Praha 5 * Smíclun _ Holečkova (119,59.PSČ 150 (M :(: 34? "u um Znění žádosti: [ [hiu)/f <,>
<br> rádu h_vch tímto pí'ípísem požádala Povinný subjekt „ poskytnutí informací dle zákona Č.[UG/1999 Sb.<.>
<br> o svobodném přístupu k informacím,a to formou odpovědí na níže uvedené otázky:
<br> ].Jakým způsobem zajišťujete (přip.hodláte zajistit) soulad zpracování osobních údajů s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (Nařízení EP a Rady (EU) č.2016/679) tzv.GDPR?
<br> [__J
<br> Zadali jste nebo plánujete zadat v rámci zadávacího řízení veřejnou zakázku na dodávku služeb pro zajištění souladu vaší organizace s Obecným nařízením o ochraně osobních
<br> údajů?
<br> 3.\' ')Í'Í Jadi-_ Že od would“ na otázku Č.2 L' kladná,mk: ] l l l l
<br> a.Uveďte termín (plánovaný termín),kdy bude zadávací řízení uveřcinčno <.>
<br> 4.\' případě-_ že odpověď na otázku c.2 iť kladná,puk: a.Zajišťujete (hodláte zajistit) soulad zpracování osobních údajů s Obecným
<br> nařízením () ochraně osobních údajů pouze pro svůj obecní úřad,nebo i pro
<br> příspěvkové organizace,zřízené vaší obcí? 5.\\ případě.“že již máte vybraného dodavatele služeb pro zajisteni souladu vaší organizace (přip.i \'zimi zřizovaných příspevkových organizací) s Obecným nařízením o ochraně osobních údaju pak: ;1.Kdo je dodavatelem těchto služeb? b.Byl tento dodavatel vybrán na základě zadávacího řízení veřeýné zakázky? c.Jaká je cena,za kterou jsou tyto služby poskytovány?
<br> d.Zádám o zaslání veškeré smluvní dokumentace,na základě které jsou tyto služby
<br> vaší organizaci poskytovány <.>
<br> Předem děkuji za kladné vyřízení me žádosti <.>
<br> \' úctě
<br> lá.\Xlll\'.\ TRADING,s.r.o <.>
<br> Obecní úřad Hlubočky Tajemnice OÚ Ing.XXXXXX XXXXXXXXX Olomoucká XX XXX XX Hlubočky
<br> KAMIKA TRAIDING,S.R.O.Holečkova 619/59
<br> Praha 5 — Smíchov
<br> IČ: 24770078
<br> Č.j.OÚH1/0552/18/TAJ Rozhodnutí nabylo právní
<br> Vyřizuje: ingBalharová moci dne: tel.:606704096 Vypraveno dne: 15.2.2018 e-mail:balharova©hlubocky.cz
<br> Rozhodnutí o odmítnutí žádosti
<br> na základě dotazu dle zákona č.106/1999Sb <.>,o svobodném přístupu k informacím ve znění pozdějších předpisů ( dále XXX XXX ) Obecní úřad Hlubočky,posoudil písemnou žádost firmy KAMIKA TRAIDING,S.R.O <.>,IČ 24770078,se sídlem Holečkova 619/59,Praha 5 — Smíchov ze dne 12.2.2018 o poskytnutí informace dle XXX a rozhodl t a k t X:
<br> Žádost firmy KAMIKA TRAIDING,S.R.O.o poskytnutí informace se v souladu s ustanovením & SIan & ve spojení š2 odst.4 Ian
<br> se odmítá
<br> Odůvodnění: Obecní úřad Hlubočky obdržel dne 12.2.2018 žádost firmy KAMIKA TRAIDING,S.R.O <.>,IČ 24770078,se sídlem Holečkova 619/59,Praha 5 — Smíchov o poskytnutí informace dle IntZ,ve které Žádala o poskytnutí těchto informací :
<br> 1.Jakým způsobem zaiišťuiete (příp.hodláte zajistit) soulad zpracování osobních údajů s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (Nařízení EP a Rady (EU) č.2016/679) tzv.GDPR?
<br> 2.Zadali jste nebo plánujete zadat v rámci zadávacího řízení veřejnou zakázku na dodávku služeb pro zajištění souladu vaší organizace s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů?
<br> 3.V případě,že odpověď na otázku č.2 je kladná,pak: a)Uveďte termín (plánovaný termín),kdy bude zadávací řízení uveřejněno <.>
<br> 4.V případě,že odpověď na otázku č.2 je kladná,pak: a)Zajišťujete (hodláte zajistit) soulad zpracování osobních údajů s Obecným
<br> nařízením o ochraně osobních údajů pouze pro svůj obecní úřad,nebo i pro příspěvkové organizace,zřízené vaši obci?
<br> 5.V případě,že již máte vybraného dodavatele služeb pro zajištění souladu vaší organizace (příp.i vámi zřizovaných příspěvkových organizací) s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů,pak:
<br> &.Kdo je dodavatelem těchto služeb?
<br> Byl tento dodavatel vybrán na základě zadávacího řízení veřejné zakázky?
<br> Jaká je cena,za kterou jsou tyto služby poskytovány?
<br> Žádám o zaslání veškeré smluvní dokumentace,na základě které jsou tyto
<br> 9-99“
<br> služby vaší organizaci poskytovány <.>
<br> Obecní úřad Hlubočky prověřil existenci informaci požadovaných v žádosti ze dne 12.2.2018.K všem výše uvedeným bodům žádosti Sděluji,že Obecní úřad Hlubočky dle 9“ 2 odst.4 lan nemá povinnost poskytnout informace,které se týkají dotazů na názory.budoucí rozhodnutí a vytváření nových informací.Vami položené otázky považuje OÚ Hlubočky za dotazy (plánované postupy) na názor povinného subjektu.Jen pro ifo,GDPR budeme řešit ve spolupráci s Mikroregionem Bystřička <.>
<br> Dle & 15 odst.1 Ian pokud povinný subjekt v případech,kdy žádosti,byt' jen zčásti,nevyhoví,vydá ve lhůtě pro vyřízení žádosti rozhodnutí o odmítnutí,s ohledem na shora uvedené Obecní úřad Hlu...

Načteno

edesky.cz/d/1351352

Meta

Veřejná zakázka   Zákon 106/1999  


Z důvodu ochrany osobních údajů nemůžeme dokumenty zobrazovat neregistrovaným uživatelům.

Chcete vědět víc?

Další dokumenty od Obec Hlubočky
11. 07. 2025
04. 07. 2025
04. 07. 2025
03. 07. 2025
03. 07. 2025
  ...a další
Více dokumentů od Obec Hlubočky      Zasílat nové dokumenty emailem      Napište portálu edesky.cz