Tento dokument byl načten z úřední desky, kterou vede Obec Jindřichov.
['“—\ unnender
<br> V V Ý Z V A ZADAVATELE
<br> dle ust.š 53 odst.1 zákona č.13402016 Sb.<.> o zadávání veřejných zakázek.v platném znění
<br> K PODÁNÍ NABÍDEK
<br> do zadávacího řízení pro veřejnou zakázku
<br> „Společenský dům Jindřichov ! “
<br> Projekt bude přihlášen k podpoře z Operačního programu Životní prostředí 2014 - 2020 (OPŽP) :: případně dalších dotačních titulů : EU či národních zdrojů <.>
<br> DRUH ZADÁVACÍHO ŘÍZENÍ: ZJEDNODUŠENÉ PODLIMITNÍ ŘÍZENÍ REŽIM ZADAVAciHo Řízení: Pooummi DRUH VEŘEJNÉ ZAKÁZKY: STAVEBNÍ PRÁCE Předpokládaná hodnota veřejné zakázky: 19 850 000 Kč bez DPH ZADAVATEL: Název: Obec Jindřichov Sídlo: Jindřichov Čp.53,793 83 Jindřichov Zastoupená: Vlastimilem Adámkem - starostou IČ: 00296074 DIČ: 02002960?4 ID 79dbd55 Telefon: +420 554 641 129
<br> E—mail: slarosta©obociindrichovnz
<br> VÝZVa k Podání nabidek "SDGÍBČGDSRÝ dům Jindřichov“
<br> SPOLEČNOST POVĚŘENÁ VÝKONEM ZADAVATELSKÝCH člNNOSTÍ:
<br> Název: Unítender,s.r.o.Sídlo: Jurečkova 1671812,702 00 Ostrava '! Korespondenční adresa: OFFICE CENTER ZÁRUBEK Podzámčí 482762,710 00 Ostrava 10 Zastoupené: Ing.XXXXX XXXXXXXX - iednatel Společnosti IČ: XXXXXXXX DIČ: CZXXXXXXXX O B X A H : 1.Úvod.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3 2.Specifikace veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3 2.1 Obsah předmětu veřeiné zakázkv:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3 3.Informace k zadávací dokumentaci.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3 3.1 Obecné informace:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.3
<br> 3.2 Vyžádání a vyzvednutí částí zadávací dokumentace (čast přílohy č.ZD.7.a 8,Slaboproudá instalace ) neuveřgj_měnvch na profilu zadavatele (dále ienlzadávací
<br> dokumentace“):.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 3 3.3 Úhrada nákladů za Doskvlnuti zadávací dokumentacelčást Dřílohv č.ZD.7.a 8 <,>
<br> SlabocroudL instalace ) neuveřeiněnvch na profilu zadavatele a platební Dodmínkv: 4 4.Podání nabídek.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 4.1 Obecné informace a požadavkv:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 4 4.2 Označení obálek s nabídkami:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5 4.3 Lhůta pro podání nabídky:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5 4.4 Adresa pro podávání nabidky:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5 Prohlídka mista plnění.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.-.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5
<br> Doba provedení díla a místo plnění veřejné zakázky.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 5 Zadávací lhůta a požadavek na poskytnutí jistoty a její prokázání.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.5
<br> 7.1 Zadávací lhůta:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6 7.2 mg.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.> 6 8.Požadavky na splnění kvalifikace 6 8.1 Obecné informace:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.6 8.2 Základní způsobilost:.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>.<.>....
Načteno
Meta
Veřejná zakázka EIA
Další dokumenty od Obec Jindřichov | ||
---|---|---|
29. 03. 2023 | Návrh závěrečného účtu za rok 2022 | |
29. 03. 2023 | Účetní závěrka za rok 2022 | |
23. 03. 2023 | Záměr obce pronajmout pozemek v jejím vlastnictví č.j. 06/P/2023 | |
21. 03. 2023 | Rozpočtové opatření č. 1/2023 (Mikroregion - Sdružení obcí Osoblažska) | |
14. 03. 2023 | Oznámení o konání valné hromady Honebního společenstva Janov | |
...a další |